4.4
(39)

تاریخچه شرکت ریتار Ritar

شرکت ریتار3 1 300x69 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
شرکت ریتار تولید کننده باتری یو پی اس Ritar

شرکت ریتار تولید کننده باتری یو پی اس Ritar ریتار در دهه ۲۰۰۰ میلادی فعالیت خود را در یکی از کشور چین آغاز کرد. در ابتدا باتری صنعتی در خطوط این شرکت تولید می شد و رفته رفته خط تولید باتری یو پی اس را به مجموعه خود اضافه کرد.

سال ۲۰۱۲ سال بسیار خوبی برای باتری یو پی اس Ritar ریتار بود چرا موفق به دریافت استاندارد تولید کننده برتر شد. بعد از این خطوط تولیدی خود را از نظر کیفیت بالا برد و توانست صادرات خود را در سطح بین الملل گسترش دهد.

همچنین این شرکت در راستای تولید باتری های صنعتی گام برداشت و توانست 44 درصد کل بازار کره جنوبی را در دست بگیرید.

شرکت شنزن ریتار پاور

شنزن ریتار پاور Shenzhen Ritar Power یک کمپانی تولید باتری سیلد اسید می‌باشد، که در ماه می سال 2002 تأسیس شده است. این شرکت در زمینه تولید و فروش باتری‌ سیلد اسید خشک و دوستدار محیط زیست فعالیت دارد.

شرکت ریتار پاور یک شرکت تولیدی فناوری های سطح بالا می باشد که در منطقه نانشان شهر شنزن چین واقع شده و دارای سه خط تولید در شنزن، هنگیانگ و ویتنام است.

مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ریتار

ریتار پاور به دنبال معرفی و توسعه فرآیندها و فناوری‌های پیشرفته می‌باشد. به همین منظور مرکز پژوهشی ریتار را راه‌اندازی کرده است. این مرکز تحقیقات متشکل از دو پروفسور با سابقه بیش از 40 سال در حوزه تولید باتری های جدید و بیش از 50 مهندس محقق می‌باشد. این کمپانی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تولیدی و متدهای آزمایشگاهی جهانی بهره می‌برد.

باتری‌های تولیدی این کمپانی دارای طول عمر بالا، سطح انرژی زیاد، حفاظت از محیط زیست به‌ واسطه دارا نبودن کادمیوم می‌باشند. به‌ علاوه، بسیاری از محصولات ریتار ثبت اختراع شده و دارای حق مالکیت معنوی می‌باشند.محصولات شرکت ریتار پاور به بیش از 200 کشور در مناطق مختلف سراسر جهان صادر می‌شوند.

نمایندگی شرکت ریتار

شکت ریتار2 300x99 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
نمایندگی شرکت ریتار

این شرکت از ابتدا بر پایه ی تولید باتری یو پی اس و باتری صنعتی پایه ریزی شد. بعد از موفقیت های پی در پی در تولید، این شرکت توانست سال 2012 میلادی استاندارهای تولید کننده های برتر را کسب کند و همین امر باعث شد تا تولیدات و خطوط تولید خود را به بالاترین رتبه از نظر کیفیت و قیمت مناسب ارتقاء دهد و صادرات خود را به کشور های دیگر آغاز کند.

شرکت ریتار چین تولید کننده انواع باتری های UPS و صنعتی میباشد که با رعایت استانداردهای تولیدی، اقدام به صادرات محصولات خود به چندین کشور جهان کرده است. از مزیت های این باتری علاوه بر کیفیت ساخت می توان قیمت های رقابتی اش را مطرح نمود که باعث شده تا در این سال های اخیر خط تولید خود را ارتقاء داده و فروش خود را بالا ببرد.

گروه بین المللی ریتار پاور

شرکت ریتار4 300x99 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
گروه بین المللی ریتار Ltd

با پایبندی به اصول “نوآوری محصولات، نوآوری در تجارت ، نوآوری مدل تجاری”، شرکت ریتار پاور توسعه تجاری خود را گسترش داده و به یک گروه یکپارچه بین‌المللی تبدیل شده است. شرکت‌های تشکیل دهنده این گروه عبارتند از:

  • شرکت شنزن ریتار پاور  
  • شرکت هنگ یانگ ریتار پاور 
  • شرکت فناوری نوین انرژی HAC هنگ یانگ
  • شرکت فلزات غیر آهنی  شنزو گودا
  • شرکت فناوری RBD شنزن
  • شرکت فناوری شیشه پوششی RLD دانگ‌گوان
  • شرکت ریتار پاور با مسئولیت محدود در ویتنام

محصولات تولیدی شرکت ritar

باتری ریتار6 300x171 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
محصولات شرکت ریتار باتری

در حال حاضر، شرکت ریتار، انواع باتری، شارژر باتری، صفحات تاچ اسکرین گوشی و تولید نانو فلزات را پوشش می‌دهد و به یک گروه تجاری بزرگ تبدیل شده است. شرکت ریتار افسانه صنعت انرژی نوین در کشور چین می‌باشد.

این کمپانی محدوده وسیعی از باتری‌های مورد استفاده در صنایع برق و مخابرات را تولید می کند که از آن جمله می توان به ::  باتری یو پی اس AGM ، باتری یو پی اس ژل ، OPzV، OPzS، و Traction اشاره کرد (12 مجموعه با بیش از 800 مدل باتری ). این باتری‌ها برای انواع کاربردهای صنعتی مانند سیستم‌های خورشیدی، یو پی اس، مخابرات، دیتاسنتر ها ، حمل و نقل ریلی ، کشتی ها و باتری اتوموبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع باتری های تولیدی شرکت Ritar

انواع باتری ریتار 300x122 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
انواع باتری های تولیدی شرکت Ritar

باتری دیپ سایکل ریتار

باتری ریتار2 300x300 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
باتری دیپ سایکل ریتار

این شرکت همچنین اقدام به تولید باتری های دیپ سایکل سیلداسید و همچنین باتری های نوع ژل کرده است که از این حیث برای سیستم های خورشیدی (سولار) مناسب است.

باتری دیپ سایکل RITAR بخش مهمی از سیستم خورشیدی را تشکیل می دهد و فقط از باتری‌های خورشیدی در سیستم سولار استفاده می شود. وظیفه اصلی باتری دیپ سایکل به منظور ذخیره سازی مقدار زیادی انرژی، طراحی و تولید می گردد که بتواند تا سطح زیادی تخلیه و توانایی شارژ و دشارژ را به دفعات دارا باشد.

باتری دیپ سایکل ریتار که در انواع سیستم های خورشیدی جدا از شبکه کاربرد دارد. به عنوان مثال انواع سیستم های افگرید مانند بکاپ خانه های ویلایی، برج های نوری، پمپ های اب خورشیدی و بیلبورد های تبلیغاتی و….

باتری خورشیدی ریتار

باتری ریتار 300x300 شرکت ریتار پاور Ritar تولید کننده باتری ups
باتری خورشیدی ریتار

شرکت ریتار بزرگ ترین صادر کننده باتری خورشیدی سیلد اسید و باتری دیپ سایکل در میان کارخانه‌های بزرگ باتری سازی در چین سهم عمده ای از بازار باتری را به خود اختصاص داده است. از مزیت‌های باتری خورشیدی RITAR کیفیت ساخت و قیمت‌های رقابتی مطرح می شود که باعث شده خط تولید خود را ارتقا دهد و فروش خود را بالا ببرد. باتری‌ خورشیدی سیلد اسید ریتار RITAR از نظر کیفیت و کارایی و هم چنین طول عمر، در سطح بالایی برخوردار بوده است.

از مهم ترین کاربردهای باتری ریتار، نیاز به محیطی مناسب برای نگهداری دارند و در انواع UPS ها و سیستم برق اظطراری استفاده می شود. با استفاده از باتری خورشیدی می توان دستگاه‌هایی مانند یخچال، تلویزیون و پمپ آب به کار انداخت.

قیمت باتری های Ritar

جهت خرید این باطری های شرکت ریتار می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

فروش اینترنتی باتری یو پی اس ریتار

در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
غلامی
غلامی
3 سال پیش

سلام فرق باتری خورشیدی و دیپ سایکل ریتار را میفرمایید؟

مشاوره رایگان و ثبت سفارش