4.5
(23)

شرکت باتری سوزوکی یک شرکت تولید کننده باتری در ژاپن است که با همکاری سپاهان باتری، در ایران هم باتری خودرو تولید می کند.

سپاهان باتری حدودا 15 ساله که در کشور شروع به کار کرده و برندهای مختلف باتری اوربیتال، اتمیک و سوزوکی را تولید می کند و از نظر کیفیت نسبت به سایر محصولات داخلی بسیار متفاوت و قوی است. محصول جدید این شرکت که همان باتری سوزوکی است با همکاری مشترک شرکت ژاپنی سوزوکی صاحب این برند و زیر نظر کارشناسان ژاپنی و آزمایشات آنها تولید می شود.

ویژگی های باتری سوزوکی

باتری سوزوکی، این برند تجاری که درواقع باتری سیلد_کلسیمی MF یا همان باتری اتمی بدون نیاز به مراقبت می باشد، جهت نصب بر روی خودروهای سنگین و سبک تولید شده است. در باتری های اتمی صفحات کلسیم با تکنولوژی متال اکسپندد استفاده شده است.

  • دارای فیلتر ضد انفجار هستند.
  • در دمای پایین قدرت استارت خوبی دارند.
  • از تکنولوژی MF (باتری های بدون نیاز به نگهداری) استفاده می کنند.
  • دارای چشمی برای چک کردن سطح الکترولیت و مقدار شارژ موجود هستند.
  • دشارژ خود به خودی بسیار کم اتفاق می افتد.

سوزوکی به عنوان یک برند معتبر خدمات پس از فروش و گارانتی باکیفیتی ارائه می‌دهد که این موضوع در محصولات تولیدی ایران رعایت می‌شود.

suzuki batteri شرکت باتری سوزوکی

شرکت سپاهان باتری و سوزوکی اقدام به ساخت انواع باتری ها ماشین اعم از باتری ماشین های سبک و سنگین کرده اند. در ادامه به معرفی ویژگی این باتری ها خواهیم پرداخت.

شرکت سوزوکی با همکاری سپاهان باتری اقدام به تولید باتری خودرو برای تمام شرایط آب و هوایی نموده است. بنابراین می توانید باتری هایی برای آب و هوای سرد را با نماد N که بر روی بدنه باطری ها درج شده است، و برای آب و هوای گرم که با نماد S درج شده است، تهیه نمایید.
شرکت سوزوکی به کمک استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از کشورهای آلمان، استرالیا و انگلیس، و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در مجموعه کارخانه های خود، باطری های خودرو مطابق با آخرین پیشرفت های علم را تولید و به بازار ارائه می نماید.

باطری خودروهای سبک

باتری سوزوکی در دسته خودرو های سبک از تنوع بالایی از آمپر برخوردار هستند. و از آمپر 35 تا 75 موجود می باشد.

باتری خودروهای سنگین

در رسته ماشین های سنگین نیز، تنوع زیادی در باطری ها وجود دارد. و باتری هایی از آمپر 88 تا 200 آمپر یافت می شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش