4.6
(32)

باتری یو پی اس پرسو با برند تجاری PEC به انگلیسی Porsoo محصول شرکت صنایع پرسو الکترونیک می باشد، که از نوع سیلد اسید یو پی اس بوده و مناسب دستگاه های برق اضطراری می باشند.

باتری پرسو1 باتری یو پی اس پرسو PEC
باتری یو پی اس پرسو

نمایندگی باتری پرسو

نمایندگی پرسو 300x200 باتری یو پی اس پرسو PEC
نمایندگی باتری پرسو

صنایع پُرسو الکترونیک شروع فعالیت خود را در سال ۱۳۶۹ با هدف طراحی، ساخت انواع سیستم های منابع تغذیه الکترونیکی بنا نهاد. سعی این شرکت در انتقال تکنولوژی از شرکتهای صاحب برتر و خوش نام جهان در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود بوده و در پی این استراتژی از سال ۱۳۷۷ اقدام به تولید نسل جدید انواع یو پی اس، شارژرهای نسل جدید و اینورتر نموده است.

هم اکنون هزاران دستگاه تولیدی این شرکت در مراکز و سازمان های مختلف کشور مثل بیمارستان ها، بانک ها، مراکز مخابراتی، پالایشگاه ها، دیتاسنترها، وزارتخانه ها و سایر سازمان های علمی و صنعتی کشور نصب و در حال کار می باشند و صدها سازمان برجسته کشور در حال بهره مندی از محصولات و خدمات پشتیبانی پُرسو می باشند.

واحد تولید یا همان کارخانه صنایع پرسو الکترونیک در كيلومتر 50 اتوبان تهران-قزوين قرار داشته و در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع مأموریت دارد تا ایده‌های بدیع و طرح‌های خلاقانه کارشناسان خبره این شرکت را به واقعیت تبدیل کرده و محصولی ممتاز را تولید کند.

فیلم معرفی شرکت باتری پرسو

این شرکت یو پی اس یکی از بـزرگترین تولیدکنندگان انواع (ON LINE, LINE INTERACTIVE,OFF LINE) UPS CHARGER, RECTIFIER, INVERTER و … در ایـران بوده که بصورت تخصصی در این امر فعالیت می نماید.

از طرف دیگر شرکت یو پی اس صنایع پُرسوالکترونیک نماینده انحصاری شرکت ABB/NEWAVE سوئیس در ایران می باشد. یو پی اس های (UPS) ساخت این شرکت از نوع ON LINE با توانهای ۱۰KVA تا ۵۰۰KVA با قابلیتهای منحصر به فرد از جمله راندمان ۹۷%، حداقل حجم و وزن و همچنین قابلیت پارالل شدن نامحدود می باشد.

مضافاً شرکت NEWAVE تنها تولیدکننده یو پی اس های (UPS) مدولار سه فاز توان بالا (با مدولهایKVA 10 , 15 , 20, , 25 , 30 , 40 , 50 , 100) در دنیا می باشد. شرکت NEWAVE یکی از بزرگترین سازنده های اروپایی یو پی اس (UPS) بوده است.

در عین حال این شرکت نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس های (UPS) صنعتی شرکت Statron سوئیس در توانهای ۲۰-۸۰۰KVA و همچنین شرکت RITAR چین با برند اختصاصی PEC (که مخففPorsoo Electronic Company) جهت تامین باطری های سیلدلیداسید از نوع ۲V و ۱۲V از ظرفیت ۷٫۲AH تا ۳۰۰۰AH در ایران می باشد.

باطری ups پرسو

باتری پرسو 300x139 باتری یو پی اس پرسو PEC
باطری ups پرسو

باتری‌های قابل شارژ VRLA یا Valve-regulated که اغلب با عنوان باتری سیلد اسید شناخته می شوند، نوعی از باتری های لید اسیدی هستند که در انواع دستگاه های برقی همچون UPS، دزدگیر، پشتیبانی دوربین های مداربسته و… مورد استفاده قرار گرفته اند.

با این حال باتوجه به استفاده بسیار زیاد در سیستم های تامین برق بدون وقفه (UPS)، تحت عنوان باتری ویژه UPS نامیده می شوند.این باتری‌ها در توان‌‍‌های مختلف عرضه می گردند که پر کاربردترین آنها سیستم های 12 ولت 9، 28، 42، 65 و 100 آمپر می باشد که با توجه به کیفیت باتری ارائه شده، در گریدهای A، B، C، D دسته بنده می گردند.

باطری برند PEC که از باتری های گرید A موجود در کشور است، با تکنولوژی ساخت بالا و بدون نیاز به نگهداری، از بهترین و باکیفیت ترین باتری های حال حاضر موجود در بازار هستند.

    کیفیت باتری پرسو

    باتری پورسو3 300x300 باتری یو پی اس پرسو PEC
    باطری سیلد اسید پرسو

    بعضی ویژگی‌های باتری‌های یو پی اس پرسو عبارت‌اند از:

    • طول عمر طولانی
    • دشارژ خود به خودی پایین
    • قابلیت شارژ و دشارژ بالا
    • دارای استاندارد و گواهی نامه های IEC
    • حداقل تاثیرپذیری از پارامترهای محیطی
    • مورد استفاده در سیستمهای مخابراتی،UPS،سیستمهای نیروگاهی،سیستمهای امنیتی،…
    • دارای طول متوسط در کاربرد شناور در دمای 25°C
    • Maintenance-free (بدون نیاز به اضافه کردن آب)
    • چرخه‌های شارژ و دشارژ نسبتاً بهینه سازی شده
    • قابلیت نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد
    • ساختار کاملا سیلد، بدون نشت الکترولیت
    • باطری های ۱۲ ولت ۷-۲۰۰ آمپر با طول عمر نسبتا بالا

    گارانتی باطری یو پی اس پرسو

    باتری های ups پرسو در مواردی دارای خدمات گارانتی یک سال می باشند.

    خرید باتری پرسو

    شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

    جهت خرید و دریافت کاتالوگ قیمت باطری پرسو و استعلام قیمت به روز این باتری می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را انجام دهید.

    فروش اینترنتی باتری یو پی اس پرسو

    در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

    قیمت باتری پرسو

    قیمت باطری یو پی اس پرسو، با توجه به آمپراژ و ابعاد و سایر مشخصات متفاوت است. در لیست زیر قیمت به روز باطری پرسو آمده است.

    لیست قیمت باتری ups پرسو

    برای استعلام قیمت تماس بگیرید
    برای استعلام قیمت تماس بگیرید
    برای استعلام قیمت تماس بگیرید
    برای استعلام قیمت تماس بگیرید
    برای استعلام قیمت تماس بگیرید

    جهت تعویض باتری یو پی اس فرسوده خود با باطری پرسو ویدئو زیر را مشاهده نمایید:

    لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    4 نظرات
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    ربیعی
    ربیعی
    3 سال پیش

    سلام گارانتی این باتری ها کاغذی است یا الکترونیکی ؟

    کیان باتری
    کیان باتری
    در جواب  ربیعی
    3 سال پیش

    با سلام
    برای اطلاع از شرایط و میزان گارانتی هر یک از محصولات این شرکت به سایت شرکت صنایع پرسو الکترونیک مراجعه فرمایید.

    داوودی
    داوودی
    3 سال پیش

    سلام این باتری های یو پی اس قابلیت شارژ مجدد ر دارد یا خیر ؟

    کیان باتری
    کیان باتری
    در جواب  داوودی
    3 سال پیش

    با سلام، اگر مدت زمان عمر مفید باتری تمام نشده باشد قابلیت شارژ دارد

    مشاوره رایگان و ثبت سفارش