4.7
(148)

باطری صبا کارا ( به انگلیسی Saba Kara)یکی از برندهای تولیدی شرکت صبا باتری ایرن می باشد. کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری ایران نزدیک به 20 برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند.

باتری صبا کارا

صبا کارا محصولی جدید از کارخانه صبا باتری است و صباکارا مناسب خودروهای معمولی و حتی خودروهایی است که تجهیزات برقی و سیستم های صوتی پیشرفته ای نصب کرده اند و لازم است تا از ظرفیت باتری مطمئنی برخوردار باشند.

صبا کارا 2 باتری صبا کارا محصولی از صبا باتری
باتری ماشین صبا کارا

این نسل از باتری برای خودروهایی طراحی شده که نیازمند ظرفیت بیشتری از انرژی هستند. این باتری علاوه بر اینکه طول عمر بیشتری دارد، مناسب خودروهای معمولی و حتی خودروهایی است که تجهیزات برقی و سیستم های صوتی مجهز و پیشرفته ای نصب کرده اند و لازم است تا از ظرفیت باتری مطمئنی برخوردار باشند.

قطب های صبا کارا با بهره گیری از تکنولوژی فورج تولید شده تا بتواند بسیاری از نقاط ضعف باتری های موجود در بازار را پوشش دهد.

بهره گیری از تکنولوژی XC باعث شده است که ظرفیت پایدار قابل ملاحظه ای برای محصول ایجاد شود. به طوری که این تکنولوژی بیست درصد به چرخه عمر صفحات مثبت این محصول اضافه می کند و از نظر اقتصادی نیز برای مصرف کنندگان توجیه پذیر است

نمایندگی باطری صبا کارا

شرکت صبا باتری با تجربه ای بالغ بر 40 سال در حوزه طراحی و تولید باتری فعالیت می کند، این شرکت با توجه به ظرفیت های صنعتی مبتنی بر دانش روز توانسته است به یکی از قطب های بزرگ تولید و تامین باتری خودرو در کشور تبدیل شود. فعالیت این شرکت در در زمینه تحقیق، طراحی و توسعه سامانه ای تولید انرژی و سیستم های ذخیره ساز و مدیریت مصرف انرژی می باشد.

نمایندگی یوشو 300x240 باتری صبا کارا محصولی از صبا باتری
نمایندگی صبا باطری صبا کارا

قابل ذکر است در ساخت این باطری ها از تکنولوژی برتر و به روز جهانی استفاده شده است. محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) شده اند.

فیلمی از معرفی محصولات صبا باتری (صبا کارا)

در این ویدئو، محصولات ایرانی صبا باتری، از جمله باطری هایی مشابه صبا کارا را به طور کامل معرفی می کند. تضمین کیفیت محصولات صبا کارا(صبا باتری) مطابق با معیارها و موازین رایج ملی و بین المللی عاملی اطمینان بخش از کیفیت بالای محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان باتری خودرو می باشد و کلیه اصول فنی و استانداردهای لازم طی فرایند تولید به صورت مستمر اعمال می گردد.

مشخصات باطری صبا کارا صبا

%name باتری صبا کارا محصولی از صبا باتری
مشخصات باتری صبا کارا

باتری صبا کارا دارای مشخصات زیر می باشد:

  1. قابلیت اطمینان بالا از پذیرش شارژ
  2. پایدار (اطمینان از عملکرد یکسان در سطح دشارژ های کم و زیاد)
  3. قدرت شگفت انگیز برای سیستم های صوتی پرمصرف خودرو
  • استفاده از قطب‌های فورج کاری شده در باتری صبا کارا

در حال حاضر سه فناوری اصلی برای ساخت شبکه‌ها یا قطب‌های مثبت و منفی در هر سلول باتری وجود دارد، ریخته‌گری یا کست، اکسپند یا فورج و فناوری جدید پانچ یا پاور فریم.

در روش ریخته‌گری استعداد زیادی در خوردگی وجود دارد و به همین دلیل از فناوری فورج یا ماشین کاری فلز استفاده می‌شود که مقاومت صفحات را در برابر خوردگی افزایش می‌دهد. اما این تنها مزیت باتری صبا کارا در فرآیند تولید نیست.

  • تکنولوژی xc در باتری صبا کارا

شرکت صبا باتری از فناوری حداکثر ظرفیت «extreme Capacity» برای ساخت صبا کارا استفاده کرده است. به طور استاندارد باتری‌های سربی-اسیدی در طی روند ساخت با میزان بالایی از سولفات سرب تترابیسیک «TTBLS» تولید می‌شدند، این ساختار بلوری در سطح نانو ماده فعال قوی در صفحات باتری را تشکیل می‌داد که به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کرد، در باتری‌های حداکثر ظرفیت از افزونه‌های مصنوعی TTBLS استفاده می‌شود که خواص کنترل شده‌ای از سولفات سرب تترابیسیک را ارائه می‌کند.

از مزایا استفاده از این ادتیو می‌توان به ابعاد کنترل شده کریستال‌ها اشاره کرد که باعث افزایش ظرفیت کلی باتری می‌شود. در عین حال این بلورهای کنترل شده باعث می‌شوند روند تبدیل TTBLS به دی اکسید سرب در صفحات مثبت به صورت یکنواخت‌تری انجام شود که نتیجه آن افزایش پیک ظرفیت باتری است.

باتوجه به اینکه استفاده از این فناوری تاثیر در وزن باتری ندارد، بنابراین چگالی انرژی نهفته در حجم مشخصی از باتری (وات‌-ساعت به لیتر) و برحسب وزن آن (وات ساعت به کیلوگرم) افزایش پیدا می‌کند. ا

ین ساختار کریستالی در قطب مثبت باعث افزایش قابلیت شارژ مخصوصا در شرایط دمای پایین می‌شود. همچنین ساختار کریستال‌های TTBLS مصنوعی به نحوی است که مقاومت بیشتری در برابر لرزش و ضربه دارند و در نهایت می‌توان به افزایش چرخه عمر باتری‌ها در شرایط چرخه عمیق یاد کرد که به نوعی مزیت اصلی این فناوری به حساب می‌آید.

کیفیت باطری صبا کارا صبا باتری

باتری صبا کارا یک محصول باکیفیت و پرطرفدار است که قیمت ارزان و مناسب آن باعث شده تا در بازار باتری ماشین طرفداران زیادی داشته باشد. باتری صبا کارا جز تولیدات شرکت صباباتری اولین و قدیمی‌ترین شرکت باطریساز ایرانی است.

از دیرباز افراد هنگام خرید باتری ماشین به شرکت صباباتری اعتماد زیادی داشته اند. باتری صبا کارا در ظرفیت‌های گوناگونی تولید می‌شود و کمترین ظرفیت این ۵۰ آمپر است. قیمت مناسب، کارایی بالا و اعتماد به شرکت تولید کننده آن، باتری صبا کارا را جز محصولات محبوب حوزه باتری ماشین قرار داده است.

کاربردهای باتری صبا کارا

در ابتدا توضیح دادیم که باتری صبا کارا مزایای زیادی برای مالکین خودروهایی دارد که اقدام به نصب سیستم صوتی می‌کنند، اما صرفا این افراد مخاطب استفاده از این محصول نیستند، بلکه در شرایط فعلی که خودروها در طی سال استارت کمتری می‌خورند به دلیل استفاده از فناوری‌های خاص استفاده شده در صبا کارا، این محصول گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آید و مقاومت بیشتری دربرابر این پدیده را به وجود آورده است.

به طور دقیق‌تر ظرفیت پایداری باتری صبا کارا در سطح روند تخلیه «دشارژ» با جریان کم ایجاد شود. از سوی دیگر بسیاری از افراد بیشتر از آپشن‌های استاندارد خودرو استفاده می‌کنند، به عنوان مثال استفاده بیش از حد از کولر در فصول سرد سال باعث افزایش فشار و جریان خروجی از باتری می‌شود و یا افرادی که به طور مداوم از شارژهای قوی برای شارژ تلفن همراه هوشمند خود استفاده می‌کنند، به طور غیرمحسوسی روی عمر باتری خودرو تاثیر می‌گذارند.

اما فارغ از سیستم‌های صوتی بسیاری از افراد رو به سمت سیستم‌های تصویری آورده‌اند که خود مصرف برق بسیار بالاتری را طلب می‌کند. این درحالی است که برخی از افراد حتی اقدام به نصب سیستم تصویری برای سرنشینان‌های ردیف دوم، آن هم بدون درنظر گرفتن میزان برق مصرفی این صفحات نمایشگر می‌کنند که خود یک اشتباه محض است.

saba kara باتری صبا کارا محصولی از صبا باتری
کیفیت باتری صبا کارا

عمر باطری خودرو صبا کارا

با توجه به تاریخ تولید باتری خودرو و برند استفاده شده متوسط عمر باطری صبا کارا حدود 2 سال می باشد. و از نظر کارکرد خودرو تا 40.000 کیلومتر است. بنابراین شما می توانید با خرید باتری ایرانی صبا کارا دو سال تا سه سال از باتری استفاده کنید .

خودرو بعد از دو سال و گذشت 40.000 کیلومتر هنوز استارت می خورد آیا نیازی به تعویض دارد؟

بله توجه داشته باشید که مواد استفاده شده در باتری خودرو مواد شیمیایی است و با گذر زمان تغییر می کند. این مورد برای تمامی باتری ها یکسان است و می تواند به سیستم برقی و شارژر خودروی شما آسیب بزند.

وظیفه باتری در خودرو، نگه‌داری و تأمین و انتقال جریان الکتریکی و انتقال به سایر قطعات الکترونیکی در خودرو است. و از عوامل و دلایل بروز اشکال در باتری می‌توان به تحت شارژ بودن دائم (اوور شارژ overcharge)، عدم استفاده در درازمدت, کارکرده در گرما و سرمای بیش‌ازحد, نقص در عملکرد سیستم برق خودرو, استفاده طولانی در زمان خاموشی خودرو, نامناسب بودن (کج یا لق بودن) جای باتری خودرو اشاره کرد.

تاریخ تولید باطری صبا کارا

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید باطری باید حتما مورد توجه قرار گیرد، تاریخ تولید باطری است. باطریهایی که یک سال از تاریخ تولید آنها گذشته باشد عمل سولفاته شدن صفحات آن شروع شده و در صورت استفاده قطعا عمر کمتری نسبت به تاریخ تولید جدید خواهد داشت.

تاریخ تولید هر باطری با یک روش خاص بر روی بدنه باطری هک شده است. روش محاسبه تاریخ تولید باطری های تولید شده در شرکتهای مختلف باطری سازی با هم متفاوت است.

بنابراین باتری هایی با جدیدترین تاریخ تولید باتری ها را از کیان باتری بخواهید.

گارانتی صبا باتری (صباکارا)

مدت زمان گارانتی برای باتری های سبک صبا باتری که به باتری های کمتر از ۹۰ آمپرساعت اطلاق می شود ، ۱۲ ماه پس از تاریخ فروش یا شروع تاریخ گارانتی است و مدت زمان گارانتی باتری های ۹۰ آمپرساعت یا بیشتر ، ۶ ماه پس از فروش یا شروع تاریخ گارانتی می باشد.

اما حتما به بررسی شماره سریال ثبت شده بر روی بدنه و برگ ضمانت نامه دقت کنید. در صورت اینکه باتری تقلبی به اسم صبا باتری به شما فروخته شود و شماره سریال ها مطابقتی نداشته باشند، هیچ گونه خدمات پس از فروشی از جانب شرکت سازنده(صبا باتری) به شما ارائه نخواهد شد.

توجه: کلیه محصولات دارای مدت گارانتی مشخص شده بر روی کارت گارانتی محصول بوده و چنانچه نقص مشاهده شده در باتری ناشی از نواقص وایرادات فرآیندی درحین ساخت باشد مراکز خدمات پس از فروش شرکت مکلف به تعویض باتری معیوب و تحویل باتری جایگزین می باشند. ملاک محاسبه زمان گارانتی تاریخ انقضای گارانتی بوده که بر روی کارت گارانتی صراحتاً درج شده است، در صورت سپری شدن تاریخ مورد نظر، باتری خارج از شرایط گارانتی خواهد بود.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت باتری صبا کارا

این برند باطری با قیمتی مناسب و قابل استفاده در تمامی فصول سال می باشد. شما نیز می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید باتری های صبا (باطری های مشابه برند صبا کارا)، از لینک زیر استفاده کنید.

خرید اینترنتی و تلفنی باتری های صبا

اکثر افراد هنگام خرید اینترنتی باتری ماشین یک دغدغه درست دارند. این دغدغه مربوط به فرآیند نصب آن است. اما با خرید از فروشگاه کیان باتری دغدغه ای برای شما باقی نخواهد ماند. با خرید اینترنتی از کیان باتری قبل از تعویض خدمات تست دینام به صورت رایگان برای خودرو شما انجام خواهد شد تا در صورت عدم مشکل مرتبط با باتری از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

همچنین همکاران ما به صورت رایگان در محل موردنظر شما حاضر خواهند شد و فرآیند نصب و تعویض باتری صبا کارا را برای شما انجام خواهند داد.

نکته: لیست قیمت باطری صبا کارا ارائه شده در زیر، با احتساب دریافت دریافت داغی باتری فرسوده می باشد.

تخفیف!
قیمت اصلی 1,558,249 تومان بود.قیمت فعلی 1,495,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 1,809,423 تومان بود.قیمت فعلی 1,737,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 1,972,999 تومان بود.قیمت فعلی 1,894,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,139,968 تومان بود.قیمت فعلی 2,054,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,181,554 تومان بود.قیمت فعلی 2,093,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,397,330 تومان بود.قیمت فعلی 2,301,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,804,568 تومان بود.قیمت فعلی 2,501,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,238,632 تومان بود.قیمت فعلی 2,718,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,739,116 تومان بود.قیمت فعلی 3,132,000 تومان است.
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

همچنین اگر می خواهید بدانید کدام باتری مناسب خودروی شما می باشد می توانید با توجه به مدل خودروهای خودتان از طریق لینک زیر باتری را انتخاب کنید

انتخاب باتری مناسب ماشین به توجه به مدل آن

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش