4.5
(22)

انتخاب باتری ماشین ارزان شاید در نگاه اول اقدام اقتصادی به نظر برسد، ولی امکان دارد در زمانی نه چندان دور هزینه هایی زیادی را به شما متحمل کند.

توجه به باتری ماشین همانقدر حائز اهمیت است که قطعات دیگر. یکی از عواملی که باعث بهبود کاکرد خودروتان می شود یک باتری قوی و پر آب است.

انتخاب باتری بستگی به برند، قیمت، اندازه، ظرفیت ذخیره و ضمانت باتری دارد. همچنین داشتن دانش و اطلاعات مناسب در این زمینه شما را کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مزایای انتخاب باتری ماشین با کیفیت

  • خراب نشدن زود هنگام

خراب شدن باتری از مشکلات شابع برای رانندگان است. باتری ها باید توانایی کار در سرما را داشته باشند تا باقی قطعات به خوبی کار کنند.

سن باتری و سرما از عوامل اصلی خرابی و نارسایی باتری هستند.

  • افزایش طول عمر باتری

باتری های ارزان قیمت غالبا از طول عمر کمتری نیز برخوردار هستند. به طور معمول باتری های با کیفیت بین 3 تا 5 سال عمر می کنند که باتری های با کیفیت بالا اگر در به درستی نگهداری شوند در زمان طول عمر خود به خوبی کار می کنند.

همچنین در صورت استفاده از لوازم برقی اضافه مانند چراغ های اضافی، برای افزایش عمر باتری خودرو از باتری های با کارایی بالا استفاده کنید.

car battery1 انتخاب باتری ماشین با کیفیت
انتخاب باتری ماشین
  • رسیدگی کمتر

باتری های خودرو معمولا از سلول های استاندارد تشکیل شده اند که نیاز به نگهداری خاصی ندارند. اگرچا باتری های با کیفیت بالا به بررسی و رسیدگی خاصی نیاز ندارند اما بررسی سالیانه برای اطمینان از سلامت باتری حائز اهمیت است.

  • فناوری های نوین و پیشرفته تر

باتری هایی که از کیفیت بالاتری برخوردارند، فناوری های پیشرفته تری هم نسبت به باتری های پایین رده دارند و همین یکی از عوامل افزایش طول عمر آن هاست. همچنین این از مواد اولیه با کیف بالاتری برای طراحی آنها استفاده شده است.

  • ضمانت و گارانتی

ضمانت و گارانتی و طول مدت آن یک شاخصه مهم در مورد هر محصولی است. هر چقدر سازنده به کیفیت بالای محصول خود معتقد باشد، مدت طولانی تری برای گارانتی در نظر خواهد گرفت.

در این مورد می توانید به دنبال باتری هایی با ضمانت تعویض 3ساله باشید تا بتوانید از بهترین کیفیت ها استفاده کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
لاله ابراهیمی
لاله ابراهیمی
8 روز پیش

حالا با این توضیحاتی که دادید میشه بفرمایید که باتری با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشه که موقع خرید بهش بیشتر توجه کنیم؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  لاله ابراهیمی
1 روز پیش

با سلام درود بر شما باتری خوب و با کیفیت بایستی دارای چهار ویژگی عمده باشد. 1. ظرفیت مناسب خودرو: برای هر خودرو بایستی باتری با آمپراژ استاندارد آن که توسط تولیدکننده تعیین می شود را انتخاب نمایید. 2. مکانیزم تولید باتری: در حال حاضر رایج ترین باتری های موجود در سطح بازار که نیاز به نگهداری کمتری دارند باتری های سیلد (اصطلاحا اتمی) هستند. (در صورت دسترسی به باتری های اسیدی نیز مناسب و با کیفیت هستند اما نیاز به نگهداری خواهند داشت). 3. کیفیت و طول عمر: یک باتری با کیفیت قطعا طول عمر بیشتری نسبت به سایر… خواندن ادامه ...

مشاوره رایگان و ثبت سفارش