4.2
(35)

باطری آیسان به انگلیسی isun یکی از محصولات باطری خودرویی تولیدی شرکت یکتا باتری سپاهان در استان اصفهان می باشد. این شرکت تولید کننده انواع باتری های استارتی مناسب خودروهای سبک، نیمه سبک و سنگین می باشد. باتری های تولیدی این شرکت  در انواع سیلد و غیر سیلد و با پوشش آمپراژ 50 تا 200 آمپرساعت تولید و به بازار عرضه می شود.

باتری های برند آیسان این شرکت دارای صفحات کلسیمی اکسپند و از نوع MF (بدون نیاز به نگهداری) می‌باشند که به بازار عرضه شده است.

باتری آیسان2 باتری آیسان تولید یکتا باتری
باطری ماشین آیسان

باتری آیسان ساخت کجاست؟

باطری آیسان محصول ایرانی ساخت شرکت یکتا باتری سپاهان واقع در استان اصفهان، شهرستان شهرضا، شهرك صنعتي رنگسازان می باشد.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

نمایندگی باطری آیسان یکتا باتری

yekta 300x138 باتری آیسان تولید یکتا باتری
نمایندگی باطری آیسان یکتا

شرکت یکتا باتری سپاهان (سهامی خاص) در فروردین 1390 در زمینه مشاوره، بازیافت، تولید، مونتاژ و صادرات و واردات کلیه باتری های خودرو، صنعتی، موتوری، قلمی و قطعات  آن ها و خرید و فروش، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی تاسیس و فعالیت خود را در دو فاز تولیدی آغاز نمود.

فاز اول در سال 1392 در زمینی به مساحت 17600 متر مربع در زمینه بازیافت باتری های سرب اسیدی و تولید شمش سرب 2400 تن سالیانه به بهره برداری رسید. و فاز دوم در سال 1394 در زمینی به مساحت 19000 متر مربع باتری های سرب اسیدی به بهره برداری رسید.

این شرکت با هدف تولید سالیانه 1200000 عدد باتری شروع به فعالیت نموده و پس از دریافت گواهینامه استاندارد ایران محصولات خود را با پوشش آمپراژ 50 تا 200 آمپرساعت و در انواع سیلد و غیر سیلد عرضه میکند.

روزنامه رسمی ثبت علامت تجاری آیسان

علامت تجاری آیسان 300x212 باتری آیسان تولید یکتا باتری
ثبت علامت تجاری آیسان isun توسط یکتا باتری سپاهان
  • شماره اظهارنامه ثبت علامت: ۱۳۹۴۵۰۱۴۰۰۰۱۰۴۶۳۹۱ مورخ: ۳۰/۰۹/۱۳۹۴ شماره ثبت علامت: ۲۴۶۸۰۵ مورخ: ۱۵/۰۲/۱۳۹۵ مالک علامت: شرکت یکتا باتری سپاهان نوع شخص حقوقی: سهامی خاص شماره ثبت: ۴۳۶۰۰
  • طبقات: طبقه ۹: باتری، باتری برق برای وسائط نقلیه، باتریهای الکتریکی برای خودروها، سرباتری خودرو، طبقه ۳۵: تبلیغات، صادرات، خرید و فروش،
  • اجزاء علامت: کلمه isun به لاتین برروی یک خط به رنگ زرد پرتغالی برروی زمینه به رنگ مشکی و قرمز و در بالای کلمه i سه هلال بصورت نقطه چین در سه سایز مختلف به رنگ زرد پرتقالی، طبق نمونه.
  • مدت اعتبار ثبت علامت: ده سال از تاریخ ۳۰/۰۹/۱۳۹۴ الی ۳۰/۰۹/۱۴۰۴

مشخصات باتری آیسان

امروزه کارخانه های تولید کننده باطری تولیداتشان را به دو صورت عرضه می کنند.
۱ باطری های سیلد (اتمی)
۲ باطریهای غیر سیلد یا اسیدی

تفاوت عمده در این دو نوع باطری جنس صفحات داخل باطری می باشد.

باتری های اصطلاحا اتمی آیسان که اشتباها به باطری خشک در کشور ما معروف است و مصرف کنندگان تصورشان بر این است که داخل این نوع باطریها الکترولیت (اسید)وجود ندارد این یک تصور اشتباه است. داخل این باطری ها مانند باطریهای اسیدی الکترولیت یا همان اسید وجود دارد. ولی به دلیل جنس و نوع صفحات داخل باطری الکترو لیت آن کاهش نمی یابد و نیازی به چک کردن سطح اسید آن نیست . برای همین این نوع باطریها را باطریهای بدون نیاز به مراقبت می نامند (Maintenance free)

جدید ترین نوع این باطری ها، باطری های سیلد کلسیم و سیلد سیلور کلسیم (باتری آیسان ) هستند. باطری هایی که روی آنها نوشته شده Calcium MF از دسته باطریهای اتمی می باشند. اما نکته ای که در مورد باطری های اتمی (باتری آیسان ) مطرح است این است که چگونه میتوانیم از شارژ ویا دشارژ شدن باطری آگاه شویم؟

ساده ترین روش برای این کار چک کردن چشمی روی باطری است که دارای سه حالت است. حالت سبز رنگ که نشان از شارژ بودن باطری است. حالت سیاه رنگ که نشان ضعیف شدن باطری است و حالت سفید که نشان دهنده تخلیه شدن باطری است که اگر با شارژ کردن باطری مجددا باطری تخله شود نشان دهنده خراب بودن باطری می باشد و باید نسبت به تعویض باطری اقدام نمایید.

اما باطری های اسیدی که روی هر یک از خانه های باطری یک درب تعبیه شده که جمعا شامل شش درب روی باطری می باشد. برای جلوگیری از کاهش سطح الکترو لیت باطری باید درب را باز کرد و آن را چک کنید و در صورت لزوم به آن آب مقطر اضافه کرد.

کیفیت باتری آیسان

باتری آیسان3 باتری آیسان تولید یکتا باتری
کیفیت باتری آیسان
  • باطری ماشین isun محصولی از شرکت یکتا باتری سپاهان می باشد.
  • دارای چشمی جهت مشخص نمودن الکترولیت
  • دارای صفحات کلسیم- کلسیم
  • قدرت استارت زنی مناسب
  • صفحات باتری با کیفیت بالا و استاندارد
  • خط تولید جدید و تکنولوژی به روز
  • دارای استاندارد ایران
  • طول عمر بالا
  • خدمات پس فروش (گارانتی) یکساله
  • حمل و نصب آسان باتری با استفاده از دسته های مستحکم تعبیه شده روی بدنه باتری
  • دارای نشانگر باتری

اطلاعات نوشته شده روی باتری isun

  • بر روی باتری رقمی نوشته شده که با عدد 5 شروع می شود. دو رقم بعد از 5 نشان دهده آمپراژ باطری می باشد.
  • مثلا 57412، باتری 74 آمپر می باشد.
  • عبارت SMF اختصاری Sealed Maintenance Free می باشد که نشان می دهد باتری نیاز به نگهداری و تعویض آب اسید ندارد و خشک اتمی است.

گارانتی باتری آیسان

یکتا باتری 300x87 باتری آیسان تولید یکتا باتری
گاراتی باتری آیسان یکتا باتری

    محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص خودرو های شخصی و گارانتی ۶ ماهه مخصوص خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

    در واقع باتری های ۵۰ الی ۷۵ آمپرساعت که برروی خودرو شخصی نصب گردد دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است و باتری های ۵۰ الی ۷۵ آمپرساعت که روی خودروهای عمومی نظیر تاکسی نصب گردد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض است.

    همچنین باتری های بالای ۹۰ آمپرساعت که مخصوص خودرو های نیمه سنگین و سنگین است نیز دارای ۶ ماه ضمانت تعویض هستند.جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات این شرکت می بایست به نمایندگان رسمی شرکت یکتا باتری مراجعه کنید.

    شرایط عدم وجود گارانتی

    • همراه نداشتن کارت گارانتی و فاکتور، مخدوش بودن یا مطابقت نداشتن شماره سریال کارت گارانتی و باطری و یا مفقود و مخدوش شدن بارکد روی باطری .
    • عدم مطابقت نوع باطری با ظرفیت مصرفی خودرو
    • عدم ارسال فعال سازی سریال باطری به سامانه پیامکی شرکت یا فعال سازی شماره سریال گارانتی در سایت شرکت یکتا باتری سپاهان
    • درج نوع خودرو از لحاظ شخصی یا عمومی و کلیه مشخصات مصرف کننده در کارت گارانتی الزامی بوده و عدم درج مشخصات خودرو، اطلاعات مندرج در کارت گارانتی و مشخصات مشتری باعث ابطال کارت گارانتی می شود .
    • خشک شدن آب اسید باطری، گل آلوده شدن یا تغییر رنگ اسید که ناشی از شارژ بیش از حد دینام می باشد.
    • استفاده طولانی مدت از باطری در زمان خاموش بودن که باعث سولفاته شدن صفحات و تغییر رنگ الکترولیت به قرمز می گردد .
    • کاهش وزن باطری و یا سفید شدن هیدرومتر (چشمی ) در باطری های سیلد
    • باتری های قطب معکوس شامل گارانتی نمی شود.
    • ذوب شدن قطب های مثبت و منفی باطری و اتصال کوتاه

    قیمت باطری آیسان

    در زمان خرید باتری ماشین آیسان برخی از نکات مورد توجه قرار می گیرد که البته در قیمت ها نیز تأثیرگذار بوده است. از نکات قابل توجه در زمان خرید باتری ماشین عبارت اند از:

    • بررسی مشخصات و ابعاد فیزیکی
    • کشور و برند سازنده باتری
    • توجه به قیمت انواع باتری
    • بررسی آمپراژ باتری ها
    • کنترل گارانتی باتری

    قیمت باطری آیسان

    توجه: قیمت باطری ماشین isun با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده از مشتری می باشد، در صورت نبود آن به ازای هر آمپر باتری، مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

    خرید باتری های آیسان

    شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188200200 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

    جهت خرید باتری های ایرانی و اطلاع از قیمت این محصولات می توانید از لینک زیر استفاده نمایید: فروش اینترنتی باتری خودرو

    مشخصات فنی آمپراژ باطری آیسان

    شرکت باتری آیسان در کارخانه یکتا باتری تولید می شود و محدوده وسیعی از ظرفیت ها و آمپراژ ها را در قالب های استاندارد دارا می باشد.


    اگر می خواهید بدانید کدام باتری مناسب خودروی شما می باشد می توانید با توجه به مدل خودروهای خودتان از طریق لینک زیر باتری را انتخاب کنید.

    باتری مناسب خودروها

    لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    9 نظرات
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    هدایت
    هدایت
    3 سال پیش

    سلام، لطفا لیست نمایندگی های شهرستانها رو مشخص بفرمائید، الان دو روز است بنده برای تعویض باطری سرگردانم. با تشکر

    کیان باتری
    در جواب  هدایت
    3 سال پیش

    برای تعویض با شرکت یکتا باتری تماس حاصل فرمایید.

    داوودی
    داوودی
    3 سال پیش

    سلام کیفیت این باتری نسبت به محصولات صبا باتری میفرمایید؟

    کیان باتری
    در جواب  داوودی
    3 سال پیش

    با سلام
    برای مقایسه ی دو باتری خودرو با هم باید موارد متعددی را در نظر گرفت .که می توان به عنوان ضعف یا نقطه ی قوت هر یک از این محصولات دانست. گانتی ارایه شده هر دو شرکت برای تولیدات خود با هم برابر است و عمر مفید انها نیز همین طور. ضمن اینکه صبا باتری با گسترده بودن میزان خدمات در کل ایران هم در مورد خرید باتری و هم در خصوص ارایه گارانتی می تواند کار را برای خریدار راحت تر کند .

    نصرالله
    نصرالله
    3 سال پیش

    شماره وآدرس نمایندگی ها را اضافه کنید

    کیان باتری
    در جواب  نصرالله
    3 سال پیش

    با سلام
    برای دریافت ادرس و شماره تماس نمایندگی های هر یک از کارخانه های باتری سازی ،با شماره های خدمات پس از فروش انها تماس بگیرید، یا به سایت شرکت مربوطه مراجعه کنید.

    محمد
    محمد
    2 سال پیش

    سلام من باطری نوبل خریداری کردم و خراب شد بجاش باطری ایسان دادن بهم که برچسپی چیزی نداره فقط حروف خارجی طلایی بغلش زده ایسان حالا تاریخ ساخت رو از کجاش بفهمم که کی ساخته شده؟

    برات
    برات
    2 سال پیش

    قیمت قیمت قیمت قیمت قیمت قیمت قیمت؟ ؟؟؟

    کیان باتری
    در جواب  برات
    2 سال پیش

    با سلام
    متاسفانه این محصول موجود نمی باشد ولی در صورتی که محصولی جایگزین خواسته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت و موجودی روزانه می توانید با شرکت کیان باتری به شماره تلفن 88200200-021 تماس حاصل نمائید.

    error: کیان باتری 02188200200
    مشاوره رایگان و ثبت سفارش