4.8
(1291)

در این مقاله به نقد و بررسی پژو 207 صندوقدار و مزایا و معایب آن می پردازیم. پژو 207i صندوقدار یکی دیگر از سدان‌های ایرانیزه شرکت ایران خودرو است که باید آن را فیس لیفت پژو ۲۰۶ صندوقدار و نمونه سدان شده پژو ۲۰۷ هاچبک دانست.

در واقع چیزی که در بازار ایران تحت عنوان 207 یا همان 207i میشناسیم، تنها در برخی بازارهای جهانی، آن هم تحت عنوان «پژو 206 پلاس» عرضه شد. 207i از سال 1389 به بازار کشور عرضه شد و حال پس از گذشت 8 سال از آن برهه، نسخه صندوقدار این خودرو را در خیابانها داریم.

Peugeot 207 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای
نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار

بررسی خودرو پژو 207 صندوقدار

Ikco Peugeot 206 SD 2003 02 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای
بررسی 207 صندوقدار اتومات

در سال ۱۳۹۵ ایران خودرو در یک اقدام مشابه 206 صندوقدار تصمیم گرفت پژو 207 هاچبک را نیز به این لیست از سدان‌های تولیدی خود اضافه نماید تا بتواند در این رنج قیمتی بازار سدان‌های خانوادگی را بیش از پیش تحت اختیار خود در آورد.

سرانجام در اواخر سال ۱۳۹۶ پیش فروش پژو 207 صندوقدار آغاز گردید و اولین سری آن نیز در خرداد ماه سال بعد به مشتریان تحویل داده شد.

هم اکنون پژو ۲۰۷ صندوقدار تنها در یک تیپ مجهز به پیشرانه TU5 و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک بر روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد و با قیمتی نزدیک به پژو ۲۰۷ هاچبک در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیلم بررسی 207i صندوقدار

فیلم بررسی 207 اس دی به زبان اصلی در زیر به معرفی و مقایسه تیپ های مختلف پژو 207 sd پرداخته است. که کمک زیادی به کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند میکند.

.

 مشخصات فنی پژو 207i صندوقدار

207 i نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

پژو ۲۰۷ مدل فیس لیفت ۲۰۶ است که در فرانسه با نام ۲۰۶+ شناخته می‌شود و به همین دلیل تعجبی ندارد که مشخصات فنی مشابهی با پژو ۲۰۶ داشته باشد.

پژو 207 صندوقدار برخلاف نسخه هاچ بک که در دو نسخه اتوماتیک و دنده ای رونمایی شد، تنها در یک نسخه اتوماتیک با پیشرانه 4 سیلندر TU5 عرضه شده است که دارای قابلیت های مشابه با نسخه اتوماتیک 207 هاچ دارد.

جدول مشخصات فنی پژو 207 صندوقدار
نوع موتورTU5
حجم موتور (cc)۱۵۸۷
حداکثر توان موتور (hp)۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقيقه
حداكثر گشتاور (Nm)۱۴۲ نيوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقيقه
نسبت تراكم۱۰. ۵
تعداد سوپاپ۱۶
نوع سوخت سازگاربنزين بدون سرب با اكتان ۸۷ و ۹۵
سيستم انژكتوريپاشش چند نقطه اي
استاندارد حد آلايندگييورو۴
حداکثر سرعت (km/h)۱۹۰
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه)۱۲. ۶
سيستم انتقال قدرت۴ دنده اتوماتيك
مصرف سوخت (در ۱۰۰ كيلومتر ) در شهر (لیتر)۹. ۹
مصرف سوخت (در ۱۰۰ كيلومتر ) خارج شهر (لیتر)۵. ۵
مصرف سوخت (در ۱۰۰ كيلومتر ) ترکیبی (لیتر)۷. ۱
طول خودرو (mm)۳۹۰۰
عرض خودرو(mm)۱۶۸۰
ارتفاع خودرو (mm)۱۴۶۸
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm)۲۴۴۳
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg)۱۰۹۶
گنجایش مخزن سوخت (لیتر)۵۰
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب)۴۵۰

مقاله پیشنهادی: راهنمای جعبه فیوز پژو 206

مشخصات فنی موتور 207 صندوقدار دنده اتومات

پژو 207 صندوقدار از موتور 1. 6 لیتری TU5 بهره می‌برد که از 4 سیلندر دارد. این خودرو مصرف بنزین 7. 3 لیتر در هر 100 کیلومتر را دارد. این اولین خودرو این شرکت خودروسازی نیست که با این موتور روانه بازار می‌شود به دلیل اینکه در پژو 206 تیپ 5 هم از همین نوع موتور استفاده شده است.

حجم پیشرانه پژو ۲۰۷ صتدوقدار ۱۵۸۷ سی‌سی و حداکثر قدرت این خودروی ایرانی به ۱۰۵ اسب بخار به ۵۸۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. همچنین پژو ۲۰۷ صندوقدار نهایت سرعتی معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت دارد. پژو ۲۰۷ صندوقدار مدل اتوماتیک به ۱۲. ۶ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز دارد همچنین وزن این خودرو معادل ۱۱۵۰ کیلوگرم می‌باشد.

مشخصات فنی v8 1 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

باتری پژو 207 در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

فیلم تست شتاب 207 صندوقدار

بررسی امکانات و آپشن های پژو 207 SD

1995728525 talab org نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

پژو ۲۰۷ صندوقدار از آپشن کروز کنترل بهره می‌برد؛ آپشنی که در بسیاری از تولیدات اقتصادی داخلی موجود نیست. سنسور عقب، دزدگیر فابریک، سامانه‌های ترمز ABS و EBD به همراه ترمز کمکی نیز جزو امکانات ایمنی پژو ۲۰۷ صندوقدار به شمار می‌روند.

در زمینه سیستم روشنایی با مواردی همچون: دیلایت، چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب و چراغ بدرقه مواجه خواهید شد.

سیستم فرمان برقی حساس به سرعت وظیفه هدایت ۲۰۷ صندوق‌دار را برعهده دارد. سیستم صوتی با شش اسپیکر به همراه نمایشگر ۷ اینچی لمسی که شامل نَویگیشن و دوربین عقب می‌شود نیز اجزای اصلی سامانه مولتی مدیا را تشکیل می‌دهند. دوربین شب، بلوتوث، USB و گیرنده تلویزیون نیز دیگر اجزای این قسمت خواهند بود.

طبق معمول ایران خودرو فقط به ایمنی سرنشینان جلو توجه کرده و صرفا برحسب استانداردهای داخلی دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین در نظر گرفته است. تهویه اتوماتیک، صندلی راننده و سرنشین جلو با تنظیمات دستی، صندلی عقب تاشونده، روکش صندلی پارچه‌ای یا چرمی و آینه‌های بغل گرمکن دار با تنظیم برقی نیز از دیگر تجهیزات پژو ۲۰۷ صندوقدار به شمار می‌روند.

    دانلود دفترچه راهنمای پژو 207 صندوقدار

    بررسی طراحی ظاهری 207 صندوقدار

    Peugeot 207 SD 4 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

    قبل از مطالعه ادامه این بررسی باید بدانید، ۲۰۷ صندوقدار، ظاهری مدرن و شیک دارد که در پرفروش‌ بودن این محصول ایران خودرو، بی‌تاثیر نیست.

    این خودرو طبیعتا برای خانواده ها بیشتر مناسب می باشد. با این وجود طراحی خودرو پژو 207 صندوقدار به میزان زیادی شباهت به 207 هاچ بک دارد و تنها تفاوت آن نیز قسمت صندوق است که حجم آن افزایش یافته است. اما در کل چهره اروپایی و اسپرتی دارد که بیشتر دارای جلوه جوان پسند می باشد.

    بررسی ظاهر بیرونی 207 اس دی

    5704767 423 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

    پژو 207 صندوقدار از نمای روبرو نظر بیننده را با چراغ‌های بزرگی که از کنار سپر تا روی کاپوت کشیده شده، برآمدگی گل‌گیرها، انحنای شیشه جلو و درب کاپوت، جلب می کند.

    در نمای جانبی، طراحی جدید آینه‌ها با تم رنگ قاب پنجره‌ها و رینگ‌های آلومینیومی، تنها تفاوت ۲۰۷ صندوقدار با نمونه‌های قبلی این مدل است.

    پژو ۲۰۷ صندوقدار که در چراغ‌های جلو و عقب دچار تغییر زیباتری نسبت به نمونه قبلی شده‌اند و در ساختار آن‌ها از LED استفاده شده است.

    بررسی طراحی داخل پژو 207 SD

    research 637134015185965723 thumb 620 350 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

    مهم‌ترین تغییر کابین پژو 207 صندوقدار، اضافه‌شدن صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان است. به لطف دکمه­‌های نصب‌شده روی فرمان امکان کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز فراهم است. از دیگر امکانات کابین پژو 207 صندوقدار می‌توان به دوربین دید عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش  DVDمجهز به پورت  USBو آینه‌های جانبی برقی اشاره کرد.

    مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار

    پژو207صندوقدار نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

    در بحث نقاط قوت این خودرو می توان به صندوق عقب جادار، مصرف سوخت مناسب، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی گسترده، هندلینگ خوب و ترمزهای نسبتا مطمئن اشاره کرد.

    مواردی مانند فضای محدود در ردیف عقب، کیفیت ساخت پایین، مشکلات گیربکس اتوماتیک و عایق بندی ضعیف کابین نسبت به جعبه پژو 207 نیز از نقاط ضعف این محصول دسته بندی می شوند.

    معایب 207i صندوقدار اتومات

    %name نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

    شناخت معایب پژو 207 اس دی و سایر خودروهای بازار ایران در مورد کارایی، ایمنی، مشخصات فنی و سایر ویژگی خودرو اطلاعات کافی به مصرف کننده ارائه داده و به او کمک می‌کند با آگاهی بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کند. در این بخش نقاط ضعف و معایب 207 صندوقدار را بررسی کرده و ایرادات آن را از جنبه‌های مختلف مرور می‌کنیم.

    • کم بودن فضا برای سرنشینان عقب
    • متریال کم کیفیت کابین
    • عملکرد ضعیف گیربکس
    • ارتفاع کم نسبت به سطح زمین
    • قیمت نسبتا بالا
    • فضای بسیار کم کابین

    پژو SD 207 برای اینکه بتواند یک سدان جادار خانوادگی باشد به چیزهایی بیشتر از یک صندوق بزرگ احتیاج دارد که یکی از اصلی ترین آن ها فضای کافی برای سرنشینان خودرو است.

    مطمئنا سرنشینان ردیف جلویی این خودرو مشکل چندانی با فضای سر و پای خود نخواهند داشت، اما مانند آنچه در پژو 206 صندوقدار نیز شاهد آن هستیم، سرنشینان عقب این خودرو از این نظر با محدودیت فراوانی مواجه هستند؛

    به طوری که اگر سرنشینان جلو از قد نسبتا بلندی برخوردار باشند، تنها کودکان خردسال می توانند در صندلی های عقب احساس راحتی داشته باشند.

    • متریال داخلی کم کیفیت

    یکی دیگر از معایب پژو ۲۰۷ صندوقدار استفاده از متریال داخلی بی‌کیفیت نسبت به قیمت بالای آن است. تقریبا اکثر مواد بکار رفته شده در کابین پژو ۲۰۷ صندوقدار از پلاستیک بوده که همین امر می‌تواند باعث ایجاد صداهای آزاردهنده‌ایی بعد از مدت استفاده کوتاهی شود.

    • عملکرد ضعیف گیربکس

    پژو 207 صندوقدار همچون نمونه هاچبک خود به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مجهز شده که علاوه بر قابلیت تیپ ترونیک از دو حالت برفی و اسپرت نیز پشتیبانی می کند. تا این جای کار همه چیز خوب به نظر می رسد، اما متاسفانه گیربکس AL4 به کاررفته در پژو 207 صندوقدار همچون نمونه هاچبک آن پس از مدت کوتاهی کیفیت اولیه خود را از دست داده و هنگام تعویض دنده ها ضربه و صداهای آزار دهنده از خود تولید می کند.

    یکی دیگر از مشکلات گیربکس پژو 207 صندوقدار، عملکرد کند آن در زمان استفاده از حالت تیپ ترونیک است، به طوری که در زمان استفاده از این قابلیت، با کندی آزار دهنده ای مواجه خواهید شد.

    ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

        مزایای پژو 207 صندوقدار

        9izabc9mp6g51sgf7k3h نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

        • طراحی مناسب عام پسند
        • مصرف سوخت کم
        • صندوق عقب جادار
        • دارای تجهیزات رفاهی متنوع
        • ترمز های قدرتمند
        • در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی
        • بازار خرید و فروش مناسب
        • خدمات پس از فروش قابل قبول
        • ایمنی نسبتا خوب
        • ترمزهای قدرتمند 207i

        95nbp9s2u68fh81jbm4s نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

        با نگاهی کوتاه به خودروهایی که از قیمت تقریبا یکسانی با پژو SD 207 برخوردارند، به راحتی می توان دریافت که اغلب این خودروها از ترمزهای عقب کاسه ای بهره می برند که یک سیستم ترمز بسیار قدیمی و منسوخ شده محسوب می شود، اما ترمزهای به کار رفته در پژو 207 صندوق دار در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب نیز از نوع دیسکی است.

        علاوه بر این ترمزهای دیسکی این خودرو به سیستم هایی همچون ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) و ترمز اضطراری خودکار (EBA) مجهز شده که باعث می شود SD 207 از این نظر یکی از بهترین ها در کلاس و رنج قیمتی خود باشد.

        •  آپشن های رفاهی متنوع

        یکی از اصلی ترین نقاط قوت پژو 207 صندوقدار لیست بسیار کامل امکانات رفاهی و تجهیزات این خودرو است. پس از حضور گسترده خودروهای چینی پرآپشن در بازار ایران، برخی از خودروسازان داخلی سعی کردند تا خودروهای پرطرفدار خود را به امکانات و تجهیزات مدرن مجهز کنند.

        پژو 207، خانواده دنا و H30 کراس جز خودروهایی هستند که در میان محصولات ایران خودرو به سطح قابل قبولی از امکانات و تجهیزات مجهز شده اند. 207 صندوقدار نیز همچون نمونه هاچبک خود از امکانات متنوعی بهره می برد و حتی به مراتب خودرو کامل تری نیز محسوب می شود.

        همچنین بخوانید: بررسی آپشن های پژو 207 جدید (207i)

        • خدمات پس از فروش قابل قبول

        207 SD 2 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

        در شرایط فعلی بازار کشور ما کمی سخت می توان به برندهای نوپا اعتماد کرده و به خدمات پس از فروش آن ها دل خوش کرد. شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از اولین شرکت های خودروسازی فعال در کشور، خدمات پس از فروش گسترده ای را برای تمامی محصولات خود فراهم کرده است.

        این شرکت به واسطه شبکه گسترده نمایندگی ها و همچنین خودروهای امداد خود می تواند به راحتی کلیه قطعات یدکی و مصرفی مورد نیاز مشتریان را در دسترس آن ها قرار دهد.

        در این میان پژو 207 صندوقدار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خریداران این خودرو می توانند به راحتی از تمامی خدمات شرکت ایران خودرو بهره مند شوند.

        بررسی میزان ایمنی پژو 207 SD

        ۲۰۷ صندوقدار دارای دو ایربگ راننده و سرنشین است. سیستم ترمز جلو و عقب آن نیز از نوع دیسکی خنک شونده است که قدرت مانور این خودرو را در سرعت زیاد، بیشتر می‌کند.

         ۲۰۷ صندوقدار شما را مالک خودرویی می‌کند که مجهز به سیستم‌های ایمنی ABS، EBD و EBA  است. خریداران این خودرو از ایمنی بالا و ترمزهای فوق العاده آن همواره رضایت داشته‌اند و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت ۲۰۷ صندوقدار همین است.

        بازار خرید و فروش 207 صندوقدار

        sh 137 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

        ضعف‌هایی که در نمای ظاهری، متریال کابین، فضای داخلی و همچنین گیربکس پژو ۲۰۷ صندوقدار وجود دارد، در کنار وجود رقبای قدرتمندی همچون دنا پلاس، برلیانس H330 و رنو تندر پلاس اتوماتیک که در این رنج قیمتی قرار دارند، باعث شده تا پژو ۲۰۷ صندوقدار نتواند همچون نمونه هاچبک خود به بازار خرید و فروش پر رونقی دست یابد.

        آیا پژو 207 صندوقدار ارزش خرید دارد؟

        Untitled 1 Recovered 2 نقد و بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار اتومات و دنده ای

        در نهایت می‌توان گفت که پژو ۲۰۷ صندوقدار یک خودروی سدان جذاب با امکانات متنوع محسوب می‌شود و می‌تواند نیازهای یک خانواده ۴ نفره را به خوبی پاسخگو باشد. علاوه بر وجود آپشن‌های قابل قبول می‌توان از تجهیزات ایمنی خوب آن نیز تعریف کرد.

        اما در این میان توقف تولید این خودرو در کنار مواردی همچون قیمت بالا و حضور محدود آن در بازار کشورمان باعث شده تا اغلب خریداران در این رنج قیمتی ترجیح دهند که به سراغ گزینه‌های متداول‌تر و محبوب‌تری نظیر دنا پلاس و تندر 90 پلاس بروند.

        در مجموع این خودرو می‌تواند برای خاص پسندانی که دید طولانی مدت و مصرفی نسبت به خرید خودرو دارند و در این رنج قیمتی به دنبال یک سدان جذاب و مجهز به گیریکس اتوماتیک هستند انتخاب مناسبی باشد.

        و در پایان

        اگر نظری در مورد موارد مطرح شده در این مقاله دارید یا اگر مالک پژو ۲۰۷ صندوقدار هستید، لطفا ما و دیگر مخاطبان وب‌سایت کیان باتری را از تجربیات خود آگاه کنید.

        نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

        بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

        عضو شوید
        آگاه شوید
        guest
        0 نظرات
        فید بک نظرسنجی داخل متن
        مشاهده تمام نظرات
        مشاوره رایگان و ثبت سفارش