4.8
(1624)

کام باتری ماشین بهترین است؟ کیفیت و کارایی عملکرد خودرو به طور مستقیم بستگی به انتخاب صحیح یک باتری خودرو بهتر دارد. مدت زمانی که اقدام به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیش از  ۲ ثانیه زمان ببرد. در غیر این صورت باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است.

هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شوید که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهید بود. تا بتوانید عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو داشته باشیم.

حالا سوال اکثر رانندگان در این مواقع این است که بهترین برند یا مارک و مناسب‌ترین قیمت باطری خودرو چیست؟ در کل کدام باتری خودرو بهتر است؟

در این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی های بهترین باتری خودرو خواهیم پرداخت، سپس بهترین برند های باتری ماشین را به شما معرفی خواهیم کرد.

باتریخودرو 300x201 کدام باتری خودرو بهتر است؟
بهترین برند های باتری ماشین

 کدام باتری خودرو بهتر است؟ ایرانی یا خارجی؟

فرایند تولید باتری آسیبهای قابل توجهی به محیط زیست وارد می کند بنابراین  هیچ کارخانه تولید باتری در کشورهای اروپایی وجود ندارد. در بازار ایران باتری خودرو ساخت کره جنوبی، ایران، ترکیه و چین است. باتری های کره ای با برندهایی نظیر دوو, دلکور, پوما, سین, شارک, اوراستارت, تایگر و … عرضه می شوند که بیشتر آنها ساخت کارخانه Delkor هستند

در بین کشور های خارجی، باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده می شود و طول عمر بسیار مناسبی دارد. که البته شرکتهای باتری سازی ایران هم به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. مجهز شدن کارخانه‌های ایرانی به تکنولوژی‌های روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی در تولید باتری خودرو، کیفیتی بسیار بالا را فراهم آورده است که می‌توانند با برندهای خارجی باتری ماشین رقابت کنند.

برندهای ایرانی باتری ماشین تقریباً تمام انواع خودروهای ساخت ایران و خارجی را پوشش می‌دهند. این شرکت‌ها با فراهم آوردن باتری‌هایی با میزان ذخیرۀ متفاوت، می‌توانند حتی در انواع خودروهای خارجی استفاده شوند.

خرید باتری ایرانی بهتر است

  1. باتری ماشین ایرانی به دلیل تولید در داخل کشور و در نتیجه نداشتن هزینه‌های اضافی حمل‌ونقل و جابه‌جایی، قیمت پایین‌تری نیز دارد.
  2. بهترین برندهای ایرانی باتری ماشین همچنین علاوه بر داشتن قیمت پایین‌تر و کیفیت مشابه با برندهای خارجی می باشند.
  3. دارای گارانتی معتبر و خدمات پس‌ازفروش بیشتر (تقریبا دو برابر نمونه خارجی) هستند.
  4. با انتخاب برندهای ایرانی، تولید کنندگان داخلی را تشویق به تولیدات باکیفیت و مرغوب نماییم

بنابراین با خیال آسوده می توانید با هزینه کمتر از برندهای ایرانی استفاده کنید.

از جمله معتبرترین کارخانه‌های تولید باتری ماشین در ایران می‌توان به سپاهان باتری، برنا باتری و صبا باتری اشاره کرد. که در مقایسه با باتری کره ایی در سال های اخیر بهتر شده اند. این تولیدکنندگان معتبر و باسابقه، محصولات خود را تحت نام‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کنند. برندها و مارک‌های اوربیتال‌، اوربیتال‌وان و گلوبال از این جمله‌اند. در این مقاله، با معرفی و بررسی کیفیت این محصولات، به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهیم که بهترین باتری ماشین موجود در بازار کدام است و بهترین برند باتری ماشین چیست.

all battery 300x155 کدام باتری خودرو بهتر است؟
کدام باتری ماشین بهتر است؟

نکاتی که باید در حین خرید باتری خودرو توجه داشت؟

همانگونه که قبلا نیز بیان شد، باتری خودرو یکی از قطعات اصلی و مهم خودرو است که سلامت خودرو رابطه مستقیمی با سلامت آن دارد. از این رو بسیار مهم است که بدانیم چه کدام باتری خودرو بهتر است؟
جهت راهنمای خرید بهترین باتری ماشین به نکات زیر توجه فرمایید.

با مشاهده این ویدئو به درک بهتری از این مقاله خواهید رسید.

1- کشور و شرکت سازنده باتری: برند باتری

با توجه به پیشرفت روز افزون و چشم‌گیر صنایع تولید قطعات خودرو که بخش‌های باطری سازی نیز جز قسمت‌های حائز اهمیت آن به شمار می‌آید. فضای رقابتی زیادی میان محصولات داخلی و خارجی ایجاد شده است. و می‌توان به جرات ادعا کرد که محصولات داخلی به لحاظ کیفیت و کارایی اگر بالاتر از تجهیزات خارجی نباشند، پایین‌تر هم نیستند. به عنوان مثال باطری سازی سپاهان یا تولیدات باطری برنا، جز کمپانی‌های ایرانی تهیه کننده باتری خودرو هستند که محصولاتشان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

قدرت استارت بالا، فیلترهای ضد انفجار، دشارژ شدن‌های ناچیز و عدم نیاز به مراقبت‌های آنچنانی را می‌توان از ویژگی‌های مشترک برخی از این باطری‌ها دانست.

پوما، دلکور و فالکون نیز سه برند معروف کره‌ای هستند که استفاده از آن‌ها در کشور ما بسیار رایج بوده و مشتریان زیادی دارد.

دقت در شرکت سازنده باطری ماشین

در مورد انتخاب بهترین باتری خودرو در میان باتری های ایرانی اگر بخواهیم شرکتهای داخلی را از نظر کیفیت و نوع خدمات آن طبقه بندی کنیم اول شرکت سپاهان باتری قرار میگیرد پس از آن برنا باطری و در آخر هم صبا باطری.

البته کیفیت محصولات این شرکتهای معتبر در حیطه صنعت باطری سازی را می‌توان تضمین کرد و افراد نیز بیشتر متمایلند که این باطری‌ها را برای ماشین خود خریداری کننند.

در ادامه به طور کامل این سه برتد را بررسی خواهیم کرد.

choose mark 300x183 کدام باتری خودرو بهتر است؟
کدام برند باتری ماشین بهتر است؟

2- ضمانت نامه باطری ماشین

اگر قصد خرید برند کره‌ای دارید، باید بدانید که شرکت‌های سازنده باطری‌های کره‌ای، اغلب اجناس خود را با ضمانت ۶ ماهه وارد ایران می‌کنند و این در حالی است که مدت زمان گارانتی محصولات ساخت ایران دو برابر است و معمولا ضمانت نامه یک ساله تا 18 ماهه دارند.

3- تاریخ تولید ماشین

شاید فکر کنید عمر باتری از زمان نصب آن بر روی خودرو شروع می گردد. اما جالب است بدانید تاریخ تولید باتری بسیار حائز اهمیت است چرا که عمل سولفاته شدن باتری درست یک سال پس از تولید آن شروع می شود بنابراین باتری که یک سال از تولید آن می گذرد بهتر است خریداری نشود.

البته باتری در اثر شارژ و دشارژ شدن فرسوده می شود اما با توجه به مورد بالا هرچقدر تاریخ تولید باتری جدیدتر باشد بهتر است.

4-  آمپراژ باتری

در انتخاب اینکه کدام باتری خودرو بهتر است؟ باید بدانیم هر شرکت سازنده خودرو، آمپراژی را به عنوان حداقل آمپر مجاز برای باتری خودرو تعیین می کند. اگر تجهیزات اضافی، نظیر باند، لامپهای قوی، آمپلی فایر و … روی خودرو نصب باشد، حتماً باید از آمپرهای بیشتری استفاده نمایید. به طور مثال برای یک پراید که باطری فابریک آن ۵۵ آمپر است در صورت استفاده از مصرف کننده برقی اضافه باید حداقل ۶۲ آمپر استفاده کرد.

5- ابعاد فیزیکی باتری

از دیگر موارد مهم که در انتخاب باتری خودرو باید مورد توجه قرار گیرد، اندازه باتری است. ابعاد هر باطری به گونه ای طراحی شده که فقط برای یک سری از ماشینها مناسب است. چرا که در هر خودرو محفظه‌ای مخصوص باتری تعبیه شده است.

ابعاد باتری باید به گونه ای باشد که در محفظه مخصوص خود قرار گیرد. باطریها از لحاظ ارتفاع با هم فرق میکنند بعضی باطریها قطب مثبت و منفی در سمت چپ باطری قرار دارد و بعضی در سمت راست طول و عرض باطریها یکی نیست. بنابراین علاوه بر آمپر باتری حتما باید به این نکته توجه داشت.

6– باتری اسیدی (تر) یا باتری اتمی(خشک)

با توجه به این که در حاضر دو نوع باتری در بازار وجود دارد. یکی از مواردی که هنگام خرید باطری خریدار باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد این است که باطری اسیدی(تر) بهتر است یا باطری اتمی(خشک) باشد.

برای استفاده در صنعت خودرو، باتری خشک از هر نظر مناسب تر و ایمن تر است، تنها مزیت باتری تر، ارزان بودن آن است. 1- عمر متوسط یک باطری اتمی به دلیل نوسانات ولتاژی کمتر بین سه تا پنج سال است در حالی که عمر باطری اسیدی بین یک تا دو سال است.

2-همچنین باتری اتمی بخارات اسیدی ندارد. و به دلیل جامد بودن محتویات آن، لازم نیست نگران ریختن اسید روی خودرو و داخل محفظه موتور باشیم. ولی باطریهای اسیدی را باید مرتب چک کرد و سطح الکترولیت داخل باطری باید کنترل شود.

7- قیمت باتری

خیلی از افراد در اینکه باتری خودرو بهتر است توجه زیادی به قیمت آن می کنند. بد نیست بدانید قیمت باتری به عوامل زیادی بستگی دارد. عبارتند از:

  • آیا باتری کهنه را تحویل می دهید، قیمت باتری کهنه بین 25 تا 40 هزار تومان است.
  • آمپراژ باتری، باتری با آمپر بالاتر گرانتر است.
  • باتری خشک از باتری تر گرانتر است.
  • باتری خارجی، مخصوصا کره ای از سایر باتری های ایرانی گرانتر است.

معرفی و بررسی معتبرترین برندهای باتری خودرو ساخت ایران

معرفی شرکت سپاهان باطری

مجتمع سپاهان 300x199 کدام باتری خودرو بهتر است؟
معرفی شرکت و برند سپاهان باتری

سپاهان باتری یکی از شرکت‌های مهم باطری‌سازی داخلی است. که دارای کیفیت خارجی می باشد. این شرکت با به‌کارگیری به‌روزترین تکنولوژی‌های صنعت جهانی باتری ماشین، انواع گوناگون باتری خودرو را تولید و به بازار ایران و منطقه عرضه می‌کند.

محصولات سپاهان باطری مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی هستند. برخی شرکت‌های خودروسازی کشور مانند ایران‌خودرو و سایپا برای محصولات خود باطری سپاهان را  به عنوان باتری فابریک ماشین های خود انتخاب کرده‌اند. که خودروهای پژو 206، انواع سمند و ال90 از این دسته اند.

محصولات سپاهان باتری در تنوع بالا با کیفیت‌ زیاد و آمپراژهای متفاوت عرضه می‌شوند. که ۵۰ تا ۲۱۰ آمپراژ را پشتیبانی کرده و استانداردهای GIS و DIN را پوشش می‌دهند. تنوع این محصولات و کیفیت بالای آن ها مزیت های رقابتی فراوانی را برای شرکت سپاهان باطری فراهم نموده است. این شرکت دارای گواهی نامه های بین المللی ISO 18000 و ISO 14000 و ISO TS و استاندارد ملی ایران است. همچنين موفق به اخذ صنعت سبز از سازمان محیط زیست شده است.

سپاهان 300x111 کدام باتری خودرو بهتر است؟
محصولات سپاهان باتری

برندهای معتبر سپاهان باتری

سپاهان باتری تولید کننده باتری خودرو شامل برندهای اوربیتال، اوربیتال‌وان، اوربیتال‌وان سیلور، اورانوس، بارکاس، سویو، یاشا، کریستال، سوزوکی، اتمیک و … است. این شرکت در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی است. بنابراین در صورت لزوم تمام هم‌وطنان در هر کجا که هستند می‌توانند از خدمات پس از فروش سپاهان باطری استفاده کنند.

طول عمر مفید محصولات سپاهان باطری حدوداً بین دو تا چهار سال است. همۀ باتری‌های این شرکت دارای هجده ماه گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. و همچنین توانایی استارت سریع در هوای سرد، درصد کم دشارژ خود به‌ خودی، عایق الکتریکی با طول عمر و راندمان زیاد، خوردگی کم اتصالات و استفاده از فیلتر ضد انفجار از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات باطری‌ سپاهان است.

باتری اوربیتال وان سپاهان باتری

orbital one 300x300 کدام باتری خودرو بهتر است؟
اوربیتال وان با بالاترین طول عمر باتری

اوربیتال باتری از مهم‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات سپاهان باطری است. و همچنین باتری اوربیتال وان دارای بالاترین کیفیت و محبوب ترین برند در بین باتری های تولیدی سپاهان می باشد. با توجه به این که صفحات این باتری از بهترین و مرغوب‌ترین جنس صفحات سربی است که موجب طول عمر بالای این باطری شده است، در مواردی این باطری از باتری های کره ای طول عمر بیشتری دارند.

اما بدانید با توجه به کیفیت این باتری تا حد بسیار زیادی قیمت این باتری نزدیک به قیمت باتری های کره ای می باشد.

برنا باتری با تکنولوژی اروپا

برنا 70 معکوس 500 650 300x231 کدام باتری خودرو بهتر است؟
برند برنا باتری با تکنولوژی اروپا

 

کارخانۀ باتری‌سازی برنا از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید باطری ماشین ایرانی است. این برند باتری ایرانی همزمان با افزايش تقاضاي باتري در كشور  با استقبال چشمگير مصرف كنندگان از كيفيت محصولات توليدي برنا باتری مواجه شده است.

برنا باتری برای انواع ماشین‌های داخلی و خارجی محصول تولید می‌کند. مهم‌ترین نکته در مورد این برند باتری ایرانی، استفادۀ این شرکت از تازه‌ترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های ساخت اروپا است.

به دلیل قوانین اتحادیۀ اروپا در زمینۀ محیط زیست، راه‌اندازی کارخانۀ تولید باتری ماشین در اروپا ممنوع است. اما برخی کشورهای عضو این اتحادیه به تولید محصولات باکیفیت برای به کار رفتن در کارخانه‌های خارج از اروپا اقدام کرده‌اند. برنا باتری در سال‌های اخیر دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های کاربردی بسیار زیادی را از اروپا وارد کرده است و آنها را در تولید باتری‌های باکیفیت خود به کار می‌بندد.

برنا باتری شامل برندهای صدف، ولف، برنا، گلدن‌سیلد، گلوبال، سحر، زمان، اکتیو و جیان گلوبال است که همۀ آنها دارای چهارده ماه گارانتی شرکتی معتبر هستند. برخی تیپ‌های خودروی پژو 206 و پژو پرشیا به طور فابریک از برنا باطری نیرو می‌گیرند.

صباباتری

Saba battery 300x169 کدام باتری خودرو بهتر است؟
صبا باتری ارزان ترین باتری ماشین

 

صبا باتری، ارزان‌ قیمت ترین باتری ماشین ایرانی و یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های ساخت باتری ماشین با پیش از نیم‌قرن سابقه در تولید انواع باتری در ایران است. در حال حاضر صبا باتری انواع باتری‌های اسیدی و اتمی را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند. تولیدات این شرکت شامل انواع باتری‌ها از 35 آمپر تا 200 آمپر برای انواع خودروهای سبک و سنگین می‌شود. انواع خودروهای داخلی مانند پژو، سمند، پراید و رنو و نیز انواع خودروهای خارجی می‌توانند از محصولات این شرکت استفاده کنند.

گفتنی است که برخی کارخانه‌های خودروسازی مانند سایپا از محصولات صبا باتری به عنوان باطری فابریک خودرو خود استفاده می‌کنند. خودرو تیبا از این دست محصولات است. طول عمر باطری صبا بین یک تا سه سال است. البته این مدت با توجه به نوع وسیلۀ نقلیه، میزان استفاده و شرایط آب‌وهوایی متفاوت است.

صبا باتری شامل برندهای واریان، آرمو، نیوآرمو، اسپیدر، های‌تک، ورسک، سهند و البرز است. این محصولات به بیش از پانزده کشور صادر می‌شوند. تمام باتری‌های تولیدشده در کارخانۀ صبا باطری دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی هستند و شما می‌توانید در هر جای ایران که باشید می توانید برای انتخاب باتری خودرو بهتر از این خدمات استفاده کنید.

سایر برند های معتبر باتری خودرو در کیان باتری

باتری وارتا

باطری ماشین وارتا ساخت آلمان نسل جدید باطریهای کلسیمی در اروپا است. این شرکت دارای تمامی تاییدیه ها و استانداردهای بین المللی باطری در جهان و طول عمر باطری وارتا بین سه تا پنج سال میباشد. باطری ماشین وارتا مورد استفاده کمپانی بنز آلمان و کمپانی خودرو سازی پورشه میباشد. و مناسب برای انواع خودرو های داخل کشور ازجمله پژو مگان. ماکسیما. هیوندا. و غیره می باشد

آذر باتری

آذر باتری، باتری ماشین مناسب آب‌وهوای سرد می باشد. این شرکت باتری سازی ارومیه یکی از اولین تولیدکنندگان داخلی موفق در زمینۀ تولید انواع باتری ماشین ایرانی با بیش از بیست سال سابقه است.

این شرکت با بهره‌گیری از ماشین‌آلات روز دنیا توانسته است یکی از تأمین‌کنندگان اصلی باتری ماشین کارخانه‌های خودروسازی ایران مانند سایپا و ماموت باشد. تولید انواع باتری برای خودروهای سبک و سنگین از افتخارات این شرکتِ خوش‌نام است. باتری‌های آذر به کشورهای زیادی در خاورمیانه صادر می‌شوند.

آذر باتری شامل برندهای سولیفان، ویگور، آذر، الوند، ماموت، آپادانا، روشن و زئوس است. همۀ محصولات این کارخانه با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند و دارای گارانتی دوازده ماهه یا هجده ماهه هستند. شعبه‌های مرکزی این شرکت در تهران و ارومیه هستند اما در تمام ایران نمایندگی‌های این شرکت آمادۀ ارائۀ خدمات پس از فروش محصولات آذر باتری هستند.

دورنا باتری ارس

شرکت دورنا باتری ارس در سال 1393 در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در فاز دوم منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با هدف تولید باتری های خودرویی 35 الی 225 آمپر ساعت تاسیس گردید و هم اکنون محصولات خود را تحت سه برند ارس دورنا و پوشیتا به مشتریان داخلی و خارجی عرضه میکند. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز، متخصصین کارآمد و ماشین آلات پیشرفته، خط مشی خود را بر پایه تولید محصول با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی، رضایتمندی مشتریان و خدمات برتر در جهت گسترش فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی بنا نهاده است.

پاسارگاد باتری

شركت پاسارگاد باتری هم اكنون با تكيه بر توان سخت افزاری، نرم افزاری و نيروهای متخصص خود دارای ظرفيت توليدی در حدود ۳۵۰. ۰۰۰ عدد در سال بوده است. باتری پاسارگاد در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ تأييديه از مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران و بطور مستمر جهت كيفيت محصولات خود، باتری های تولیدی را به تمامی نمایندگی های مجاز در سراسر کشور عرضه می دارد.

کدام باطری ایرانی بهتر است؟

کارخانه های تولید باتری در ایران

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
41 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
حسین احمدی
حسین احمدی
3 سال پیش

از توضیحات شما متشکرم و بنظر من با توجه به توضیحات شما ، سپاهان باطری ، از نوع اوربیتال وان سیلور از انواع دیگر بهتر است!
اگر اشتباه میکنم ، لطفا مرا راهنمایی کنید…سپاسگزارم??

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  حسین احمدی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز خدمت شما. تمامی برند های ایرانی از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند. برند اوربیتال سیلور سپاهان باتری نیز به دلیل استفاده کردن از آلیاژ های نقره داخل باتری از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. می توان اوربیتال سیلور را یکی از برند های خوب ایرانی نامید. البته دو برند جدید سپاهان باتری با نام های اوربیتال پریمیوم و اوربیتال EFB نیز از محصولات جدید سپاهان باتری می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارند.

شهریار محمدی
شهریار محمدی
در جواب  حسین احمدی
1 سال پیش

سلام توروخدا دچاروسواس شدیدشدم حالا بهم بگین واسه خودرو پژو۴۰۵ مدل هشتادوهفت دوگانه سوز باطری سوزوکی خوبه یا اوربیتال EFB و درکل اگه شما باشید چه باطری استفاده میکنید

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  شهریار محمدی
1 سال پیش

با سلام
هردو محصول مورد نظر شما مربوط به شرکت سپاهان باتری است که به طور کلی محصولات این شرکت از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند.
اما به لحاظ غنای کیفی اوربیتال EFB از سوزوکی بالاتر بوده و طول عمر و مدت زمان گارانتی بیشتری دارد.

محمد
محمد
در جواب  شهریار محمدی
7 ماه پیش

داداش شما قوّه بنداز بهتره

علیرضا
علیرضا
3 سال پیش

با سلام پس تکلیف تولیدات کیان باطری مثل نینو این وسط چه میشود و کیان باطری در کجای جدول رده بندی قراردارد

Amin
Amin
3 سال پیش

باسلام
قصد تهیه باتری برای پراید۱۳۱ مدل۹۰ دارم.
با کیفیت ترین و قوی ترین باتری ای که میشه استفاده کنم کدام است؟
برق مصرفی باتوجه به داشتن لامپ زنون و سیستم صوتی!
ممنون میشم راهنمایی کنید?

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  Amin
3 سال پیش

سلام دوست عزیز
باتری مناسب برای خودرو شما 50 آمپر هست اما با توجه به موارد مصرفی شما پیشنهاد میکنیم از ظرفیت های بالاتر مانند 55 و 60 آمپر استفاده نمائید.

هادی
3 سال پیش

سلام وقت شما بخیر قصد تهیه باتری برای پژو 405 اس ال ایکس مدل 94 دارم بدون وسایل اضافی برقی ممنون میشم راهنمایی فرمایید ممنون روز شما خوش و بهنود

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  هادی
3 سال پیش

با سلام
باتری فابریک خودروی شما 66 امپر است، برای دیدن پیشنهاد های ما برای شما به سایت مراجعه کنید و یا با شماره شبانه روزی تماس بگیرید.

بهروز
بهروز
3 سال پیش

سلام دوستان بهترین باطری باطریهای ایرانی میباشد میدونید تو گرما سرما تو گمرگ نمیخابه علم باطریسازی ایرانی علم روز اروپایی میباشد من 30سال راننده هستم بهترین باطری ایرانی ازهر برند میگیری جنسون عالی میباشد

بهروز
بهروز
3 سال پیش

دوستان عزیز یادم رفت بهتون بگم شرایط کاری ماشین درتابستان زمستان فرق میکند دوستان برای پراید باطری 60امپر بسیاری عالی میباشد برای پژو باطری 70امپر خوبه به دلیل اینکه تابستان مصرف برق ماشین بیشتر میشود مثل کولر گرفتن الخصوص تو تابستان شب هم کولر میگیری هم چراخها باید روشن باشند بخاطر همین همیشه سعی کنید 100تومن اضافه بدین 10امپر باطری خودر خودتون قوی تر نمایید

خشایار
خشایار
3 سال پیش

بهترين باتری ایرانی بی برو برگرد اوربیتال سپاهان هست. بقیه برندها مثل صبا و برنا و اینها تو یک مایه هستند و کیفیت قابل قبولی دارن عالی نیستند بدهم نیستند.
تو انتخاب باتری خوب به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  خشایار
3 سال پیش

با سلام شما می توانید تنها با در نظر گرفتن ۵ نکته کلیدی، باتری مناسبی را برای ماشین خود انتخاب نمایید: ۱- سیلد یا غیرسیلد بودن باتری در حال حاضر دو نوع باتری در بازار موجود می باشد: باتری سیلد (خشک) و باتری غیرسیلد (تر یا آبخور) که حاوی مایع اسید است. باتری خشک بدون نیاز به مراقبت بوده و ایمنی بیشتری نسبت به باتری تر دارد چرا که دیگر امکان ریختن اسید بر روی ماشین و محفظه موتور و باتری نمی باشد، همچنین باتری های خشک طول عمر بیشتری دارند. از طرفی مزیت باتری تر، می توان به ارزان… خواندن ادامه ...

امیرحسین
2 سال پیش

سلام ، وقت به خیر ، شما فرمودین که در اروپا هیچ باتری ای تولید نمیشود ، اما وارتا برای آلمان هست . چطوری هست ؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  امیرحسین
2 سال پیش

سلام. بله درست می فرمایید. در اروپا محدودیت برای تولید باتری هایی است که امکان بازیافت ندارند. نه باتری هایی که قابل بازیافت هستند. در اروپا قوانین زیست محیطی بیشتر رعایت می شود و برای تولید باتری استاندارد های سخت گیرانه تری در نظر گرفته شده است.

محمد
محمد
2 سال پیش

سلام.ببخشید میشه نظرتون رو در خصوص باتری وایا بدید؟

مجتبی سینی چی
مجتبی سینی چی
2 سال پیش

اوربیتال باطری خوبی است ،

ایمان
ایمان
2 سال پیش

سلام
نظرتون در مورد باتری 60 آمپر ارس برای تیبا رو میگید ؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  ایمان
2 سال پیش

با سلام ویژگی‌های یک باتری خوب برای ماشین به شرح زیر است، اگر بخواهید بدانید از محصولی که استفاده کرده اید راضی بوده اید باید ببینید چه مقدار از این ویژگی ها را دارد: ۱- آمپراژ: این ویژگی اصولاً با توجه به نوع خودرو تعیین می‌شود. این بدین معنی است که خودروهای مختلف، باتری‌های مختلفی را به شکل استاندارد می پذیرند و سیستم برق خودرو بر اساس نیاز قطعات مصرف کننده آن، طراحی شده است. بنابراین خودروهای با مصرف برق پایین تر، باتری هایی با آمپراژ پایین‌تر خواهند داشت و بالعکس. ۲- کیفیت و طول عمر: امروزه تولیدکنندگان در حوزه… خواندن ادامه ...

مهدی
مهدی
2 سال پیش

با سلام به نظر شما طول عمر اوربیتال وان بیشتر هست یا برنا

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  مهدی
2 سال پیش

با سلام
بستگی به باتری هست که تهیه می نمائید

مهدی
مهدی
2 سال پیش

من ۳ سال متوالی باتری صبا خریدم هر ۳ باتری هم بیشتر از ۱ سال و یک هفته کار نکرد بلافاصله بعد از اتمام گارانتی خراب شدن الان بین اوربیتال وان و برنا نمیدونم کدوم بخرم حداقل ۲ الی ۳ سال راحت کار کنه یسری میگن اوربیتال خوبه یسری میگن برنا ولی در کل گفتن اوربیتال بیشتر برگشتی داشته میشه لطفا راهنمایی کنید!

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  مهدی
2 سال پیش

با سلام
باتری های اوربیتال جزوه باتری های با کیفیت هستند که در ایران تولید می شوند و مدت عمر آنها از بقیه باتری ها بیشتر میباشد و ضمانت آنها از 15 ماه شروع می شود تا 30 ماه

محسن
محسن
2 سال پیش

سلام وقت بخیر
باتری مناسب برای آریزو ۵ توربو چی پیشنهاد میدین؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  محسن
2 سال پیش

با سلام
بهترین باتری برای ماشین شما 60امپر اوربیتال طلایی می باشد که 30 ماه ضمانت پس از فروش دارد

حسین
حسین
2 سال پیش

سلام بهترین باطری برای تیبا 2 چی هست و ایا میتونم باطری با امپر بالاتر بندازم ؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  حسین
2 سال پیش

با سلام
ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 50 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 است که در صورت نیاز می توانید تا ظرفیت 60 آمپر آن را ارتقاء دهید.
برای انتخاب باتری مناسب چند پارامتر وجود دارد از جمله: ظرفیت مناسب خودروی شما، کیفیت و طول عمر، مکانیزم تولید و مدت زمان گارانتی. این چهار مشخصه دلیلی بر کیفیت محصول مورد نیاز شما خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین محصول می توانید با شرکت کیان باتری به شماره تلفن 88200200 تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمائید.

بصیر
بصیر
1 سال پیش

سلام من یه تیبا ۹۷ دارم سیستم صوتی و آمپلی فایر هم دارم میخواستم بدونم باطری اوربیتال پاور ایکس ۶۶ مناسب هستش؟
چون کولر ماشینم هم یک سره روشنه همیشه
و اینکه این مدل باطری جزو کدام دسته هستش اتمی خشک محسوب میشه؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  بصیر
1 سال پیش

با سلام ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 50 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 است و در صورت نیاز و استفاده از موارد مصرفی بیشتر از باتری 55 و 60 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 نیز می‌توانید استفاده نمائید. ما در مجموعه کیان باتری تلاش نموده‌ایم برای انتخابی راحت‌تر، بهتر و دقیق‌تر، انواع مختلفی از باکیفیت‌ترین محصولات تولید شده در سطح کشور را گردآوری نموده و همزمان به شما مشتریان عزیز ارائه نمائیم، با این اقدام شما می‌توانید تنها با انتخاب محصول مورد نظر خود، آن را در اسرع وقت جلوی درب منزل تحویل بگیرید.… خواندن ادامه ...

میثم
میثم
1 سال پیش

سلام بنده پراید مدل 90 دارم باتری 66 امپر مارک سوزوکی انداختم مشکلی نداره دینامم نمیدونم چند آمپره

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  میثم
1 سال پیش

با سلام
ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 50 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 است و در صورت نیاز و استفاده از موارد مصرفی بیشتر از باتری 55 و 60 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 نیز می‌توانید استفاده نمائید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شرکت کیان باتری به شماره تلفن 88200200 تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمائید.

محمد
محمد
1 سال پیش

سلام
آیا وایا باتری شادن ۵۵ آمپر کیفیت بهتری داره نسبت به واریان صبا باتری ؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  محمد
1 سال پیش

با سلام هر کدام از این محصولات موردنظر شما دارای شرایط و کیفیت منحصر به فرد خود هستند. اما به طور کلی ویژگی‌های یک باتری خوب برای خودرو عبارتند از: 1. آمپراژ: این ویژگی اصولاً با توجه به نوع و مقدار مصارف خودرو توسط شرکت تولیدکننده آن محصول تعیین می‌شود. این بدین معنی است که خودروهای مختلف، باتری‌های مختلفی را به شکل استاندارد می‌پذیرند و سیستم برق خودرو نیز بر اساس نیاز قطعات مصرف کننده آن، طراحی شده است. 2. کیفیت و طول عمر: امروزه تولیدکنندگان در حوزه تولید باتری زیاد شده‌اند و این موضوع باعث ایجاد رقابت گسترده بین… خواندن ادامه ...

جواد
جواد
1 سال پیش

سپاهان پرمیوم
مزخرف در کیفیت وخدمات گارانتی

علی
علی
1 سال پیش

سلام. باتری اکتیو برنا به نظرتون چجوریه؟ 55امپر؟؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  علی
1 سال پیش

با سلام
به طور کلی محصولات تولیدی شرکت برنا باتری، از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار هستند.

Amir
Amir
1 سال پیش

بهترین باتری فقط و فقط پروتون، ماشینم ۲۰۶ سیستم داره ۴ ساله رو ماشینه داره کار میکنه خودم دیگه ازش خسته شدم بازم استارت میزنه

مسلم
مسلم
11 ماه پیش

سلام …من یه باطری اوربیتا خریدم کلا ٧ ماه کار کرد و نمایندگیش زیر بار نمیرفت که تعویض کنه …مجبور شدم ٢میلیون بدم یه باطری دیگه بخرم البته نه اوربیتال …
متاسفم برای شرکتی که من در شهر سنقر ٢۴ ساعت معطل شدم و از طرفی ۵ ماه تا پایان گارانتیش مونده بود ولی مجبور شدم از جیب یه باطری بخرم …چیز دیگه نمیگم ولی باطری اوربیتال فقط اسمش هست وگر نه یه ضایعاتی بیش نیست …وسلام….

علیرضا
علیرضا
6 ماه پیش

من پارسال اوربیتال گرفتم دقیقا ۱ماه بعد از اتمام گارانتی خراب شد انگار که کوک شده بود سر موقع خراب بشه اگر اوربیتال بهترین باطریه ایرانیه پس وای به حال بقیه
البته اونا بهترن لااقل قبل از اتمام گارانتی خراب میشن😂

مشاوره رایگان و ثبت سفارش