4.8
(458)

باتری یوفو به انگلیسی UFO محصول  شرکت آکو باتری می باشد، که از نوع سیلد لید اسید یو پی اس بوده و مناسب دستگاه های برق اضطراری می باشند.

939bde0f f4ca 4a42 b0df faf4ec71affb باتری یو پی اس یوفو آکو باتری
باتری یو پی اس یوفو

نمایندگی باتری یوفو

m slider2 باتری یو پی اس یوفو آکو باتری
نمایندگی باتری یوفو

گروه صنعتی اشجع باتری (آکو باتری) با بیش از سه دهه سابقه درخشان در توزیع باتری؛سال 1361 فعالیت خود را بنیان نهاد و با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر داخلی و بین المللی به فعالیت خود در این زمینه ادامه داد؛به طوری که این شرکت طی سال های 1392 الی 1398به عنوان بزرگترین توزیع کننده سراسری باتری ایران معرفی گردید.

آكو باتری در سال 1396 با توجه به نیاز بازار کشور و منطقه و با تکیه بر دانش فنی نیروهای خود و مشاوران داخلی وبین المللی از کشورهای آلمان و ترکیه اقدام به ایجادکارخانه تولیدی نمود که فاز اول آن در سال 1397 به بهره برداری رسید و توانست؛ مراحل آزمایشی تولیدصفحات با تکنولوژی (Expanded Metal) را با موفقیت سپری نموده و وارد فاز تولید گردد، سپس درسال 1398 این شرکت موفق به راه اندازی کلیه مراحل زنجیره تولید در 3 فاز بازیافت باتری اسقاط، صفحه سازی و مونتاژ و شارژ باتری در کارخانه گردید که این مهم به تولید انواع باتری استارتر در آمپراژها و سایزهای متنوع از 50 تا 200 آمپر ساعت با نام های تجاری تینو و کارپیل منتهی گردید.

این شرکت در ادامه روند گسترش تولید محصولات خود، طی مطالعات و پژوهش های تیم تحقیق و توسعه، با همکاری متخصصان این عرصه از کشور های آلمان، ترکیه و چین و بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تابستان 1400 موفق به تولید انواع باتری های صنعتی (سیلد لید اسید) با نام تجاری یوفو شد.

فیلم معرفی شرکت باتری یوفو

باتری سیلد لید اسید یوفو

باتری سیلد لید اسید UFO حاصل تحقیق، مطالعه و پژوهش گروه کارخانجات آکو باتری با بهرمندی از دانش فنی و تکنولوژی شرکت های بزرگ و به روز دنیا می باشد. بطور کلی یوفو محصولی پایدار از لحاظ ولتاژ و جریان دهی و مقاومت درونی می باشد که جهت مصرف در انواع سیستم های استند بای و نیازمند منبع تغذیه جهت تامین انرژی طراحی شده است.

باتری سیلد اسید یوفو از دسته باتری های بدون نیاز به نگهداری و بدون نیاز به نگهداری Maintenance Free(SMF) می باشد. در آکو باتری آزمایشگاه های شیمی و برق به منظور کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی، طی بازدیدها و تحقیقات گسترده و با همکاری متخصصان مجرب در این زمینه از کشور آلمان، ترکیه، چین بعمل آمده راه اندازی گردیده است که از جمله تجهیزات مهم در صنعت و علم متالوژی دستگاه اسپکترومتر جهت بررسی کیفیت و تعیین درصد خلوص و عناصر سرب های خالص می باشد که در این مجموعه یکی از بروز ترین و پیشرفته ترین این تجهیزات از کشور آلمان تهیه و راه اندازی گردیده است.

همچنین در این آزمایشگاه تمامی تست های مربوط به مواد اولیه و صفحات تولیدی با دانش فنی و تکنولوژی بروز شده از کشورهای چین، آلمان و واحد تحقیق و توسعه مستقر در مجموعه در حال اجرا می باشد. از جمله این پارمترها تست ظرفیت دِشارژ، تست مقاومت درونی، تست اتصال کوتاه و تست های مرتبط با دوام، کارآیی باتری های UPS و… مطابق با استانداردهای داخلی و اروپایی از جمله استاندارد IEC 60896-21/22 انجام می گیرد.

مزایای باتری صنعتی یوفو

ویدئوی زیر را تماشا کنید!

باطری ups یوفو

باتری یو پی اس سیلد اسید برند یوفو دارای تکنولوژی روز بوده و در ظرفیت های مختلفی تولید می گردد. این باتری دارای کیفیت مناسبی است.

باتری یوفو برای مصارف عمومی، منابع تغذیه بدون وقفه (UPS)، منابع تغذیه پشتیبان اضطراری، روشنایی اضطراری، راه آهن، هواپیمایی، سیستم های امنیتی، منبع تغذیه مخابراتی، منبع تغذیه DC مناسب است.

امروزه استفاده از سیستم های یو پی اس در تمامی اماکن امری بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می رود ،لذا جهت افزایش طول عمر دستگاه های یو پی اس و زمان برق دهی مناسب ، استفاده از باتری یوفو با طول عمر بالا و کیفیت مناسب بسیار مهم است.

    کیفیت باتری یوفو

    بعضی ویژگی‌های باتری‌های یو پی اس یوفو عبارت‌اند از:

    • دارای طول متوسط در کاربرد شناور در دمای 25°C
    • Maintenance-free (بدون نیاز به اضافه کردن آب)
    • جداکننده های AGM با کیفیت بالا جهت بازترکیب اکسیژن با بازده بالا
    • نرخ دشارژ خودی پایین با استفاده از مواد خام با خلوص بالا
    • چرخه‌های شارژ و دشارژ نسبتاً بهینه سازی شده
    • قابلیت نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد
    • ساختار کاملا سیلد، بدون نشت الکترولیت
    • بدون نوسان و اشکال در طی کار
    • قابلیت اطمینان بالا و کیفیت پایدار
    • تاییدیه های JIS & GB/T & IEC Standards ,UL & CE Approvals , ISO9001:2015, ISO14001
    • دارای تائیدیه های مخابرات ، شرکت نفت ، شرکت کنترل ترافیک ، بانک های دولتی و خصوصی ، …..
    • باطری های ۱۲ ولت ۷-۲۰۰ آمپر با طول عمر ۳ تا ۵ سال در شرایط ایده آل
    • باطری های مخابراتی ۲ ولت ۲۵۰-۳۰۰۰ آمپر با طول عمر ۵ تا ۱۵ سال در شرایط ایده آل

    منظورر از باتری سیلد اسید یوفو چیست؟

    باتری سیلد لید اسید VRLA یا باطری سیلد لید اسید Valve-regulated که اغلب با همان باتری سیلد لید اسید شناخته می شود، نوعی از باتری های لید اسیدی است که در انواع کاربردهای برقی استفاده می شوند.

    با توجه به ساختار مهندسی آنها، توانایی استفاده در حوزه های گوناگون، بدون نیاز به تعمیرات را دارند. دو فاکتور مهم جهت افزاش کارآیی و طول عمر باتری، کارکرد باتری در دمای متوسط 25 درجه سانتیگراد و میزان شارژ و دشارژ آنها است.

    به طور کل طول عمر یک باتری بر حسب تعداد سیکل شارژ و دشارژ و میزان سطح دشارژ باتری بیان می شود. به عنوان مثال طول عمر یک باتری AGM در سطح دشارژ ۴۰ درصد در حدود ۱۵۰۰ سیکل بیان می شود.

    باتری های سیلد لید اسید در انواع کاربردهای برقی استفاده می شوند. به خصوص در محل هایی که با قطعی برق بالا مواجه هستند و نیاز به برق DC است.

    باتری های VRLA یا لید اسیدی، دارای دو نوع AGM و GEL هستند. در باتری GEL به الکترولیت آنها پودر سیلیکا اضافه می شود که فرم ژل را به آن می دهد. باتری AGM نیز مخفف Absorbed Glass Mat می باشند که در میان پلیت های باتری ، از فایبرگلاس استفاده می شود. هر دو نوع GEL و AGM مزایای خود را نسبت به یکدیگر دارند. به طور کلی می توان گفت از باتری GEL بیشتر برای مصارف خورشیدی استفاده می شود.

    کاربرد باتری های سیلد اسید یوفو

    m slider3 باتری یو پی اس یوفو آکو باتری
    فروش باطری یوفو

    مصارف این باتری در منابع برق اضطراری ( یو پی اس )، باتری بکاپ تابلو فرمان آسانسور، موتور های کرکره برقی، دوچرخه شارژی، اسکوتر برقی، دوربین مداربسته و ماشین های برقی یا شارژی می باشد.

    • سیستم های اعلام و اطفاء حریق
    • برد مدار فرمان آسانسور
    • مدار فرمان درب های اتوماتیک
    • سیستم های صوتی و اکوستیک
    • تجهیزات پزشکی
    • منابع تغذیه و یو پی اس
    • سیستم‌های برق اضطراری و یو پی اس
    • سیستم‌های اضطراری پشتیبانی
    • سیستم های مخابراتی
    • روشنایی اضطراری
    • سیستم های برق خورشیدی، بادی، هیبریدی و…
    • انواع تجهیزات نیازمند برق DCو….

    گارانتی باطری یو پی اس یوفو

    باتری های ups یوفو در مواردی دارای خدمات گارانتی طلایی یوفو ( 18 ماه گارانتی محصول – 7 سال خدمات پس از فروش) می باشند.

    270239438 156001403425018 2435630273817121745 n باتری یو پی اس یوفو آکو باتری
    خرید باطری یوفو

    خرید باتری یوفو

    شرایط نگهداری باتریهای UFO نیز مانند دیگر باتری ها باید در جاهایی که دارای تهویه مناسب و عاری از رطوبت هستند نصب شود.

    طریقه صحیح نصب و راه اندازی باتری، سر بندی و بهره برداری از باتری تاثیر به سزایی در میزان سلامت باتری و طول عمر انها دارد.

    لذا باتری های خریداری شده توسط کارشناس فنی مجاز و مجرب راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

    شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

    در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

    قیمت باتری یوفو

    قیمت باطری یو پی اس یوفو، با توجه به آمپراژ و ابعاد و سایر مشخصات متفاوت است. در لیست زیر قیمت به روز باطری یو پی اس صبا آمده است.

    لیست قیمت باتری ups یوفو

    جهت تعویض باتری یو پی اس فرسوده خود با باطری یوفو ویدئو زیر را مشاهده نمایید:

    لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    0 نظرات
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    مشاوره رایگان و ثبت سفارش