4.6
(19)

باتری برند وارتا به انگلیسی  Varta یکی یاز برندهای بسیار خوب باتری آلمانی است. شرکت وارتا باتری آلمان انواع باتری با کاربردهای مختلف مثل باتری های قلمی، باتری های UPS، باتری های صنعتی و خودرویی را تولید می کند. بنا بر اعلام این شرکت باتری های اتومبیل های نسل جدید در دو طرح رنگ آبی و رنگ نقره ای تولید می شود.

باتری های EFB وارتا VARTA 

شکل باتری وارتا طرح آبی بر اساس تکنولوژی باتری های EFB یا همان enhanced flooded battery ( باتری های سیل افزایشی) تولید شده است. 

Varta EFBBattery باتری برند وارتا
باطری خودرو وارتا

 باتری AGM برند وارتا VARTA

اما طرح نقره ای رنگ برند برای باتری های AGM می باشد.

باتری های AGM هم اکنون بهترین و در عین گرانترین باتری های خودرویی می باشند.

این باتری برای خودروهای نسل جدید مخصوصا خودروهایی که از سیستم خاموش – روشن استفاده می کنند، بسیار مناسب می باشد.

Varta AGM Battery باتری برند وارتا
باتری AGM وارتا

توضیحات :

” سامانه خاموش – روشن (به انگلیسی: Start-stop system) در خودرو به سیستمی گفته می‌شود که به طور خودکار موتور درون‌سوز را روشن و خاموش می‌کند تا با کاهش زمان کار در جای خودرو اندازه مصرف سوخت را کاهش دهد. این سامانه به ویژه برای شرایط ترافیک سنگین کارامد است. در خودروهای غیر الکتریکی به این سیستم میکروهیبرید گویند. نصب دو سنسور روی جعبه دنده و بوستر، خاموش شدن خودرو در هنگام توقف و حرکت آن با کلاچ را امکان‌پذیر می‌کند.”

نمایندگی باتری وارتا

شرکت باتری سازی وارتا در ابتدا فقط باطری های کوچک و قابل حمل ۷ ولت را تولید میکرد. توماس ادیسون اولین خودرو الکتریکی که از آمریکا وارد آلمان شده بود را راه اندازی کرد باطری این خودرو وارتا بود.در سال ۱۹۱۲ محصولات وارتا به بیش از پانزده کشور صادر میشد. در سال ۱۹۱۴ وارتا پیشرو در صنعت باطری سازی شد. ودر سال ۱۹۳۶ با تغییر باطری ۷ به ۱۲ ولت گام بزرگی در تولید صنعت باطری خودرو برداشت.  شرکت وارتا اولین باطری بدون نیاز به مراقبت و نگهداری با تکنولوژی الکترولیت را در جهان تولید کرد. پس از آن اکثر کارخانجات خودرو سازی با اطمینانی که از محصولات وارتا داشتند از این باطری استفاده می کردند. در سالهای اخیر گروه صنعتی جانسون کنترل برند وارتا خط تولید و وب سایت وارتا را بازبابی کرده اند.

باتری وارتا ساخت کجاست؟ 

varta car 300x221 باتری برند وارتا
باتری وارتا ساخت کجاست

باتری خودرو وارتا ساخت آلمان نسل جدید باطریهای کلسیمی در اروپا و تنها باطری اروپایی در ایران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین باطری شناخته شده در دهه اخیر در جهان طول عمر باطری وارتا بین سه تا پنج سال می باشد مورد استفاده کمپانی بنز آلمان و کمپانی خودرو سازی پورشه می باشد.

باطری وارتا در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد در واقع اکثر تعمیر کاران قدیمی خودرو با استفاده از تجربیات خود در مورد استفاده از باطری وارتا هنوز هم فقط از این باتری استفاده میکنند. ولی متاسفانه امروزه شاهد ورود باطریهای چینی با عنوان باطری وارتا به بازار باطری کشور هستیم. این باطریها که ظاهرا کاملا شبیه به باتری وارتا آلمانی تولید شده اند ولی عملکرد و طول عمرشان بسیار متفاوت است . تشخیص باطری وارتا اصل و نوع چینی آن به علت شباهت زیاد بسیار دشوار است و فقط کارشناسان باتری از عهده این کار برمیایند. تاریخ تولید باطری وارتا در زیر باطری هک شده است .

معرفی باطری آلمانی وارتا

کیفیت باتری برند وارتا

باتری برند وارتا جزو بهترین و با کیفیت ترین باتریهای تولید شده در کشور آلمان میباشد که به علت کیفیت خوب و طول عمر بالا در ایران نیز طرفداران بیشماری دارد.

مزایای باطری اتمی برند

  1. عدم نیاز به سرویس کردن
  2. عدم نیاز به اسید باتری
  3. حداقل زمان تخیله باتری
  4. طول عمر بالا
  5. قدرت فوق العاده برای اتومبیل های با توان مصرفی بالا
  6. مقاومت در برابر حرارت بالا ( مخصوص مناطق گرمسیر )

کیفیت باتری خودرو وارتا

varta car4 300x221 باتری برند وارتا
کیفیت باتری آلمانی وارتا
  • باطری ماشین وارتا ساخت آلمان نسل جدید باطریهای کلسیمی در اروپا
  • باطری وارتا تنها باطری اروپایی در ایران.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش.
  • باتری ماشین وارتا بهترین باطری شناخته شده در دهه اخیر در جهان می باشد.
  • باطری ماشین وارتا دارای تمامی تاییدیه ها و استانداردهای بین المللی باطری در جهان.
  • باطری وارتا اولین باطری وارد شده در ایران.
  • طول عمر باطری وارتا بالا می باشد.
  • باطری ماشین وارتا مورد استفاده کمپانی بنز آلمان و کمپانی خودرو سازی پورشه میباشد .
  • باطری وارتا مناسب برای انواع خودرو های داخل کشور ازجمله پژو مگان. ماکسیما. هیوندا. و غیره.

نحوه محاسبه تاریخ تولید باطری برند وارتا

برای مشاهده تاریخ تولید این باطری باید باتری را بچرخانید و به کف باطری توجه کنید. نحوه محاسبه تاریخ تولید وارتا هم بدین شکل است که در کف باطری شما دو صفحه دقیقا مانند ساعت را مشاهده می کنید. ساعت سمت راست سال تولید باتری را نشان میدهد یعنی عقربه ساعت روی هر عددی که بود آن عدد سال تولید باطری است و ساعت سمت چپ ماه تولید را نشان می دهد ماه های سال دور ساعت نوشته شده اند عقربه روی هر ماهی که بود آن ماه  همان ماه تولید باطری برند وارتا می باشد.

گارانتی باتری برند وارتا در کیان باطری

باتری برند وارتا توسط کیان باطری گارانتی شده و همراه با ارسال رایگان ضمانت نامه معتبر شرکت کیان باتری، به مشتریان ارائه می گردد. این برند برتر باطری  تولید کمپانی وارتا آلمان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 6 ماهه می باشد. باطری برند وارتا  شرکت وارتا دارای شش ماه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

 قیمت باطری وارتا

جهت اطلاع از قیمت به روز  و آخرین قیمت باطری Varta می توانید به صورت ۲۴ ساعته با امداد کیان باتری در تماس باشید.  قیمت باطری برند وارتا آلمانی و مشاوره در مورد خرید باتری را فقط از ما بخواهید. فقط با یک تماس باتری برند وارتا وارتا را در اسرع وقت در محل خود دریافت نمائید.

توجه: لیست قیمت باتری وارتا در زیر با احتساب دریافت داغی باطری فرسوده از مشتری می باشد، در صورت نبود آن به ازای هر آمپر باطری، مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

مصارف باطری برند وارتا

varta cr2 300x221 باتری برند وارتا
باتری وارتا در خودرو های اروپایی

امروزه بیش از هشتاد درصد کارخانه های خودرو سازی اروپا از باطری وارتا استفاده میکنند. در واقع باطری وارتا اولین و معتبر ترین تولید کننده باطری در سطح جهان به شمار میرود. و انواع باطری برای خودرو هاس سبک و سنگین را تولید میکند. اطری وارتا به گونه تولید می شود که قدرت و میزان برقی که برای هر خودرو تولید میکند بیش از نیاز آن خودرو است. طول عمر محصولات وارتا دارای بیشترین طول عمر ممکن برای باطری یک خودرو است.

امروزه باطری وارتا در کشور های اروپایی شامل پنج سال گارنتی و خدمات پس از فروش است. این باطری در شرایط نرمال عمر مفید خیلی بالایی دارد. خودرو سازی BMW به علت اطمینانی که به محصولات وارتا دارد این باطری را به عنوان تنها باطری مورد استفاده بر روی BMW انتخاب کرده است.

خرید باطری برند وارتا 

شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

در ایران به خاطر گرانی زیاد این باتری ها و همچنین مشکلات در واردات این باتری ها، به ندرت قابل خرید است . به همین دلیل دارندگان خودروهای نسل جدید در ایران از باتری های کره ای سرب – کلسیمی با تکنولوژی MF استفاده می کنند.

جهت خرید باتری برند وارتا و اطلاع از قیمت این محصول می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

خرید باطری برند وارتا آلمان

همچنین اگر شما اطلاع کافی از باطری مناسب ماشین خودتان ندارید می توانید از اطلاعات صفحه زیر ( لینک پایین) استفاده کنید.

باتری مناسب خودروها

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باطری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باطری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش