4.7
(147)

باتری یو پی اس سپاهان به انگلیسی Sepahan از محصولات شرکت مجتمع صنعتی سپاهان می باشد، که از نوع سیلد اسید یو پی اس بوده و مناسب دستگاه های برق اضطراری می باشند.

که باتری های سیلد اسید برای برای جلوگیری از هر گونه نسنتی اسید کاملا بسته شده اند . برای کاهش احتمالی نشتی اسید با لاهایی  یا فیبر پوشانده شده استکه آن ها را سر جای خود نگاهمی دارد.

این نوع باتری ها مزایای بیشتری نسبت و باتری سنتی  معلق در مایع دارند از جمله اینکه راحتی می توان آن ها را در مسافرت های طول و حتی در جاهایی که قابل دسترسی نباشد می تواند مسافت های طولانی را حمل و نقل کند . زیرا در مقابل نشتی نیز محافظت می کند.

در باتری های سنتی معلق در مایع نیز به عنوان یکی از ماده های خطر ناک و بسیار ریسک پذیر در نظر گرفته می شود.

باتری یو پی اس سپاهان2 300x156 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
باتری یو پی اس سپاهان

نمایندگی باتری یو پی اس سپاهان

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در سال ۱۳۷۸ در شهر اصفهان با زیربنای 65000 متر مربع و سرمایه گذاری بالغ بر مبلغ 60 میلیون دلار، در زمینه تولید باتری های خودرویی شروع به فعاللیت نمود و در ادامه باتری های صنعتی (UPS و سولار) به سبد محصولات این مجتمع اضافه گردید.

این مجموعه طی سال های اخیر با اجرای طرح های توسعه متعدد، ظرفیت تولیدی خود را به 5 میلیون دستگاه باتری در سال رسانده است و تا کنون بالغ بر 2000 فرصت شغلی فراهم نموده است.

سپاهان باتری 300x178 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
نمایندگی باتری یو پی اس سپاهان

شرکت سپاهان باتری با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصان و کارشناسان این صنعت، قادر به طراحی و تولید انواع باتری های خودرویی و صنعتی بر اساس استانداردهای جهانی و در آمپراژهای ۳۲ تا ۲۲۰ آمپر است.

یو پی اس اربیتال 300x83 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
فروش باتری های یو پی اس سپاهان
برخی از ویژگی های سپاهان باتری که این مجموعه را به ممتازترین و برترین تولید کننده باتری تبدیل نموده به شرح ذیل عنوان می گردد:
  •  خودکفایی در تولید و تامین کلیه مواد اولیه و اجزای مورد استفاده در تولید باتری که وجب اطمینان از تامین و تولید باتری مورد نیاز کشور در سال های آتی شده و افق روشنی را فرا روی صنعت کشور قرار داده است.
  • بهره مندی از فناوری اطلاعات، پیاده سازی و اجرای سیستم اطلاعات و مدیریت منابع سازمانی (ERP): تولید و ارائه محصولات کاملا به روز و بدون ماندگاری JIT,به بازار که باعث افزایش طول عمر و بهبود عملکرد باتری در زمان فروش و در نهایت به نفع مصرف کنندگان می باشد.
  • ضمانت نامه الکترونیک، ثبت، فعال سازی و استفاده خدمات الکترونیک: ایجاد ضمانت نامه الکترونیک برای اولین باز در صنعت باتری کشور در راستای تسهیل استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی باتری و برطرف نمودن مشکلات ناشی از کارت گارانتی و سیستم سنتی گارانتی اعم از بارندگی، مفقود شدن و
  • ایجاد آخرینزیر ساخت خای مناسب جهت کامل نمودن چرخه تولید و بازیافت باتری: فراهم نمودن امکان بازیافت باتری های فرسوده جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کمک به حفظ آن که از ارزش های شرکت سچاهان باتری می باشد.

 باتری های صنعتی سپاهان

 به طور کلی از باتری های سرب اسیدی که در کاربری غیر خودرویی مورد استفاده قرار میگیرد به عنوان باتری های صنعتی یاد می شود. تعاریف و دسته بندی های مختلفی برای این باتری ها در منابع وجود دارد ولی به طور خلاصه می توان گفت باتری های صنعتی به باتری های پیشرفته ای گفته می شود که برای تامین انرژی سامانه های راینه ای، تجهیزات پزشکی، خوردوهای صنعتی، مقاصد نظامی و سایز موارد استفاده می شود.

یو پی اس 300x222 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
باتری های صنعتی سپاهان

 تقسیم بندی باتری های صنعتی از نظر نوع الکترولیت

  •  باتری های Flooded
  • باتری های VRLA (Valve Regulated Lead Acid)

 مزایای باتری های VRLA نسبت به باتری های Flooded

  •  به دلیل بازترکیب اکسیژن، مصرف آب الکترولیت کمتر است، بنابراین بدون نیاز به نگهداری است.
  •  به دلیل تثبیت الکترولیت در بستر ثابت (ژل برای باتری های ژل و لایه الیاف شیشه برای باتری های AGM). حتی با خارج شدن باتری از وضعیت عمودی، خطر نشت و پاشش اسید وجود ندارد.
  •  به دلیل عدم لایه بندی اسید، تعداد سیکل های شارژ-دشارژ باتری بیشتر است.

 تقسیم بندی باتری های صنعتی از نظر نوع کاربری

 تامین انرژی پشتیبان: که شامل باتری های UPS می گردد. همواره در حالت آماده به کار قرار دارد تا هر زمان نیاز شد از انرژی آن استفاده شود. برای جبران خود دشارژی، باتری در حالت شارژ شناور (Float) قرار میگیرد.

کاربری چرخه ای(Deep Cycle): شامل باتری سولار میگردد. باتری نقش ذخیره انرژی تولید شده از منابع تجدید پذیر انرژی را دارد. انرژی ذخیره شده در باتری در زمانی که منبع اصلی نولید انرژی حضور ندارد، مورد استفاده قرار میگیرد. باتری با DOD نسبتا زیادی به صورت مداوم شارژ و دشارژ می شود.

باتری های ups سپاهان

یو پی اس سپاهان 2 300x159 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
باتری ups ژل سپاهان

باتری های UPS ژل از نوع باتری های دارای سوپاپ تنظیم فشار (VRLA) با الکترولیت ژل هستند. باتری های UPS برای استفاده در حالت آماده به کار (stand by) طراحی شده اند. در این کاربری، از باتری به عنوان منبع ذهیره انرژی جهت تامین انرژی پشتیبان تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی حساس به قطع یا افت کیفیت برق استفاده می شود.

باتری های UPS با دارا بودن فناوری با ترکیب اکسیژن، بدون نیاز به نگهداری هستند یعنی نیاز به بررسی سطح الکترولیت و افزودن مکرر آب در زمان استفاده ندارند. زیرا چرخه بازیابی اکسیژن از اتلاف آب جلوگیری نموده و الکترولیت ژل امکان نشتی اسید از باتری را به حداقل رسانده است. باتری های UPS این مجموعه مطابق با الزامات استاندارد بین المللی IEC 60896-21.22 می باشند و دارای شرایط عملکردی و کارایی مناسب هستند.

باتری یو پی اس سیلد اسید برند سپاهان دارای تکنولوژی روز بوده و در ظرفیت های 65، 42 و 100 آمپر  تولید می گردد. این باتری دارای کیفیت مناسبی است.

کاربرد باتری های یو پی اس

باتری های UPS را می توان در تمامی کاربری هایی که به عنوان منبع ذخیره انرژی پشتیبان نیاز است، مورد استفاده قرار داد. در این کاربری باتری در شرایط شارژ شناور قرار گرفته و به عنوان مدت طولانی کارایی خود را حفظ می کند. بیشترین کاربرد باتری های UPS در موارد ذیل است:

  • دیتاسنترها
  • بانک ها
  • بیمارستان ها
  • تجهیزات اطفای حریق و خدمات اورژانسی
  • روشن نگاه داشتن معابر عمومی در مجتمع های مسکونی

ویژگی های باتری های UPS سپاهان

باتری ژل اربیتال 300x245 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
باتری های UPS ژل اوربیتال سپاهان
  1. مناسب برای کاربری آماده به کار (Stand by Use) باتری های UPS به منظور استفاده در کاربری آماده به کار طراحی شده اند. باتری های UPS را می توان در انواع دستگاه های UPS مورد استفاده قرار داد که برای تامین انرژی پشتیبان رایانه ها و تجهیزات اداری آزمایشگاهی و پزشکی و سایز دستگاه های حساس به افت کیفیت برق استفاده می شوند.
  2. علاوه بر این، باتری های UPS را میتوان در سایز تجهیزاتی که از باتری به عنوان منبع انرژی پشتیبان بهره می گیرند، استفاده نمود. (در صورتی که ولتاژ و جریان اعمال شده در شارژ و دشارژ منطبق با الزامات الکتریکی باتری باشد). آسانسورها سامانه های اطفاء حریق و روشنایی اضطراری مثال هایی از کاربری یاد شده است.
  3. عدم نیاز به سرویس و نگهداری (Maintenance Free) استفاده از دریچه تنظیم شده موجب برگشت آب حاصل از تجزیه الکترولیت باتری به واکنش های شیمیایی و باز ترکیب آن می شود و نیاز به بازرسی و افزودن آب به الکترولیت را حذف می کند.
  4. دشارژ خودبه خود اندک استفاده از مواد اولیه با خلوص بالا موجب کاهش میزان دشارژ خود به خودی باتری می شود.
  5. دانسیته انرژی بالا استفاده بهینه از فضای درون باتری در تولید این محصول موجب افزایش دانسیته انرژی شده است.
  6. محدوده وسیع دمای قابل استفاده باتری های UPS در محدوده دمایی -20 تا 45 درجه سانتیگراد قابل استفاده هستند.
  7. عمر سرویس دهی افزایش مقاومت در مقابل خوردگی با بهره گیری از شبکه های ضخیم سربی با آلیاژ بهینه که دارای کارایی مناسبی در کاربری آماده به کار اس، حاصل شده است.
  8. دریچه تنظیم فشار با این دریچه ها، فشار گاز داخل باتری بیشتر از فشار اتمسفر است که موجب کاهش مصرف آب می شود.
detail1 300x318 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
مشخصات باتری های ups سپاهان

    کیفیت باتری ups سپاهان

    بعضی ویژگی‌های باتری‌های یو پی اس سپاهان عبارت‌اند از:

    • دارای طول متوسط در کاربرد شناور در دمای 25°C
    • Maintenance-free (بدون نیاز به اضافه کردن آب)
    • جداکننده های AGM با کیفیت بالا جهت بازترکیب اکسیژن با بازده بالا
    • نرخ دشارژ خودی پایین با استفاده از مواد خام با خلوص بالا
    • چرخه‌های شارژ و دشارژ نسبتاً بهینه سازی شده
    • قابلیت نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد
    • ساختار کاملا سیلد، بدون نشت الکترولیت
    • بدون نوسان و اشکال در طی کار
    • قابلیت اطمینان بالا و کیفیت پایدار
    • تاییدیه های JIS & GB/T & IEC Standards ,UL & CE Approvals , ISO9001:2015, ISO14001
    • دارای تائیدیه های مخابرات ، شرکت نفت ، شرکت کنترل ترافیک ، بانک های دولتی و خصوصی ، …..
    • باطری های ۱۲ ولت ۷-۲۰۰ آمپر با طول عمر ۳ تا ۵ سال در شرایط ایده آل
    • باطری های مخابراتی ۲ ولت ۲۵۰-۳۰۰۰ آمپر با طول عمر ۵ تا ۱۵ سال در شرایط ایده آل

    منظورر از باتری سیلد اسید سپاهان چیست؟

    باتری یو پی اس سپاهان 300x169 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
    باتری سیلد اسید سپاهان

    باتری سیلد لید اسید VRLA یا باطری سیلد لید اسید Valve-regulated که اغلب با همان باتری سیلد لید اسید شناخته می شود، نوعی از باتری های لید اسیدی است که در انواع کاربردهای برقی استفاده می شوند.

    با توجه به ساختار مهندسی آنها، توانایی استفاده در حوزه های گوناگون، بدون نیاز به تعمیرات را دارند. دو فاکتور مهم جهت افزاش کارآیی و طول عمر باتری، کارکرد باتری در دمای متوسط 25 درجه سانتیگراد و میزان شارژ و دشارژ آنها است.

    به طور کل طول عمر یک باتری بر حسب تعداد سیکل شارژ و دشارژ و میزان سطح دشارژ باتری بیان می شود. به عنوان مثال طول عمر یک باتری AGM در سطح دشارژ ۴۰ درصد در حدود ۱۵۰۰ سیکل بیان می شود.

    باتری های سیلد لید اسید در انواع کاربردهای برقی استفاده می شوند. به خصوص در محل هایی که با قطعی برق بالا مواجه هستند و نیاز به برق DC است.

    باتری های VRLA یا لید اسیدی، دارای دو نوع AGM و GEL هستند. در باتری GEL به الکترولیت آنها پودر سیلیکا اضافه می شود که فرم ژل را به آن می دهد. باتری AGM نیز مخفف Absorbed Glass Mat می باشند که در میان پلیت های باتری ، از فایبرگلاس استفاده می شود. هر دو نوع GEL و AGM مزایای خود را نسبت به یکدیگر دارند. به طور کلی می توان گفت از باتری GEL بیشتر برای مصارف خورشیدی استفاده می شود.

    کاربرد باتری های سیلد اسید سپاهان

    مصارف این باتری در منابع برق اضطراری ( یو پی اس )، باتری بکاپ تابلو فرمان آسانسور، موتور های کرکره برقی، دوچرخه شارژی، اسکوتر برقی ، دوربین مداربسته و ماشین های برقی یا شارژی می باشد.

    • سیستم های اعلام و اطفاء حریق
    • برد مدار فرمان آسانسور
    • مدار فرمان درب های اتوماتیک
    • سیستم های صوتی و اکوستیک
    • تجهیزات پزشکی
    • منابع تغذیه و یو پی اس
    • سیستم‌های برق اضطراری و یو پی اس
    • سیستم‌های اضطراری پشتیبانی
    • سیستم های مخابراتی
    • روشنایی اضطراری
    • سیستم های برق خورشیدی، بادی، هیبریدی و…
    • انواع تجهیزات نیازمند برق DCو….

    گارانتی باطری یو پی اس سپاهان

    مجتمع سپاهان 300x132 معرفی باتری یو پی اس سپاهان
    گارانتی باتری ups سپاهان

    باتری های ups سپاهان در مواردی دارای خدمات گارانتی طلایی سپاهان ( 18 ماه گارانتی محصول – 7 سال خدمات پس از فروش) می باشند.

    مهمترین نکات در تعمیرات باتری یوپی اس سپاهان
    • برای تعمیر کردن باتری های یو پی اس باید چند نکات را نیز مورد توجه قرار بدهیم.
    • اولین نکته تاریخ تولید باتری مربوط به چه سالی می باشد.
    • و نکته دوم این است که مقدار ولتاژ این نوع باتریها چه قدر پایین است.
    • این دو نکته در تعمیر کردن باتری های یو پی اس سپاهان بسیار مهم است.
    • و در خیلی از موارد باتری های تعمیر میشوند، به شرط اینکه باتری های بر اثر اتصال کوتاه و کشیدن آمپر زیاد از حد (که باعث قطع شدن پلیت های داخل آن می گردد).
    • و از انجایی که قیمت باتری های یو پی اس به خاطر استفاده کردن کردن از سرب در این باتر ی ها که دارای مواد سمی و فرآیند های تولید آن ها بسیار پر هزینه و تولید از این دستگاه ها گران قیمت و پیشرفته دارد.

    خرید باتری سپاهان

    شرایط نگهداری باتریهای Sepahan نیز مانند دیگر باتری ها باید در جاهایی که دارای تهویه مناسب و عاری از رطوبت هستند نصب شود.

    طریقه صحیح نصب و راه اندازی باتری، سر بندی و بهره برداری از باتری تاثیر به سزایی در میزان سلامت باتری و طول عمر انها دارد.

    لذا باتری های خریداری شده توسط کارشناس فنی مجاز و مجرب راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

    شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

    جهت خرید و دریافت کاتالوگ قیمت باطری سپاهان و استعلام قیمت به روز این باتری می توانید از طریق لینک زیر که مربوط به تمام برندهای باتری یو پی اس است، سفارش خود را انجام دهید.

    فروش اینترنتی باتری یو پی اس سپاهان

    در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

    قیمت باتری یو پی اس سپاهان

    قیمت باتری ups سپاهان، با توجه به آمپراژ و ابعاد و سایر مشخصات متفاوت است. در لیست زیر قیمت به روز باتری یو پی اس سپاهان آمده است.

    لیست قیمت باتری ups سپاهان

    جهت تعویض باتری یو پی اس فرسوده خود با باطری سپاهان ویدئو زیر را مشاهده نمایید:

    لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    2 نظرات
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    زارعی
    زارعی
    3 سال پیش

    سلام گارانتی باتری یو پی اس سپاهان باتری چند ماه گارانتی دارد؟

    کیان باتری
    کیان باتری
    در جواب  زارعی
    3 سال پیش

    سلام دوست عزیز گارانتی باتری های یو پی اس سپاهان باتری 18 ماهه می باشد.

    مشاوره رایگان و ثبت سفارش