3.6
(207)

در این مقاله از کیان باتری به نقد و بررسی کاپرا و مزایا و معایب آن می پردازیم. کاپرا یکی از وانت های چینی است که در ایران تولید می‌شود. این خودرو که محصول سال 2006 شرکت ژونگ ژینگ (ZXAUTO) کشور چین است، توسط گروه بهمن در کشور مونتاژ می‎گردد. این خودرو با نام گرند تایگر در کشور چین شناخته می‌شود که البته در ایران به کاپرا تغییر نام داده است.

9306729 949 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2
نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

معرفی و بررسی کامل پیکاپ کاپرا

000 15 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

کاپرا با نام اصلی گرند تایگر (Grand Tiger)، محصولی از شرکت zx auto چین بوده که از سال 2012 تاکنون با تغییرات ظاهری و فنی در این شرکت در حال تولید است. شرکت سازنده ادعا کرده که این محصول را برپایه پلتفرم طراحی شده توسط خود تولید می‌­کند.

مونتاژ این خودرو توسط گروه بهمن از سال 1389 آغاز شد. فیس‌لیفت این مدل هم با نام کاپرا 2 از سال 1396 به ایران آمد که نمونه مورد بحث نیز از همین سری و البته ساخت سال 1398 است.

این نوع وانت های دو کابین در ایران نسبت به برخی دیگر از نقاط جهان از طرفداران کمتری برخوردار است اما با این حال خریداران خاص خودش را به خصوص در مناطق دارای مسیرهای ناهموار دارد. دو دیفرانسیل بودن و توانایی استفاده هر چهار چرخ از قدرت موتور، رانندگی در این مناطق را راحت‌تر می کند.

این خودرو در دو نوع تک کابین و دو کابین تولید می شود که در ادامه در این مطلب قصد داریم تا وانت کاپرا و کاپرا 2 را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده و مهمترین شاخصه‌های فنی، ظاهری و شرایط بازار آن را بررسی کنیم.

بررسی کاپرا دو کابین

134ae23f 3b8d 4b46 9796 bee6656bb3ce نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

خودروی کاپرا ۲ یک وانت دو کابین است که در اوایل دهه ۹۰ توسط شرکت بهمن موتور مونتاژ شد. این خودرو دارای یک پیشرانه ۲. ۴ لیتری، گیربکس ۵ سرعته دستی و دو دیفرانسیل می‌باشد. کاپرا ۲ از نظر امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی در سطح مطلوبی قرار دارد. همچنین ظاهر آن مدرن در نظر گرفته‌شده است ولی از نظر فنی چندان قدرتمند نیست. رقبای آن، پیکاپ نیسان دو کابین، پیکاپ فوتون و وانت ریچ می‌باشند.

فیلم معرفی و برررسی کاپرا

ویدئوی زیر یک معرفی کوتاه در مورد خودروی فیدلیتی داده است. که تماشای آن کمک زیادی به خریداران این خودرو می کند.

.

بررسی تخصصی مشخصات فنی کاپرا 2

کاپرا 2 به عنوان فیس‌لیفت وانت کاپرا، از نظر ظاهری دستخوش تغییرات زیادی قرارگرفته است و بسیار مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. اما از نظر فنی، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در این خودرو ایجاد نشده است.

در واقع تغییرات جزئی این مدل فیس‌لیفت، شامل تعویض صفحه کلاچ با نمونه‌های قوی‌تر، افزایش حجم آب رادیاتور و همچنین تعویض پروانه مکانیکی با فن الکتریکی می‌باشد. این خودرو دارای یک موتور 2. 4 لیتری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ است که با کد 4G69 S4N معروف‌شده است.

مشخصات موتور وانت کاپرا

عکس موتور کاپرا 2 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2
موتور کاپرا ساخت کجاست؟

با وجود اینکه کاپرا یک خودروی چینی است، اما از پیشرانه ای ژاپنی در آن بهره گرفته شده است. در واقع پیشرانه کاپرا ۲ توسط شرکت میتسوبیشی طراحی و تولیدشده است که قدرت خروجی آن معادل ۱۲۵ اسب بخار قدرت در ۵۲۵۲ دور در دقیقه و گشتاورش ۲۰۰ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه می‌باشد.

قدرت موتور توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. اگرچه این خودرو فاقد گیربکس اتوماتیک می‌باشد، ولی دارای یک ترانسفرکیس الکترونیکی است که راننده می‌تواند آن را در حالت‌های دوچرخ سبک، چهارچرخ سبک و چهارچرخ سنگین تنظیم کند تا فرآیند انتقال نیرو انجام شود.

حداکثر سرعت کاپرا ۲ برابر ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد و این خودرو با گذشت ۱۶ ثانیه از شتاب صفر به ۱۰۰ می‌رسد. همچنین کاپرا ۲ برای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر تقریباً ۱۳ لیتر سوخت در سیکل ترکیبی مصرف می‌کند.

جدول مشخصات فنی کاپرا2 تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل

مشخصات / مدل کاپرا ( گرند تایگر ) دو کابین دو دیفرانسیلکاپرا ( گرند تایگر ) دو کابین تک دیفرانسیل
موتور4 سیلندر – خطی – بنزینی – میتسوبیشی4 سیلندر – خطی – بنزینی – میتسوبیشی
حداکثر قدرت127 اسب بخار در 5252 دور در دقیقه 127 اسب بخار در 5252 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور205 نیوتن متر در 2500-3000دور در دقیقه205نیوتن متر در 2500-3000دور در دقیقه
حجم موتور2378 سی سی2378 سی سی
 تعداد سوپاپ1616
جعبه دندهدستی دستی
تعداد دنده5 5
شتاب ۰ تا ۱۰۰– ثانیه – ثانیه
حداکثر سرعت– کیلومتر بر ساعت – کیلومتر بر ساعت
 وزن خالص1720 کیلوگرم 1620 کیلوگرم
فاصله محورها2900 میلی متر 2900 میلی متر

باتری کاپرا در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

معرفی امکانات و آپشن های کاپرا2

nody عکس کاپرا 2 1629381668 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

آپشن‌هایی که گروه بهمن در قالب وانت کاپرا ۲ به عنوان نسخه فول آپشن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، شامل موارد زیر خواهند بود:

سیستم مالتی مدیا به همراه بلوتوث و رهیاب، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، قفل مرکزی با ریموت، ایربگ راننده و سرنشین، تهویه مطبوع، دیلایت، ترمز ضد قفلABS، دکمه‌های کنترل روی فرمان، چراغ مطالعه جلو، دوربین دید عقب، رکاب آلومینیومی جانبی، ساعت به همراه قطب نما و جی پی اس، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی.

    دانلود دفترچه راهنمای وانت کاپرا

    بررسی طراحی ظاهری وانت کاپرا

    28ea1bf7fa1c4b9eb886a53b30ff5bf6 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

     طبق آنچه که در سایت گروه بهمن ذکر شده است طراحی این خودرو با توجه به وانت فرانتیر نیسان و تاندرا تویوتا توسط طراحان آلمانی صورت پذیرفته و پلتفرم و موتور آن نیز از میتسوبیشی الگوبرداری شده‌است.

    کاپرا 2 به لطف ابعاد 5330 میلی‌متر طول، 1750 میلی‌متر عرض، 1775 میلی‌متر ارتفاع و 3100 میلی‌متر فاصله محوری، در رده پیکاپ‌های سایز متوسط قرار گرفته اما کشیده‌­تر از اکثر خودروهای حاضر در خیابان به نظر می‌­رسد.

    کیفیت رنگ نیز در سطح متوسط و در حد سایر خودروهای داخلی به نظر می‌­رسد. بدنه کاپرا 2 با تاثیر از خطوط مستقیم و در کمال سادگی طراحی شده که تاحد زیادی با کاربری این خودرو هماهنگی دارد ولی در مقایسه با پیکاپ­‌های امروزی و حتی هموطنان خود، کاملاً قدیمی به نظر می­‌رسد.

    ظاهر نمای بیرونی کاپرا دو کابین

    20637863378764620408 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

    نمای روبروی وانت کاپرا نسبتا ساده طراحی شده و از اشکال هندسی چندان پیچیده‌ای در ترسیم المان‌های مختلف نظیر: چراغ‌های جلو، جلو پنجره و سپر استفاده نشده است. گلگیرهای مرتفع و برآمده نیز جلوه جذاب و حجیمی به بدنه این خودرو وانت اعطا کرده‌اند.

    در نمای عقب نیز شاهد نوعی طراحی ساده همچون سایر پیکاپ‌ها و البته هماهنگ با سایر بخش‌های بدنه هستیم. از سوی دیگر باید گفت که کاپرا ۲ به عنوان نسخه فیس لیفت وانت کاپرا، از لحاظ طراحی بدنه تحولات چشمگیری را تجربه نکرده است.

    با این حال می‌توان به تغییرات جزئی سپر جلو، حذف گارد محافظ جلو، تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و اضافه شدن دی‌لایت اشاره کرد. اعمال چنین تغییراتی سبب شده تا نمای چهره وانت کاپرا نسبت به گذشته حالتی جسورانه و مدرن‌تر به خود بگیرد. در نمای جانبی و پشت وانت کاپرا ۲ تغییرات چندانی را نسبت به نسخه پیشین مشاهده نخواهید کرد.

    نمای داخلی کاپرا 2

    Grand Tiger 01 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2
    عکس داخل کاپرا

    طراحی داخلی کاپرا تک کابین در وضعیت معمولی قرار دارد و نمی توان آن را ایده آل در نظر گرفت. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در طراحی داخلی نیز چنگی به دل نمی زند. علاوه بر این خبری از نمایشگر و موارد مشابه نیست.

    822 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2
    عکس داخل وانت کاپرا 2

    اما تحولات کاپرا 2 در فضای داخلی کاملاً محسوس است چراکه داشبورد جدید با طرحی نسبتاً قابل قبول، فرمان با فرم شبیه به نسل اول مزدا 3 و تودوزی جدید، کاپرا 2 را در سطح بالاتری از مدل قبلی قرار داده است.

    اضافه شدن تنظیمات سیستم صوتی روی فرمان، نمایشگر، ساعت و دریچه برای قرار دادن لوازم، قابلیت کاربردی این بخش را افزایش داده است، اما تجمیع کلیدها در یک قسمت می­‌تواند به فشردن اشتباهی منجر شود.

    مزایا و معایب کاپرا

    444 620x328 1 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

    از نقاط قوت وانت کاپرا می‌توان به طراحی ظاهری قابل قبول، ارتفاع مناسب از سطح زمین، و قابلیت آفرود در حد معقول، توانایی فنی مناسب، طراحی چشم‌نواز کابین وانت کاپرا ۲ و قیمت نسبتا متعادل اشاره کرد.

    از سوی دیگر کیفیت ساخت نه چندان مطلوب، مصرف سوخت بالا، عایق‌بندی و کیفیت نه‌چندان مطلوب کابین در نسخه کاپرا معمولی از جمله معایب این وانت پیکاپ برشمرده می‌شوند.

     معایب کاپرا 2

    xzxauto grand tiger g3 005.jpg.pagespeed.ic .FQEUlgRY8Q نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

    مهمترین نقطه ضعف کاپرا که مهم است این است که:، کابین و فضای داخلی آن است. کیفیت قطعات استفاده شده روی کنسول جلو و رودری ها بسیار پایین است. صندلی های سفت، در مسافرت های طولانی برای سرنشینان مشکل ساز می‌شوند. همچنین ارتفاع نامناسب صندلی ها باعث مختل شدن دید راننده نیز شده است.

    • کیفیت مونتاژ ضعیف

    مشکلی که تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و همه خودروهای چینی که داخل ایران مونتاژ می‌شوند را در کاپرا به بهترین شکل ممکن می‌توان دید. البته در این بین استثناهایی هم وجود دارند که چون انگشت شمار هستند، می‌توان به کل بی خیال آن‌ها شد.

    در مورد کیفیت مونتاژ کاپرا همین بس که به گفته بسیاری از مالکان این خودرو، خیلی طول نمی‌کشد که وانت کاپرا صفر کیلومتر شما به صدا بیفتد و برای رفع مشکل، شنیده شده خیلی از خریداران این خودرو با مراجعه به مکانیک، یک بار کل خودرو را آچارکشی می‌کنند. اگر تاکنون به نمایندگی‌های بهمن موتور مراجعه کرده باشید، تقریباً همیشه و بدون استثنا، یک یا دو وانت کاپرا را خواهید دید که برای تعمیر به نمایندگی مراجعه کرده‌اند.

    تصویر 6 کاپرا 2 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

    • ترمز های نسبتا ضعیف

    یکی از مواردی که خیلی از مالکان خودرو از آن شکایت دارند، سیستم ترمز وانت کاپرا است. با توجه به وزن تقریباً دو تنی خودرو و قدرت نسبتاً بالای موتور، مخصوصاً در سرعت‌های بالای ۸۰ کیلومتر بر ساعت، ترمزها خیلی پاسخگوی نیاز خودرو نیستند و بهتر است هنگام رانندگی با آن، حتماً به این موضوع توجه نمایید. در نمایندگی‌های بهمن موتور، خیلی اوقات دیده شده که مالکان وانت کاپرای خود را به علت مشکل ترمز به نمایندگی برده‌اند.

    • شتاب کم

    نیروی موتور کم این خودرو در کنار وزن بدنه نسبتاً سنگین آن سبب شده تا با خودرویی نسبتاً کند مواجه شویم. با این مشخصات فنی و با توجه به وزن تقریباً دو تنی، کاپرا دو کابین صفر تا صد را می‌تواند در حول و حوش ۱۶ ثانیه پر کند و همین، آن را به یک وانت نسبتاً کند تبدیل کرده که می‌تواند مخصوصاً هنگامی که بار هم زده باشید، حسابی شما را کلافه کند. از این رو اگر شتاب اولیه خودرو برای شما موضوع مهمی به هنگام خرید یک وانت دوکابین است، سراغ کاپرا را نگیرید.

    نمای جلو کاپرا 2 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2
    • مصرف بالای بنزین

    در کاتالوگ کاپرا، بهمن موتور مصرف سوخت آن را در حالت ترکیبی ۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر ذکر کرده است که بیشتر به یک جوک می‌ماند. مصرف سوخت ترکیبی واقعی این خودرو ۱۲ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بوده و داخل شهر، به ازای هر صد کیلومتر تقریباً ۱۵ تا ۱۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

    با این اوصاف، اگر بیشتر اوقات رانندگی شما در محیط‌های شهری می‌گذرد، یا بی خیال خرید کاپرا شوید، یا به نوعی باید بتوانید با هزینه‌های بالای سوخت آن کنار بیایید.

    • کابین پر سر و صدا

    کیفیت مونتاژ اتاق بسیار پایین بوده و بعد از چند هزار کیلومتر، اصطلاحاً کابین خودرو به صدا می افتد. این موضوع وقتی بغرنج‌تر می‌شود که بخواهید با کاپرا مثلاً در یک جاده پر دست انداز با سرعت بالای ۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید! صندلی‌های کاپرا، یکی از منابع اصلی تولید صدای داخل کابین محسوب می‌شود و آن طور که باید، راحت هم نیستند.

    مواد اولیه استفاده شده در ساخت کابین این خودرو هم فوق العاده بی کیفیت بوده و اصلاً مناسب این رنج قیمت نیست.

    ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

        نقاط قوت کاپرا2

        1190740 314 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

        •  موتور ژاپنی با کیفیت

        همان طور که قبلا گفتیم، این خودرو به یک موتور ۲. ۴ لیتری ۴ سیلندر خطی با ۱۲۵ اسب بخار نیرو و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. بهمن موتور ادعا می‌کند این موتور ساخت میتسوبیشی می‌باشد و اگر چه خیلی قوی نیست، ولی قطعاً کار شما را راه خواهد انداخت.

        • سواری با کیفیت نسبت به رقبا

        کیفیت سواری کاپرا در این سگمنت خوب می‌باشد و از تکان و لرزش‌های داخل کابین در جاده‌های صاف و هموار خبری نیست. یکی از بزرگ‌ترین ایرادهایی که به پیکاپ ها وارد می‌شود این است که به علت سبک بودن خودرو در قسمت عقب، زمانی که بدون بار با آن‌ها رانندگی می‌کنید این موضوع روی کیفیت سواری تأثیر منفی می‌گذارد و بخش عقب خودرو، به اصطلاح گیج می زند، ولی در مورد کاپرا، چنین چیزی خیلی در تست سواری با خودرو دیده نشده است.

        اگر نیسان پیکاپ را بخواهیم به عنوان رقیب مستقیم این خودرو در نظر بگیریم، از نظر کیفیت سواری با اختلاف بسیار اندک کاپرا از نظر ما بهتر می‌باشد.

        کاپرا 1 کابین نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

        • طراحی ظاهری مورد پسند

        به طور کلی، کاپرا از یک طراحی بسیار محافظه کارانه بهره می‌برد و آن را نه خیلی زیبا و نه خیلی زشت می‌توان توصیف کرد. ولی در مقایسه با برخی رقبای این خودرو، می‌توان آن را قابل قبول دانست.

        • تجهیزات رفاهی مناسب

        در این سگمنت، اگر مدل‌های لوکس و گران قیمتی مانند تویوتا هایلوکس را فاکتور بگیریم، باقی مدل‌ها که اکثراً چینی‌ها هستند، از آپشن ها، تجهیزات و امکانات خوبی به نسبت این سگمنت بهره می‌برند.

        از برخی مهم‌ترین این امکانات می‌توان به مواردی مانند آینه‌های برقی، شیشه‌های برقی در چهار درب با قفل شیشه‌های عقب در اختیار راننده، سیستم صوتی مناسب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل، فرمان هیدرولیک، سیستم قفل مرکزی درب‌ها همراه با ریموت کنترل و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، دو کیسه هوا، قابلیت انتخاب حالت‌های ۴L، ۴WD و ۲WD و سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز EBA اشاره کرد.

        وضعیت ایمنی وانت کاپرا دو کابین

        zhongxing grandtiger 001 نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

        کاپرا 2 فقط دو کیسه هوا دارد و مجهز به سیستم‌های ایمنی مانند سیستم ABS و EBD است. اما در سال ۲۰۱۳، این خودرو توسط برخی از سایت‌های خودرو مانند CARADVISE و CARSGUIDE بررسی شد.

        نتایج حاصل از ارزیابی سایت CARADVISE نشان داد که این خودرو از نظر عملکرد، سواری و هندلینگ ۶ امتیاز، از نظر راحتی و کابین ۶ امتیاز، از نظر کیفیت و طراحی ۲ امتیاز، از نظر تجهیزات ۶ امتیاز و از نظر میزان مصرف سوخت ۲ امتیاز از ۱۰ امتیاز را کسب کرده است. این سایت به علت این نکات مثبت، کاپرا 2 را خودرویی راحت و کاربردی معرفی کرد.

        اما سایت CARSGUIDE، پس از بررسی کاپرا 2 امتیاز 3 از 5 امتیاز را برای آن در نظر گرفت. همچنین این سایت راحتی و قدرت این خودرو را از نکات مثبت آن برشمرد، در حالی که سرعت عمل موتور آن را بسیار کند ارزیابی کرد. در جدول زیر جزییات ایمنی کاپرا 2 نشان داده‌شده است.

        capra  نقد و بررسی مزایا و معایب وانت کاپرا 2

        آیا کاپرا 2 ارزش خرید دارد؟

        قبل از پاسخ به این سوال، پیشنهاد می شود ویدئوی زیر را در زمینه تست و بررسی حضوری کاپرا 2 تماشا نمایید:

        در پایان لازم به ذکر است، کاپرا2 در بازه قیمتی خود، خودرویی ارزشمند و نسبتا باکیفیت بوده و به‌دلیل عدم حضور رقیبی جدی، بهترین وانت دوکابین با این ابعاد در این بخش است. اما این خودرو نیز همانند هر خودرو دیگری دارای نقاط ضعفی بوده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صدای زیاد موتور درون اتاق خودرو، کیفیت سواری پایین و خشک، عدم قدرت کافی برای پیمایش مسیرهای سخت، و صندلی‌هایی نامناسب برای نشستن طولانی مدت اشاره کرد.

        اما با تمام این معایب، خریدارانی که این خودرو را برای خرید انتخاب می‌نمایند، می‌بایست این نکته را همواره به یاد داشته باشند که کاپرا2 برای آفرود سنگین طراحی نشده است و به‌دلیل قدرت کم موتور، در صورت فشار بیش از حد توان، دچار آسیب‌های جبران ناپذیر خواهد شد.

        نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

        بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

        عضو شوید
        آگاه شوید
        guest
        9 نظرات
        قدیمی ترین
        جدیدترین بیشترین رای
        فید بک نظرسنجی داخل متن
        مشاهده تمام نظرات
        علی
        علی
        1 سال پیش

        من خریدم فوق العاده هم عالیه و راضیم
        بسیار ماشین خوبیه تو رنج قیمتی خودش

        برزو
        برزو
        1 سال پیش

        خودرو قدرتمند و بسیار نرمی است که در بازه قیمتی خودش عالی است. بعد از آب بندی اولین کاری که می کنید با مشورت مهندس مجرب تمام روغن های موتور،گیربکس، دفن عقب وجلو با نوع مرغوب وخارجی منتها با مشخصات دفترچه راهنما تعویض کنید. الحمدوالله به جز سرویسهای اولیه(آنهم برای فعال شدن گارانتی) بعداز 15000 کلیومتر کارکرد هیچگونه مشکلی پیدا نشده. وقتی خودرو های صفرکیلومتر سایر شرکتها مثل …. و ….. نگاه می کنید که 2 روز بعد از تحویل توی نمایندگی افتاده برای تعمیرات، خدایی بایستی کاپرا2 بوسیدش روی سر گذاشت. در ثانی کی میره 1 یا 2 میلیارد… خواندن ادامه ...

        امیر محمد
        1 سال پیش

        خیلی ماشین خوبیه برای مسابقه عالیه من خیلی دوستش دارم

        کامران برقی از الموت قزوین
        کامران برقی از الموت قزوین
        1 سال پیش

        توضیحات بسیار مفید بود و از همه مهمتر اینکه کاملآ بی طرفانه قضاوت کردند
        بنده یک سال کاپرا دو دارم و نسبت به پولی که دادم راضی هستم مدل ماشینم ۹۷ هست ولی تا امروز برای من نه مشکلی درست کرده و نه جایی موندم در کل راضی هستم

        بابک حیدری
        بابک حیدری
        10 ماه پیش

        من کاپرا 2 مدل 95دارم خدایی ازش خیلی رازی هستم من به عقیده خودم بهتر از این ماشینهای چینی ریختن تو بازار ی سر گردن بالاتر هستش من این ماشین در انواع شرایط آب و هوای کشور روندم خداییش هیچ مشکلیغ برام پیش نیاورده

        مرتضی
        مرتضی
        10 ماه پیش

        برای مسافرت های درون شهری و غیر افرودی بهترین گزینه است بسیار نرم و در دست اندازها کمکها بازی میکند و کیفیت صندلی راننده اتوبوس را میدهد .افرود توصیه نمیشود

        بوران
        بوران
        در جواب  مرتضی
        4 ماه پیش

        پارسال خریدم، من مسافت بین بندرعباس وکرمانشاه بکوب تا حالا 4 بار رفتم و همچنین طبیعت و یه جاهای بکری رفتم باهاش، هیچ جا کم نیاورد.کاپری سری دوم(جدید) خدایی سیستم تعلیق قوی داره وماشین بسیار نرم هست. امکانات در حدقابل قبول داره واز همه مهمتر 2دیفرانسیل است و اگر جایی گیر کنید چهارتا چزخ زور مزنن نه 2 دوچرخ!

        آذر
        آذر
        6 ماه پیش

        سلام. من میخوام استفاده درون شهری هم ازش بکنم.و آفرود در حد سبک و بیشتر برای مسافرت های کمپی استفاده کنم. شاید سالی ۳بار‌ . سرعت و شتاب برام خیلی مهمه توی اتوبان ولی کاپرا سرعتو شتاب خوبی انگار نداره وهم چنین ترمزهای خوبی. حالا با این شرایط نمیدونم برم سراغ کاپرا یا نه برم سراغ ی ماشین مثل آریزو ۵ توربو و مسافرت های کمپی رو هم بیخیال شم.
        ممنون میشم بتونید راهنماییم کنید. نمیدونم این شتاب کم کاپرا توی اتوبان چقدر برام اذیت کنندس

        حاند
        حاند
        در جواب  آذر
        5 ماه پیش

        شتابش اصلا کم نیست و مناسب یه خودرو دو دیفرانسیله

        مشاوره رایگان و ثبت سفارش