4.8
(129)

شرکت هریژ صنعت حدود 25 سال پیش فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد. شرکت هژیر صنعت (تولیدکننده و طراح یو پی اس و استابلایزر و شارژر و ارایه کننده باتری) در اواسط دهه 70 شمسی تاسیس گردید و تا به امروز با تولید و ارائه سبد کالایی متنوع و ایجاد شبکه گسترده نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور فعالیت دارد.

محصولات تولیدی شرکت هریژ صنعت

انواع UPS اداری- صنعتی- مخابراتی، استابلایزر، اینورتر، دیزل ژنراتور و باتری‌های خشک، سبد کالایی این شرکت را شامل می‌شود. این مجموعه علاوه بر ارائه محصولات تولیدی خود نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دو برند مطرح Salicru  و Genesal Energy  اسپانیا در ایران و عراق و نماینده انحصاری فروش باتری‌های برند First Power در ایران است.

یو پی اس هریژ صنعت

42743539 336873823785674 1711743569254940672 n شرکت تولید کننده یو پی اس هریژ صنعت
یو پی اس هریژ صنعت

هژیر صنعت بزرگترین تولید کننده یو پی اس در ایران می باشد. UPS های شرکت هریژ صنعت عبارتند از:

  • یو پی اس سری اسپایدرنت (spider net series)

تولید یوپی اس سری اسپایدرنت دارای برق ورودی سه فاز و خروجی سه فاز می باشد. این نوع یو پی اس ها بعلت ساختار صنعتی و ترانس با خروجی مناسب برای کاربرد های صنعتی طراحی شده و در طیف وسیعی از صنایع و کارخانجات قابل استفاده کاربرد دارند .

در تولید یو پی اس سری اسپایدرنت از تکنولوژی به روز و پیشرفته تبدیل دوگانه (double conversion) استفاده می­شود. همچنین در بخش Inverter این نوع یوپی اس ها از تکنولوژِی IGBT استفاده می­شود.

و ضمن تامین خروجی مطمئن برای سیستمهای صنعتی همزمان برای شارژ کردن باطری های مرتبط با آن و از طریق شارژر حرفه ای آ بی ام ا صورت می گیرد. لازم به ذکر است دستگاه موصوف قابلیت شارژ باطری در حالت خاموش را نیز دارا می­ باشد.

محدوده ولتاژ ورودی این سری از یو پی اس ها گسترده و متنوع می باشد و توانایی کار مداوم با  دیزل ژنراتور را دارا می باشد. از طرفی کارت SNMP نیز بر روی این سیستم ها قابل نصب می­باشد که از قابلیت های ویژه و منحصر به فرد آن است. از لحاظ نرم افزاری نیز برای این یو پی اس نرم افزار بسیار قوی و قدرتمندی طراحی شده است.

یوپی اس سری اسپایدرنت هژیر صنعت قادر است نیاز های صنایع و کارخانه های مختلف را به خوبی پوشش دهد.

  • یو پی اس سری سوپر نوا (SUPER NOVA SERIES)

یو پی اس با کیفیت  Supernova مناسب صنایع و کارخانجات در ایران می باشد.

ورودی ولتاژ سه فاز و خروجی تکفاز این یو پی اس ها به دلیل عملکرد بی عیب و نقص و ویژگی­های کیفی مانند تشخیص اتوماتیک خرابی ها و قرار گرفتن در حالت صرفه جویی برق و خاموش شدن اضطراری در هنگام بروز خطر مورد استقبال صنایع قرار گرفته است .

این سری از یو پی اس ها با کنترلر DSP ساخته می شوند تا عملکرد دقیق وطول عمر دستگاه افزایش یابد.تولید یو پی اس هژیر صنعت همراه با آزمایشات و تست های گوناگون همراه می باشد و از این نظر کیفیت آن زبانزد کارشناسان و علاقه مندان می باشد.

از امکانات این سری یو پی اس ها می­توان به قابلیت خاموش شدن اضطراری (EPO)، برد رله ارسال وضعیت دستگاه، استفاده از سیستم  Rs232  برای کنترل از راه دور، حالت صرفه جویی در مصرف برق، دارا بودن مبدل فرکانس ۵۰/۶۰ هرتز یا حالت عملکرد ۶۰/۵۰ هرتز، قابلیت دسترسی از  جلو  و خود تشخیصی اشاره کرد.

امکانات و تجهیزات

  • نرم افزار مدیریت یو پی اس
  •  آداپتور SNMP
  • خدمات تلفنی
  • پانل کنترل  از راه دور
  • ترانسفورماتور ایزوله کننده خروجی
  • کارت DRY CONTACT
  • درجه حفاظت IP21
  • یو پی اس سری اترنال (Eternal series)

در تولید یو پی اس سری اترنال، متوسط ولتاژ ورودی ۲۲۰ تا ۲۳۰ ولت در نظر گرفته می­شود و ولتاژ ورودی برق قابل قبول یو پی اس در بازه میان ۱۶۵ تا ۲۷۵ ولت قرار دارد.

همچنین فرکانس کارکرد یو پی اس سری اترنال حدود ۵۰ تا ۶۰ هرتز در نظر گرفته می­شود. بازدهی  آن نیز با در نظر گرفتن فیلتر، بالای .۹۷ ۰ می باشد. ولتاژ خروجی یو پی اس سری اترنال ۲۲۰ vac تا ۲۳۰vac تنظیم می­شود. همچنین فرکانس خروجی آن ۵۰ تا ۶۰ هرتز خواهد بود.

باتری از یو پی اس صنعتی از  ۹۶vdc و ۱۹۶vdc تنظیم شده و در زمان قطع برق برای استفاده از حالت باتری فقط صفر میکرو ثانیه می­باشد. میزان اضافه بار قابل تحمل دستگاه در تولید یو پی اس سری Eternal نیز بیش از ۱۲۵ درصد برای زمان یک دقیقه و بیش از ۱۵۰ درصد برای ۲۰۰ میکروثانیه در نظر گرفته می­شود. درگاه ارتباطی این نوع از یو پی اس صنعتی نیز از نوع RS232 بوده و رابط های SNMP و DRY CONTACT نیز برای آن اختیاری به حساب می­آیند.

دمای فعالیت این نوع یو پی اس میان صفر تا ۴۰ درجه سانتیگراد بوده و دمای نگهداری  آن نیز ما بین منفی ۲۵ درجه سانتیگراد و ۵۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. میزان رطوبت قابل تحمل این نوع یوپی اس صنعتی نیز  میان صفر تا ۹۵ درصد بسته به فاکتورهای محیطی متغیر باشد. درجه نویز آن نیز کمتر از ۵۵ دسیبل تنظیم شده است.

باتری های First Power

95883278 160817688706690 7467809919706339090 n شرکت تولید کننده یو پی اس هریژ صنعت
باتری یو پی اس First Power تولید هریژ صنعت

باتری های First Power از نوع خشک Sealed Lead Acid می باشد. First Power با شرکت های کره ای دارای سرمایه گذاری مشترک است. و از آخرین فن آوری روز در ساخت باتری های خود استفاده نموده است. به دلیل جریان نشتی داخلی پایین و به علت خلوص بالای سرب شما می توانید از حداکثر کارایی این باتری ها بهره مند شوید.

این باتری Long Life بوده و دارای طول عمر ۱۰ سال در ظرفیت های بالاتر از ۳۳AH می باشد و از قابلیت شارژ خوبی برخوردار است.

شرایط گارانتی محصولات هریژ صنعت

هریژ صنعت شرکت تولید کننده یو پی اس هریژ صنعت
کاتالوگ ups هریژ صنعت

گارانتی ups هریژ صنعت

  1.  محدوده این ضمانتنامه مربوط به عیوب در ساخت محصول بوده و تعمیر رایگان تنها توسط شرکت هژیرصنعت و یا نمایندگان خدمات مجاز آن انجام می گیرد.
  2. عیوب فنی که در اثر ضربه مکانیکی، آب، آتش و یا هرگونه استفاده ناصحیح و یا مغایر با دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنما انجام گیرد شامل این ضمانتنامه نمی باشد، که بدیهی است تشخیص آن بر عهده کارشناسان این شرکت می باشد.
  3. گارانتی شامل دستمزد تعمیر و قطعات تعویض شده بوده و شامل هزینه ایاب و ذهاب کارشناس و حمل و نقل دستگاه نمی باشد.
  4. این ضمانتنامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.
  5. در صورت مخدوش شدن برچسب گارانتی، دستگاه از گارانتی خارج می شود.
  6. سیم کشی و معایب ناشی از آن شامل گارانتی نمی گردد.
  7. چنانچه دستگاه بیش از ۶ ماه نصب نشود و در انبار باقی بماند باتری دستگاه از گارانتی خارج می گردد.
  8. در صورت تعمیر دستگاه توسط اشخاص متفرقه غیر از نمایندگان مجاز شرکت هژیر صنعت دستگاه از گارانتی خارج می شود.
  9. این ضمانتنامه محدود و غیر قابل انتقال می باشد.
  10. مسئولیت حفظ و نگهداری کارت ضمانت صرفا بعهده خریدار می باشد.

گارانتی باتری های هریژ صنعت

  1. باتریها در دمای مناسب (۲۰ درجه) نگهداری و استفاده شود.
  2. باتری ها در جای خشک و دور از نور مستقیم آفتاب و رطوبت نگهداری شود.
  3. قبل از نصب و یا تعویض باتری ها صحت عملکرد ولتاژ و جریان شارژر را بررسی نمایید.
  4. با توجه به شکننده بودن بدنه باتری، در هنگام حمل و نقل دقت لازم انجام شود. (هر گونه شکستگی باتری که ناشی از بی دقتی در جابجایی باشد خارج از گارانتی می باشد)
  5. باتری ها بیشتر از ۶ ماه در انبار نگهداری نگردد.
  6. باتری هایی که ولتاژ آنها بدلیل شرایط نامناسب نگهداری پایین تر از ۸ ولت شده باشد خارج از گارانتی می باشد.
  7. اتصال نادرست شامل گارانتی نمی باشد.

آدرس شرکت هریژ صنعت

کارخانه هژیرصنت شرکت تولید کننده یو پی اس هریژ صنعت
آدرس کارخانه هریژ صنعت
آدرس : تهران، خیابان جانبازان (گلبرگ)، تقاطع بزرگراه امام علی، پلاک ۲۳۱
 آدرس کارخانه  : شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، انتهای خیابان ۵۷، کارخانه شرکت هژیر صنعت

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش