4.3
(167)

شاید برای شما سوال باشد که لوکس ترین یا گران قیمت ترین اتوبوس های جهان دارای چه مشخصاتی هستند و چه امکاناتی به مشتریان خود ارائه می دهند. در این مقاله ما قصد داریم تا لیستی از خودرو های گران قیمت جهان به همراه ویژگی های آن ها را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد می کنیم تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

گران قیمت ترین اتوبوس های جهان چه نام دارند؟

Prevost

اتوبوس های کانتری یکی از مدل های متعدد اتوبوس های لوکس این شرکت هستند. این اتوبوس با قیمتی نسبتاً مناسب، کمی جذابیت در جاده ها را برای شما به ارمغان می آورد. در این میان یکی از مدل‌ های مقرون‌ به ‌صرفه ‌تر آن ‌ها،Country Coach است که طراحی بیرونی مناسب و فضای داخلی راحت برای ساعات طولانی در جاده دارد.

این اتوبوس با داشتن طراحی آیرودینامیک و پوسته فولادی ضد زنگ ایمنی بسیاری را برای شما فراهم می کند. علاوه بر آن با داشتن کابینت‌ها و دیوارهای سرو داخلی، اتاق خواب اصلی، حمام، کمد و کف‌های چینی حس زیبایی بسیاری برای مشتری ایجاد می کند.

Entegra Coach Cornerstone 45 DLQ

یکی از مقرون به صرفه ترین اتوبوس های لوکس در لیست ما، این مدل با قیمت 456 هزار دلار به فروش می رسد. اتوبوس Entegra با داشتن یک موتور 600 اسب بخاری توربوشارژ، عملکرد جاده ای عالی را ارائه می دهد. همچنین از نظر ظاهری با یک نمای بیرونی ساده، فضای داخلی با سه گزینه دکور ارائه می شود.

تمام مدل های Entegra  دارای آشپزخانه لذیذ، اتاق خواب و حمام، کف‌ پوش چینی و امکانات دیگر مانند تلویزیون و لوازم خانگی هستند. بنابراین شما می توانید غذاهای خود را بپزید و از پخش برنامه های مورد علاقه خود در هنگام سفر لذت ببرید.

باتری مناسب اتوبوس موجود در کیان باتری از نوع اتمی و بدون نیاز به نگهداری می باشد. ارسال و نصب باتری در شهر تهران رایگان است جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!

مگنا 630

مگنا 630 گران قیمت ترین اتوبوس های جهان
اتوبوس مگنا 630

مگنا 630 مجهز به موتور C-13 کاترپیلار که عملکرد عالی را ارائه می دهد، همچنین این اتوبوس دارای ویژگی های جالبی است که دانستن آن برای شما جالب است، احتمالاً یکی از جالب ‌ترین آن ها گاراژ داخلی است که به شما امکان می‌دهد ماشین خود را در سفر ببرید!

یکی دیگر از ویژگی هایی که زندگی در جاده ها را تسهیل می کند، سیستم هیدرونیک هیدرو گرم است که در ساختار اتوبوس نصب شده و آب گرم را تحویل می دهد. فضای داخلی شیک نیز با یک سالن بزرگ و براق، طبقات زیبا و سایر جزئیات زیبا آراسته شده است.

Entegra Coach Cornerstone 45W

خب کم کم داریم به سمت قیمت کمی بالاتر می رویم، این مدل دیگر از Entegra با موتور 605 اسب که با بخاری 15 لیتری کامینز ISX توربوشارژ ارائه می شود و از این طریق در جاده ها بسیار قدرتمند است. این اتوبوس با داشتن شاسی بلند اسپارتان نیز سواری محکمی می شود که از این طریق در هر جاده ای سواری برای شما راحت می شود.

برخی از امکاناتی که این مدل اتوبوس به مشتریان خود ارائه می دهد عبارتند از: غرفه غذاخوری چرمی، وای فای، شبکه ظرفشویی و پنل های خورشیدی. همچنین درون آن با مبلمان پیشرفته تزئین شده است که به شما این حس را می دهد که درون خانه قرار دارید.

Coach Eagle 

این اتوبوس آمریکایی که با استانداردهای اتوبوس لوکس و در عین حال مقرون به صرفه است، با موتور 605 اسب بخار کامینز X15 عرضه می شود. این اتوبوس ساختاری آلومینیومی دارد و طراحی آن به هم پیوسته است. مدل های پرچمدار این شرکت تجربه سواری را برای مشتری ارائه می دهد که انگار در یک هواپیما قرار گرفته اند!

از دیگر امکانات ارائه شده می توان به ورودی بدون کلید، سنسور باد، پنل خورشیدی، دوربین 360 درجه، سیستم گرمایش بالا و همچنین یک ژنراتور 12.5 اشاره کرد که راحتی شما را در طول مدت سواری تضمین می کند.

زمرد 0410

ان مدل اتوبوس دارای امکانات فوق العادی نظیر: مجهز به مبلمان شیک که به شما احساس خانه نشینی می دهد، حمام دارای آب گرم، دو تلویزیون، یک سیستم کنترل از راه دور Creston و یک سیستم خنک کننده برقی فن که به کمک تمامی آن ها یک سفر راحت برای شما فراهم می شود.

ناگفته نماند که علاوه بر تمامی این امکانات این اتوبوس همراه با پوسته تبدیل Prevost H3-45 با موتور Volvo D13 عرضه می شود که قدرت کافی برای مقابله با هر گونه چالش جاده ای را دارد.

با خرید باتری خودروهای سنگین از کیان باتری در راه نمیمانید!

Amerigo 

یکی از بهترین اتوبوس های مجلل در جهان، که نمای ظاهری آن حال و هوای خارج از جاده را به آن بخشیده است! شما می توانید با این اتوبوس در هر کجا که فکرش را می کنید رانندگی کنید. به طور مثال: جاده های دارای عمق آب 4 فوت، جاده های سنگی یا بیابانی و …

یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های آن پنل های خورشیدی آن است که انرژی خود را تولید می کند. شما با این اتوبوس این امکان را دارید که به راحتی برای مدت ها از شهر دور شوید و در جاده ها برای خود زندگی ای داشته باشید.

Monaco Dynasty 45P

Monaco گران قیمت ترین اتوبوس های جهان
اتوبوس موناکو

موناکو یکی از پیشتازان صنعت در زمینه مجلل سازی خودرو است که چند اتوبوس را در خط تولید خود ارائه می دهد یکی از آن ها Dynasty 45 است که دارای یک موتور 600 اسب بخاری است و توسط کامینز ساخته شده است و عملکرد عالی را در جاده ارائه می دهد.

این کمپانی برای اینکه راحتی بسیاری در سفر های مشتریان خود ایجاد کند، با فضای استراحت بزرگ، خانگی و با سلیقه تزئین شده است. از جمله امکانات رفاهی دیگر می توان به تلویزیون ال ای دی، کف چینی و کابینت های چوبی اشاره کرد که فضای ذخیره سازی کافی را در اختیار شما قرار می دهد.

Vario Signature

این اتوبوس که متعلق به کمپانی مرسدس بنز است، دارای موتور عالی 523 اسب بخاری است که می تواند در جاده ها مقاومت بالایی از خود ارائه دهد، با داشتن قطعات با کیفیتی که در این اتوبوس به کار رفته است، آن را به یکی از بهترین اتوبوس ها برای سفرهای طولانی مدت تبدیل کرده است. در فضای داخلی نیز طراحی بسیاری زیبایی استفاده شده است و نوار نور شیشه ای در سراسر آن به کار رفته است.

یکی دیگر از ویژگی های جالبی که این اتوبوس دارد، گاراژ تعبیه شده در آن است، بنابراین می توانید ماشین خود را همراه داشته باشید. این ویژگی ها به درد افرادی می خورد که تعداد افراد خانوادشان زیاد است و در عین حال می خواهند ماشین خود را به همراه ببرند.

Prevost 1301

این اتوبوس لوکس از Prevostمیباشد که به موتور ولوو D13 و 500 اسب بخار قدرت و همچنین گیربکس آلیسون 4000MHR مجهز شده است، با این توضیحات نه تنها یک نیروی رانندگی قدرتمند در جاده است، بلکه طراحی فضای داخلی آن نیز به یک وسیله نقلیه مطلوب تبدیل می کند.

برخی از امکانات موجود در این اتوبوس عبارتند از: سر دوش باران در حمام، نصب سیستم Apple TV، مرکز قهوه Miele و …همچنین لازم به ذکر است نورپردازی جلوه زمین آنها به شما امکان می دهد که سفر خود را در هر جاده ای داشته باشید.

Foretravel Realm FS6

این مدل Foretravel با موتور دیزلی کامینز ISX 15L با گشتاور بالا 605 اسب بخار و شاسی Spartan Premier  عرضه می شود.

این اتوبوس که سواری آرامی را به شما ارائه می دهد، فضای داخلی ای دارد که باعث می شود احساس کنید درون خانه هستید! از ویژگی های استفاده شده در این خودرو می توان به: کف گرم، دو پنل خورشیدی که منبع انرژی خود را تولید می کند به علاوه دوربین های امنیتی به شما احساس امنیت می دهند اشاره کرد.

Volkner Mobil

Volkner Mobil گران قیمت ترین اتوبوس های جهان
اتوبوس Volkner Mobil

این اتوبوس که توسط مهندسین آلمانی ساخته شده است دارای بهترین و مدرن ترین امکانات خودرویی می باشد، برخی از این امکانات شامل: مبلمانی که با بهترین مواد ساخته شده است با بهترین سلیقه دکور شده اند، سیستم سرگرمی درجه یک و گاراز مرکزی درون آن می باشد.

King 

این اتوبوس با طراحی بیرونی چشم نواز و فضای داخلی مجلل مطابق با نام سلطنتی خود عمل می کند.اتوبوس کینگ مجهز به یک موتور توربو دیزل 600 اسب بخاری است که می تواند بدون عرق کردن، عملکرد داخل و خارج از جاده را انجام دهد.

در فضای داخلی آن از چرم مجلل، اتاق خواب و آشپزخانه مجهز استفاده شده است، علاوه بر آن دارای ویژگی های ایمنی فوق العاده ای است که خیال شما را راحت می کند.

در این اتوبوس سیستم های پرکابرد بسیاری استفاده شده است که یکی از آن ها سیستم جلوگیری از برخورد است، به این صورت در زمان هایی که شما در حال برخورد با موانع باشید به شما اخطار داده می شود.

Newell Coach P50

این مدل یکی از قدرتمند ترین و مجلل ترین اتوبوس های موجود در بازار در حال حاضر است. این خودرو دارای موتور 605 اسب بخاری کامینز x15 و گشتاور 1950 است. علاوه بر آن ها ژنراتور 20 کیلوواتی تضمین می‌کند که اتوبوس برای ساعات طولانی در جاده با قدرت کافی کار می‌کند. از جمله امکانات رفاهی که برای ایجاد احساس راحتی برای شما وجود دارد شامل: چندین تلویزیون LED ، سیستم دوربین 360 درجه، اتصال بلوتوث و ایپد می باشد.

به این صورت حتی در زمان هایی که شما دور از اتوبوس هستید با آن ارتباط دارید!

Foretravel IH-45

Foretravel IH 45 گران قیمت ترین اتوبوس های جهان
اتوبوس Foretravel IH-45

یکی دیگر از اتوبوس های لوکس که بیش از یک میلیون دلار قیمت دارد، Foretravel IH-45  است. این اتوبوس که به کاهش نویز مجهز شده است آن را برای رانندگی های طولانی بسیار راحت می کند. در کنار آن طراحی بیرونی چشم نواز، همراه با فضای داخلی جادار، ساعات طولانی رانندگی را برای شما دلنواز می کند.

ایمنی نیز با سیستم ترمز ضد قفل ABS، آشکارساز مونوکسید کربن، محافظت در برابر باد لاستیک و سنسورهای فشار تایر نیز به صورت کامل تضمین می شود. به این صورت این اتوبوس به یکی از مدل های پرکاربرد و لوکس تبدیل شده است.

Prevost H3-45 VIP

اگر می خواهید احساس کنید که سوار بر یک اتوبوس لوکس واقعی هستید، این اتوبوس  برای شما مناسب است. این اتوبوس مجلل شیک و مدرن که برای مسافران پرشور و رده بالا ساخته شده است، با ارتفاع 12.5 متر به یکی از بزرگ‌ترین اتوبوس‌های این لیست تبدیل شده است. همچنین با ارائه مناظر پانورامای عالی که هم راننده و هم مسافران می توانند از آن لذت ببرند، می توانید ساعات سفر را بسیار کوتاه تر کنید.

این اتوبوس لوکس مجهز به ویژگی هایی مانند ایزوله شدن از صدای بیرون، کنترل دما، نور مطلوب و فضای زیاد برای استراحت می باشد.

سوپر اتوبوس دبی

Superbus Dubai گران قیمت ترین اتوبوس های جهان
لوکس ترین اتوبوس جهان

امارات مظهر تجمل است و این اتوبوس که مستقیماً از دبی می آید نمونه کامل آن است. این خودرو از الیاف فوق سبک و بادوام ساخته شده است که برای ساخت موشک استفاده می شود. طراحی این سوپر اتوبوس چشمگیر که در هلند ساخته شده است، با درهایی که باز می شوند، درست مانند یک شاتل فضایی، منحصر به فرد است. این اتوبوس می تواند 23 مسافر را در خود جای دهد و سرعت آن به 250 کیلومتر در ساعت می رسد که در هیچ اتوبوس دیگری در جهان سابقه نداشته است.

در این اتوبوس هر مسافر می تواند بسیار راحت بنشیند و دمای خود را کنترل کند. صندلی ها با صندلی های ماساژ مانند ساخته شده از چرم واقعی مبله شده اند و کیسه هوای مخصوص به خود را دارند. فناوری مدرنی که این اتوبوس به آن مجهز شده است شما را قطعا شگفت زده خواهد کرد.

بیشتر بدانید: شرکت های اتوبوس سازی جهان

لوکس ترین اتوبوس های جهان در سال 2021

برای آشنایی با اسامی این اتوبوس ها می توانید ویدیو زیر را تماشا کنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با گران قیمت ترین اتوبوس های جهان آشنا نماییم. به نظر شما کدام یک از گزینه های این لیست ارزش خرید را دارد؟

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
حامد
حامد
2 سال پیش

چه فایده ما که نمی‌توانیم سوار شیم ؟!

سلطان بانو
سلطان بانو
1 سال پیش

وَووو عالی بود

مشاوره رایگان و ثبت سفارش