4.2
(232)

در این مقاله به نقد و بررسی چانگان CS35 می پردازیم. خودرو چانگان CS35 از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسب بوده و از مصرف سوخت پایینی برخوردار است که به عنوان یک کراس اوور کوچک شهری می تواند مصرف نیاز یک خانواده را برطرف نماید.

CS35 اولین شاسی‌بلند کمپانی چانگان محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۲ در سبد محصولات این شرکت قرارگرفته است. این خودرو در ابتدا تنها به‌صورت وارداتی و باقیمتی بیش‌ازحد انتظار به بازار کشورمان عرضه می‌گردید، اما پس از مونتاژ این کراس‌اوور چینی توسط شرکت مطمئن سایپا قیمت CS35 تا حدودی کاهش‌یافته و به ارزش واقعی خود نزدیک شد.

CS35 به تدریج توانست جایگاه خود را در این دسته از کراس‌اوورها تثبیت کند و یکی از پرفروش‌های بازار باشد. با کیان باتری همراه باشید تا با محاسن و معایب خودروی چانگان CS35 آشنا شویم!

MGL1383 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما
نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35

بررسی خودروی چانگان CS35

%name نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما
بررسی نظر مشتریان چانگان CS35

چانگان CS35 نخستین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به معرض دید عموم گذاشته شد و از اکتبر همان سال روانه بازار شد. این کراس اوور جمع و جور که پیش از عرضه رسمی با نام S101 نیز شناخته می‌شد، ابتدا در سال ۱۳۹۳ و به صورت تمام وارداتی توسط سایپا به دست مشتریان ایرانی رسید.

قیمت بسیار بالا به علاوه کمبود قطعات یدکی و مشکلات خدمات پس از فروش این خودرو سبب ایجاد دغدغه‌ و دردسرهای فراوانی برای مشتریان و خریداران نسخه وارداتی چانگان سی اس ۳۵ شد.

با این حال شرکت سایپا در یک تصمیم هوشمندانه ضمن کاهش قیمت این محصول، خط مونتاژ آن را در سایت سایپا کاشان از پاییز ۱۳۹۵ به راه انداخت.

مقاله پیشنهادی: نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان ایدو

فرق چانگان CS35 وارداتی با مونتاژی

تجربه نشان‌داده که خودروسازان جاده مخصوص (ایران‌خودرو و سایپا) علاقه زیادی به حذف آپشن‌های خودروهای مونتاژی دارند، ولی در کمال تعجب این بار شرکت سایپا برای CS35 استثنا قائل شده و نه‌تنها هیچ آپشنی را نسبت نمونه وارداتی حذف نکرده؛ بلکه چند مورد را هم اضافه نموده که تا حدودی باورنکردنی است!

فیلم معرفی خودروی چانگان سی اس 35

ویدئوی زیر از سایت همراه مکانیک به معرفی و بررسی مشخات چانگان CS35 پرداخته است. که کمک زیادی به کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند میکند.

مشخصات فنی چانگان CS35

بررسی مشخصات فنی موتور CS35

c5c3ef3b8b263faba0c86cf911308716 XL نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

چانگان CS35 مجهز به یک موتور 1. 6 لیتری چهار سیلندری با تنفس طبیعی است که 113 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

این شاسی بلند 1270 کیلوگرمی قادر است در 15 ثانیه به سرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین حداکثر سرعت و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن به ترتیب 180 کیلومتر در ساعت و 7. 2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

با توجه به آمار فنی ارائه شده در این بخش، تقریباً واضح است که نمی توان انتظار شتاب و مانورهای هیجان انگیز را از چانگان CS35 تا حد رقبای سریع و سیر بازار داشت. اما عملکرد نسبتا خوب سیستم تعلیق و ارائه یک سواری آرام و روان از نکات مثبت رانندگی با این خودرو است.

جدول مشخصات فنی خودروی چانگان CS35

مشخصات تولیدکشور تولید کنندهایران
نام برندچانگان
مدلسی اس 35 اتوماتیک
سال ساخت1394
مشخصات فنی موتورنوع موتوربنزین سوز
حجم موتور1600 سی سی
تعداد سیلندر4
تعداد سوپاپ16
حداکثر توان خروجی123 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی160 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه
توان خروجی حجمی70. 62 اسب بخار بر لیتر
ظرفیت باک52 لیتر
مشخصات فنی بدنهکلاس بدنهکراس اوور
کلاس اتومبیلJ Segment
وزن1290
تعداد ظرفیت سرنشینان5
ابعاد خودرو (طول/عرض/ ارتفاع)4160*1810*1670
عملکرد خودروحداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (ثانیه)14 ثانیه
مصرف سوخت (سیکل ترکیبی)7 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو 4
ایمنیکیسه هوا4 عدد راننده و سرنشین به همراه کیسه هوای جانبی
سیستم ترمزمجهز به سیستم پیشرفته ترمز ABS، EBD، BAS، ترمز جلو ديسكي خنك شونده، ترمز عقب ديسكي
امکانات و تجهیزاتسیستم صوتی  و تصویریسیستم صوتی مجهز به: رادیو، سی دی خوان، پورتUSB، IN، AUS و مجهز به 6 بلندگو

باتری چانگان در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

بررسی امکانات و آپشن های چانگان CS35

11 min 9 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

چانگان CS35 از نظر سطح امکانات در دو تیپ پایه (دنده‌ای) و فول (اتوماتیک) به بازار معرفی شد که البته نسخه دنده‌ای خیلی زود از چرخه عرضه خارج گردید و در نتیجه اکثر نسخه‌های موجود در بازار از نوع اتوماتیک می‌باشند.

داخل این محصول امکاناتی نظیر: سانروف، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، مه‌شکن‌های جلو و عقب، سنسور نور و روکش‌های چرمی کار شده که امکانات متوسطی برای این سطح قیمتی محسوب می‌شوند.

جدول آپشن های چانگان سی اس 35

ترمز و پایداریترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS – EBD
کیسه هواکیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً ۴ کیسه هوا
سیستم صوتیسیستم صوتی مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابلیت پخش MP۳ و پورت USB – مجهز به ۶ بلندگو
دیگر تجهیزاترینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی – سانروف – کروز کنترل – مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) – کامپیوتر اطلاعات سفر – صندلی چرمی – قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت – سنسور پارک دنده عقب – هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی – دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان / قابلیت تنظیم ارتفاع – چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع – شیشه بالابر برقی – جلو و عقب – چراغ مه شکن عقب – زیر آرنجی مرکزی عقب – سیستم تهویه مطبوع – آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما – آینه‌های جانبی با قابلیت تا شو برقی – کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع – ریموت کنترل تا شو – قفل مرکزی – گرمکن شیشه عقب – چراغ مطالعه – ریموت کنترل – برف پاک کن عقب

    دانلود دفترچه راهنمای چانگان CS35

    نقد و بررسی طراحی ظاهری CS35

    چانگان CS35 برخلاف بسیاری از خودروهای اقتصادی چینی از ظاهری ساده و در عین حال هماهنگ بهره می‌برد. در واقع چانگان برای ساخت CS35 موفق شده به بهترین شکل از عنصر سادگی برای تعریف زیبایی استفاده نماید و با کمترین حجم‌دهی اغراق‌آمیز و بزک‌کاری‌غیر ضروری، طرحی پخته را به تصویر کشد.

    طراحی بیرونی چانگان CS35

    چانگان changan cs35 2 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

    خطوط سیال به کار رفته در همه جای بدنه حس پویایی را در ذهن بیننده تداعی می کند و ابعاد منطقی جلوپنجره، چراغ های جلو و سایر اجزای خودرو، تناسب خودرو را در تمامی زوایا تضمین می کند.

    با این حال، اگر چرخ ها کمی بزرگتر بودند، بهتر بود. در این بین نباید از فرم عضلانی گلگیرها و سپرهای اسپرت خودرو غافل شد چرا که همین موارد با کمک المان های آفرودی موجود توانستند ظاهر محصول نهایی را به کراس اوورهای اسپرت واقعی نزدیک کنند.

    البته در سال های اخیر خودروهای جدیدتر و زیباتری در بازار ما ظاهر شده اند که کار را برای نماینده چانگان سخت کرده است اما همچنان می توان از طراحی CS35 به عنوان یکی از نقاط قوت خودرو یاد کرد.

    بررسی طراحی داخل CS35

    Changan CS35 6637010453468850374 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

     کابین چانگان CS35 دارای داشبوردی مدرن و امروزی است که طراحی دریچه کولر، مونیتور و ادوات کنترلی آن الهام گرفته از خودروهای فورد می باشد (به علت همکاری چندساله شرکت چانگان و فورد).

    جنس داشبورد و درب ها از پلاستیک خشک می باشد اما بکارگیری دورنگ مشکی و نقره ای در کنار هم بهمراه خطوط شکسته استفاده شده در طراحی داشبورد آن را زیبا تر جلوه می دهد.

    فرمان برقی این خودرو با سنسور خودکار دارای دکمه های کروز کنترل حافظه دار و دکمه های کنترلی ضبط خودنمایی می کند که این فرمان مزین به چرم دوختنی با نخ قرمز رنگ نیز می باشد.

    در داشبورد چانگان CS35 یک مانیتور بزرگ بچشم می آید که بعد از کار کردن با آن در کمال تعجب با یک صفحه نمایش کاملا ساده و ناکارآمد که تنها بعنوان صفحه نمایش ضبط بحساب می آید روبرو می شویم.

    فضای پای سرنشینان حتی برای بزرگسالان قد بلند نیز خوب و راحت می باشد. چانگان CS35 دارای یک فضای 348 لیتری در صندوق عقب می باشد که می توان آنرا برای یک خانواده 4 نفری تا حدودی قابل قبول دانست.

    مزایا و معایب چانگان CS35

    معایب چانگان سی اس 35

    چانگان cs35 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

    شناخت معایب چانگان CS35 و سایر خودروهای بازار ایران در مورد کارایی، ایمنی، مشخصات فنی و سایر ویژگی خودرو اطلاعات کافی به مصرف کننده ارائه داده و به او کمک می‌کند با آگاهی بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کند. در این بخش نقاط ضعف و معایب چانگان سی اس 35 را بررسی کرده و ایرادات آن را از جنبه‌های مختلف مرور می‌کنیم.

      • قدرت ضعیف موتور سی اس 35

      changan cs35 66 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      با نگاهی اجمالی به اکثر خودروهای چینی موجود در بازار این کشور به راحتی می توان به این نتیجه رسید که سازندگان چینی علاقه چندانی به تولید موتورهای پرقدرت ندارند و اغلب ترجیح می دهند موتورهای کم حجم و کم مصرف را روی محصولات خود نصب کنند. و خودروهای خود را کم مصرف و کم هزینه نشان دهند.

      در حالی که متأسفانه در اغلب موارد شاهد این هستیم که خودروهای چینی مصرف بالایی دارند و عمر مفید قطعات آنها بسیار کوتاه است. برای این کراس اوور کوچک، چانگان یک موتور 1. 6 لیتری با قدرت 123 اسب بخار (مدل مونتاژی 113 اسب بخار) طراحی کرده است که برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون، 14. 5 ثانیه طول می کشد.

      که چابکی و قدرت آن برای خودرویی در این بازه قیمتی کمی ضعیف به نظر می رسد. البته ناگفته نماند که وزن 1300 کیلوگرمی CS35 نقش بسزایی در کاهش چابکی و قدرت این خودرو دارد.

      • استفاده از متریال نا مرغوب در کابین

      شرکت های چینی با وجود سابقه طولانی در تولید و عرضه خودروهای سبک و سنگین، متاسفانه مانند خودروسازان داخلی کشورمان از مواد مرغوب در ساخت خودروهای خود استفاده نمی کنند و اغلب ترجیح می دهند فضای داخلی کابین را با ارزان ترین مواد ممکن بسازند.

      متأسفانه CS35 نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگرچه طراحی داخلی نسبتاً خوبی دارد، اما مواد استفاده شده در ساخت داخل آن از پلاستیک خشک و ارزان قیمت است که به گفته برخی خریداران بوی نامطبوعی دارد و تا چند ماه بعد از خرید هم باقی می ماند.

      برای مدل های با گیربکس اتوماتیک چانگان CS35 نیز از رویه فرمان و صندلی ها از چرم مصنوعی استفاده می کند که چندان قابل اعتماد نیست و کیفیت مطلوبی ندارد.

      • فضای کم در صندوق عقب

      changan cs36 se02ep03 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که پس از خرید چانگان CS35 باید با آن کنار بیایید فضای بار بسیار محدودی است که برای این خودرو در نظر گرفته‌اند.

      چانگان CS35 فضای سرنشینان تقریبا مناسبی داشته و به‌راحتی می‌تواند چهار نفر بزرگسال را در خود جای دهد؛ اما متأسفانه حجم بسیار کمی برای صندوق (در حدود ۳۸۴ لیتر) این کراس اوور در نظر گرفته‌اند، که مطمئنا دیدن آن برایتان یادآور فضای بار هاچبک‌های کوچکی همچون MVM 315 خواهد بود.

      • خدمات پس از فروش ضعیف

      لوازم چانگان cs35 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که به هنگام خرید خودرو باید مدنظر قرار گیرد. با وجود آن‌که سایپا به‌عنوان یکی از قطب‌های بازار خودرو کشور، عاملیت مونتاژ و توزیع محصولات چانگان را برعهده دارد، اما در حوزه خدمات پس از فروش بسیار ضعیف عمل کرده و به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست.

      قطعات یدکی چانگان CS35 در بازار کمیاب و بعضا نایاب بوده و در مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش، به احتمال فراوان آزرده‌خاطر و شاید حتی سرخورده شوید.

      • بازار دست دوم ضعیف

      در مجموع یکی از بزرگ ترین ایرادات محصولات چینی افت کیفیت محسوس آن ها حتی در سال های اولیه است و چانگان CS35 به عنوان یک خودروی چینی نیز از این عیب مصون نیست و خریداران ترجیح می دهند به جای ماشین دست دوم با قیمت پایین مدل های صفر کیلومتر را خریداری کنند. این موضوع باعث شده تا دارندگان چانگان CS35 با چالش های بزرگی در فروش خودروی خود مواجه شوند.

      نقاط قوت چانگان CS35

      1475215325 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      از جمله مزایا و نقاط قوت چانگان سی اس ۳۵ می‌توان به مواردی همچون طراحی ظاهری قابل قبول، طراحی مطلوب کابین، مصرف سوخت مناسب و البته استایل بدنه کراس اوور اشاره کرد. از طرف دیگر عملکرد فنی نه چندان مطلوب و گنجایش اندک صندوق عقب در زمره نقاط منفی این خودرو در نظر گرفته می‌شوند.

      موارد زیر از نقاط قوت چانگان CS35 می باشند:

      1. مصرف سوخت نسبتا خوب
      2. هندلینگ نسبتا مناسب
      3. کابین جادار
      4. کیفیت مناسب رنگ بدنه
      • بررسی چانگان CS35 از لحاظ ایمنی

      1718353 نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      مدل اتوماتیک چانگان CS۳۵ را به چهار کیسه‌ی هوا، شامل دو کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و دو کیسه‌ی هوای جانبی مجهز کرده است؛ اما مدل دستی این خودرو را تنها با دو کیسه‌ی هوای جلو عرضه می‌شود.

      از جمله قابلیت‌های ایمنی دیگر سی‌اس ۳۵ می‌توان به مواردی مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، قلاب‌های ISOFIX برای نصب صندلی‌های ویژه‌ی کودک، سیستم ضد سرقت و کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش‌کشنده با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

      مدل دستی خودروی چانگان CS۳۵ توسط مؤسسه‌ی C-NCAP چین مورد آزمایش قرار گرفت و این خودرو در مجموع موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستاره در تست‌های تصادف شد که با توجه به رده‌ی قیمتی خودرو می‌توان عملکرد آن را در این بخش خوب توصیف کرد.

      بررسی تجربه رانندگی با CS35

      df3fc9cd dd1e 4b56 bc9e 8beea6f0f16d نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      با نشستن بر پشت فرمان چانگان CS35 متوجه دید مناسب بر روی زوایای گلگیرهای جلو و نوک کاپوت از پشت فرمان و دیگری راحتی و ارگونومی بسیار مناسب صندلی می باشد. با روشن کردن موتور. صدایی نرم و آرام از پیشرانه چانگان CS35 بگوش می رسد.

      حال دنده را در حالت Drive قرار می دهیم و حرکت را آغاز می کنیم، شتابگیری چانگان CS35 در سطح قابل قبولی می باشد و دنده ها کمی با تاخیر 1 ثانیه ای تعویض می شوند که بعضی مواقع معکوس بموقع تعویض نمی شد که با قرار دادن دنده در حالت تیپ ترونیک این موضوع تا حدودی حل می شود.

      و در کل هنگام رانندگی با گیربکس چانگان CS35 اگر به آن زیاد فشار نیاورید حس یک رانندگی مطمین و آرامی را بشما می دهد. با رسیدن به یک مسیر با شیب روبه بالا در حالت اتوماتیک معمولی کمی خودرو کند شتابگیری می کند اما با قرار دادن دنده در حالت تیپ ترونیک دیدیم که خودرو چابک و رضایت بخش شروع به شتابگیری کرد.

      لازم به ذکر است از انجا که گیربکس این خودرو دارای حالت اور درایو می باشد در سرعت بالا بدون آن که عملی انجام گیرد احساس تعویض یک دنده بالاتر را تجربه خواهید کرد.

      319ff947d1e8d3f27976610814ba3f98 XL نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما

      با ورود به پیچهای نچندان تند در سرعت 100 کیلومتر در ساعت با وجود نداشتن ESP اما فرمان پذیری قابل قبول و هندلیک خوبی را از چانگان CS35 شاهد بودیم. همچنین نکته بسیار جالب اینکه این خودرو سیستم تعلیق بسیار نرمی دارد. در پایان چندبار ترمزهای چهار چرخ دیسکی که مجهز به ABSو EBD و EPS هستند را امتحان کردیم و با عکس العمل بموقع پدال ترمز و توقف بسیار ایمن چانگان CS35 روبرو شدیم.

      در پایان بایستی گفت که درست است این خودرو هیچیک از سیستم های آفرودی را ندارد اما بدلیل کراس اوور بودن، ارتفاع 18 سانتیمتری آن از سطح زمین و سیستم تعلیق چند تکه ای میتوان به آن امیدوار بود.

      فیلم تست و بررسی حضوری چانگان CS35

      وضعیت بازار خرید و فروش چانگان CS35

      چانگان CS35 یکی از کراس اوورهای نسبتا بی حاشیه بازار است که آهسته و پیوسته به راه خود ادامه داده و اگرچه از رونق معاملات در سطح رقبایی همچون ام وی ام ایکس ۲۲ بهره نمی‌برد اما مشتریان مخصوص به خود را داشته و به ویژه خانواده‌ها و افراد مسن‌تر از جمله هواداران آن به شمار می‌روند.

      بنابراین می‌توان رونق متوسطی را برای بازار خرید چانگان CS35 بعنوان کراس اوور کامپکت چینی در ایران مد نظر قرار داد.

      خودرو چانگان CS35 در این سطح قیمت رقبایی همچون ساندرو استپ‫وی، ام وی ام X22 و جک S3 را در مقابل دارد.

      چانگان CS35 بخریم یا نه؟

      75b44f26b45cdcf3e7750518b026a835 XL نقد و بررسی مزایا و معایب چانگان CS35 |دفترچه راهنما
      ارزش خرید ماشین چانگان CS35

      چانگان CS35 بهترین انتخاب برای آن دسته از خریدارانی است که به دنبال خودرویی با ظاهری اسپرت و در عین حال مقرون به صرفه و کم مصرف با امکانات مناسب و مطلوب فراوان هستند.

      از نظر ایمنی یک سر و گردن از رقبای خود بلندتر است و می تواند سال ها بدون ایجاد مشکل شما را در جاده همراهی کند.

      توجه به این نکته مهم است که این خودرو بازار دست دوم و ضمانت خوبی هم ندارد در نتیجه باید در استفاده از آن دقت بیشتری کرد.

      نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

      بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

      عضو شوید
      آگاه شوید
      guest
      2 نظرات
      قدیمی ترین
      جدیدترین بیشترین رای
      فید بک نظرسنجی داخل متن
      مشاهده تمام نظرات
      علی
      علی
      1 سال پیش

      در مورد بازار دست دوم این ماشین درست نمیگید من رفتم پرسجو کردم از نمایشگاه داران گفتن که اصلا این حرف درست نیست بازار پررونقی هم داره

      آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط علی
      پیا بختیاری
      پیا بختیاری
      24 روز پیش

      درود، من حدود ۱۶ ماه است که مدل ۹۸ چانگان را دارم و تا نزدیک ۸۰‌ ه ک کارکرده است. ممکن است در سربالایی ها و در صورت حضور ۴ سرنشین، کند عمل کند و شتاب جوان پسندی نداشته باشد اما رانندگی نرمال و بدون تنشی دارد. با وجود کراس اور بودن خودرو، تعلیق آن نسبتا نرم است که به نظرم نسبت به خودروهای کره ای گران تر هم چون اسپورتیج و توسان نرم تر عمل می کند و این ویژگی در صندلی عقب خودرو کاملا مشهود است. در پیچ ها تعادل خوبی دارد و هندلینگ آن ترسناک نیست. البته… خواندن ادامه ...

      آخرین ویرایش 24 روز پیش توسط پیا بختیاری
      مشاوره رایگان و ثبت سفارش