شرکت کیان باتری که در زمینه اراِیه ی انواع باتری یوپی اس از جمله باتری سیلد اسید یا VRLA در ظرفیت های مختلف با برندهای معتبر ایرانی و خارجی فعالیت میکند، آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

UPS مخفف عبارت uninterruptible power supply و به معنای منبع تغذیه بدون وقفه می باشد. یو پی اس ها با ذخیره کردن انرژی الکتریکی در خود (باطری هایشان) وظیفه تامین بدون وقفه توان مورد نیاز بار مصرفی را بر عهده دارند.

در واقع از UPS ها در تجهیزاتی که با برق کار می کنند استفاده می کنند به این صورت که هنگام قطع برق، UPS وارد عمل شده و از انرژی الکتریکی ذخیره شده در باطری خود استفاده می کند و مانع قطع شدن تجهیزات برقی می شود و از آن ها محافظت می کند. به عبارت دیگر UPS ها برای جلوگیری از مشکلات ناشی از برق AC سیستم ها، طراحی و ساخته شده است.

یو پی اس ها از اجزای مختلفی همچون باتری، یکسو کننده (یا مبدل جریان متناوب به جریان مستقیم)، مبدل جریان مستقیم به جریان متناوب (INVERTER) و شارژر تشکیل شده اند. وجود باطری در یو پی اس ها ضروری است و این اطمینان را می دهد که در صورت قطع جریان برق، UPS کار خود را به درستی انجام می دهد. در واقع UPS ها بدون باطری غیر قابل استفاده هستند. باتری یو پی اس برای استفاده در تجهیزات خورشیدی، دستگاه های برق اضطراری، ماشین ها و موتورهای برقی، ویلچر و … مناسب میباشند.

معیار انتخاب بهترین باتری یو پی اس

این تصور که هرچه باتری یو پی اس گران تر باشد بهتر است معیاری بسیار غلط می باشد. در مورد پارامترهای انتخاب باتری با کیفیت می توان مورد زیر را نام برد:

– میزان بازدهی
– تکنولوژی ساخت
– وزن باتری
– طول عمر یو پی اس (UPS)

برای نگهداری صحیح و افزایش طول عمر UPS چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

– انتخاب باتری یو پی اس UPS و یا شارژ مناسب
– بازدید دوره ای باطری UPS
– استفاده باتری سالم در کنار باتری اسقاط و فرسوده
– مراقبت در هنگام جابجایی یو پی اس UPS
– مراقبت ازباتری یو پی اس UPS درمقابل فشار
– مراقبت از باتری در مقابل گرد و غبار
– قراردادن باطری درجعبه و باکس مخصوص باطری

در کیان باتری عمده باتری های یو پی اس موجود در ایران وجود دارد. میتوانید مشخصات فنی هر باتری را مشاهده کنید و بهترین باتری را برای دستگاه خود انتخاب نمایید. مشخصات فنی هر محصول مانند وزن، طول، عرض، ارتفاع و … برای هر باتری به صورت کامل نوشته شده است.

لیست قیمت باتری یو پی اس

باتری های سیلد اسید یو پی اس مخصوص دستگاه های برق اضطراری

تلفن 02188200200

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
error: کیان باتری 02188200200
مشاوره رایگان و ثبت سفارش