3.8
(309)

در این مقاله از کیان باتری به نقد و بررسی لیفان 620 و مزایا و معایب آن می پردازیم. لیفان 620 یک خودرو سدان چینی است که از سال 2012 در کشور چین به تولید می‌رسد. 620 در بازار ایران توسط کرمان موتور تولید و عرضه می‌شد اما تولید آن مدتی قبل خاتمه یافت.

209153 2c1ec e1661856363548 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800
نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

معرفی و بررسی لیفان 620

lifan 620 talent 01 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

 لیفان 620 یک سدان متوسط است که در ایران توسط کرمان موتور تولید و عرضه شد. این خودرو همانند سایر محصولات لیفان در ایران فروش خوبی را تجربه نکرد که این موضوع دلایل مهمی داشت از جمله کیفیت ساخت پایین، افت قیمت زیاد، خدمات پس از فروش ضعیف و استهلاک بالا.

 اما لیفان 620 طراحی ظاهری و داخلی مطلوبی دارد و در مقایسه با رقبا عملکرد بهتری از خود نشان داده اما کیفیت متریال به کار رفته در کابین چندان مناسب نیست و خودرو استهلاک بالایی دارد. به علاوه اینکه قطعات مصرفی این خودرو به سختی در بازار یافت می‌شوند و برای خرید آنها باید هزینه بالایی بپردازید.

 لیفان 620 با دو موتور 1.6 و 1.8 لیتری عرضه می‌شود که به ترتیب قدرت‌های 115 و 131 اسب بخاری تولید می‌کنند. این قدرت در هر دو نسخه با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

فیلم تست و بررسی لیفان 620

ویدئوی زیر ز کانال پدال به بررسی خودروی لیفان 620 پرداخته است که به خریداران این خودرو کمک زیادی می کند.

بررسی تخصصی مشخصات فنی Lifan 620

لیفان ۶۲۰ با دو نوع موتور ۱۸۰۰ و ۱۶۰۰ سی سی وارد بازار ایران شده است.

مشخصات فنی موتور لیفان 620

%name نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

توان خروجی و گشتاور پیشرانه لیفان ۶۲۰ تلنت ۱۸۰۰ معادل ۱۳۱ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر بوده که توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی به سوی چرخ‌های محور جلو انتقال داده می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ این نسخه برابر با ۱۰.۵ ثانیه و بیشینه سرعت آن معادل205 کیلومتر بر ساعت است.

از سوی دیگر موتور ۱۶۰۰ سی سی لیفان ۶۲۰ چیزی در حدود ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۹ نیوتن‌متر گشتاور را به واسطه یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل برابر با ۱۳.۵ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

توان فنی مناسب در نسخه تلنت ۱۸۰۰ و سواری نرم، از جمله نکات مهم رانندگی با لیفان ۶۲۰ به حساب می‌آیند.

بیشتر بدانید: راهنمای جعبه فیوز لیفان 620 و 520

مصرف سوخت لیفان 620

مصرف سوخت ترکیبی مدل تلنت نیز به رقم ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. و میانگین مصرف سوخت لیفان ۶۲۰ ۱۶۰۰ چیزی در حدود ۶.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی شده است.

جدول مشخصات فنی لیفان 620 موتور 1600 و 1800

 

 1600 سی سی۱۸۰۰ سی سی
نوع موتوربنزینیبنزینی
حجم موتور۱۶۰۰ سی سی۱۸۰۰ سی سی
پیشرانه۴ سیلندر۴ سیلندر
گیربکس۵ دنده دستی۵ دنده دستی بهبود یافته
گشتاور۱۴۹ نیوتن متر۱۶۰ نیوتن متر
قدرت۱۱۵ اسب بخار۱۳۱ اسب بخار
سرعت۱۸۰ کیلومتر بر ساعت۲۰۵ کیلومتر بر ساعت
شتاب صفر تا صد۱۳٫۵ ثانیه۱۰٫۵ ثانیه
مصرف ترکیبی۶٫۶ لیتر۶٫۸ لیتر
حجم باک۵۸ لیتر۵۸ لیتر
نوع بدنهسدانسدان
استاندارد آلایندگییورو ۳یورو

 باتری لیفان 620 در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

معرفی امکانات و آپشن های لیفان 620

Lifan 620 7 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

با توجه به بازه قیمتی لیفان ۶۲۰ و همچنین قدمت این خودرو نمی‌توان انتظار حضور آپشن‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی گسترده را از آن داشت. در ادامه به مهمترین و شاخص‌ترین امکانات رفاهی ایمنی لیفان ۶۲۰ تلنت ۱۸۰۰به عنوان نسخه فول آپشن اشاره شده است:

اتولایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، سیستم صوتی ۶ اسپیکر، نمایشگر، دوربین عقب، مجهز به USB، تنظیم ۶ حالته صندلی راننده و چهار حالته صندلی سرنشین جلو به صورت دستی، روکش چرم صندلی‌ها، سانروف، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی.

همچنین لیفان ۶۲۰ ضمن دریافت ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد و امنیت خودروهای چین از تجهیزات ایمنی مقابل بهره می‌برد: حسگر پارک عقب، هشدار اتمام لنت، ترمز ABS، نیروی ترمز EBD، دو عدد کیسه هوا جلو، کمربند ایمنی پیش‌کشنده.

جدول امکانات رفاهی لیفان 620 با موتور 1800

کیسه های هوا ( نوع و تعداد )2 عدد، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم های پایداری و کمک رانندهABS دارای 4 کاناله به همراه EBD
سیستم های امنیتی و حفاظتیسیستم هشدار دهنده باز بودن دربها، قفل ایمنی کودک، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، سیستم ضد سرقت،
سیستم فرمان و هدایت پذیریقدرت کمک هیدرولیکی
نوع غربیلککنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان
سیستمهای تهویه مطبوعکنترل دستی
سیستم صوتی و تصویریرادیو پخش MP3 / CD / USB / iPod / SD Card / DVD به همراه 6 بلند گو
سیستمهای مولتی مدیاسیستم GPS به همراه نمایشگر کنسول میانی
سیستم صندلیهای جلوتنظیم دستی، روکش چرم صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیستم صندلیهای عقبتا شونده، روکش چرم
سیستم آیینه هاتنظیم برقی، دارای راهنما
سیستم شیشه هابالابر شیشه های جلو و عقب برقی، گرمکن شیشه عقب، دارای سیستم پاور ویندو
سیستم های سقفسانروف
سیستم روشنایی جلوقابلیت تنظیم نور چراغها، چراغهای هالوژن دارای مه شکن، سنسور روشن شدن خودکار چراغها
سیستم روشنایی عقبچراغهای LED به همراه مه شکن
سنسورهای پیش فعال
سیستم های کمک رانندگیدوربین دید عقب، هشدار دهنده میزان لنت ترمز، چراغ اخطار روی دربها، تنظیم نور صفحه کیلومتر شمار

 دانلود دفترچه راهنمای لیفان 620

    بررسی طراحی ظاهری لیفان 620

    research 636753990151613320 thumb 620 350 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    لیفان 620 از طرّاحی بسیار زیبایی بهره می‌‌برد. سبک طرّاحی به کار رفته در ساخت آن، خالص و یکنواخت است و به همین دلیل می‌‌تواند خودروی مناسبی برای خانواده باشد. این اتومبیل ترکیبی از عناصر خودرو‌‌های اسپرت و تجاری، طرّاحی باکلاس و در عین حال متوسّط قسمت خارجی خودرو و همچنین، چراغ‌‌های جلوی اتوماتیک خودروی آئودی A4 می‌‌باشد.

    طول این خودرو 4550 میلی‌‌متر، عرض آن در حدود 1705 میلی‌‌متر و ارتفاع آن در حدود 1495 میلی‌‌متر می‌‌باشد. همچنین، فاصله‌‌ بین دو محور آن در حدود 2605 میلی‌‌تر است. با احتساب موارد ذکر شده، لیفان 620 یک خودروی متوسّط محسوب می‌‌شود. حجم نهایی صندوق عقب، 650 لیتر است که در مقایسه با مدل‌‌های مشابه، عدد بزرگی محسوب می‌‌شود.

    طراحی بیرونی لیفان 620

    Lifan 620 2 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    چراغ‌های جلو تا اندازه‌ای به برخی مدل‌های قدیمی‌تر ب ام و شباهت داشته و جناحین جلوپنجره کرومی را به تسخیر خود درآورده‌اند. طراحی و چینش اجزای داخلی چراغ‌های جلو، نسبتا ساده بوده و از لامپ های تلسکوپی همراه با نوار ‌LED در قسمت پایین کاسه‌چراغ و راهنمای یکپارچه بهره می‌برند.

    به منظور کاهش سادگی و عضلانی‌تر جلوه‌دادن ظاهر لیفان ۶۲۰، طراحان از برخی خطوط حجم دهنده بر روی درب کاپوت و نمای جانبی خودرو بهره برده‌اند.

    نمای جانبی لیفان ۶۲۰ نیز با وجود طراحی ساده‌ای که دارد، آرامش خاصی به بیننده منتقل می‌نماید. در نمای عقب خودرو، چراغ‌های بزرگ که شاید بتوان آنها را الگو برداری شده از روی برخی مدل‌های سری E و C مرسدس بنز در  اوایل سالهای دهه ۲۰۰۰ میلادی تلقی نمود) در دو طرف درب صندوق خودنمایی می‌کنند.

    سپر عقب نیز تقریبا به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است که البته هماهنگی مناسب با سایر اجزا از خود نشان می‌دهد.

    به طور کلی طراحی ظاهری لیفان ۶۲۰، از هماهنگی کافی میان عناصر اصلی خود برخوردار بوده و در قیاس با رقبای قدیمی‌تر حاضر در بازار ایران حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.

    طراحی داخل لیفان 620

    %name نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    داخل کابین خودرو لیفان 620 دو تریم متفاوت بژ و خاکستری دیده می شود که در برخی از قسمت های پنل درب ها و داشبورد، طرح چوب دیده می شود که ترکیب خوبی را به وجود آورده است.

    متریال به کار رفته در ساخت اجزای کابین متوسط ارزیابی می شود. صندلی ها روکش چرمی داشته و برای چهار نفر مناسب می باشند.

    داشبورد دو قسمتی بوده و سیستم صوتی مجهز به مانیتور در میان دو دریچه هوا داخل داشبورد کار شده است و پایین آن دکمه های کنترلی به شکل چرخشی دیده می شوند.

    همچنین دکمه های کنترل صوتی بر روی فرمان نیز تعبیه شده اند. در قسمت هایی از فرمان، کنسول مرکزی و پنل درب ها فلز کرومی به کار رفته است که جلوه خوبی به کابین داده است. صندوق عقب نیز حجمی معادل 650 لیتر فضا ارائه می کند که بسیار قابل توجه است

    مزایا و معایب لیفان 620

    lifan 620 5 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    از جمله مزیت‌ها و نکات مثبت لیفان ۶۲۰ می‌توان به مواردی همچون عملکرد فنی نسبتا مطلوب نسخه ۱۸۰۰ سی سی و شتاب گیری قابل قبول آن، برخورداری پیشرانه از زنجیر تایم و عدم نیاز به تعویض کوتاه‌مدت همچون نمونه‌های تسمه‌ای، طراحی ظاهری قابل قبول، کابین نسبتا زیبا، کیفیت سواری حدودا نرم اشاره کرد.

    از طرف دیگر ورود بیش از حد صدای موتور به ویژه در دورهای بالا به داخل کابین و کیفیت ساختن نه‌چندان مطلوب را نیز می‌توان در زمره انتقادات وارده بر این سدان چینی دسته‌بندی کرد.

    مزایای لیفان 620

    418 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    از نظر فنی با حجم موتور و قدرت 115 اسب بخار و حداکثر گشتاور 149 نیوتونی که اعداد مناسبی در مقایسه با خودروهای هم رده است و نسبت به بعضی از خودروهای چینی شتاب 0 تا صد، 15 ثانیه این خودرو شرایط مناسبی از نظر فنی به این خودرو می‌دهد.

    گیربکس 5 سرعته دستی این خودرو کاملا در حد قیمت خود بوده است. لیفان 620 به منظور افزایش قدرت فنی خودرو پیشرانه 1.8 لیتری را روانه بازار کرد. در نتیجه این عمل، قدرت موتور به 131 اسب بخار افزایش یافت که گشتاور خودرو به بیش از 165 نیوتون متر رسید و شتاب آن از صفر تا 100 به عدد 12.4 ثانیه رسید.

    از نقاط قوت این خودرو می‌توان به چهار ترمز دیسکی اشاره کرد که در سایر خودروهای رقیب به این صورت نیست و ترمز عقب آن‌ها دیسکی نیستند. این خودرو از دو کیسه هوا، سنسور دنده عقب، بالابر شیشه برقی در هر چهار درب، مه شکن جلو و عقب، مانیتور با تاچ یکنواخت برخوردار است.

    • شتاب خوب و کشش بسیار خوب
    • امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی بسیار زیاد نسبت به قیمت
    • طراحی ظاهری زیبا و به‌روز
    • صندوق عقب بسیار جادار
    • مصرف پایین نسبت به قدرت موتور

      ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

    معایب لیفان 620

    • کولر ضعیف با قدرت پرتاب پایین
    • صدای زیاد موتور
    • نفوذ صدا و دود به داخل کابین
    • کیفیت پایین رنگ و برخی قطعات تزئینی
    • فضای کم سر برای افراد قدبلند
    • سیستم تعلیق عقب یکپارچه

    Lifan 620 2 China 2015 04 06 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    • خدمات پس از فروش ضعیف

    با وجود توقف تولید لیفان 620، کرمان‌موتور تعداد زیادی خودروی لیفان 620 را تولید کرده و ناچار است تا خدمات پس از فروش این خودروی چینی را به عهده بگیرد. اما طبق گفته مالکان این خودرو خدمات این خودرو خیلی ضعیف است.

    • کیفیت پایین قطعات

    درباره کیفیت قطعات داخلی و مواد به کار رفته در این قسمت باید بگوییم که سطح انتظارات از لیفان 620 را پایین‌تر بیاورید. کیفیت قطعات در محیط داخلی لیفان 620 بسیار پایین بوده و به خوبی صداگیری نشده و خیلی راحت می‌توانید با سطح جاده ارتباط برقرار کنید! البته منکر آپشن‌های عزیز لیفان 620 و فواید آنها نیستیم؛ اما صفحه نمایشی که مدام هنگ کند و تاچ ضعیفی داشته باشد به چه درد راننده می‌خورد؟

    • موتور پر سر صدا

    علاوه بر اینکه محیط داخلی لیفان به خوبی صدا گیری نشده است باید گفت که پیشرانه لیفان620 سر و صدای زیادی داردو در سرعت های بالا واقعا آزار دهنده است.

    • سیستم تهویه نا کارآمد

    لیفان 620 از سیستم تهویه ضعیفی برخوردار بوده و کولر و بخاری این خودرو قدرت پرتاب مناسبی ندارد. به این ترتیب باید قبول کرد که لیفان 620 برای استفاده در مناطق گرمسیری خودروی خوبی نیست و در صورت استفاده از این خودرو در آب و هوای سرد باید مراقب سلامتی خود باشید!

    • تعویض دنده دشوار

    دریچه پدال گاز لیفان 620 برقی بوده و همین موضوع باعث شده است که تعویض دنده در این خودروی چینی به کندترین شکل ممکن صورت بگیرد. این موضوع کمی نگران کننده است و اعصاب رانندگان لیفان 620 را با خاک یکسان می‌کند!

    • مشکلات سیستم تعلیق

    سیستم تعلیق لیفان 620 از یک ضعف بسیار عجیب رنج می‌برد و آن هم یکپارچه بودن سیستم تعلیق عقب این خودرو است. در این باره باید بگوییم که اگر با یک دستگاه لیفان 620 و به همراه سایر اعضای خانواده برروی یک دست‌انداز بزرگ بروید؛ احتملا چرخ‌های عقب، به سپر و یا گلکیرهای خودروی شما برخورد می‌کنند!

    ارزش خرید لیفان 620

    Lifan 2010 نقد و بررسی لیفان 620 با موتور 1600 و 1800

    خودرو لیفان 620 از طراحی نسبتاً قابل قبول، صندوق بار جادار، امکانات و تجهیزات خوب و پیشرانه قوی برخوردار است و می تواند به عنوان یک سدان خانوادگی برای مصارف داخل شهر و جاده مورد استفاده قرار بگیرد.

    اما به علت بازار دست دوم ضعیف و افت قیمت، ممکن است خریداران را به دردسر بیاندازد. خودرو لیفان 620 در بازار داخلی رقبایی همچون پژو پارس، دنا، تندر 90 و پژو 206 صندوق دار را در مقابل خود دارد و نسبت به آن ها در جایگاه پایین تری قرار می گیرد.

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    21 نظرات
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    majid
    majid
    1 سال پیش

    ماشین عالی هست.پژو و پژو پارس از نظر همه چیز با لیفان 1800قابل مقایسه نیست.د.ده سال دارم به غیر از روغن و بنزین هیچی هزینه نداشته.کدام ماشین ایرانی ده سال بدون هزینه هست

    محمد
    محمد
    در جواب  majid
    1 سال پیش

    مطمئن باشم

    Mehdi
    Mehdi
    1 سال پیش

    سلام دوستان عزیز
    من الان بیش از هفت سال لیفان 620 دارم، تنها خودروی هست که تا حالا باعث نشده میکانیک برم این تجربه باعث شد هیچوقت سمت خودروهای ایرانی نرم، سپاسگزارم

    محمدامین
    محمدامین
    در جواب  Mehdi
    1 سال پیش

    سلام برادر تامین قطعاتش تو بازار در چه وضعیه؟
    ممنون

    مهدی
    مهدی
    در جواب  محمدامین
    11 ماه پیش

    سلام
    باتوجه به اینکه 9 سال تولید و منتاژ شده خوبه و من تا حالا به مشکل نخوردم حتی یکبار تو بندر انزلی فولی میل لنگش نشتی میداد چون روغن زیاد ریخته بودم تو موتور؛ به راحتی تهیه کردم همونجا

    آخرین ویرایش 11 ماه پیش توسط مهدی
    Gaber
    Gaber
    1 سال پیش

    من نمی‌دونم با دشمنی که هست چگونه باور کنم دوست را .بخاری بسیار عالی کولری که توان کم داره ولی اصلا حس نمیکنی روشنه و با یک قطعه ارزان میشه جریان باد را بیشتر کرد . صدای موتور هم بخاطر زنجیر تایم هست که هیچوقت احساس پاره شدن و اعصاب خوردی را نداری و کم کم صدایش کم میشه .ماشین ایرانی افت اتاق و اش بودنش را ندیدی این جمع و جور و سر پا.دشمنی کردن با واقعیت ارزش ندارن بهتره صادق باشیم .هشت ساله فقط بنزین و روغن و هواکش .

    موسوی
    موسوی
    1 سال پیش

    سلام ماشین چینی صد مرتبه از این ماشین ایرانی بهتره مطمعن باشید

    ابراهيم
    ابراهيم
    1 سال پیش

    از لحاظ قطعات تعمیری چگونه است؟

    مهدی
    مهدی
    در جواب  ابراهيم
    11 ماه پیش

    سلام
    ببین دوست عزیز الا نفکر کن نیسان جوک داری
    یا فکر کن مورانو داری یا بنز داری
    قطعاتش هست اما نباید انتظار داشته باشی مثل خودروهای متداول ایرانی باشه بجاش کمتر رجوع میکنی به مکانیکی و سواری بهتری داری

    رضا
    رضا
    1 سال پیش

    چند ماه میشه که خریدم البته با کلی تحقیق. پرس‌وجو و راضی ام.

    محمدمسلمی
    محمدمسلمی
    1 سال پیش

    توضیحات عالی وسپاس بابت کلی ترین وجزئی ترین موارد این خودرو….خسته نباشین

    کیان باتری
    در جواب  محمدمسلمی
    1 سال پیش

    با سلام
    درود بر شما، سپاسگذاریم
    بسیار خوشحالیم که مطالب موجود در این شماره مقاله برای شما مفید واقع شده و رضایت شما را جلب نموده است.

    مهدی
    مهدی
    11 ماه پیش

    سلام ممنون از زحماتتون من یه مدل 92 – 1800 سی سی دارم 5 ساله دست دوم خریدم و واقعا راضی ام در خصوص این ماشین مواردی هست که میتونم ارائه بدم 1-برای پرتاب باد خوب میتونید فیلتر کابین رو بردارید و تفاوت محسوس رو احساس کنید. 2- در خصوص دنده عوض کردن هم مثل خودروهای رقیبش که نام بردید سیم کلاچ نداره و بجاش دوتا پمپ کلاج داره که هم عمری تره و هم ایمن تر و به دلیل سیستم پاشش بنزین چند مرحله ای با توجه به دور موتور و سرعت (این سیستم رو پارس و سمند و… خواندن ادامه ...

    آخرین ویرایش 11 ماه پیش توسط مهدی
    Omidnezam
    Omidnezam
    در جواب  مهدی
    10 ماه پیش

    ممنونیم از شما لطف کردی امیدوارم که همیشه سلامت باشی و از خودروتون لذت ببرید 🙏🌺

    امیر
    امیر
    10 ماه پیش

    برای خراب حردن لیفان چه فیلمهایی میسازن،،شتابش که عالیه الکی زر میزنید

    محمد
    محمد
    9 ماه پیش

    پیش رانه لیفان 620در کلاس 1800کپی ضعیفی از کرولا 2006تا2010میباشد که این کار با بی دقتی کامل در طراحی دهنده سی وی تی انجام شده که من شخصاً تمام سر سیلندر و پیستون ها را با تویوتا کرولا تعویض کردم تا بازده بیشتری داشته باشم

    رضا
    رضا
    4 ماه پیش

    بخدا که هزااااار مرتبه از ماشینای ایرانی بهتره بدنه محکم و عاااالی داخل کابینش هم که کلی جا دارو راحت و باکلاسه

    کوروش
    کوروش
    2 ماه پیش

    دیدگاه صاحب مقاله فوق صد در صد خصمانه و در راستای تبلیغ ماشینای تولید داخل هست .متاسفم واقعا

    رهام
    رهام
    1 ماه پیش

    کاری به اینکه چطوری بررسیش کردید ندارم من پشتش نشستم 1800 بود 2 تا ضعف شدید داشت ترمزش بود سرعتم بالای 120 بود عملا ترمز نمیگرفت که صاحبش رفت ای بی اس هاش رو کلا برداشت ترمزش درست شد یکی دیگم اینکه با سرعت بالا از روی سرعت گیر رد بشید بی برو برگرد ماشین منحرف میشه و این میتونه قشنگ کار درستتون بده و اگر دورتون فضای مناسب نداشته باشید ماشین چپ نمیکنه اما طوری منحرف میشه که باید با بدبختی جمعش کنید به کسی نخورید//تقریبا با اکثر ماشینای خوب تا متوسط رانندگی کردم از همین لیفان بگیرید تا… خواندن ادامه ...

    رضا
    رضا
    در جواب  رهام
    26 روز پیش

    سلام وقتتون بخیر
    من می‌خوام یه لیفان 620 موتور 1600 مدل 91 بردارم با همون مبلغ 405 و سمند مدل 90 و پارس و 206 مدل 85 گیرم میاد
    می‌خوام بپرسم آیا 1600 ارزش خرید داره ؟
    یا همون 405 و سمند بگیرم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید و اگر 1600 مشکل خاصی داره بهم بگید ممنون میشم 🙏🙏🙏

    اسی
    اسی
    در جواب  رضا
    15 روز پیش

    چی شد حالا خریدی بالاخره؟

    مشاوره رایگان و ثبت سفارش