3.5
(67)

تاریخچه شرکت یکتا باتری سپاهان

yekta 300x138 شرکت یکتا باتری سپاهان
شرکت یکتا باتری اصفهان

شرکت یکتا باتری سپاهان (سهامی خاص) در فروردین ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیت این شرکت در زمینه مشاوره، بازیافت، تولید، مونتاژ، صادرات و واردات کلیه باتری های مخصوص خودرو، صنعتی، موتوری، قلمی و قطعات آن ها می باشد. همچنین شرکت یکتا باتری سپاهان در زمینه خرید و فروش و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی فعالیت می کند.

این شرکت فعالیت خود را در دو فاز تولیدی آغاز نموده است. فاز اول در سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۱۷۶۰۰ متر مربع در زمینه بازیافت باتری های سرب اسیدی به بهره برداری رسید که این فاز قابلیت تولید شمش سرب به میزان ۲۴۰۰ تن در سال را دارد. فاز دوم در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع در جهت تولید باتری های سرب اسیدی به بهره برداری رسید.

این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، برخورداری از ماشین آلات مدرن تولید باتری مطابق با تکنولوژی روز دنیا و تعهد و پایبندی مدیران و پرسنل بر اصول بهبود مستمر کیفی و جلب رضایت مشتریان با هدف تولید سالیانه ۱۲۰۰۰۰۰ عدد باتری شروع به فعالیت نموده و پس از دریافت گواهینامه استاندارد ایران عرضه به بازار را آغاز نموده است.

آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت یکتا باتری سپاهان

تاسیس یکتا باتری 300x316 شرکت یکتا باتری سپاهان
روزنامه رسمی تاسیس شرکت تولیدی یکتا باتری

شرکت یکتا باتری سپاهان در تاریخ ۱۸/۱/۹۰ تحت شماره ۴۳۶۰۰ و شناسه ملی ۱۰۲۶۰۶۱۴۰۷۹ در این اداره به ثبت رسیده است.

و در تاریخ ۱۸/۱/۹۰ از لحاظ امضاء ذیل دفاتر تکمیل گردیده و خلاصه اظهارنامه آن بشرح زیر جهت اطلاع عموم در روزنامه‌های‌ رسمی و کثیرالانتشار اولیاء آگهی می‌شود.

موضوع شرکت: مشاوره بازیافت تولید مونتاژ صادرات و واردات کلیه باتری‌های خودرو صنعتی موتوری قلمی و قطعات آنها خرید و فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اخذ تسهیلات از بانکهای دولتی و خصوصی صرفا جهت اهداف شرکت و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی.

سرمایه شرکت: مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال منقسم به یکصد سهم ۰۰۰/۱۰ ریالی که تعداد یکصد سهم بانام می‌باشد که مبلغ ۰۰۰/۳۵۰ ریال توسط موسسین طی گواهی بانکی شماره ۱۹۶۶ مورخ ۵/۱۲/۸۹ نزد بانک سپه شعبه شهید نبوی اصفهان پرداخت گردیده است و الباقی سرمایه در تعهد صاحبان سهام می‌باشد.

ثبت علامت تجاری آیسان در یکتا باتری

علامت تجاری آیسان 300x212 شرکت یکتا باتری سپاهان
ثبت علامت تجاری Isun یکتا باتری

نمایندگی یکتا باطری سپاهان

جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات این شرکت می بایست به نمایندگان رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برای دریافت نزدیک ترین نماینده به خود می توانید از مشاورین کیان باتری کمک بگیرید یا با شماره یکتا باتری سپاهان تماس حاصل فرمایید.

محصولات یکتا باتری اصفهان

این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، برخورداری از مدرن ترین ماشین آلات تولید باتری مطابق با تکنولوژی روز دنیا و تعهد و پایبندی مدیران و پرسنل بر اصول بهبود مستمر کیفی و جلب رضایت مشتریان با هدف تولید سالیانه 1200000 عدد باتری شروع به فعالیت نموده و پس از دریافت گواهینامه استاندارد ایران باتری های تولیدی خود را با پوشش آمپراژ 50 تا 200 آمپرساعت و در انواع سیلد و غیر سیلد عرضه میکند

برندهای تولیدی یکتا باطری

این شرکت محصولات خود را با دو برند اکسیژن (OXYGEN) و آیسان (ISUN) آغاز کرده، سپس در سال های بعد برند های دیگری نظیر کایامکس، اسپید مکس، فایرگلد و گلوب و … را نیز به برند های خود اضافه نمود.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

برندهای یکتا باتری سپاهان

باتری آیسان2 شرکت یکتا باتری سپاهان
باتری آیسان
باتری گلوبی 4 300x257 شرکت یکتا باتری سپاهان
باتری گلوبی
باتری فایر گلد2 شرکت یکتا باتری سپاهان
باتری فایر گلد
باتری اسپید مکس2 300x230 شرکت یکتا باتری سپاهان
باتری اسپید مکس
باتری اکسژن 2 300x304 شرکت یکتا باتری سپاهان
باتری اکسیژن
باتری کایا مکس2 300x225 شرکت یکتا باتری سپاهان
باتری کایا

گارانتی یکتا باتری

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص خودرو های شخصی و گارانتی ۶ ماهه مخصوص خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

در واقع باتری های ۵۰ الی ۷۵ آمپرساعت که برروی خودرو شخصی نصب گردد دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است و باتری های ۵۰ الی ۷۵ آمپرساعت که روی خودروهای عمومی نظیر تاکسی نصب گردد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض است.

همچنین باتری های بالای ۹۰ آمپرساعت که مخصوص خودرو های نیمه سنگین و سنگین است نیز دارای ۶ ماه ضمانت تعویض هستند.جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات این شرکت می بایست به نمایندگان رسمی شرکت یکتا باتری مراجعه کنید.

شرایط فسخ گارانتی

  • همراه نداشتن کارت گارانتی و فاکتور، مخدوش بودن یا مطابقت نداشتن شماره سریال کارت گارانتی و باطری و یا مفقود و مخدوش شدن بارکد روی باطری .
  • عدم مطابقت نوع باطری با ظرفیت مصرفی خودرو
  • عدم ارسال فعال سازی سریال باطری به سامانه پیامکی شرکت یا فعال سازی شماره سریال گارانتی در سایت شرکت یکتا باتری سپاهان
  • درج نوع خودرو از لحاظ شخصی یا عمومی و کلیه مشخصات مصرف کننده در کارت گارانتی الزامی بوده و عدم درج مشخصات خودرو، اطلاعات مندرج در کارت گارانتی و مشخصات مشتری باعث ابطال کارت گارانتی می شود .
  • خشک شدن آب اسید باطری، گل آلوده شدن یا تغییر رنگ اسید که ناشی از شارژ بیش از حد دینام می باشد.
  • استفاده طولانی مدت از باطری در زمان خاموش بودن که باعث سولفاته شدن صفحات و تغییر رنگ الکترولیت به قرمز می گردد .
  • کاهش وزن باطری و یا سفید شدن هیدرومتر (چشمی ) در باطری های سیلد
  • باتری های قطب معکوس شامل گارانتی نمی شود.
  • ذوب شدن قطب های مثبت و منفی باطری و اتصال کوتاه

قیمت یکتا باطری سپاهان

توجه: قیمت باطری ماشین یکتا باتری با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده از مشتری می باشد، در صورت نبود آن به ازای هر آمپر باتری، مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

خرید یکتا باطری

شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188200200 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

جهت خرید باتری خودرو و اطلاع از قیمت یکتا باطری می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

فروش اینترنتی باتری خودرو

    آدرس شرکت یکتا باتری اصفهان

    آدرس شرکت: استان اصفهان ، شهرستان اصفهان ، بخش مرکزی ، شهر اصفهان، ارتش ، کوچه سجادیه 1[18] ، خیابان ارتش ، پلاک 0 ، ساختمان رضا ، طبقه سوم ، واحد 34

    آدرس کارخانه یکتا باطری

    اصفهان شهرضا بلوار توسعه میدان نو آوران بلوار فن آوران سمت چپ فرعی سوم

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    11 نظرات
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    میثم
    میثم
    2 سال پیش

    با سلام بنده یک سال پیش یک باطری مارک پونا محصول شرکت یکتا باطری سپاهان از فروشگاهی در شهر بوشهر خریداری کردم که یک سال گارانتی هم داشت،حالا که بعد از یکسال باطری خراب شده است و مهلت گارانتی هم به اتمام نرسیده،وقتی به همان فروشگاه مراجعه کردم اظهار کردند که باطری نداریم،بعد از چهار روز که مرا معطل کردند در نهایت مرا به فروشگاه دیگری ارجاع دادند و آنجا یه باطری دست دوم به من تحویل دادن در صورتی که طبق قانون گارانتی باید یه باطری نو جایگزین می کردند،حال شما بفرمایید اینست همان خدمات پس از فروش؟ منتظر… خواندن ادامه ...

    کیان باتری
    در جواب  میثم
    2 سال پیش

    با سلام
    برای مشکلی که بیان نمودید حتما باید به صدای مشتری و خدمات پس از فروش شرکت یکتا باتری سپاهان تماس حاصل نموده و مشکلات خود را بیان نمائید.

    محسن
    محسن
    در جواب  میثم
    1 سال پیش

    بنده هم همین مشکل برایم ایجاد شد ولی با کارخانه که تماس گرفتنمفقط در زمینه پاسکاری بسیبار متبهر هستن و ولی با خانمی صحبت کردم وبسیار پیگیر کار بنده بودند که خدا خیرشان بدهد و شماره مسئول فروش را به بنده دادند و با جندین بار تماس بالاخره یک باطری نو گرفتم و دور این شرکت را خط قرمز کشیدم
    از شیراز هستم

    همایون
    همایون
    1 سال پیش

    سلام وقتی نظارت درست نباشه دزدی میره بالا تا الان چند تا باتری خریدم همشون آشغال در اومد این آخری هم استار وی که روی اون کوچیک نوشته یکتا باتری سپاهان اصلا این شرکت چنین مارکی تولید باتری نداره مشکل وقتی حل میشه که مثل چین دزدارو بریزن دریا.

    کیان باتری
    در جواب  همایون
    1 سال پیش

    با سلام
    باتری های استار وی جزو تولیدات شرکت آذر تابان مطمئن هستند.
    برای دریافت راهنمایی و استفاده از خدمات این شرکت به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس https://tabanbattery.ir/ مراجعه نموده و از طریق راههای ارتباطی آنها مشکل خود را مطرح نمائید.

    مختاری
    مختاری
    1 سال پیش

    افتضاح
    باتری۶ماه کار نکرده خراب شده
    الانم هوا سرد شده کلا نمیزنه
    ۲۰سال هست ماشین دارم تا به حالا نشده باطری ماشین کمتر از ۲سال کار کنه

    مختاری
    مختاری
    1 سال پیش

    هر باتری با کارت ماشین گارانتی میشه که هر کجا هم رفتی از سیستم پاسخ گو باشن اما اینا هنوز دارن تو ۱۵سال پیش سیر میکنن

    کاوه
    کاوه
    1 سال پیش

    افتضاح
    هنوز دو ماه نمیشه خریدم امروز استارت زدم روشن نمیشه قیمتش هم که خیلی گران تر از موارد مشابه است تلفن روی برگ گرانتی جوابگو نیست و اشغال می زند پیامک دادم خبری نیست خلاصه با هزینه دو میلیون تومانی پشیمانم

    محسن
    محسن
    9 ماه پیش

    خدا لعنت کنه پدرمادرتونو با این باطری های بی کیفیتتون. من از کیان باتری نخریدم و از مغازه بیرون خریدم. باطری 150 آمپر خریدم بعد 6 ماه خراب شد زنگ زدم گارانتی جواب درست حسابی نداد مراجعه کردم ب فروشگاه هی می‌پیچند منو. بعد یک ماه رفت آمد ک بهش ثابت شد باطری خرابه تو این مدت هی باطری میزد زیر شارژ ک چند روزی بگذره ازم پول بگیره.ک بلاخره گارانتی با صد بار پیگیری یه باطری بی کیفیت دیگه بهم دادن.موقع خرید بهم گفتن اگ باطری تو دوران گارانتی خراب شد تعویضش رایگانه در صورت اینکه ازم 600 تومن… خواندن ادامه ...

    محسن مهدوی
    محسن مهدوی
    8 ماه پیش

    مسئولین محترم خدمات پس از فروش شرکت کیان باطری، باسلام احتراما در مورخه 1401/12/08 یک عدد باطری به شماره سریال 954162700062 با کدباتری923-1-55-78 با کارت گارانتی ، در تهران منطقه 15 خریداری گردید. و برروی خودروی خود توسط فروشنده ، نصب گردید. متاسفانه خودرو بدلیل عدم کارائی باتری در اردیبهشت 1402 قابل استفاده نمی شد مجددا به خود فروشنده مراجعه گردید و درخواست نسبت به تعویض باتری شد که ممانعت بعمل آوردند!!!! و بجای آن بطور موقت باطری داده شد تا پس از بررسی برطرف شود. که پس از دریافت مجدد بعد از دو ماه دیگر در 13تیرماه 1402 به… خواندن ادامه ...

    احمد
    احمد
    5 ماه پیش

    باتری آیسان از برند یکتا باتری سپاهان خریدم به شدت افتضاح بود اصلا خدمات پس از فروش معنی نداشت براشون وقتی مراجعه کردم برای عیب باتری رفتار پرسنل نمایندگی اصفهان فوق العاده بد بود باتوجه به اینکه یک ماه از تاریخ گارانتی مونده بود ولی زیر بار نرفتند و من مجبور شدم برم جای دیگه و باتری دیگه ای بخرم اصلا به کسی توصیه نمیکنم از این برند خریداری کنه

    error: کیان باتری 02188200200
    مشاوره رایگان و ثبت سفارش