4.2
(387)

در این مقاله از کیان باتری به نقد و بررسی ام وی ام X33 و مزایا و معایب آن می پردازیم. کمپانی خودروسازی چری (cherry) که یک کمپانی چینی است، در سال 2014 در نمایشگاه پکن، خودرویی را با نام Tiggo3 به بازار عرضه کرد. این خودرو در کشور ما با نام ام وی ام x33 اتوماتیک شناخته می‌شود.

X33S tablo NEW140 70 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S
نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

معرفی و بررسی ام وی ام X33

unnamed 3 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

ام وی ام در واقع همان تیگو است که در سال 2010 کمپانی چری آن را با فیس‌لیفت جدید روانه بازار کرد. این خودرو تیگو 3 و در ایران ام وی ام X33 نام داشت. اولین MVM X33 در سال 93 شمسی به ایران وارد شد.

این خودرو بارها از نظر فنی و ظاهری فیس‌لیفت شده است و در سال 2020 نیز این خودرو با نام MVM X33S نیو فیس با همان سبک و سیاق فیس‌لیفت‌های اول و دوم خود طراحی و به توسط کمپانی مدیران خودرو وارد ایران شده است.

از آنجایی که کراس‌اوورهای کامپکت در ایران بسیار محبوب هستند، این خودرو مورد توجه واقع شده و به نظر می‌رسد همچنان در ایران بازار خوبی داشته باشد. از طرفی مصرف سوخت کم، فضای مناسب کابین و صندوق و مهمتر از همه طراحی جذاب باعث می‌شود که این خودرو گزینه ایده‌آلی برای خانواده ایرانی باشد.

تفاوت ام وی ام x33 با x33s

MVM Cover نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

طراحی ام وی ام x33 بسیار ساده است در مقابل آن طراحی کابین ام وی ام x33s،   بسیار زیبا و لوکس است، نمای خارجی آن تغییرات زیادی کرده و همین مورد از ویژگی‌های مهم این خودرو است.

در بررسی فنی این دو خودرو، از آنجا که ام وی ام x33s از موتور دو لیتری استفاده می‌کند بنابراین شتاب و سرعتی که تولید می‌کند از ام وی ام x33 بیش‌تر است. اما توجه داشته باشید که مقدار سوخت مصرفی ام وی ام x33s بیش‌تر است. اگر هدف شما داشتن رانندگی راحت‌تر است خودروی ام وی ام x33s انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

 فیلم بررسی حضوری MVM X33S جدید

ویدئوی زیر به بررسی خودروی MVM X33S جدید پرداخته است که تماشای آن به خریداران این خودرو کمک میکند.

بررسی تخصصی مشخصات فنی MVM X33 S

این خودرو با طول 4285 میلی‌متر، عرض 1764 میلی‌متر و ارتفاعی حدود 1705 میلی‌متر وارد بازار شد. خودروی ام وی ام x33 جزء خودروهای بسیار خوب محسوب می‌شود.

این خودرو، مجهز به یک موتور بنزینی است که در ادامه به صورت جداگانه آن را بررسی می‌کنیم. گیربکس CVT موجود در این خودرو 7 سرعته بوده و این خودرو بر اساس دیفرانسیل جلو عمل می‌کند.

x33 s با گیربکس اتوماتیک 5 سرعته

%name نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

اولین مدل ام وی ام X33 تنها با گیربکس دستی وارد بازار ایران شد. ولی چند سال بعد مدیران خودرو جای خالی نسخه اتوماتیک این خودرو را با عرضه اولین فیس لیفت با گیربکس اتوماتیک CVT پر کرد. چند سال بعد با ورود رقبای لوکس مدیران خودرو بار دیگر X33 را فیس لیفت کرد که چهره ای مدرن تر به آن بخشید؛ ولی همچنان هیچ تغییری در مشخصات فنی آن اعمال نشده بود.

در اواخر سال 1399 مدیران خودرو برای سومین بار X33s را فیس لیفت کرد که این بار به جای گیربکس اتوماتیک CVT شاهد نصب گیربکس اتوماتیک پنج سرعته بدون قابلیت تعویض دستی در این خودرو هستیم.

مشخصات فنی موتور ام وی ام x33 اس

%name نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

MVM X33S اسپرت به یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۹۷۱ سی سی مجهز شده و نیرویی برابر با ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. این میزان نیرو به واسطه یک جعبه دنده سی وی تی ۷ سرعته (شبیه سازی شده) به سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود.

شتاب صفر تا صد این خودروی ۱۴۲۰ کیلوگرمی برابر با ۱۳.۴ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. میزان مصرف سوخت ترکیبی خودرو نیز ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. باک بنزین ایکس۳۳ هم برابر با ۵۵ لیتر گنجایش دارد.

جدول مشخصات فنی ام وی ام X33 اس

طول خودرو۴۴۱۹ میلی متر
عرض خودرو۱۷۶۵ میلی متر
ارتفاع خودرو۱۶۵۱ میلی متر
فاصله‌ی موجود میان دو محور خودرو۲۵۱۰ میلی متر
وزن خالص خودرو۱۴۲۰ کیلوگرم
نوع موتور خودروبنزین سوز تنفس طبیعی
گنجایش موتور خودرو ۱۹۷۱ سی سی
ضریب تراکم ۱۰:۱
تعداد سیلندر۴ سیلندر خطی
تعداد سوپاپ۱۶ سوپاپ DVVT
حداکثر توان خروجی موتور خودرو۱۳۶ اسب بخار با احتساب ۵۷۵۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور تولیدی موتور خودرو۱۸۲ نیوتن متر با احتساب ۴۳۰۰ دور در دقیقه
نوع جعبه دنده‌ی خودروخودکار ۷ سرعته از نوع CVT
حداکثر سرعت قابل دست‌یابی توسط خودرو۱۷۵ کیلومتر در ساعت
گنجایش باک خودرو۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی خودرویورو ۵

باتری ام وی ام ایکس 33 در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

معرفی امکانات و آپشن های ام وی ام X33 S

9 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

مدل ماشین X33 S کاملترین نسخه چری تیگو 3 است، بنابراین انتظار تجهیزات و امکانات ویژه‌ای برای آن داریم، این خودرو دارای ریل باربند، رینگ‌های اسپرت آلومینیوم هفده اینچ با لاستیک‌هایی به‌پهنای 215 میلی‌متر، سان‌روف، بال عقب، نوار LED روشنایی روز، مه‌شکن، آینه‌بغل فلزی مجهز به راهنما و تنظیم برقی. در بعضی مدل‌ها، گرم‌کن داخل آینه‌بغل و بادگیر پنجره‌های جانبی نیز وجود دارد، اما تمامی نسخه‌ها آنتن معمولی دارند و امکان ورود به خودرو با لمس انگشت روی دستگیره وجود ندارد.

کروزکنترل، فرمان استخوانی با پوشش چرم مصنوعی همراه‌با قابلیت تنظیم سیستم صوتی و کنترل ارتباط تلفنی، نمایشگر لمسی هشت اینچ، ناوبری ماهواره‌ای فارسی، چهار بلندگوی استریو، دوربین پارک، درگاه ورودی USB، سی‌دی و AUX، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند ازطریق بلوتوث و برقراری ارتباط تلفنی از جمله دیگر امکانات آن است. این خودرو با پوشش چرم مصنوعی برای صندلی‌ها و تودری‌ها ارائه می‌شود که البته در نسخه‌ی اسپرت، ترکیب رنگ سیاه و قرمز دارد.

کراس‌اور X33 در مدل جدید، به تهویه‌ مطبوع خودکار تک‌کانال بدون خروجی مجزا برای سرنشین عقب مجهز است. تنظیمات برقی و گرم‌کن داخل صندلی، سقف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، خروجی برق دوازده ولت، چراغ LED برای روشنایی عقب و تهویه‌ی مطبوع دوگانه امکاناتی هستند که در نسخه‌ی وارداتی X33 ارائه نمی‌شوند.

 دانلود دفترچه راهنمای ام وی ام X33 S

    بررسی طراحی ظاهری MVM ایکس 33

    X33S نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

    گرچه از ابتدای ورود تیگو به دنیای اتومبیل‌ها تا کنون کمپانی چری از یک پلتفرم واحد استفاده کرده است اما به خوبی توانسته این موضوع را مدیریت کرده و کمتر کسی باور می‌کند همه این خودروها از یک پلتفرم واحد بهره‌مند شده‌اند.

    ام وی ام X33 در فیس‌لیفت سال 2014 توانست به خوبی خود را شبیه به خودروهای تغییر نسل یافته کند، با استخدام طراحان خارجی در کمپانی‌های خودروسازی در چین، بین سال‌های 2014 تا 2016 تمام خودروهای چینی از نظر طراحی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند که ام‌وی‌ام نیز از این قائده مستثنی نبود.

    جدیدترین مدل ام‌وی‌ام X33 در ایران، دارای دو تیپ S و S اسپرت است که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند. ضمن اینکه مدل اسپرت سقف سیاه‌رنگ دارد.

    نمای داخل ام وی ام X33 اس

    606619 806 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

    طراحی کابین ام وی ام ایکس ۳۳ اس بر خلاف نمای بیرونی آن به طور کلی نسبت به مدل‌های اولیه دستخوش تحول شده و در اینجا شاهد نوعی طراحی اسپرت و نسبتا به‌روز هستید که جلوه‌های مهیج و جذابی را برای کاربران در پی داشته است. د

    اشبورد با استفاده از خطوطی با زوایای نسبتا نرم و البته شکسته و همچنین اشکال هندسی چندضلعی سر و شکل یافته که نشان از تاکید بر جنبه‌های اسپرت و جوان‌پسندانه نمای داخلی ایکس ۳۳ اسپرت دارد؛ استفاده از تزیینات قرمز رنگ نیز موجب تشدید این مهم شده است.

    همه چیز از جمله طرح دستگیره‌ها، بازویی درب‌ها، کنسول میانی، دریچه‌های تهویه، غربیلک فرمان و همچنین پنل کیلومترشمار پشت فرمان دارای طراحی نسبتا به روز و آمیخته با شاخصه‌های مدرن طراحی داخلی است. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین این خودرو نیز گرچه از نوع مرغوب و با کیفیت نیست اما در این رنج قیمت تقریبا قابل قبول بوده و می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند.

    همچنین فضاسازی کابین ام وی ام X33S اسپرت به نحوی صورت پذیرفته که پنج سرنشین بزرگسال به صورتی نسبتا راحت و آسوده و با حداقل محدودیت درون آن جای بگیرند. به طور کل فضای کابین ام وی ام ایکس ۳۳ اس اسپرت از نوعی طراحی جوان‌پسند و امروزی برخوردار شده که نسبت به گذشته پیشرفت بسزایی در آن قابل مشاهده است و می‌تواند نظرات مثبت بسیاری از مشتریان را نسبت به خود جلب کند.

    مزایا و معایب ام وی ام ایکس 33

    2005 chery tiggo t11 crossover 2 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

    از جمله نقاط قوت ام وی ام x33 اسپرت می‌توان به طراحی ظاهری جذاب‌تر نسبت به مدل‌های پیشین، عایق‌بندی بهتر، امکانات بیشتر از قبل، بهبود شاخصه‌های فنی خودرو، عملکرد نرم جعبه دنده سی وی تی، گستردگی خدمات پس از فروش و تعمیر نگهداری نسبتا ارزان آن اشاره کرد. از سوی دیگر انتقاداتی بر کیفیت ساخت خودرو وارد است که می‌توان آنها را در زمره نکات منفی ام وی ام x33 دسته‌بندی کرد.

    ام وی ام جدید 1 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

     معایب ام وی ام x33

    • کیفیت پایین متریال کابین

    ام وی ام X33 جدید که داخل ایران مونتاژ می‌شود یک فیس لیفت دیگر از ام وی ام X33 یا تیگو 3 شرکت چینی چری است. این مدل جدید طراحی خیلی مدرنی ندارد، چراغ‌های قسمت جلویی آن کوچکتر از نمونه قدیمی‌ست، اما طراحی کناره‌ها و قسمت عقب X33 جدید در مقایسه با مدل قبلی تغییر زیادی نداشته است.

    جنس کابین این خودرو از پلاستیک خشک و بی‌کیفیت است و صندلی‌های غیر ارگونومیک در سواری‌های طولانی‌مدت ممکن است باعث خستگی سرنشینان شوند.

    • نفوذ صدا به داخل کابین

    یکی از معایبی که اکثر مالکان ام وی ام X33 از آن گله‌مند هستند، عایق‌بندی ضعیف کابین است که این مشکل خود را به‌صورت نفوذ صدای باد در کابین (اغلب از سمت شیشه جلو) و صدای آزاردهنده پیشرانه به‌خصوص در دورهای بالای 3000 خود را نشان می‌دهد. 

    932939a9 10d6 40d2 ab36 a9bd64d75e03 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

    • سطح ایمنی پایین

    یکی از مهم‌ترین معایب ام وی ام X33 جدید ایمنی پایین آن است. طبق بررسی موسسه استرالیایی ای انکپ ANCAP ایمنی ام وی ام X33 جدید 2 ستاره از 5 ستاره برآورد شده که ایمنی بالایی نیست.

    کیسه‌های هوای این کراس اوور فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. ام وی ام X33 جدید به جز کیسه هوا، سیستم‌های ABS، EBD و ایموبیلایزر به تجهیزات ایمنی دیگری مجهز نشده است.

    x33s1 1 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

    • شتاب و قدرت ضعیف موتور

    ام وی ام X33 جدید به یک پیشرانه 1971 سی‌سی با تکنولوژی پاشش سوخت چند نقطه‌ای مجهز است که توانی معادل 139 اسب بخار و 182 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. موتورهای سایر خودروهای چینی در این کلاس دارای مولدهای توان‌یخشی همچون توربوشارژ هستند که قدرت موتور را افزایش می‌دهد. اما موتور ام وی ام X33 فاقد توربوشارژ است و همین امر باعث کاهش قدرت پیشرانه و شتاب این کراس اوور شده است.

    • عدم وجود دیفرانسیل عقب

    ام وی ام X33 جدید یک کراس اوور شهری و تک دیفرانسیل است و هدف اصلی از ساخت کراس اوورهایی مانند X33 جدید، استفاده در جاده‌های شهری و اتوبان‌هاست. بنابراین، انتظار نداشته باشید که این خودرو مانند سایر شاسی بلندها بتواند از مسیرهای سنگلاخ و ناهموار عبور کند.

    ام وی ام X33 جدید توان عبور از مسیرهای خارج از جاده را ندارد. در صورت راندن این خودرو در مسیرهای شیب‌دار و ناهموار، به احتمال زیاد به سیستم تعلیق در جلو آسیب وارد شده و سیستم چرخش در فرمان و چرخ‌ها از کار می‌افتند.

    • مشکل در گیربکس X33S

    به طور کلی، تمام محصولات اقتصادی شرکت چری یا ام وی ام با مشکل عملکرد گیربکس رو‌به‌رو هستند. گیربکس 7 سرعته اتوماتیک CVT ام وی ام X33 جدید عملکرد ناهماهنگی دارد. طبق تجربیات برخی خریداران، گاهی اوقات تعویض دنده روی دور موتور 6 هزار صورت می‌گیرد و یا در بعضی مواقع هنگام فشار آوردن روی پدال گاز به قصد شتاب گیری، شاهد هیچ تغییری در شتاب خودرو نخواهید بود.

    45071 photo 2019 09 07 13 34 17 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

    • قطعات یدکی گران قیمت و کمیاب

    یکی دیگر از مهم‌ترین معایب ام وی ام X33 جدیدکمبود قطعات و لوازم یدکی این خودرو است. به دلیل تحریم‌ها بر بازار قطعات خودروهای خارجی تاثیر گذار بوده و ام وی ام X33 جدید نیز به عنوان یک خودروی چینی و وارداتی از این قاعده مستثنا نیست. به جز مشکل کمبود، قیمت قطعات نیز بالاست و همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از مصرف کنندگان از خرید این کراس اوور شهری صرف نظر کنند.

    • مصرف سوخت بالا

    معایب ام وی ام X33 جدید تنها به موارد اشاره شده ختم نمی‌شود. مصرف سوخت بالای این کراس اوور یکی از ایرادات اساسی است که نارضایتی بسیاری از خریداران را در پی داشته است. این خودرو در هر 100 کیلومتر 11 تا 12 لیتر بنزین مصرف می‌کند که در قیاس با رقبای X33 جدید بالاتر است. این در حالی‌ست که کمپانی سازنده این خودرو مصرف سوخت X33 جدید را 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام کرده است.

       ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

      مزایای ام وی ام ایکس 33

      رانندگی با ایکس33 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

      • تجهیزات و آپشن های رفاهی متنوع

      در این بخش ام وی ‌ام X33 اس بسیار خوب عمل کرده و حتی می‌توان در مقایسه با رقبای هم وطن این خودرو، برگ برنده را به X33 اس داد. البته همه خودروهای چینی در این بخش معمولاً چیزی کم نمی‌گذارند و امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب خودروهای چینی یکی از جذابیت‌های اصلی آن‌ها برای خریداران در بازار محسوب می‌شود.

      از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به مواردی مانند کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا و MP3 با پشتیبانی از بلوتوث و USB، غربیلک فرمان مجهز به کنترل‌های سیستم صوتی و کروز کنترل، مجهز به کیت اسپرت بدنه، تریم داخلی دو رنگ، سنسور عقب، دوربین عقب، اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، پشتیبانی از تکنولوژی میرور لینک، کامپیوتر سفری، سان روف برقی دو حالته، ۴ بلندگوی استریو، صندلی‌های چرمی رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ، سیستم تهویه مطبوع هوشمند و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

      • کیفیت سواری خوب

      به طور کلی، اگر بخواهیم کیفیت سواری و هندلینگ ام وی ‌ام X33 اس را با نسل قبل خود مقایسه کنیم، تفاوت‌های بین آن دو مانند تفاوت شب و روز است. اگر چه هنوز هم کیفیت سواری این خودرو فوق العاده نیست و با مدل‌های اروپایی و ژاپنی و کره‌ای فاصله زیادی دارد، ولی با این حال نمی‌توان به سادگی از کنار پیشرفت خوب این مدل گذشت.

      به طور کلی، فرمان این خودرو نرم بوده و راننده کنترل خوبی روی آن دارد. البته به دلیل این که خودرو به سیستم کنترل پایداری مجهز نیست، بهتر است سر پیچ‌ها کمی محتاطانه با آن رانندگی کنید. به طور کلی، سر پیچ‌ها چسبندگی خودرو به جاده خوب است و هندلینگ خوبی از خود نشان می‌دهد. شاید اگر با همین سرعت چینی‌ها به پیشرفت خود ادامه دهند، خیلی زودتر از آن چه فکرش را می‌کنیم بتوانند کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها را بگیرند.

      شاخص 1 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

      • کابین جادار و زیبا

      x33 در واقع یک کراس اور کامپکت محسوب می‌شود، ولی با این حال، کابین آن فضای خوبی در اختیار سرنشین قرار می‌دهد.

      طراحی بخش‌های مختلف کابین هماهنگی و ارگونومی خوبی با هم داشته و تمامی کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و دیگر بخش‌ها به راحتی در دسترس راننده است. قابل توجه ترین مورد در کابین ام وی ‌ام X33 اس را شاید بتوان صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ آن مطرح کرد که حس و حال مدرنی به این خودرو بخشیده است.

      استفاده از تزئینات قرمز رنگ در طراحی داشبورد یکی دیگر از مواردی است که داخل کابین این خودرو به خوبی جلب توجه می‌کند. با توجه به فاصله بین دو محور نسبتاً بالای خودرو، سرنشینان ردیف عقب فضای پا و سر نسبتاً خوبی دارند و ام وی ‌ام X33 اس را به طور کلی می‌تواند خودرویی جادار به نسبت ابعاد بدنه خود نامید.

       وضعیت ایمنی خودروی ام وی ام x33

      امویامX33جدید نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

      ام وی ام x33 اتوماتیک یا همان چری تیگو 3 در سال 2011 توسط موسسه C_NAP مورد آزمایش قرار گرفت. متاسفانه از نظر ایمنی این خودرو ضعیف عمل کرد و از پنج ستارۀ مخصوص ایمنی، تنها دو ستاره به دست آورد.

      پس از آن شرکت چری تصمیم گرفت برای افزایش ایمنی این خودرو تغییراتی را در آن ایجاد کند، اما باز هم چیزی بیشتر از دو ستاره نصیب شان. از این رو از لحاظ ایمنی نمی‌شود انتظار زیادی از ام وی ام x33 داشت.

      بررسی رقبای ام وی ام ایکس 33 اس

      article 637247098634974964 thumb 960 542 نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

      از میان خودروهای کراس‌اوور موجود در کشور، مدل‌هایی نظیر: لیفان ایکس60، ساندرو استپ وی، جک S3، هایما S5 و برلیانس C3 کراس از جمله رقبای اصلی ام‌وی‌ام X33 S خواهند بود.

      ارزش خرید ام وی ام X33 جدید

      %name نقد و بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 S

      باید بگوییم که مطمئنا این خودرو پرفروش ترین خودروی چینی در بازار ایران است. ام وی ام X33 با حضور بیش از 10 ساله خود در ایران برند شناخته شده‌ای است و شرایط واگذاری و تسهیلاتی که کرمان خودرو برای آن در نظر گرفته است به علاوه تحویل کوتاه‌مدت آن سبب می‌شود که جذابیت‌های زیادی برای کراس‌اوور پسندان ایرانی داشته باشد.

      در نهایت با توجه به موارد گفته شده به نظر می‌رسد که MVM X33 NEW در حال حاضر در بازار کشور ما ارزش خرید چندانی نداشته باشد و در صورت خرید آن باید با مشکلاتی که در این مقاله به آن اشاره کرده‌ایم دست و پنجه نرم کنید.

      نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

      بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

      عضو شوید
      آگاه شوید
      guest
      3 نظرات
      قدیمی ترین
      جدیدترین بیشترین رای
      فید بک نظرسنجی داخل متن
      مشاهده تمام نظرات
      علیرضا کریمی یزدی
      علیرضا کریمی یزدی
      1 سال پیش

      در قسمت مزایا گفتید تعمیر نگهداری ارزان، ولی در قسمت معایب گفتید قطعات گران! کدوم درسته؟

      کیان باتری
      کیان باتری
      در جواب  علیرضا کریمی یزدی
      1 سال پیش

      با سلام
      مبحث تعمیر و نگهداری از این خودرو با موارد مد نظر شما که تعویض و نگهداری است تفاوت دارد. قطعات گران خودرو قطعا جز معایب آن به شمار می آید و این موضوع هیچ ارتباطی با تعمیر یا نگهداری آن نخواهد داشت.

      مهدی
      مهدی
      12 روز پیش

      ماشینش عالیه دوستان من چند ساله دارم از همه ماشینهای ایرانی سرتره

      مشاوره رایگان و ثبت سفارش