4.3
(59)

باتری اوربیتال EFB محصول جدید از شرکت سپاهان باتری می باشد که مناسب خودروهای هیبریدی جهت کاهش آلودگی هوا تولید شده است. باطری های EFB سپاهان باتری پیشرفته ترین نوع باتری با الکترولیت مایع هستند.EFB اختصاری عبارت Enhanced flooded battery یه معنی باتری شناور پیشرفته می باشد.

orbital EFB باطری های EFB سپاهان باتری
باتری اوربیتال EFB

معرفی باتری اوربیتال نوع EFB

هر روز اخبار مربوط به آلودگی هوا، نشر دی اکسید کربن، آلودگی های سوخت های فسیلی به گوش ما می رسد و تغییرات آب و هوایی را ما به راحتی در تنفس در روزهای شلوغ حس می کنیم. مسایل زیست محیطی و گرمایش زمین در سالهای اخیر باعث شده که خودروسازها روشهای مختلفی را برای صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش نشر دی اکسید کربن معرفی کنند.

همزمان با استفاده از انرژی های پاک مانند انرژی خورشیدی، استفاده از انرژیهای دیگه ای جز سوخت های فسیلی در حرکت خودروها مانند انرژی الکتریکی مورد توجه قرار گرفته است.

 تکنولوژی به کار رفته در باتری های EFB

باتری های تحت عنوان  EFB پیشرفته ترین نوع باتری با الکترولیت مایع هستند که با گسترش کارکرد تکنولوژی استارت استاپ در خودروها به عنوان راه حلی برای کاهش مصرف سوخت و حفظ محیط زیست برای تامین نیاز این نوع خودروها طراحی شده است.

EFB اختصاری عبارت Enhanced flooded battery یه معنی باتری شناور پیشرفته می باشد. 

این باتری ها نسل جدید باتری های سیلد اسید می باشند . ما در مقاله زیر توضیحات کاملی در خصوص این نوع باتری ها داده ایم. 

باتری های اسید شناور پیشرفته EFB

 سپاهان باطری با استفاده از جدیدترین دستگاه های تولید اروپا یعنی دستگاه پارچ اقدام به تولید این نوع از باتری ها نموده است.

 فیلم معرفی باتری های EFB سپاهان باتری

ویدئوی زیر باتری های سپاهان باطری مدل EFB را به شما معرفی می کند. این فیلم مزایای استفاده از این باتری ها و خودروهایی که مناسب است از این باتریها استفاده کنند را به شما اعلام می کند.

سپاهان باتری تولید کننده برند EFB

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در سال ۱۳۸۶ به عنوان بهترین تأمین کننده باطری و دومین تأمین کننده در بین تمام قطعه سازان گروه قطعه سازی سایپا برگزیده شد و با کمال افتخار در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ گواهینامه حمایت از مصرف کننده گردیده است. شرکت سپاهان باتری دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد که هدف این شرکت از مشتری مداری را در سطح کشور محقق می نماید.

در حال حاضر این شرکت سپاهان باتری با پوشش امپراژ 50 تا 210، تحت استاندرد های DIN و GIS محصولات خود را عرضه می نماید. تنوع این محصولات و کیفیت بالای آن مزیت های رقابتی فراوانی را برای شرکت سپاهان باطری فراهم نموده است.

شرکت مجتمع سپاهان باتری

شرکت سپاهان باطری که از جمله بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید باطری در داخل کشور می باشد، یکی از محصولات ممتاز خود را با نام EFB در اوایل کار تولیدی خود وارد بازار کرده است. باطری EFB اتمی در آمپر های گوناگون برای خودرو های مختلف عرضه شده است که هر خریدار باطری می تواند متناسب با مشخصات خودرو خود، باطری موردنظر را بر روی ماشین نصب نماید.

فیلمی از معرفی سپاهان باتری (برند EFB)

باتری های EFB بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. باتری EFB توسط شرکت سپاهان باطری اصفهان ساخته می شود. انواع باطری اتمی (باطری اتمیک) که همان باطری خشک نیز نام دارد، توسط این شرکت تولید می شود. تولید باطری های اتمی بیشتر برای خودرو های مدرن که با سیستم برق رسانی کارایی بهتری دارند منظور می گردد.

باتری نوع EFB سپاهان باتری دارای گواهی نامه های بین المللی ISO18000 و ISO14000 و ISOTS و استاندارد ملی ایران است. همچنين موفق به اخذ صنعت سبز از سازمان محیط زیست گردید.

مشخصات و کیفیت باتری های EFB

خودروهای هیبرید و استفاده از باتری های EFB

  1. تولید خودروهای هیبریدی که بتوانند در کنار موتور احتراقی از یک موتور الکتریکی جهت حرکت در سرعت های پایین تر استفاده کنند نمونه ای از این پیشرفت می باشد.
  2. خودروهای میکرو هیبرید بعضی از عملکردهای  خودروهای هیبریدی که باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش نشر CO2 می شوند، مانند سیستم استارت-استاپ را دارا می باشند.
  3. توزیع عملکرد خودروهای استارت استاپ بسیار ساده است.
  4. به این صورت که با فشردن پدال ترمز و توقف کامل خودرو، موتور خاموش می شود که دنبال اون مصرف سوخت هم پایان می یابد و در ادامه با برداشتن پا از روی پدال ترمز، موتور در سریعترین زمان ممکن روشن می شود تا راننده بدون وقفه به حرکت ادامه دهد.
  5. این عملکرد به گونه ای است که راننده و سرنشین متوجه این فرآینده خاموش و روشن شدن نمی شوند.
  6. بر این اساس وظیفه یک باتری در خودروی استارت -استاپ بسیار دشوارتر از وظیفه متداول تامین انرژی در یک خودروی معمولی می باشد.

مزایای استفاده از باتری های EFB سپاهان باطری

  • استفاده در خودروهای مجهز به تکنولوژی استارت – استاپ
  • طول عمر بالا
  • قابل استفاده در تمام خودروهای متداول
  • سرعت و توان راه اندازی بالا برای هر سفر با دفعات استارت زیاد
  • افزایش شارژ پذیری دینامیک
  • حداقل دو برابر افزایش طول عمر نسبت به باتری های استاندارد

گارانتی باتری EFB سپاهان

باتری های اوربیتال EFB تولید شده در شرکت سپاهان باتری که مناسب خودروهای استارت آپی می باشند دارای  30 ماه گارانتی معتبر می باشند، که به شرح زیر می باشد:

  • 21 ماه گارانتی اصلی
  • 9 ماه گارانتی مازاد که در صوت تمایل می توانید خریداری نمایید.

کلیه خدمات پس از فروش این باتری ها بر عهده شرکت سازنده (سپاهان باتری) می باشد.

اگر در استعلام گارانتی باطری EFB مشکل دارید می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

مشاهده تاریخ گارانتی باتری های سپاهان باتری

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت سپاهان باتری (EFB)

قیمت باتری EFB با توجه به کیفیت برند سپاهان و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است. و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین و با دوام‌ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

باید بدانید قیمت باتری سیلد اندکی بالاتر از نوع غیر سیلد و اسیدی است و براساس مقدار آمپر، قیمت های باتری متفاوت می باشد. که در حال حاضر قیمت هر آمپر EFB متناسب با قیمت باتری فرسوده ونرخ سرب قیمت گذاری می شود. همچنین فصل سال و تعداد تولید مصرف باتری نیز در قیمت باطری های اتمی تاثیرگذار هستند.

مشتریان شرکت سپاهان به‌ عنوان سرمایه‌های شرکت سپاهان بوده و شرکت درصدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات سپاهان، به شماره 88200200 تماس گرفته و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

فروش اینترنتی باتری های EFB سپاهان باتری

لیست قیمت باطری EFB

توجه: شایان ذکر است که قیمت های اعلام شده در زیر، با دریافت باتری داغی اجباری محاسبه شده است. در صورت نداشتن داغی به ازای هر آمپر مبلغی از مشتری دریافت می شود.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

اگر همچنان در انتخاب باتری ماشین مشکل دارید و نمی دانید کدام باتری بهتر است؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مظالعه نماییید.

کدام باتری خودرو بهتر است؟

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
علي نوعي
علي نوعي
3 سال پیش

با سلام و خسته نباشيد،اين باطري efb فقط مخصوص خودروهاي هيريدي است يا واسه همه خودروها ميشه استفاده كرد

کیان باتری
در جواب  علي نوعي
3 سال پیش

سلام برای دیگر مدل های هم قابل نصب است

رضا
رضا
3 سال پیش

سلام برای خرید مازاد گارانتی چه مبلغی و چطوری میتونم خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی فرمایید؟

error: کیان باتری 02188200200
مشاوره رایگان و ثبت سفارش