4.7
(212)

شاید اگر در گذشته به کسی می گفتید می خواهید یک وانت بار لوکس بخرید از حرف شما تعجب می کرد، زیرا تصور همگان در این بود که وانت بار ها ماشین های زمختی هستند که تنها برای جابجایی بار از آن ها استفاده می شود. اما امروزه این طور نیست و تاکنون شرکت های بسیتری وانت های پر تجهیزاتی را به خط تولید رسانده اند. برای آشنایی با لوکس ترین وانت بارهای جهان تا انتها این مطلب همراه کیان باتری باشید.

لوکس ترین وانت بارها

وانت لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
بهترین وانت بارها

برخی از ویژگی‌ هایی که کامیون ‌های مدرن را بسیار مجلل می‌ کنند عبارتند از: گرمکن و ماساژور صندلی‌های جلو، سیستم دوربین دید فراگیر 360 درجه، درب ‌های عقب برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی. این ویژگی‌ها، همراه با عملکرد فوق‌ العاده، این کامیون‌های مدرن را قابل اعتمادتر می‌سازد. برای آشنایی با این کامیون ها ادامه مطالب را دنبال کنید.

همچنین بخوانید:اطلاعات کامل در مورد باطری کامیون

فورد رنجر

فورد رنجر یکی از گزینه های مناسب برای کسانی است که می خواهند لوکس ترین وانت بارها را تهیه کنند. این کامیون ها همه چیزی را که یک وسیله نقلیه لوکس احتیاج دارد ارائه می دهند.

فورد رنجر لاریات دارای سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، ناوبری، رادیو ماهواره ای و سیستم صوتی ارتقا یافته است. زیر کاپوت رنجر لاریات یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 250 اسب بخار قرار دارد. لاریات 2020 جدا از کابین بسیار راحت با فضای صندلی برای پنج سرنشین، یک ماشین بکسل و حمل و نقل بسیار راحت می باشد.

تویوتا تاکوما

تویوتا تاکوما لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
وانت بار تویوتا

تویوتا نیر در دسته لوکس ترین وانت بارها قرار دارد، تاکوما با فضای داخلی چشمگیر و مجموعه ای مدرن از ویژگی های تکنولوژیکی، راحت و خوش ساخت است که هم به عنوان یک ماشین آفرود و هم به عنوان یک وسیله نقلیه خانوادگی لوکس عمل می کند.

تاکوما لیمیتد به یک موتور چهار سیلندر با قدرت 159 اسب بخار مجهز شده است و امکان ارتقا به موتور V6 با قدرت 278 اسب بخار وجود دارد،این خودرو لوکس فضای داخلی جذابی دارد که از مواد مجلل تشکیل شده است، ادغام گوشی ‌های هوشمند از طریق Apple CarPlay و معرفی آمازون الکسا و اندروید اتو، این کامیون را از نظر فناوری نسبت به رقبای خود برتر می ‌سازد.

Silverado High Country

یکی از کامیون های پر فروش در آمریکا شورولت سیلورادو می باشد. این خودرو هر چیزی که یک کامیون لوکس به آن احتیاج دارد را درون خود قرار داده است. فضای داخلی از مواد درجه یک با روکش چرمی ظریف ساخته شده است و کابین جادار و صندلی‌های پشتیبانی و راحت، Silverado High Country  را در بین بهترین خودرو های لوکس سال قرار می ‌دهد.

Chevy Silverado High Country بسیار جادار است و به خصوص عملکرد نرم موتور چهار سیلندر توربوشارژ 310 اسب بخاری درون آن سبب شده است تا در این لیست قرار بگیرد.

جیپ گلادیاتور Overland

جیپ گلادیاتور 2021 تمام ویژگی های یک خودروی آفرود عالی و همچنین ویژگی های یک SUV لوکس مدرن را دارد. این کامیون دارای یک موتور V6 با قدرت 285 اسب بخار و یک گیربکس دستی استاندارد است که می تواند به یک گیربکس اتوماتیک با تعویض دنده نرم نیز ارتقا یابد.

گلادیاتور اورلند دارای کابینی جادار با گنجایش پنج سرنشین است که در برابر نفوذ آب نیز مقاوم می باشد.

Ram 1500 Limited

رم 1500 ترکیبی عالی از تجمل و عملکرد است، علیرغم اندازه و قدرت، این کامیون رانندگی آرام و روانی را نیز ارائه می دهد، این کامیون به لطف کابین بسیار راحت خود از بقیه هم رقیبان خود متمایز است و گزینه خوبی برای قرار گرفتن در این لیست می باشد.

این خودرو که البته به تازگی نیز طراحی شده است نشان می دهد که RAM نسبت به بسیاری از رقبای خود در همان بخش تلاش بیشتری می کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریانش بهترین تجربه و راحتی را دارند. در حالی که ویژگی های لوکس بیشتری در داخل این کامیون طراحی شده است، با این حال اولین چیزی که چشمان شما می بیند صفحه نمایش لمسی عظیم 12 اینچی است.

هوندا ریج لاین RTL-E

هوندا ریج لاین RTL E لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
وانت بار جدید هوندا

هوندا ریج لاین یکی از پیشرفته ‌ترین کامیون ‌ها در کلاس پیکاپ ‌های کامپکت می باشد، این کامیون به لطف فضای داخلی جادار و با کیفیت خود، تجربه ای لوکس را ارائه می دهد.

Ridgeline  از یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 280 اسب بخار استفاده می کند که به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استاندارد متصل می شود. کیفیت هندلینگ Ridgeline تنها با تعداد کمی از رقبای آن قابل مقایسه است. این یک سیستم مدیریت کشش را ارائه می دهد که وانت را قادر می سازد تا زمین های چالش برانگیز مانند گل و لای و برف را مدیریت کند.

بنابراین شما با این خودرو این امکان را دارید که به راحتی در هر مسیری عبور کنید و نگرانی بابت گیر گردن خودرو در جاده نخواهید داشت.

نیسان تیتان

نیسان تایتان به لطف سیستم اطلاعاتی، سرگرمی استاندارد پیشرفته و ویژگی‌ های مختلف ایمنی فناوری فعال استاندارد، گزینه بسیار مناسبی می باشد. تیتان تنها با یک گزینه موتور عرضه می شود اما دو انتخاب تخت و کابین را ارائه می دهد. تیتان جدید به امکاناتی مانند هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده مجهز شده است.

تایتان از یک موتور قدرتمند 5.6 لیتری V8 بهره می برد که 400 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت گشتاور تولید می کند و به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل می شود. صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته و همچنین گرمکن صندلی ‌های عقب و جلو، جلوه ‌ای لوکس به کامیون می ‌دهد.

جی ام سی کانیون دنالی

جی ام سی کانیون دنالی لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
خودرو دنالی

دنالی یک کامیون قدرتمند و ترکیبی است که جزو لوکس ترین وانت بارها قرار گرفته است، جی ام سی سیرا با فضای داخلی با کیفیتی عرضه می شود که سواری باکیفیت و راحت را ارائه می دهد. لمس هایی مانند صندلی های دارای تهویه و گرمکن، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سطوح چرمی صندلی و سیستم صوتی Bose حسی لوکس به کامیون می بخشد.

GMC Canyon از یک موتور 3.6 لیتری V6 Duramax Turbo Diesel استفاده می کند که 308 اسب بخار قدرت دارداین کامیون همچنین به فناوری راننده محور از جمله ویژگی های ایمنی پیشرفته و شارژ بی سیم تلفن هوشمند مجهز شده است.

تویوتا توندرا پلاتینیوم

تویوتا توندرا پلاتینیوم یکی از شیک ترین کامیون ها در بخش پیکاپ های کامپکت است. برخی از اجزای هیجان‌ انگیز و مجلل مانند صندلی‌ های جلوی گرم‌ کن و تهویه ‌شونده، شیشه‌ی عقب برقی کشویی، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو و موارد دیگر دارد.

Tundra همچنین در بین امن ترین کامیون های موجود در بازار رتبه بالایی دارد. این کامیون به یک موتور هیولایی 5.7 لیتری V8 مجهز شده است که 381 اسب بخار قدرت تولید می کند، یکی از غالب ترین و قدرتمندترین موتور های پایه در کلاس خود می باشد.

فورد F-150 لیمیتد

فورد F 150 لیمیتد لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
لوکس ترین وانت بار جهان

فورد F-150 به دلیل ویژگی ‌های فناوری کاربر پسند، فضای داخلی مجلل و قدرت بکسل و باربری فوق‌العاده، در واقع در صدر این لیست قرار دارد و لوکس ترین وانت بار می باشد، این کامیون دارای چندین موتور توانمند و چند ویژگی کمک راننده در داخل است. همچنین فضای زیادی با مدل‌ های کابین معمولی با ظرفیت حداکثر سه نفر و مدل‌های SuperCrew با ظرفیت حداکثر شش نفر ارائه شده است.

عملکرد کامیون در خارج از جاده به دلیل ویژگی هایی مانند صفحه های لغزنده و چهار چرخ متحرک کاملاً معقول است. F-150 Limited همچنین یکی از بهترین خودروها از نظر مصرف سوخت می باشد.

همچنین بخوانید: نکات مهم در مورد خرید ماشین سنگین

10 مورد از لاکچری ترین وانت باری 2022

کامیون ها اغلب با تجملات نیستند زیرا آنها را وسایل نقلیه کار در نظر می گیرند. با این حال، پیکاپ های مدرن این روایت را به چالش می کشند. برخی از این کامیون ها دارای مجموعه ای از ویژگی های ایمنی و راحتی پیشرفته هستند. این کامیون‌ها مانند برخی از بهترین خودروهای لوکس، پیچیدگی، شیوایی، و تجربه رانندگی درجه یک را ارائه می‌دهند. امروز نگاهی به 10 بهترین وانت های باری لوکس موجود در بازار خواهیم داشت.

نکات خرید وانت بار

خرید لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
نکات خرید وانت بار

فاصله بین دو محور

فاصله بین دو محور به دلیل اکثر ویژگی های ون بار، در لیست گزینه های خرید در رتبه بالایی قرار دارد، افزایش ظرفیت ذخیره سازی، شعاع چرخش، راحتی سواری، تمامی این موارد بر روی فاصله محوری خودرو قرار دارند.

اما…فاصله محوری خودرو چیست؟

به بیان ساده، فاصله بین دو محور به عنوان فاصله بین محورهای جلو و عقب خودرو تعریف می شود. اکثر تولیدکنندگان مدل‌ های خود را با چندین گزینه فاصله محوری تولید می ‌کنند تا عملکردهای خاص فاصله بین دو محور کوتاه و بلند را در نظر بگیرند.

ارتفاع سقف

یک وانت بار فقط به اندازه انبار بار آن مفید است، با درک این موضوع، تولیدکنندگان ون کار، ون های باری با سقف بلند را به خط تولید مدل های خود معرفی کردند تا سردردهایی را که وانت های کوچکتر و فشرده تر ایجاد می کردند، از بین ببرند.

شما نیز در زمان خرید وانت بار باید به این نکته توجه داشته باشید تا ارتفاق سقف متناسب با نیاز شما باشد.

فضای ذخیره سازی مفید و طول کف بار

هنگام خرید یک ون بار، رویکردی فعالانه داشته باشید و به این فکر کنید که چگونه کف بار گزینه انتخابی شما از بار هایتان در سال‌های بعد پشتیبانی می‌کند.

برای تعیین منطقه بار مفید، باید اندازه گیری هایی انجام دهیم، ابتدا محل برخورد کف بار با صندلی های جلو تا درهای عقب یا درب عقب را اندازه بگیرید، عدد به دست آمده طول کف بار شماست.

البته شما می توانید ابعاد دقیق را در دفترچه راهنمای خودرو مشاهده کنید.

قفسه بندی، ذخیره سازی و پارتیشن

خرید وانت لوکس ترین وانت بار های ساخته شده
فضای وانت بار

هنگام خرید وانت باری جدید برای کسب و کار خود، توجه به نیازهای فعلی و آتی کسب و کار بسیار مهم است. پایه چرخ، ارتفاع سقف، فضای بار قابل استفاده و لوازم جانبی سازمانی موجود نکات کلیدی هستند که باید برای هر ون که به کار خود اضافه می کنید در نظر بگیرید.

پیشرانه را انتخاب کنید

همانطور که قبلاً گفتیم، از نظر افراد آموزش ندیده، همه ون های باری برای فروش تقریباً یکسان به نظر می رسند، به این معنی که همه آنها اساساً در زیر یکسان هستند. با این حال، تفاوت‌های زیادی در زیر کاپوت وجود دارد، و یکی از مواردی که باید واقعاً به آن توجه کنید، پیشرانه است.

بزرگترین تمایز در این زمینه را می توان بین ون های باری کوچک و وانت های باری سایز کامل قائل شد.

ون های باری کوچک معمولاً مجهز به یک پیشرانه کوچک هستند. این به معنای مسافت پیموده شده بنزین بهتر است. از سوی دیگر، ون های باری سایز کامل به دلیل داشتن پیشرانه بزرگتر، قدرت بسیار بیشتر و قابلیت بکسل بسیار بیشتری را ارائه می دهند.

اما نقطه ضعف آن ها مصرف سوخت ضعیف تر می باشد. بنابراین، بسته به برنامه ‌ای که برای حمل‌ و نقل دارید و اینکه چقدر اقتصادی می‌خواهید باشید، یا به سراغ یک پیشرانه کم‌ قدرت‌تر که mpg بهتر را ارائه می‌ دهد، یا یک موتور بزرگ‌ تر برای تمام اهداف یدک ‌کشی خود می ‌روید.

بررسی اندازه های داخلی و خارجی

ما دسته بندی اندازه خود را به دو زیر دسته تقسیم کرده ایم : اندازه داخلی و اندازه خارجی.

ون های باری که بیشترین فضای داخلی را ارائه می دهند، تا حد زیادی بزرگ ترین وانت های موجود در بازار هستند. اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که همین موضوع کار یک راننده را سخت ‌تر می‌کند، زیرا عبور چنین وسیله نقلیه بزرگی از میان پیچ و خم‌های باریکی که در خیابان‌های اکثر شهرها هستند، کاری دشوار است.

از سوی دیگر نمی توانید به سراغ مدل های کوچک تر بروید تنها به این دلیل این که می خواهید سریع تر حرکت کنید؛ بهترین کار این است که نیاز های خود را پیدا کنید و مطابق آن خرید خود را انجام دهید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با لوکس ترین وانت بارها آشنا نماییم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش