4.1
(45)

باتری اوربیتال پریمیوم به انگلیسی Premium Series  از سری محصولات با تکنولوژی جدید و با کیفیت بالا از شرکت سپاهان باتری ایران می باشد. سپاهان باطری با توجه به تامین نیاز برقی خودرو ها با توجه به افزایش آپشن ها و لوازم برقی زیاد، باتری پریمیوم را با تکنولوژی جدید شبکه صفحات به صورت پانچ برای رده خودرو های سبک قرار داده است.

باتری های پریمیوم دارای استاندارد ایران ISIRI و EN اروپا و استاندارد کشور ژاپن JIS می باشند.

orbital premium باتری اوربیتال پریمیوم Orbital Premium سپاهان

نمایندگی باتری پریمیوم سپاهان

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در سال ۱۳۸۶ به عنوان بهترین تأمین کننده باطری و دومین تأمین کننده در بین تمام قطعه سازان گروه قطعه سازی سایپا برگزیده شد و با کمال افتخار در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ گواهینامه حمایت از مصرف کننده گردیده است. شرکت سپاهان باتری دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد که هدف این شرکت از مشتری مداری را در سطح کشور محقق می نماید.

در حال حاضر این شرکت سپاهان باتری با پوشش امپراژ 50 تا 210، تحت استاندرد های DIN و GIS محصولات خود را عرضه می نماید. تنوع این محصولات و کیفیت بالای آن مزیت های رقابتی فراوانی را برای شرکت سپاهان باطری فراهم نموده است.

شرکت مجتمع سپاهان باتری

شرکت سپاهان باطری که از جمله بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید باطری در داخل کشور می باشد، یکی از محصولات ممتاز خود را با نام پریمیوم در اوایل کار تولیدی خود وارد بازار کرده است. باطری پریمیوم اتمی در آمپر های گوناگون برای خودرو های مختلف عرضه شده است که هر خریدار باطری می تواند متناسب با مشخصات خودرو خود، باطری موردنظر را بر روی ماشین نصب نماید.

باتری نوع پریمیوم بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

sepahan2 باتری اوربیتال پریمیوم Orbital Premium سپاهان
نمایندگی باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان

باتری پریمیوم توسط شرکت سپاهان باطری اصفهان ساخته می شود. انواع باطری اتمی (باطری اتمیک) که همان باطری خشک نیز نام دارد، توسط این شرکت تولید می شود. تولید باطری های اتمی بیشتر برای خودرو های مدرن که با سیستم برق رسانی کارایی بهتری دارند منظور می گردد.

باتری نوع پریمیوم سپاهان باتری دارای گواهی نامه های بین المللی ISO18000 و ISO14000 و ISOTS و استاندارد ملی ایران است. همچنين موفق به اخذ صنعت سبز از سازمان محیط زیست گردید.

کلیپی بی نظیر از معرفی باتری پریمیوم سپاهان

کاربرد باطری ماشین اوربیتال پریمیوم

حالا که کولر ماشین را روشن کردید و از شنیدن موزیک با سیستم صوتی جدید که به تازگی نصب کردید لذت می برید و در یک مسیر پرترافیک رانندگی می کنید، باید خیالتون از اینکه ماشین هر بار راحت استارت میخورد و شما را به مقصد می رساند راحت باشد. باتری های قدیمی پاسخگوی امکانات بروز خودروها از قبیل، دوربین، سنسور، شیشه برقی و … نیست. به همین خاطر باتری های نسل جدید را می بایستی در خودروی خودتان نصب کنید تا مشکلی در استفاده از امکانات جدید خودروها نداشته باشید.

برای همه انواع باتری هر دشارژ کامل باتری موحب از دست رفتن ظرفیت باتری می شود. با افزایش عمر باتری (زمان استفاده از باتری) و افزوده شدن سیکل دشارژ به تدریج مقدار ظرفیت از دست رفته حین دشارژ بیشتر می شود.

توجه: طول عمر مورد انتظار باتری علاوه بر اینکه به نحوه استفاده شما از باتری و شرایط نگهداری (دما و درصد شارژ و دشارژ) آن بستگی دارد، به کیفیت و طراحی باتری نیز وابسته است.

مشخصات و کیفیت باتری اوربیتال پریمیوم

تکنولوژی ساخت باتری های ماشین پریمیوم سپاهان باتری دارای ویژگی های زیر می باشد.

  1. باطری ماشین پریمیوم اوربیتال سپاهان باطری با استفاده از شبکه سرب – کلسیمی با فریم کامل با استفاده از تکنولوژی جدید و صفحات بهبود یافته تولید می شوند.
  2. این باتری ها برای استفاده در خودروهای پیشرفته، خودروهایی با مصرف کننده بیشتر از استاندارد و خودروهایی با شرایط رانندگی سخت تر نسبت به خودروهای معمولی ( مانند تاکسی ها ) با هدف تامین باتری با طول عمر بیشتر طراحی شده اند.
  3. علاوه بر این باتری های پریمیوم سپاهان باتری بیشترین مدت زمان گارانتی را در ایران دارا هستند.
  4. گارانتی تضمینی قوی بر کیفیت ساخت و کارایی باتری های پریمیوم است.

مزایای باتری تکنولوژی پریمیوم سپاهان باتری

شرکت سپاهان باتری در این باتری ها مزایای زیر را در نظر گرفته است.

  •  بدون نیاز به نگهداری (سیلد اسید بودن ) Maintenance Free
  • شبکه با تکنولوژی جدید و صفحات باتری به صورت پانچ
  • بهبود دوام چرخه ای تا 1.5 برابر باتری های استاندارد
  • مناسب برای خودروهای پیشرفته و خودروهایی که مصرف کننده بیشتری نسبت به خودروهای معمولی هستند.
  • متناسب با آخرین استانداردهای خودروسازان
  • مناسب برای خودروها با دفعات استارت زنی بالا در روز

گارانتی باتری پریمیوم سپاهان

sepahan3 باتری اوربیتال پریمیوم Orbital Premium سپاهان
گارانتی باتری پریمیوم سپاهان

باتری های کره ای در ایران دارای 6 ماه گارانتی در حالی که باطری های اوربیتال پریمیوم ساخت شرکت سپاهان باتری دارای 27 ماه گارانتی می باشد. که به شرح زیر می باشد:

  • 18 ماه گارانتی اصلی باتری Premium
  • 9 ماه گارانتی مازاد باتری Premium که در صورت تمایل می توانید خریداری نمایید.

اگر در استعلام گارانتی باطری پریمیوم مشکل دارید می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

مشاهده تاریخ گارانتی باتری های سپاهان باتری

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت باطری اوربیتال پریمیوم

قیمت باتری پریمیوم با توجه به کیفیت برند سپاهان و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است. و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین و با دوام‌ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

باید بدانید قیمت باتری سیلد اندکی بالاتر از نوع غیر سیلد و اسیدی است و براساس مقدار آمپر، قیمت های باتری متفاوت می باشد. که در حال حاضر قیمت هر آمپر پریمیوم متناسب با قیمت باتری فرسوده ونرخ سرب قیمت گذاری می شود. همچنین فصل سال و تعداد تولید مصرف باتری نیز در قیمت باطری های اتمی تاثیرگذار هستند.

مشتریان شرکت سپاهان به‌ عنوان سرمایه‌های شرکت سپاهان بوده و شرکت درصدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات سپاهان، به شماره 88200200 تماس گرفته و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

فروش اینترنتی باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان

لیست قیمت باطری پریمیوم

توجه: شایان ذکر است که قیمت های اعلام شده در زیر، با دریافت باتری داغی اجباری محاسبه شده است. در صورت نداشتن داغی به ازای هر آمپر مبلغی از مشتری دریافت می شود.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

اگر همچنان در انتخاب باتری ماشین مشکل دارید و نمی دانید کدام باتری بهتر است؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مظالعه نماییید.

کدام باتری خودرو بهتر است؟

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
علی
علی
3 سال پیش

سلام این باتریها فقط روی ماشینهای هیبریدی قابل نصب است ؟

حمید کاظمی
حمید کاظمی
1 سال پیش

با سلام
علت تفاوت قیمت باتری با عدد امپر یکسان چیست
مثلا باتری اوربیتال وان74 با پریمیوم 74

عرشیا
عرشیا
1 سال پیش

سلام من به سفارش یه مغازه دارشیادبامبلغ گزافی یعنی حدودیک سوم گرانترازباطری کره ای باتری پرمیوم اوربیتال خریدم وبعداز۱۹ماه الان ازکارافتاده والان میگه یک ماه ازگارانتیش گذشته.ولی قبل ازخریداین نمونه باتری همیشه باتری کره‌ای میخریدم که همشون ۴تا۵ سال بدون دردسرکارمیکردندبه همین خاطرگفتم تجربه ام رابنویسم تا چنین کلاه گشادی سربقیه نزارن گفتم اطلاع رسانی کنم واقعان باتری مزخرفیه فقط باتری کره‌ای ازفروشندگان باسابقه ومعتمدبخرید

مشاوره رایگان و ثبت سفارش