3.8
(278)

در این مقاله از کیان باتری به نقد و بررسی سوزوکی ویتارا و مزایا و معایب آن می پردازیم. گرند ویتارا محصولی از شرکت سوزوکی ژاپنی است که در سال 1988 میلادی وارد بازار جهانی شد. این خودرو جزو رده‫ های کراوس اوور محسوب می شود که در سال 2008 توانست جایزه ایده آل شاسی بلند را دریافت نماید.

34379 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک
نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

 بررسی سوزوکی ویتارا وارداتی

3392217 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

در سال 1385 ایران خودرو نسل سوم این خودرو را به صورت وارداتی به بازار داخلی کشور عرضه کرد که با استقبال زیادی رو به رو شد. سوزوکی گرند ویتارا یکی از قدیمی ترین شاسی بلندهای موجود در ایران به حساب می آید که ایران خودرو در سال 1386 شروع به مونتاژ آن کرد و آن را با پیشرانه 2 لیتری به بازار عرضه کرد.

این خودرو تا سال ۸۹ با پیشرانه ۲ لیتری به بازار عرضه شد، اما از آن به بعد، یک موتور ۲.۴ لیتری در سینه این محصول ژاپنی جای گرفت تا توان فنی مطلوب‌تری در دسترس کاربران این خودرو قرار بگیرد.

از سال ۱۳۹۵ نیز نسخه فیس‌لیفت Suzuki Vitara با برخی تغییرات ظاهری و اضافه‌شدن بعضی آپشن‌ها به میدان راه یافت.  در حال حاضر خودرو گرند ویتارا 2.4 لیتری اتوماتیک را با نام سوزوکی کد 10 نیز می‫شناسند.

فیلم بررسی حضوری سوزوکی ویتارا

ویدئوی زیر از کانال امیر ریچ توضیحات کاملی درباره خودروی سوزوکی گرند ویتارا و مزایا و معایب آن داده است. که تماشای کمک زیادی به خریداران این خودرو میکند.

.

بررسی تخصصی مشخصات فنی سوزوکی گراند ویتارا

%name نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

سوزوکی گرند ویتارا، که توسط ایران‌خودرو مونتاژ می‌شود، در ابتدا با موتور 2000 سی‌سی به بازار عرضه شد که علیرغم زیبایی از نظر قدرت چندان رضایت خریداران خود را جلب نکرد.

این پیشرانه ۲ لیتری ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی و دو عدد دیفرانسیل به تمامی چرخ‌ها قابل ارسال است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این مدل ۱۲.۵ ثانیه برآورد می‌شود و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۹.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

اما در ادامه ایران خودرو از سال 89 مدل 2400 سی‌سی را که کمی فیس لیفت هم شده بود، در ایران شروع به مونتاژ کرد. این خودرو در دو تیپ 5 و 8 عرضه می‌شود که هر دو تیپ دارای گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می‌باشد.

مشخصات فنی موتور سوزوکی ویتارا 2400

سوزوکی ویتارا نیوفیس تنها با پیشرانه ۲.۴ لیتری به دست مشتریان ایرانی رسیده که نیرویی برابر با ۱۶۹ اسب بخار قدرت و ۲۲۷ نیوتن متر گشتاور را توسط یک جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک و یا ۵ سرعته دستی به سوی دو عدد دیفرانسیل چهار حالته و تمامی چرخ‌ها ارسال می‌کند.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مدل حدود ۱۲ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به رقم ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی سوزوکی ویتارا نیوفیس در حدود ۹.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود.

جدول مشخات فنی سوزوکی گرند ویتارا 2400

مشخصات تولیدکشور تولید کنندهایران
نام برندسوزوکی
مدلگرند ویتارا
سال ساخت1389
مشخصات فنی موتورنوع موتوربنزین سوز
حجم موتور2393 سی سی
تعداد سیلندر4
تعداد سوپاپ16
حداکثر توان خروجی169 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی227 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه
توان خروجی حجمی70.4 اسب بخار بر لیتر
ظرفیت باک66 لیتر
مشخصات فنی بدنهکلاس بدنهشاسی بلند
کلاس اتومبیلJ Segment
وزن1567 کیلوگرم
تعداد ظرفیت سرنشینان5
ابعاد خودرو (طول/عرض/ ارتفاع)4470 *1810*1695
عملکرد خودروحداکثر سرعت185 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (ثانیه)12 ثانیه
مصرف سوخت (سیکل ترکیبی)9.7 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو

باتری سوزوکی ویتارا در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

معرفی امکانات و آپشن های سوزوکی ویتارا

suzuki grand vitara 21 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

سوزوکی ویتارا در حال حاضر در دو مدل دستی فول آپشن و اتوماتیک فول آپشن عرضه می‌شود که در ادامه به بررسی تجهیزات رفاهی آن خواهیم پرداخت.

این خودرو با دریافت یک فیس‌لیفت در ظاهر، امکانات رفاهی بیشتری را هم دریافت کرد و ایران خودرو هم بسیاری از آپشن‌ها را بر روی آن قرار داده است. هرچند ویتارا هم چنان از رقبای کره‌ای و حتی چینی خود در بخش آپشن‌ها عملکرد ضعیف‌تری دارد.

از جمله آپشن‌های موجود در سوزوکی گرند ویتارا می‌توانیم به 6 ایربگ (‌2 عدد برای راننده و سرنشين, 2 عدد جانبی نصب شده برای سرنشينان جلو,2 عدد پرده ای نصب شده برای سرنشينان جلو و عقب)، مانيتور LCD هفت اينچ لمسی برای سرنشينان جلو و 2 عدد مانيتور پشت سری برای سرنشينان عقب, با امکان پخش از USB و بلوتوث، آینه‌های جانبی برقی تاشونده مجهز به گرمکن، سانروف، استارت بدون کلید، گرمکن صندلی‌های جلو و کروز کنترل اشاره کنیم. این امکان وجود دارد که با جمع کردن صندلی‌های ردیف دوم، حجم فضای بار را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

    دانلود دفترچه راهنمای سوزوکی گراند ویتارا

    طراحی ظاهری سوزوکی گرند ویتارا

    413 2 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

    طراحی ظاهری ویتارا شاید در سال ۲۰۰۸ خوب بنظر می‌رسد ولی حالا حتی با وجود تغییرات جزئی یک خودروی بی‌روح و ساده است، طراحی بیرونی سوزوکی گرند ویتارا در مقایسه با کراس اوورهای مدرن جهانی و یا چینی نسبتا ساده، بی‌آلایش و قدیمی به نظر می‌رسد.

    حتی مدل نیوفیس که دارای تحولاتی در بخش چهره خود بوده و نمای مدرن‌تری را به نمایش می‌گذارد نیز در مقایسه با محصولات به‌روز چندان مدرن و خلاقانه جلوه نمی‌کند. با این حال شمایل این خودرو نمای کاربردی از یک شاسی بلند کراس اوور را به نمایش گذاشته و فارغ از پیچیدگی‌های امروزی به مفهوم اصلی کراس اوور اشاره کرده است.

    ظاهر نمای بیرونی سوزوکی ویتارا

    در مدل نیوفیس طراحی چراغ‌ها، جلو پنجره و سپر تا حد زیادی تغییر کرده که موجب مهیج تر به نظر رسیدن چهره ویتارا شده است. گلگیرهای برجسته و برخی از حجم‌پردازی‌های دیگر در نمای جانبی نیز موجب بزرگتر جلوه کردن سایز خودرو شده و از سادگی نمای کناری آن تا حد زیادی کاسته است.

    در قسمت عقب خودرو شاهد چراغ‌های بزرگ روی ستون C هستیم که به همراه جایگاه لاستیک زاپاس روی درب صندوق و سایر المان‌ها، کراس اووری مشابه با شاسی بلندهای تمام‌عیار ژاپنی ترسیم کرده است.

    در مجموع می‌توان عنوان داشت که طراحی ظاهری سوزوکی ویتارا نمایی کلاسیک و ساده اما مطابق با اصول طراحی یک کراس اوور واقعی را به نمایش گذاشته و به ویژه در بازار کم تنوع ایران توانسته مشتریان را نسبت به ظاهر خود راضی نگاه دارد.

    طراحی داخل ماشین سزوکی گرند ویتارا

    article 637098600518027323 thumb 960 542 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

    سوزوکی گرند ویتارا در نسل جدید، تغییرات بزرگی را در طراحی کابین تجربه نکرد و همچنان کلیات طراحی داخلی حفظ شده است. از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده بر روی کابین ویتارا فیس لیفت می‌توانیم به اضافه شدن یک نمایشگر 7 اینچی لمسی و اضافه شدن کلیدهای کنترلی جدید بر روی فرمان و نیز نصب دو نمایشگر برای سرنشینان عقب در تیپ‌های بالا اشاره کنیم.

    کیفیت قطعات به کار رفته در کابین ویتارا، در جایگاه مطلوبی قرار می‌گیرد و در طولانی مدت، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین فضای در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب کافی به نظر می‌رسد و در سفرهای طولانی مدت، سرنشینان حس رضایت خواهند داشت. به علاوه با اضافه شدن دو نمایشگر برای سرنشینان عقب، در طول سفر سرگرم خواهند بود.

    مزایا و معایب سوزوکی گراند ویتارا

    suzuki car battery نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

    این خودرو دارای مزیت‌های همچون:کابین نسبتا جادار، کیفیت ساخت بالا، دوام فنی مطلوب، بازار دست‌دوم مناسب و خدمات پس از فروش گسترده بهره می‌برد. در بحث نقاط ضعف سواری نسبتا خشک، کمبود امکانات رفاهی و عملکرد نه‌چندان مهیج پیشرانه علاوه بر طراحی ظاهری و داخلی تقریبا قدیمی، موجب شده تا برخی از مشتریان به سراغ محصولات کره‌ای نظیر هیوندای توسان و یا سانتافه دست‌دوم بروند

     معایب سوزوکی ویتارا 2400

    • داشتن مصرف سوخت نسبتا بالا
    • مونتاژ نسل قدیمی توسط ایران خودرو
    • سر و صدای موتور
    • دارای گیربکس 4 سرعته قدیمی
    • تاخیر نسبی گیربکس در معکوس دادن
    • سواری خشک
    • نداشتن سیستم کنترل پایداری یا ESP
    10761 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک
    هزینه های نگهداری سوزوکی ویتارا
    • مصرف سوخت نسبتا بالا

    زمانی‌که از حجم موتور 2.4 لیتری و وزن بیش از یک و نیم تنی برای یک کراس‌اوور سخن می‌گوییم، باید پیش‌بینی اعداد متوسط رو به بالا را برای مصرف سوخت داشته‌باشیم. مصرف ترکیبی سوخت این خودرو در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری به 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد که عدد قابل‌انتظاری است.

    البته این عدد به تنهایی در جاده‌های درون‌شهری به نزدیک 13 لیتر افزایش می‌یابد. از سوی دیگر به‌صورت مستقل در جاده‌های برون‌شهری، مصرف 8.1 لیتری به‌ثبت رسیده‌است. استاندارد آلایندگی این خودرو نیز یورو 4 است. حجم باک 66 لیتری تعبیه‌شده در خودرو، به‌خوبی پاسخگوی این سطح مصرف خواهد‌بود.

     

    • موتور پر سر و صدا

    با توجه به اینکه خود این خودرو مدل فیس لیفت شده، سمند سورنی است که خود فیس لیفت به حساب می آید اما همچنان تغییرات چشمگیر و اساسی در طراحی ظاهر آن دیده نمی شود.

    1513931342 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

    • سواری خشک

    کیفیت سواری ویتارا چندان خوب نیست، ویتارا یک سواری خشک را برای شما فراهم می‌کند و در قسمت عقب نیز کوبش وجود دارد. زمانی که از روی دست‌انداز ها عبور کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

    همچنین برخی از مشتریان ایران‌خودرو از کمبود قطعات و عدم رسیدگی مناسب به خودروی خود توسط نمایندگی ابراز نارضایتی کردند. البته این مشکل همیشه برای همه خودروهای داخلی وجود داشته است.

    • کمبود سیستم ESP

    در جاده کمبود کمبود سیستم ESP که یک الزام در شاسی‌بلندها محسوب می‌شود کاملا حس شده و خودرو تا حد تقریبا زیادی غیر متعادل عمل می‌کند. عدم وجود این سیستم باعث شده تا ویتارا در پیچ‌ها لغزنده عمل کند و سمت عقب خودرو میل به پیچیدن داشته باشد.

    ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

         مزایای سوزوکی ویتارا

        391 e1658906752346 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

        در کار نقاط ضعفی که برای سوزوکی ویتارا شمردیم این خودرو دارای مزایای زیادی ست که حتی زورش به معایب آن می چربد:

        • داشتن موتوری قوی
        • ایمنی نسبتا بالا
        • فضای کافی داخل کابین
        • امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب
        • کیفیت ساخت مناسب
        • توانایی‌های آفرود بالا
        • خدمات پس از فروش نسبتا خوب
        • دو دیفرانسیل در این رنج قیمتی
        • پیشرانه قدرتمند

        Suzuki Grad Vitara نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

          همان طور که قبلاً هم گفتیم، سوزوکی گرند ویتارا وقتی که توسط ایران خودرو نخستین بار وارد بازار کشور شد، به یک پیشرانه ۲ لیتری نسبتاً ضعیف با ۱۴۰ اسب بخار نیرو و ۱۸۳ نیوتن متر گشتاور مجهز بود. سال ۱۳۸۹ ایران خودرو با عرضه سوزوکی گرند ویتارا مجهز به موتو ۲.۴ لیتری، تلاش کرد تا بخشی از کاهش فروش شدید خود در برابر رقبای کره‌ای را جبران کند. اتفاقی که تاثیرگذار هم بود.

          این پیشرانه جدید ۲.۴ لیتری، ۱۶۹ اسب بخار قدرت در ۶ هزار دو در دقیقه و ۲۲۷ نیوتن متر گشتاور در ۳۸۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. اگر چه سوزوکی گرند ویتارا شتاب اولیه خوبی ندارد، ولی به طور کلی، مخصوصاً برای مسافرت و همچنین سفرهای شهری، با توجه به شتاب ثانویه خوب خودرو، مدلی مناسب محسوب می‌شود.

          در طراحی گرند ویتارا، شرکت سوزوکی بیشتر روی داشتن توانایی‌های آفرود بهتر تمرکز کرده و به نوعی می‌توان گفت، داشتن شتاب اولیه خوب برای آن‌ها اولویت نبوده است.

          •  کیفیت بالای ساخت

          بدون شک همه خودروهای ژاپنی، کیفیت ساخت بسیار خوب و بالایی دارند. این موضوع را به وضوح می‌توان در تمامی مدل‌های ژاپنی وارداتی دید.

          اگر برخی تاثیرات منفی خطوط تولید ایران خودرو روی کیفیت ساخت سوزوکی گرند ویتارا را فاکتور بگیریم، این خودرو کیفیت ساخت بسیار خوبی، حداقل در مقایسه با برخی رقبای چینی خود دارد و از نظر کیفیت قطعات، بدنه و همچنین استهلاک، نباید قطعاً نگرانی‌های زیادی در مورد سوزوکی گرند ویتارا داشته باشید.

          • امکانات و تجهیزات رفاهی قابل قبول

          article 637098600729036948 thumb 960 542 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

          از لحاظ امکانات رفاهی و آپشن، سوزوکی گرند ویتارا نسبت به دیگر خوردوهای مونتاژ کشور جایگاه بهتری دارد. در گرند ویتارا سیستم باکیفیت صوتی به همراه مسیریاب پیشرفته، و همچنین دوربین دید عقب موجود است.

          سیستم بلوتوث به همراه یک صفحه نمایش 7 اینچی و هم چینین سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم گرم کن صندلی های جلو(البته در نمونه های سفارشی)، و ماساژور صندلی(در مدل های سفارشی) نیز از دیگر آپشن های این خودرو است.

          این خودرو هم چنین در تیپ 8 مجهزبه سامانه بدون کلید است، به صورتی­ که اگر کلید داخل جیب راننده باشد می ­تواند با باز کردن در وارد خودرو شود. علاوه بر موارد گفته شده، امکانات دیگری مثل تنظیم ارتفاع نور چراغ ­های جلو و کروز کنترل از آپشن­ های دیگر این خودرو است.

          •  قابلیت آفرود و بدنه مستحکم

          1 4 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

          شاسی محکمی که در سوزوکی گرند ویتارا به کار رفته است باعث نشده که وزن سنگینی را به آن تحمیل کند. بدنه گرند ویتارا یک تکه و یک پارچه است، که همین موضوع باعث می­ شود سروصدای اضافی نداشته باشد؛

          هم چنین باعث شده تا ارتفاع آن از زمین کمتر شود و فضای داخل کابین افزایش یابد. سیستم تعلیق مستقل یکی دیگر از مزایای سوزوکی گرند ویتاراست که باعث افزایش مقاومت در چرخ ­ها شده است، و فرمان­ پذیری راحت ­تر در پیچ ها باعث می­ شود که سفرهای خارج از شهر را آسان­ تر کند.

          همچین توانایی آفرود در خودروهای شاسی بلند می تواند یک مورد مهم در خرید این گونه خودروها باشد. سوزوگی گرند ویتارا به یک سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل چهار حالته مجهز هست.

          بررسی سوزوکی ویتارا از لحاظ ایمنی

          خودروهای ژاپنی همواره از ایمنی بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و سوزوکی گرند ویتارا هم از این قاعده مستثنی نیست.

          جالب است بدانید بر خلاف اکثر خودروهای مونتاژی در ایران، این خودرو توسط موسسه ایمنی یوروانکپ تست تصادف شده و توانسته 4 ستاره ایمنی را به خاطر حفاظت از سرنشینان بزرگسال و 3 ستاره ایمنی برای حفاظت از کودکان و عابران پیاده از موسسه یورو انکپ دریافت نماید. که در ادامه، به توضیح آن خواهیم پرداخت.

          فیلم تست تصادف سوزوکی ویتارا

          نتایج تست تصادف سوزوکی ویتارا

          در تست تصادف سوزوکی گرند ویتارا که روی مدل ۲۰۰۷ این خودرو انجام شده (نسل فعلی موجود در ایران)، در بخش محافظت از سرنشین بزرگسال گرند ویتارا ۴ ستاره یا ۳۰ امتیاز، در بخش محافظت از سرنشین کودک ۳ ستاره یا ۲۷ امتیاز و در بخش محافظت از عابر پیاده ۳ ستاره یا ۱۹ امتیاز کسب کرده است.

          در تست تصادف از جلو یا شاخ به شاخ سوزوکی گرند ویتارا عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده و در بخش تصادف از کناره‌ها، این خودرو توانسته حداکثر امتیاز 5 را دریافت کند.

          تجهیزات ایمنی سوزوکی ویتارا

          از نظر تجهیزات ایمنی و سیستم ترمز، باز هم سوزوکی گرند ویتارا خوب ظاهر شده است.

          این خودرو در محور جلو و عقب به ترمزهای دیسکی خنک شونده مجهز می‌باشد. از برخی موارد ایمنی و امنیتی قابل توجه آن می‌توان سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، کیسه هوای ایمنی ۲ عدد برای راننده و سرنشین، ۲ عدد جانبی نصب شده برای سرنشینان جلو، ۲ عدد پرده‌ای نصب شده برای سرنشینان جلو و عقب، سیستم ضد سرقت خودرو (ایموبلایزر)، کمربند ایمنی جلو سه نقطه‌ای قفل شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع + پیش کشنده و محدود کننده نیرو، ۳ عدد کمربند سه نقطه‌ای قفل شونده عقب، سیستم اتوماتیک قطع سوخت در هنگام تصادف، قفل مرکزی لمسی، قفل درب‌ها با پاسخ فلاشر، قفل زاپاس بند و هشدار دهنده دنده عقب با قابلیت نمایش فاصله با مانع و یکی دو مورد دیگر را نام برد.

          سوزوکی گراند ویتارا بخریم یا نه؟

          suzuki grand vitara 3 نقد و بررسی مزایا معایب سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

          باتوجه به توضیحات داده شده، خودرو سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک، کراس اووری با مصرف سوخت بالا و طراحی نسبتاً قدیمی محسوب می شود که از آپشن های زیاد و قیمت بالایی برخوردار است. قبل از خرید این خودرو معایب و مزایای این خودرو را به خوبی بررسی نمایید تا از خرید خود مطمئن شوید.

          کیفیت ساخت مناسب خودروهای ژاپنی همیشه مشهور بوده است، اما با مونتاژ آن در ایران خودرو، انتظار افت کیفیت را نیز داشته باشید.

          اگر قدرت خوب موتور و قابلیت آفرود برایتان اهمیت دارد، ویتارا می تواند یک گزینه مناسب باشد، اما اگر طراحی به روز، امکانات و مدرنیته الویت بیشتری دارد، بهتر است به سراغ خودروهایی چون رنو کپچر، سانگ یانگ تیوولی، و یا نمونه های دست دوم سانتافه یا اسپورتیج بروید.

          نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

          بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

          عضو شوید
          آگاه شوید
          guest
          8 نظرات
          قدیمی ترین
          جدیدترین بیشترین رای
          فید بک نظرسنجی داخل متن
          مشاهده تمام نظرات
          حجت
          حجت
          1 سال پیش

          سلام بهترین خودرودرایران فقط ویتارا ،مردونه، جان سخت ،قیافه غیرسوسول،

          علی
          علی
          1 سال پیش

          سلام من ازش خیلی راضیم خارج از کشور هم باهاش رفتم چندین هزار کیلومتر تو جاده های خارج از ایران راه رفتم بدون هیچ مشکلی

          mohammad
          در جواب  علی
          1 سال پیش

          ای کاش فیس های جدید این خودرو با رفع برخی ضعف های این ماشین وارد ایران بشه

          کوروش
          کوروش
          10 ماه پیش

          کارشناسی که‌ این خودرو رو بررسی کرده بسیار خوب این کار رو انجام داده بود. سپاس

          امیر باباخانی
          امیر باباخانی
          10 ماه پیش

          سلام و عرض ادب
          ماشینی مطمئن و بی آزاریه ، در سفر حس خوبی دارد بدونه دغدغه قطعات یدکی و خدمات میتوانید سالها از این ماشین در شرایط مختلف جوی و اقلیمی از رانندگی لذت ببرید
          آپشن های ضروری را دارد ایمنی مناسب و به نسبت قیمت گزینه خیلی خوبی می باشد.

          محمد
          محمد
          10 ماه پیش

          کراس اور نیست بلکه اس یو ویه

          رضا
          رضا
          7 ماه پیش

          من واقعا خیلی دوس دارم ی سوزوکی داشته باشم.فعلا ک پولشو ندارم .امیدوارم هرچی زودتر شرایطش فراهم بشه بتونم بخرم..چون قلبا دوس دارم ی سوزوکی داشته باشم❤

          حسام
          حسام
          1 ماه پیش

          من چند ساله مدلای مختلفشو دارم
          عالیه جان سخت مقاوم قدرتمنو ایمن توان آفرود عالی و توان رانندگی در برف و بخ عالی ترمزها عالی
          قیافش بنظرم بسیار مناسب خودروی دودیفرانسیل هست و همه چیش متناسبه و من خیلی می پسندم
          فقط یه ایراد داره تاخیر در تعویض دنده اتوماتش هست
          البته من از مدل دستیش خوشم نمیاد بخصوص مدل ۲ لیتری اتومات بنظرم خیلی خوبه با مصرف بسیار کم
          در کل بعنوان کسی که سالها مدلای ۲ لیتری و ۲/۴ لیتری و دنده و اتوماتشو داشتم بهش نمره ۲۰ میدم

          مشاوره رایگان و ثبت سفارش