UPS دستگاهی است که به عنوان یک منبع برق پشتیبان برای تامین برق اضطراری عمل می کند. چنانچه به صورت مرتب قطعی برق در ساختمان اتفاق بیافتد ممکن است بر اثر خاموش شدن دوربین ها بسیاری از تصاویر مهم که از رویدادهای روزانه گرفته شده از بین رفته و کارایی سیستم مداربسته شما کاهش یابد.

وجود دستگاه UPS در دوربین مداربسته می تواند تا حد زیادی در حل این مسئله کمک کننده باشد. یک دستگاه UPS انرژی الکتریکی را به اندازه کافی برای دستگاه هایی که با برق کار می کنند، در هنگام قطعی فراهم می کند تا به خوبی به کار خود ادامه دهند.

دستگاه UPS در واقع حاوی یک باتری ups است که با برق شارژ شده و در هنگام قطعی یا نوسان برق فعال می شود و انرژی الکتریکی لازم برای دستگاه ها را فرآهم می کند. وجود دستگاه UPS در محل مزایای بسیاری برای سیستم مداربسته شما می تواند داشته باشد.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که سیستم یو پی اس برای دوربین های مداربسته دارد این است که علاوه بر اینکه میزان امنیت ساختمان، فروشگاه ها و مراکز عمومی را بالا می برد از این سیستم می تواند برای سایر وسایل الکتریکی هم استفاده کرد.

برای مثال اگر در حال استفاده از کامپیوتر هستید هنگامی که برق دچار قطعی یا نوسان می گردد زمان کافی برای ادامه کار و ذخیره اطلاعات برایتان فرآهم است. یکی دیگر از مزیت وجود دستگاه UPS در یک سیستم با چندین دوربین هایک ویژن این است که هیچگونه تصویری را در صورت قطعی یا نوسان برق از دست نمی دهید.

 آیا یو پی اس سیستم دزدگیر را روشن می کند؟

سیستم دزدگیر راهنمای خرید یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته
یو پی اس دزدگیر

آیا یو پی اس سیستم آلارم و امنیت ما را فعال و کارآمد می کند؟ بله. هنگامی که سیستم امنیتی و سیستم اعلام حریق خود را به واحد یو پی اس متصل می کنید، آن را تامین برق کافی برای دستگاه در حالت خاموش شدن، خاموشی، افزایش یا افزایش فشار فراهم می کند.

بنابراین، حتی زمانی که چراغ ها خارج می شوند و یک نفوذگر تصمیم به بازدید از منزل شما می کند، مفهوم غلطی را که با پوشش تاریکی در موفقیت آنها موفقیت آمیز است، در اختیار شما قرار می دهد، می توانید آنها را با استفاده از دستگاه CCTV مشخص کنید. و اگر آنها موفق به لغزش در دوربین شوند، زنگ هشدار سد راه اندازی خواهد شد و به پلیس اطلاع می دهد که عمل کند.