3.8
(208)

در حالی که قیمت خودرو های خارجی روز به روز در حال افزایش یافتن است، باز هم بسیاری از افرار ترجیحشان در این است که به سراغ مدل های خارجی بروند. این موضوع بیشتر به این خاطر است که خودرو های داخلی از آپشن های بسیار کمی برخوردار می باشند و نسبت به قیمتی که ارائه می دهند کیفیت مناسبی ندارند. در این مقاله از کیان باتری ما قصد داریم تا به معرفی پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران بپردازیم.

آشنایی با این لیست به شما کمک می کند تا با این خودرو ها آشنا شوید و بدانید در میان حجم بسیاری از خودرو های وارداتی کدام یک از آن ها ارزش خرید دارد.

بیشترین خودرو های خارجی که در ایران موجود می باشند مربوط به کشور های چین، امارت و کره جنوبی می باشند و درصد بسیاری از خودرو های خارجی در کشور مربوط به این کشور ها می باشد.

ما سعی کردیم تا آمار مختلفی را بررسی کنیم و با مطالعه منابع مختلف لیستی از پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران را برای شما آماده کردیم، به کمک این لیست می توانید با مناسب ترین گزینه های خرید آشنا شوید و با دید بهترین به دنبال خرید خوردو باشید؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

فروش باتری ماشین در کیان باتری با حمل و نصب رایگان در شهر تهران 24 ساعته آماده پاسخگویی به تماس های شما می باشد.

پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران چه نام دارند؟

در ابتدا این موضوع را در نظر داشته باشید که چند سالی است واردات خودرو به ایران ممنوع شده است و اکنون بیشتر خودرو های موجود در کشور مربوط به مدل های قدیمی می باشد، با این حال خرید و فروش هایی که انجام می شود برای همان خودرو ها و یا خودرو های مونتاژ داخلی می باشد.

بنابراین در صورتی که واردات خودرو به ایران آزاد شود این امکان وجود دارد که کمی این لیست جابجا شود و در همین ابتدا این موضوع را در نظر داشته باشید!

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
خودرو هیوندای سانتافه

هیوندای سال هاست که در ایران طرفداران بسیاری دارد، دلیل محبوبیت این خودرو در این است که کیفیت تمامی قطعات آن بسیار بالا می باشد و شما خیالتان راحت است که پولی که پرداخت کرده اید ارزش خرید خودرو را دارد.

بنابراین این خودرو با کیفیت مثال زدنی که دارد جزو پر فروش ترین و بهترین خودرو وارداتی در کشور می باشد، این ماشین کره ای نسبت به سایر خودرو های شاسی بلند دارای طراحی بهتری می باشد و همین موضوعات سبب شده است که در صدر این لیست قرار بگیرد.

سانتافه ای که در کشور ما موجود است دارای موتور 4 سیلندر با حجم 2359 می باشد، موتوری که در این خودرو قرار گرفته است با گشتاور 245 نیوتن قدرت 188 اسب بخار را دارد.

از میان آپشن هایی که در این خودرو قرار دارد می توان به: کیسه هوا پرده ای، گرم کن صندلی برای تمامی سرنشین ها کروز کنترل، کنترل اتوماتیک باد لاستیک، سیستم ترمز ای پی بی، سیستم کمکمی برای سر بالایی اشاره کرد.

کارخانه تولیدکنندههیوندای
کشور محل تولیدکره جنوبی
کلاس بدنهکراس اور سایز متوسط
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
جعبه دنده۶ دنده خودکار شیف ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰۱۰.۹ ثانیه
مصرف سوخت داخل شهر۹.۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر۷.۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر
حجم باک۶۶ لیتر
سیستم ترمز– ABS – TCS – VSM – EBD ESC
حداکثر سرعت۱۹۰ کیلومتر در ساعت

اطلاعات بیشتر در مورد باتری هیوندای سانتافه را بخوانید!

کیا سراتو

کیا سراتو پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
داخل کابین کیا سراتو

دومین خودرویی که در این لیست قرار دارد کیا سراتو می باشد، این خودرو به دلیل طراحی ظاهری بسیار جذابی که دارد از سدان های خارجی محبوب در کشور ما می باشد.

این خودرو دارای موتور 4 سیبلندر و 16 سوپاپ می باشد که دارای حجم 1998 سی سی می باشد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود 9 لیتر در ثانیه است که نسبتا معقول می باشد.

از آپشن های جذابی که در این خودرو قرار گرفته است می توان به: استارت بدون کلید و به کمک دکمه، آیینه های برقی، کروز کنترل اتوماتیک، سیستم مدریت پیمایش، کیسه هوای پرده ای و پشت آمپر فلورسنتی اشاره کرد.

در مورد باتری مناسب کیا سراتو بخوانید!

هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
خوردو هیوندای سوناتا

یکی دیکر از پر فروش ترین خوردو های خارجی در ایران هیوندای سوناتا می باشد که در حال حاظر پر طرفدار ترین خودرو هیربدی خارجی می باشد.

سوناتا LF که جزء معدود خودروهای هیبریدی خارجی در کشور است از یک موتور الکتریکی ۶۱ اسبی برخوردار است که با باتری های لیتیومی ۲۷۰ ولتی ساخته شده است.

کمپانی هیوندای برای ساخت این خودرو در تلاش بوده است که تمامی استاندارد های ایمنی به خوبی رعایت شود به همین جهت می توان گفت این خودرو جزو ایمن ترین خودرو های موجود می باشد.

علاوه بر این موضوع از نظر امکانات رفاهی و آپشن های دیگر نیز این خودرو به خوبی عمل کرده است، تا حدی که می توان گفت هبوندای سوناتا یکی از فول آپشن ترین خودرو های خارجی در ایران می باشد.

این خودرو دارای موتور دو لیتری می باشد که از پیشرانه چهار سیلدر GDI تشکیل شده است و به این طریق دارای قدرت تولید 207 اسب بخار را دارد.

مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر 4.7 لیتر است که این یعنی یکی از کم مصرف ترین خودرو های خارجی می باشد.

هیوندای النترا

هیوندای النترا پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
نمای داخلی هیوندای النترا

خودرو بعدی که در این لسیت قرار گرفته است هیوندای النترا می باشد، تا همین جا می توانید متوجه شوید که کمپانی هیوندای جزو شرکت هایی می باشد که با کیفیت های بالایی که در خودرو های خود استفاده می کند موفق شده است حجم بسیاری از بازار های خارجی خودرو را از آن خود کند.

به همین دلیل است که در لیست پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران به وفور نام این کمپانی دیده می شود.

علاوه بر آن در چند سال اخیر این کمپانی تغییرات بسیاری بر روی خودرو النترا انجام داده است و این تغییرات سبب شده است تا این خودرو به عنوان یک ماشین کاملا مدرن شناخته شود. به این تغییرات در کنار حفظ کردن اصالات خود می توان مورد رضایت جوان ها نیز واقع شود.

هیوندای النترا دارای موتور 1797 سی سی می باشد که قدرت 148 اسب بخار را در 6500 دور دقیقه تولید می کند. این خودرو این قابلیت را دارد که در کم تر از ده ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و این برای یک سدان کره ای کاملا مناسب است.

از امکاناتی که در این خودرو استفاده شده است می توان به: کم و زیاد کردن اتوماتیک باد لاستیک ها، تنظیم صندلی های خودرو در 6 جهت، سقف سانروف، سیسم استارت بدون کلید، سیستم تهویه هوشمند، روکش های چرمی و کروز کنترل اشاره کرد.

کیا اپتیما

کیا اپتیما پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
کیا اپتیما

اپتیما یکی دیگر از پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران است که از محصولات کشور کره می باشد. کمپانی سازنده این خودرو در تلاش بوده است که در کنار ظاهر اسپرتی که برای خودرو ایجاد کرده است همواره المان های مختلفی نیز بر روی آن قرار دهد.

به همین دلیل می توان این خودرو را به عنوان یک خودرو اسپرت و پر امکانات با ظاهر رسمی عنوان کرد.

این خودرو از سال 2012 وارد ایران شد و از همان سال ها محبویت بسیاری در میان خودرو های وارداتی به دست آورد. جالب است بدانید که سنگ بنای اپتیما در واقع بر روی پلتفرم هیوندای i40  بنا شده است و همین باعث شده است تا به مرور شاهد تغییراتی جزء بر روی آن باشیم.

این خودرو کره ای دارای موتور 2400 سی سی 4 سیلندر می باشد که این یعنی قدرت آن 180 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه می باشد. این خودرو این قابلیت را دارد که در هر 10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد .

مصرف سوخت اپتیما در هر صد کیلومتر به صورت میانگین 8 لیتر بنزین می باشد. اپتیما در کنار راحتی و امکانات دیگری که دارد ایمنی بسیار بالایی بهره مند می باشد، به همین طریق می تواند این آسودگی را برای شما ایجاد کند که سفر امنی را با آن تجربه می کنید.

هیوندای توسان

هیوندای توسان پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
هیوندای توسان 2010

هیوندای توسان جزو اقتصادی ترین کراس اور های خارجی می باشد که در بازار کشور ما وجود دارد، بنباراین در لیست پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران می توان این خودرو را جزو مناسب ترین انتخاب بیان کرد. (البته در حال حاضر!)

این خودرو مناسبی کسانی می باشد که هم به دنبال خودرو های شاسی بلند هستند و هم به ماشین های سدان علاقه مندند. اولویت اولی که در ساخت این خودرو لحاظ شده است استفاده از امکانات ایمنی بالا می باشد که بسیار هم در این زمینه موفق شده است و تمامی آپشن های ایمنی در این ماشین به خوبی برای تمامی سرنشینان رعایت شده است.

این خودرو دارای موتور 4 سیلندر و حجم 2 لیتری می باشد، شتاب صفر تا صد این خودرو 11.5 ثانیه می باشد و مصرف سوخت آن 11 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد، بنابراین می توان گفت نسبتا جزو خودرو های اقتصادی می باشد.

از امکاناتی که در این خودرو به کار رفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استارت بدون کلید و به صورت دکمه ای، گرم کن و سرد کن صندلی، کول باکس و نویگیشن. در مدل های 2017 این خودرو امکانات دیگری مثل هشدار برخورد از عقب، تشخیص عابر پیاده، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری نیز قرار دارد.

کشور محل تولیدکره جنوبی
کلاس بدنهکراس اور
تعداد سیلندر۴
جعبه دنده۶ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰۱۱.۵  ثانیه
مصرف سوخت داخل شهر۱۰.۶ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت خارج از شهر۱۲.۷۵ کیلومتر بر ساعت
ظرفیت باک۶۲ لیتر
حداکثر سرعت۱۷۰ کیلومتر در ساعت

 

رنو تلیسمان

رنو تلیسمان پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
رنو تلیسان

این خودرو محصولی از یک شرکت فرانسوی می باشد که در دهه های گذشته محصولات آن در ایران بسیار دیده شده است و توانسته در میان بازار های داخلی جای خود را باز کند.

این خودرو برای اولین بار در سال 2001 رونمایی شد و تاکنون توانسته است به خوبی در بازار های خودرو دوام بیاورد.

در ساخت این خودرو علاوه بر رعایت نکات زیبایی، به موارد ایمنی نیز به خوبی رسیدگی شده است و با بهره مندی از تمام آپشن های ضروری به یک خودرو قابل اطمینان برای استفاده های خانوادگی تبدیل شده است.

از نظر مصرف سوخت این خودرو بسیار اقتصادی می باشد، به این صورت که در هر 100 کیلومتر چیزی حدود 5.6 لیتر بنزین مصرف می کند.

این ماشین دارای موتور 1600 لیتری 4 سیلندر می باشد و شتاب صفر تا صد آن 7.9 ثانیه است؛ از نظر فنی نیز دارای قدرت 190 اسب بخار در 6000 دور دقیقه می باشد.

کارخانه تولید کنندهرنو
کشور محل تولیدفرانسه
کلاس بدنهسدان نیمه لوکس
نوع جعبه دندهاتوماتیک
تعداد جعبه دنده۷
جعبه دنده اتوماتیکدیفرانسیل جلو
سیستم ترمزABS ، ESC، EBD
حداکثر سرعت۲۳۱ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰ تا ۱۰۰۷.۹ ثانیه
میزان سوخت شهری۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
میزان سوخت جاده ای۴.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
ظرفیت باک۵۱ لیتر
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
سیستم سوخت رسانیانژکتوری تزریق مستقیم
نوع موتورموتورهای بنزینی مجهز به توربو شارژر

 

در مورد باتری مناسب رنو تلیسمان بدانید!

هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
هیوندای اکسنت

گزینه دیگری که در لیست پر فروش ترین خودرو های خارجی قرار دارد هیوندای اکسنت می باشد، البته در نظر داشته باشید که در کشور ما گاهی این خودرو به نام ورنا شناخته می شود.

این خودرو دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد که موجب شده است در میان جوانان نیز طرفدارن بسیاری داشته باشد. در نمای داخلی و قسمت های کابین خودرو سلیقه زیادی به کار رفته است و با استفاده از داشبور های امروزی به خوبی این موضوع مشخص است.

نمونه ای از این خودرو که در داخل ایران قرار دارد دارای موتور 1.6 لیتری می باشد و قدرت آن 122 اسب بخار در دور موتور 6300 دقیقه می باشد.

از امکانات و آپشن های به کار رفته در این ماشین می توان به این موارد اشاره کرد: سقف سانروف، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سیستم HAC و گرم کن صندلی.

رنو کولیوس

رنو کولیوس پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران
خورد شاسی بلند رنو

ماشین های شاسی بلند در سراسر جهان دارای محبویت خاصی می باشند و این موضوع در ایران نیز وجود دارد؛ رنو با تولید این خودرو شاسی توانسته است در بازار های ایران به خوبی شناخته شود و جزو پر فروش ترین خودرو حارجی در ایران حساب شود.

این ماشین دارای ظاهر خاص و متفاوتی می باشد که آن را نسبت به سایر ماشین های شاسی بلند متمایز کرده است. از نظر ایمنی نیز بسیار پر امکانات می باشد و این موضوع تا حدی بوده است که دارای بالاترین رده ارزشس از موسسه Euro NCAPP می باشد.

حجم موتور این خودرو 2488 سی سی است و حداکثر قدرت آن برابر است با 171 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه. از نظر مصرف سوخت نیز بسیار بهینه عمل می کند به این صورت که در هر 100 کیلومتر 6.9 لیتر مصرف می کند.

از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی نیز دارای موارد بسیاری می باشد که برخی از آن ها عبارت است از: سان روف چند حالته، سیستم استارت دکمه ای، سیستم چند رسانه ای، گرمکن صندلی، سقف پانورامیک و سیستم خنک کننده ی داشبورد.

بهترین ماشین های خارجی داخل ایران

برای آشنایی با این ماشین ها می توانید ویدیو زیر را تماشا کنید. منبع کانال Extra best

کلام آخر

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با پر فروش ترین خودرو های خارجی در ایران و بهترین ماشین های خارجی برای خرید آشنا نماییم.

توجه داشته باشید که در صورتی که قصد خرید هر یک از این ماشین ها را دارید بهترین کار این است که با افرادی که دارای این خودرو بوده اند صحبت کنید و از تجربیات آنان نیز بهره مند شوید، به این صورت خرید قابل اطمینان تری خواهید داشت.

اگر شما نیز نکته این در خصوص این خودرو ها می دانید و یا تجربه ای در استفاده از آن ها داشته اید در قسمت نظرات برای ما بیان کنید تا سایر کاربران سایت کیان باتری از آن بهره مند شوند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش