4.7
(524)

باطری صبا تاکسی ( به انگلیسی Saba Taxi) یکی از برندهای تولیدی شرکت صبا باتری ایرن می باشد. کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری ایران نزدیک به 20 برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند.

صبا تاکسی1 باتری صبا تاکسی محصولی از صبا باتری
صبا تاکسی ویژه خودرو های تاکسی

نمایندگی باتری صبا تاکسی

شرکت صبا باتری با تجربه ای بالغ بر 40 سال در حوزه طراحی و تولید باتری فعالیت می کند، این شرکت با توجه به ظرفیت های صنعتی مبتنی بر دانش روز توانسته است به یکی از قطب های بزرگ تولید و تامین باتری خودرو در کشور تبدیل شود. فعالیت این شرکت در در زمینه تحقیق، طراحی و توسعه سامانه ای تولید انرژی و سیستم های ذخیره ساز و مدیریت مصرف انرژی می باشد.

نمایندگی یوشو 300x240 باتری صبا تاکسی محصولی از صبا باتری
نمایندگی صبا باطری صبا تاکسی

قابل ذکر است در ساخت این باطری ها از تکنولوژی برتر و به روز جهانی استفاده شده است. محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) شده اند.

فیلمی از معرفی محصولات صبا باتری (صبا تاکسی)

در این ویدئو، محصولات ایرانی صبا باتری، از جمله باطری هایی مشابه صبا تاکسی را به طور کامل معرفی می کند. تضمین کیفیت محصولات صبا تاکسی(صبا باتری) مطابق با معیارها و موازین رایج ملی و بین المللی عاملی اطمینان بخش از کیفیت بالای محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان باتری خودرو می باشد و کلیه اصول فنی و استانداردهای لازم طی فرایند تولید به صورت مستمر اعمال می گردد.

مشخصات باطری صبا تاکسی صبا

%name باتری صبا تاکسی محصولی از صبا باتری
مشخصات باتری صبا تاکسی

صبا تاکسی محصولی از کارخانه صباباتری است که دارای مشخصات زیر می باشد:

  • اولین باتری ایرانی ویژه خودروهای تاکسی
  • مقاوم و مطمئن در برابر استارت های پیوسته
  • 50 درصد طول عمر بیشتر در دمای زیاد
  • 25 درصد بهبود در مدت زمان شارژ مجدد
  • مقاوم در برابر تخلیه های عمیق
  • 10 درصد بهبود کیفیت استارت در سرما

کیفیت باطری صبا تاکسی صبا باتری

پذیرش شارژ بیشتر نسبت به باتری های معمولی، همان موضوعی است که رانندگان تاکسی به آن توجه می کنند. تولید گاز و میزان تبخیر باتری صباتاکسی، با توجه به کاهش ناخالصی های سرب ورودی به شدت کاهش، و همچنین با تکیه بر تکنولوژی Extra cycle life عمر مفید را به میزان پنجاه درصد افزایش یافته است.

قابلیت جریان دهی بالاتر نسبت به باتری های معمولی، می تواند دغدغه رانندگان تاکسی را به حداقل برساند.

صبا تاکسی محصولی است که تولید آن با ارزیابی دقیق و تمرکز ویژه بر عملکرد خودروهای تاکسی پایه گذاری شده و تلاش شده تا دغدغه رانندگان تاکسی به حداقل برسد. رویکرد اصلی در تولید صبا تاکسی افزایش طول عمر و سازگاری با دفعات استارت متعدد بوده است.

با توجه به اینکه دمای موتور خودروهای تاکسی به دلیل ترددهای طولانی و قرار گرفتن در ترافیک های سنگین بسیار بالا است، در فرمولاسیون مواد به کار رفته در این نوع باتری ها تمام این موارد دیده شده و طول عمر آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

تولید گاز و میزان تبخیر باتری صبا تاکسی با توجه به کاهش ناخالصی های موجود در سرب ورودی به شدت کاهش و همچنین با تکیه بر استفاده از تکنولوژی Extra Cycle Life (ECL) عمر مفید آن را به میزان 50 درصد افزایش یافته است.

صبا تاکسی2 باتری صبا تاکسی محصولی از صبا باتری
کیفیت باتری ماشین صبا تاکسی

فناوری ECL در صبا تاکسی

برای رفع مشکلاتی که آورده شد شرکت توسعه منابع انرژی توان در سری باتری صبا تاکسی از تعداد صفحات مثبت و منفی بیشتری نسبت به باتری‌های عادی خود استفاده کرده است. این تصمیم باعث شده باتری صبا تاکسی از توان استارت بالاتری برخوردار باشد و برای استفاده از کولر در هوای گرم فشار کمتری به باتری وارد شود و همچنین عملکرد باتری در دمای پایین زمستان هم تا حدی بهبود پیدا کند.

همچنین به خاطر افزایش ظرفیت کلی این باتری‌ها نسبت به انواع عادی باتری خودروهای سواری در حین عبور از ترافیک نگرانی کمتری از بابت اتمام ظرفیت باتری و ضعیف شدن جریان منتقل شده وجود خواهد داشت.

در کنار افزایش تعداد صفحات صبا باتری جریان عبور متفاوتی را برای بخار اسید در نظر گرفته و حتی با کاهش ناخالصی سرب، باعث کاهش حجم این بخارها شده که به مجموع این فرآیندها فناوری ECL یا «Extra Cycle Life» به معنی چرخه عمر بالاتر اطلاق می‌شود. استفاده از این فناوری در نمونه‌های مشابه و همچنین محصول صبا تاکسی باعث افزایش ۵۰ درصدی عمر مفید نسبت به باتری‌های عادی شده است.

کاربردهای باطری صبا تاکسی

باتری صبا تاکسی برای چه ماشین و افرادی مناسب است:

  • تاکسی‌های آنلاین

از آنجایی که برای تاکسی‌های آنلاین روشن کردن کولر یکی از واجبات به حساب می‌آید و اکثر مسافرهای این تاکسی‌ها برای فرار از تاکسی‌های معیوبی که کولر ندارند هزینه بیشتری برای استفاده از این سرویس‌ها پرداخت می‌کنند، باتری این خودروها هم تحت فشار است.

همچنین به دلیل اینکه میزان توقف و مدت زمان باقی ماندن در ترافیک برای رانندگان این سرویس‌ها هم بالاست، استفاده از باتری صبا تاکسی را می‌توان به جهت کاهش هزینه‌های بعدی توصیه کرد.

  • رانندگان مسیرهای پرترافیک

بسیاری از ما کاربری اصلی خودرومان رفت آمد بین محل کار و منزل است، این در حالی است که در بسیاری از شهرهای شلوغ مسیرهایی وجود دارند که در اکثر اوقات ترافیک داشته و چاره‌ای برای فرار از ترافیک هم نیست.

وقتی مدت زمان زیادی در ترافیک خودرو روشن بماند، فشار مضاعفی به باتری وارد می‌شود که تنها راهکار آن فرار از ترافیک و یا استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر است. درصورتی‌که باتری خودرو در مسیرهای پرترافیک به ظرفیت پایانی خود برسد، آسیب‌های زیادی به سیستم برق‌رسانی خودرو وارد می‌کند.

به همین خاطر توصیه ما به افرادی که هر روز در مسیرهای پرترافیک تردد می‌کنند، استفاده از محصولاتی با ظرفیت بالاتر همچون باتری صبا تاکسی است.

  • توقف و حرکت زیاد

در برخی از کاربری‌ها خودرو مورد استفاده به تعداد زیادی حرکت و توقف دارد، به عنوان مثال می‌توان به خودروهای حمل بار درون کارخانه‌های بزرگ اشاره کرد و یا هر خودرویی که برای انتقال اشخاص یا اشیا در طول روز استفاده می‌شود. در این خودروها هم برای حفظ سلامت سیستم برقی بهتر است به سراغ باتری رفت که ظرفیت و توان بیشتری برای استارت‌های مکرر داشته باشد.

  • پیک‌های کالا

در نهایت می‌توان به سفیرهای انتقال کالا اشاره کرد که برای تحویل کالا به سفارش دهند مجبور هستند که توقف‌های زیادی داشته باشند و از این رو نیاز به استارت مجدد آنها در طول روز بیشتر از خودروهای عادی است.

از پیک‌های عادی تحویل کالا گرفته تا لجستیک شرکت‌های بزرگ و وب‌سایت‌های فروش کالا اینترنتی شامل این دسته از کاربرانی می‌شوند که با استفاده از محصولاتی همچون صبا تاکسی در هزینه‌های نهایی خود صرفه‌جویی خواهند کرد.

saba taxi باتری صبا تاکسی محصولی از صبا باتری
باتری ماشین صبا تاکسی

همچنین بدانید: باتری مناسب تاکسی چیست؟

تاریخ تولید باتری صبا تاکسی

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید باطری باید حتما مورد توجه قرار گیرد، تاریخ تولید باطری است. باطریهایی که یک سال از تاریخ تولید آنها گذشته باشد عمل سولفاته شدن صفحات آن شروع شده و در صورت استفاده قطعا عمر کمتری نسبت به تاریخ تولید جدید خواهد داشت.

تاریخ تولید هر باطری با یک روش خاص بر روی بدنه باطری هک شده است. روش محاسبه تاریخ تولید باطری های تولید شده در شرکتهای مختلف باطری سازی با هم متفاوت است.

بنابراین باتری هایی با جدیدترین تاریخ تولید باتری ها را از کیان باتری بخواهید.

گارانتی صبا باتری (صبا تاکسی)

مدت زمان گارانتی برای باتری های سبک صبا باتری که به باتری های کمتر از ۹۰ آمپرساعت اطلاق می شود ، ۱۲ ماه پس از تاریخ فروش یا شروع تاریخ گارانتی است و مدت زمان گارانتی باتری های ۹۰ آمپرساعت یا بیشتر ، ۶ ماه پس از فروش یا شروع تاریخ گارانتی می باشد.

اما حتما به بررسی شماره سریال ثبت شده بر روی بدنه و برگ ضمانت نامه دقت کنید. در صورت اینکه باتری تقلبی به اسم صبا باتری به شما فروخته شود و شماره سریال ها مطابقتی نداشته باشند، هیچ گونه خدمات پس از فروشی از جانب شرکت سازنده(صبا باتری) به شما ارائه نخواهد شد.

توجه: کلیه محصولات دارای مدت گارانتی مشخص شده بر روی کارت گارانتی محصول بوده و چنانچه نقص مشاهده شده در باتری ناشی از نواقص وایرادات فرآیندی درحین ساخت باشد مراکز خدمات پس از فروش شرکت مکلف به تعویض باتری معیوب و تحویل باتری جایگزین می باشند. ملاک محاسبه زمان گارانتی تاریخ انقضای گارانتی بوده که بر روی کارت گارانتی صراحتاً درج شده است، در صورت سپری شدن تاریخ مورد نظر، باتری خارج از شرایط گارانتی خواهد بود.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت باتری صبا تاکسی

این برند باطری با قیمتی مناسب و قابل استفاده در تمامی فصول سال می باشد. شما نیز می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید باتری های صبا (باطری های مشابه برند صبا تاکسی)، از لینک زیر استفاده کنید.

خرید اینترنتی و تلفنی باتری های صبا

اکثر افراد هنگام خرید اینترنتی باتری ماشین یک دغدغه درست دارند. این دغدغه مربوط به فرآیند نصب آن است. اما با خرید از فروشگاه کیان باتری دغدغه ای برای شما باقی نخواهد ماند. با خرید اینترنتی از کیان باتری قبل از تعویض خدمات تست دینام به صورت رایگان برای خودرو شما انجام خواهد شد تا در صورت عدم مشکل مرتبط با باتری از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود. همچنین همکاران ما به صورت رایگان در محل موردنظر شما حاضر خواهند شد و فرآیند نصب و تعویض باتری صبا تاکسی را برای شما انجام خواهند داد.

نکته: لیست قیمت باطری صبا تاکسی ارائه شده در زیر، با احتساب دریافت دریافت داغی باتری فرسوده می باشد.

تخفیف!
قیمت اصلی 1,558,249 تومان بود.قیمت فعلی 1,495,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 1,809,423 تومان بود.قیمت فعلی 1,737,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 1,972,999 تومان بود.قیمت فعلی 1,894,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,139,968 تومان بود.قیمت فعلی 2,054,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,181,554 تومان بود.قیمت فعلی 2,093,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,397,330 تومان بود.قیمت فعلی 2,301,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 2,804,568 تومان بود.قیمت فعلی 2,501,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,238,632 تومان بود.قیمت فعلی 2,718,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,739,116 تومان بود.قیمت فعلی 3,132,000 تومان است.
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

همچنین اگر می خواهید بدانید کدام باتری مناسب خودروی شما می باشد می توانید با توجه به مدل خودروهای خودتان از طریق لینک زیر باتری را انتخاب کنید

انتخاب باتری مناسب ماشین به توجه به مدل آن

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش