باتری یو پی اس سپاهان به انگلیسی Sepahan از محصولات شرکت مجتمع صنعتی سپاهان می باشد، که از نوع سیلد اسید یو پی اس بوده و مناسب دستگاه های برق اضطراری می باشند.

که باتری های سیلد اسید برای برای جلوگیری از هر گونه نسنتی اسید کاملا بسته شده اند . برای کاهش احتمالی نشتی اسید با لاهایی  یا فیبر پوشانده شده استکه آن ها را سر جای خود نگاهمی دارد.

این نوع باتری ها مزایای بیشتری نسبت و باتری سنتی  معلق در مایع دارند از جمله اینکه راحتی می توان آن ها را در مسافرت های طول و حتی در جاهایی که قابل دسترسی نباشد می تواند مسافت های طولانی را حمل و نقل کند. زیرا در مقابل نشتی نیز محافظت می کند. در باتری های سنتی معلق در مایع نیز به عنوان یکی از ماده های خطر ناک و بسیار ریسک پذیر در نظر گرفته می شود. باتری های UPS ژل از نوع باتری های دارای سوپاپ تنظیم فشار (VRLA) با الکترولیت ژل هستند. باتری های UPS برای استفاده در حالت آماده به کار (stand by) طراحی شده اند. در این کاربری، از باتری به عنوان منبع ذهیره انرژی جهت تامین انرژی پشتیبان تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی حساس به قطع یا افت کیفیت برق استفاده می شود.

باتری های UPS با دارا بودن فناوری با ترکیب اکسیژن، بدون نیاز به نگهداری هستند یعنی نیاز به بررسی سطح الکترولیت و افزودن مکرر آب در زمان استفاده ندارند. زیرا چرخه بازیابی اکسیژن از اتلاف آب جلوگیری نموده و الکترولیت ژل امکان نشتی اسید از باتری را به حداقل رسانده است. باتری های UPS این مجموعه مطابق با الزامات استاندارد بین المللی IEC 60896-21.22 می باشند و دارای شرایط عملکردی و کارایی مناسب هستند.

باتری یو پی اس سیلد اسید برند سپاهان دارای تکنولوژی روز بوده و در ظرفیت های 65، 42 و 100 آمپر  تولید می گردد. این باتری دارای کیفیت بسیار عالی میباشد.

ویژگی های باتری های UPS سپاهان

  1. مناسب برای کاربری آماده به کار (Stand by Use) باتری های UPS به منظور استفاده در کاربری آماده به کار طراحی شده اند. باتری های UPS را می توان در انواع دستگاه های UPS مورد استفاده قرار داد که برای تامین انرژی پشتیبان رایانه ها و تجهیزات اداری آزمایشگاهی و پزشکی و سایز دستگاه های حساس به افت کیفیت برق استفاده می شوند.
  2. علاوه بر این، باتری های UPS را میتوان در سایز تجهیزاتی که از باتری به عنوان منبع انرژی پشتیبان بهره می گیرند، استفاده نمود. (در صورتی که ولتاژ و جریان اعمال شده در شارژ و دشارژ منطبق با الزامات الکتریکی باتری باشد). آسانسورها سامانه های اطفاء حریق و روشنایی اضطراری مثال هایی از کاربری یاد شده است.
  3. عدم نیاز به سرویس و نگهداری (Maintenance Free) استفاده از دریچه تنظیم شده موجب برگشت آب حاصل از تجزیه الکترولیت باتری به واکنش های شیمیایی و باز ترکیب آن می شود و نیاز به بازرسی و افزودن آب به الکترولیت را حذف می کند.
  4. دشارژ خودبه خود اندک استفاده از مواد اولیه با خلوص بالا موجب کاهش میزان دشارژ خود به خودی باتری می شود.
  5. دانسیته انرژی بالا استفاده بهینه از فضای درون باتری در تولید این محصول موجب افزایش دانسیته انرژی شده است.
  6. محدوده وسیع دمای قابل استفاده باتری های UPS در محدوده دمایی -20 تا 45 درجه سانتیگراد قابل استفاده هستند.
  7. عمر سرویس دهی افزایش مقاومت در مقابل خوردگی با بهره گیری از شبکه های ضخیم سربی با آلیاژ بهینه که دارای کارایی مناسبی در کاربری آماده به کار اس، حاصل شده است.
  8. دریچه تنظیم فشار با این دریچه ها، فشار گاز داخل باتری بیشتر از فشار اتمسفر است که موجب کاهش مصرف آب می شود.

باتری یو پی اس سپاهان باتری دارای 12 ماه گارانتی تعویض میباشد.

باتری های سیلد ساکن VRLA تولید شرکت سپاهان باتری مخصوص دستگاه های برق اضطراری

تلفن 02188200200

لیست قیمت باتری یو پی اس UPS سپاهان باتری

error: کیان باتری 02188200200
مشاوره رایگان و ثبت سفارش