4.8
(459)

ضایعات باتری ups را چه کسی خریداری میکند؟ آیا فروش باتری فرسوده یو پی اس سودمند است؟ شرکت های خریدار ضایعات باتری با خرید داغی باطری یو پی اس فرسوده با قیمت مناسب با این باتری ها چه می کنند؟

باطری یو پی اس، نیاز به نگهداری ندارد. این باطری از نوع سیلد اسید است و ۱۲ ولت ولتاژ دارد. در داخل باطری یو پی اس، ۶ عدد سلول ۲ ولتی، به صورت سری به هم متصل شده اند. سیلد به معنی ایزوله شدن است و از نشتی جلوگیری شده است. این ضایعات را به هیچ وجه دور نیاندازید شرکت کیان باتری این ضایعات را به قیمت خوبی از شما خریدار است.

ضایعات باتری ups

باتری یو پی اس خریدار ضایعات باتری ups | باتری فرسوده یو پی اس
ضایعات باتری UPS

باطری فرسوده یو پی اس باید به خریدار ضایعات باتری ups داده شود تا به طبیعت و انسان ها صدمه وارد نکند. اگر الکترولیت داخل باطری با سرب ترکیب شود، یک ماده بسیار سمی و خطرناک را به وجود می آورد که برای طبیعت خطرناک است.

خریدار ضایعات باتری ups از شما این باطری فرسوده را می خرد و آن را بازیافت میکند. باید مواظب باشید این اسید با بدن یا چشم شما برخورد نکند، زیرا آسیب های جدی به شما وارد خواهد ساخت.

خریدار باتری یو پی اس فرسوده

خریدار ضایعات باتری یو پی اس به شما کمک می کند تا بابت باطری فرسوده خود هزینه ایی دریافت کنید و یا یک باطری نو داشته باشید. زمانی که باطری شما اسقاطی شد، نباید آنرا نگه دارید چون بسیار خطرناک است و بهترین اقدام این است که آن را به خریدار ضایعات باتری یو پی اس بفروشید.

 قیمت ضایعات باطری یو پی اس

این معامله و قیمت باطری ضایعات یو پی اس، بر اساس قیمت جهانی سرب و دیگر فلزات انجام می شود.

قیمت خرید باتری فرسوده و اسقاطی

کیان باتری خریدار انواع باطری فرسوده با بهترین قیمت و در محل شما

  • باطری کهنه ماشین
  • بهترین خریدار باطری فرسوده
  • بالا ترین قیمت باطری فرسوده
  • باطری مستهلک سیلد
  • قیمت روز داغی باطری
  • باتری یو پی اس
  • باتری سولار
  • باطری مخابراتی
  • باتری خورشیدی
  • باتری سیلد ضایعات
  • باتری داغی
  • باطریهای برق اضطراری بانک ها و بیمارستان ها باطری، باطری های ساکن مخابراتی و. . .

همچنین بخوانید: با باتری فرسوده ماشین یا داغی باطری خودرو چه باید کرد؟

باتری یو پی اس چیست؟

maxresdefault 1 خریدار ضایعات باتری ups | باتری فرسوده یو پی اس
ضایعات باطری یو پی اس

باتری یو پی اس همان  باتری بدون نیاز به نگهداری است. باطری یو پی اس از نوع سیلد اسید با ولتاژ 12 ولت است. داخلی آن شامل 6 عدد سلول 2 ولتی قرار گرفته اند که بصورت سری در داخل باتری یو پی اس به هم متصل اند.

اکثر یو پی اس ها از نوع باتری داخلی اند. یک یا دو عدد باتری 12 ولتی در داخل کیس بوده و بدنه یو پی اس از پلمپ است. اگر از باتری سرب- اسید استفاده می شود، باتری باید از نوع سیلد یعنی ایزوله بوده و نشت گیری شده باشد.

یو پی اس های صنعتی توان بالا دارند و همه باتری ها در داخل یک قفسه قرار می گیرند و امکان نصب و برداشتن هر باتری وجود دارد. این امکان در باتری یو پی اس است و برای باتری های دیگر امکان پذیر نمی باشد.

تفاوت باتری یو پی اس با باطری داخلی

maxresdefault خریدار ضایعات باتری ups | باتری فرسوده یو پی اس
قیمت ضایعات باطری یو پی اس

برای خرید ضایعات باتری ups باید اطلاعات کاملی در این خصوص داشته باشید. باتری برای یک یو پی اس تک فاز در خارج آن قرار می گیرد و نوعی نصب غیر استاندارد است. دو محفظه که یکی برای مدارها  و وسایل یو پی اس و یکی برای باتری ها است. در این صورت نیازی به باتری خارجی اضافی نیست و بهتر است از یک یا دو  یو پی اس با توان بالا استفاده کنیم.

تفاوت باتری یو پی اس با باتری خودرو

تکنولوژی ساخت باتری یو پی اس با باتری خودرو متفاوت است. تکنولوزی ساخت باطری یو پی اس، سیلد اید اسید در محل ثابت قابل استفاده است، اما خودرو در اکثر مواقع در حالت حرکت بوده و اگر برای مدتی ماشین ثابت بماند، به اصطلاح باطری آن می خوابد.

باتری های یو پی اس با آمپراژهای مختلف ساخته می شود و اکثر باتری های یو پی اس ۱۲ ولتی است. آمپراژهای استاندارد یو پی اس بصورت ۱٫۲AH, 9AH, 12AH, 18AH, 28AH, 42AH, 65AH, 100AH, 120AH, 200AH هستند.

باتری فرسوده یو پی اس خریدار ضایعات باتری ups | باتری فرسوده یو پی اس
خریدار باطری فرسوده یو پی اس

داغی باتری یو پی اس فرسوده را به ما بفروشید

باتری های UPS خود را به کیان باتری بفروشید.  ما باتری های سرب مهر و موم شده شما، SLA، سلول های مرطوب اسیدی را خریداری می کنیم-ما هزینه مناسبی را پرداخت می کنیم و تمام نیروی کار را برای بازیافت بهینه آنها در نظر می گیریم.  

فرآیند خرید باتری فرسوده UPS ما همیشه شامل موارد زیر است:

    1. قطع محافظ برق
    2. قطع باتری از UPS
    3. حذف از کابینت یا قفسه های باتری
    4. پالت سازی مناسب
    5. مبلغ باتری به شما پرداخت می شود

باتری های UPS خود را به ما بفروشید و اجازه دهید تیم حرفه ای ما آنها را جدا کند.  چه چیزی می تواند ساده تر باشد؟  امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد فروش ضایعات باتری یو پی اس خود بحث کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش