4
(25)

شرکت وارتا باتری آلمان از قدیمی ترین شرکت های باتری سازی در اروپا می باشد. درواقع تاریخچه ورود باطری آلمانی به بازار به سالها قبل بر می گردد. در واقع اولین باطری که در دنیا برای خودرو تولید شد باطری وارتا بود. قطعا تعمیر کاران قدیمی ماشین با نام وارتا آشنا هستید. قدیمی ترین برند تولید باطری خودرو در جهان می باشند.

معرفی کمپانی باطری سازی وارتا آلمان

تاریخچه کارخانه کمپانی وارتا

در سال ۱۸۸۰ که تکنولوژی در مرحله اول تکامل تکامل خود بود. همان موقع نیاز به باطری و مولد برق احساس شد. آدلف مولر وارتا بنیانگذار شرکت بوش و مولر که بعدا با تلفیق این دو وارتا شکل گرفت. در واقع وارتا نام تجاری و ریشه ای شرکت AFA می باشد. وارتا در ابتدا فقط باطری های کوچک و قابل حمل ۷ ولت را تولید میکرد. توماس ادیسون اولین خودرو الکتریکی که از آمریکا وارد آلمان شده بود را راه اندازی کرد باطری این خودرو وارتا بود. در سال ۱۹۱۲ محصولات وارتا به بیش از پانزده کشور صادر می شد.

Ellwangen Varta 300x189 شرکت وارتا باتری آلمان
کارخانه کمپانی باتری وارتا در آلمان

در سال ۱۹۱۴ وارتا پیشرو در صنعت باطری سازی شد. ودر سال ۱۹۳۶ با تغییر باطری ۷ به ۱۲ ولت گام بزرگی در تولید صنعت باطری خودرو برداشت. شرکت وارتا اولین باطری بدون نیاز به مراقبت و نگهداری با تکنولوژی الکترولیت را در جهان تولید کرد. پس از آن اکثر کارخانجات خودرو سازی با اطمینانی که از محصولات وارتا داشتند از این باطری استفاده میکردند. در سالهای اخیر گروه صنعتی جانسون کنترل برند وارتا خط تولید و وب سایت وارتا را بازبابی کرده اند.

در سال ۲۰۰۰ مرکز تخصصی نو آوری وارتا تاسیس شد. استاندارد مقاومتی باطری ۱۰ برابر در مقابل لرزش بیشتر شد. وارتا برای اولین بار صفحات داخل باطری را مشبک و دارای ارتفاع بیشتری کرد و عملکرد جدا سازی صفحات باطری را انجام داد. که این کار باعث بالا رفتن کیفیت و طول عمر باطری ها شد. در سال ۲۰۰۹ وارتا سه جایزه مهم را دریافت کرد.

  • جایزه بهترین فروشنده و خدمات فروش در سال ۲۰۰۹
  • جایزه سال ۲۰۰۹ جنرال موتورز.
  •  جایزه تولید کنندگان ماشین سنگین volvo.

محصولات شرکت وارتا باتری

این شرکت انواع باتری با کاربردهای مختلف مثل باتری های قلمی، باتری های UPS، باتری های صنعتی و خودرویی را تولید می کند. بنا بر اعلام این شرکت باتری های اتومبیل های نسل جدید در دو طرح رنگ آبی و رنگ نقره ای تولید می شود.

باتری های EFB وارتا VARTA

شکل باتری وارتا طرح آبی بر اساس تکنولوژی باتری های EFB یا همان enhanced flooded battery ( باتری های سیل افزایشی) تولید شده است. 

 باتری AGM برند وارتا VARTA

اما طرح نقره ای رنگ برند برای باتری های AGM می باشد. باتری های AGM هم اکنون بهترین و در عین گرانترین باتری های خودرویی می باشند.

این باتری برای خودروهای نسل جدید مخصوصا خودروهایی که از سیستم خاموش – روشن استفاده می کنند، بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های محصولات شرکت وارتا باتری

varta 300x207 شرکت وارتا باتری آلمان
محصولات شرکت باتری وارتا
  • باطری ماشین وارتا ساخت آلمان نسل جدید باطریهای کلسیمی در اروپا
  • باطری وارتا تنها باطری اروپایی در ایران.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش.
  • باتری ماشین وارتا بهترین باطری شناخته شده در دهه اخیر در جهان می باشد.
  • باطری ماشین وارتا دارای تمامی تاییدیه ها و استانداردهای بین المللی باطری در جهان.
  • باطری وارتا اولین باطری وارد شده در ایران.
  • طول عمر باطری وارتا بالا می باشد.
  • باطری ماشین وارتا مورد استفاده کمپانی بنز آلمان و کمپانی خودرو سازی پورشه میباشد .
  • باطری وارتا مناسب برای انواع خودرو های داخل کشور ازجمله پژو مگان. ماکسیما. هیوندا. و غیره.

کاربرد باطری های شرکت وارتا

VARTA 1 300x163 شرکت وارتا باتری آلمان
محصولات شرکت وارتا باتری

امروزه بیش از هشتاد درصد کارخانه های خودرو سازی اروپا از باطری وارتا استفاده میکنند. باطری وارتا با تولید سه نوع باطری نقره ای. آبی و مشکی کارایی و کیفیت باطری را تضمین میکند. در واقع باطری وارتا اولین و معتبر ترین تولید کننده باطری در سطح جهان به شمار میرود. و انواع باطری برای خودرو هاس سبک و سنگین را تولید میکند.

در واقع باطری وارتا به گونه تولید میشود که قدرت و میزان برقی که برای هر خودرو تولید میکند بیش از نیاز آن خودرو است. طول عمر محصولات وارتا دارای بیشترین طول عمر ممکن برای باطری یک خودرو است. امروزه باطری وارتا در کشور های اروپایی شامل پنج سال گارنتی و خدمات پس از فروش است. این باطری در شرایط نرمال بین هفت تا ده سال عمر مفید دارد. خودرو سازی BMW به علت اطمینانی که به محصولات وارتا دارد این باطری را به عنوان تنها باطری مورد استفاده بر روی BMW انتخاب کرده است.

باتری وارتا در ایران

باطری وارتا در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد در واقع اکثر تعمیر کاران قدیمی خودرو با استفاده از تجربیات خود در مورد استفاده از باطری وارتا هنوز هم فقط از این باتری استفاده میکنند. ولی متاسفانه امروزه شاهد ورود باطریهای چینی با عنوان باطری وارتا به بازار باطری کشور هستیم. این باطریها که ظاهرا کاملا شبیه به باتری وارتا آلمانی تولید شده اند ولی عملکرد و طول عمرشان بسیار متفاوت است. تشخیص باطری وارتا اصل و نوع چینی آن به علت شباهت زیاد بسیار دشوار است و فقط کارشناسان باتری از عهده این کار برمیایند. تاریخ تولید باطری وارتا در زیر باطری هک شده است.

نحوه محاسبه تاریخ تولید باتری وارتا

برای مشاهده تاریخ تولید این باطری باید باطری را بچرخانید و به کف باطری توجه کنید. نحوه محاسبه تاریخ تولید وارتا هم بدین شکل است که در کف باطری شما دو صفحه دقیقا مانند ساعت را مشاهده میکنید. ساعت سمت راست سال تولید باتری را نشان میدهد یعنی عقربه ساعت روی هر عددی که بود آن عدد سال تولید باطری است و ساعت سمت چپ ماه تولید را نشان میدهد ماههای سال دور ساعت نوشته شده اند عقربه روی هر ماهی که بود آن ماه میشود ماه تولید باطری.

نمایندگی باطری وارتا در ایران

امروزه باطری وارتا در اکثر کشور ها نمایندگی رسمی دارد. و وظیفه این نمایندگی ها فروش و ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان است. که باتری وارتا در ارائه این گونه خدمات به مشتریان خود در سطح جهان بی نظیر است. هر شخص با خرید یک عدد باتری وارتا برای اتومبیل خود شرکت وارتا به غیر از پنج سال گارانتی باتری که به مشتری میدهد این اطمینان را به شخص می دهد که تا یک سال هر گونه خدمات در ارتبط با برق خودرو نیاز داشته باشد شرکت وارتا باطری این خدمات را به صورت رایگان برای مشتری انجام می دهد. این کار باعث اعتماد زیاد مصرف کنندگان باطری در سراسر جهان به باطری وارتا شده است. البته در کشور ما با توجه به اعمال تحریمها این نوع خدمات انجام نمی شود.

لیست قیمت باتری وارتا

جهت اطلاع از قیمت به روز  و آخرین قیمت باطری وارتا می توانید به صورت ۲۴ ساعته با امداد کیان باتری در تماس باشید.  قیمت باطری آلمانی وارتا و مشاوره در مورد خرید باتری را فقط از ما بخواهید.

شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

توجه: لیست قیمت باتری وارتا در زیر با احتساب دریافت داغی باطری فرسوده از مشتری می باشد، در صورت نبود آن به ازای هر آمپر باطری، مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
امید صدری پور
امید صدری پور
9 ماه پیش

سلام خوبی شما
چرا باتر ی ماشین سنگین ندارین
200 آمپر تا 240

مشاوره رایگان و ثبت سفارش