4.9
(2478)

در این مقاله از کیان باتری به نقد و بررسی ون اینرودز و مزایا و معایب آن می پردازیم. شرکت دانگ فنگ ون‌های کوچک خود را با کد سری c تولید می‌کند. نمونه‌های مختلفی از دانگ فنگ سری C در فهرست تولیدات این شرکت موجود است که وظیفه حمل مسافر و یا بار را به عهده دارند. دانگ فنگ C35 که جهت حمل‌ونقل بار به کار گرفته می‌شود، همان مدلی است که از این به بعد در ایران با نام ون اینرودز شناخته خواهد شد.

این ون جمع وجور که نخستین بار در سال ۲۰۱۲ به بازار چین راه پیدا کرده است، سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ به طور رسمی توسط گروه بهمن رونمایی شد و اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در اختیار خریداران قرار گرفت.

وناینرودزبهمنموتورمشخصاتفنیقیمت نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور
نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

معرفی و بررسی کامل ون اینرودز

Bahamn motor inroads 32 767x498 1 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور
معرفی و بررسی ون اینرودز بهمن

ون جدید بهمن موتور، که نام اینرودز (inroads) برای آن درنظر گرفته‌اند، نسخه ایرانیزه دانگ فنگ C35 و سوکون است که با برخی تغییرات فنی و ظاهری وارد بازار ایران شده است.

بازار هدف این ون برای مشاغل مرتبط به باربری است و فروشگاه های اینترنتی، کافه و رستوران های خودرویی، مشاغل شخصی نیازمند به خودرو مانند خشکشویی و… می توانند از اینرودز استفاده کنند. همچنین با توجه به ظرفیت باربری این ون، فضای بار مسقف، فضای کاربری استاندارد آن، مزیت امکان تردد در آزادراه ها (وانت ها و پیکاپ ها امکان تردد قانونی در بسیاری از آزادراه ها را ندارد و باید از جاده های قدیمی مخصوص خودروهای کار و تجاری استفاده کنند)، مصرف سوخت کمتر، امکانات بیشتر و… بهمن اینرودز می تواند تا به عنوان جایگزینی برای وانت های سبک شخصی استفاده شود.

فیلم معرفی ون کاربردی بهمن اینرودز

ویدئوی زیر یک معرفی حضوری از خودروی ون اینرودز و توضیحات کامل درباره آن داده است. که تماشای آن کمک زیادی به خریداران این خودرو میکند.

.

بررسی تخصصی مشخصات فنی ون اینرودز

ون اینرودز بهمن موتور دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4500، 1680 و 2000 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 3050 میلی متر اعلام شده است. فاصله بین دو محور زیاد کابینی بسیار جادار را به نسبت ابعاد بدنه برای ون اینرودز به ارمغان آورده و زاویه ورود به شیب و خروج از شیب خوبی هم برای اینرودز بهمن موتور فراهم شده است.

ون اینرودز scaled نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور
بررسی مشخصات فنی ون اینرودز

این خودرو فضای باری به حجم 5.1 متر مکعب دارد و طول، عرض و ارتفاع فضای بار هم به ترتیب معادل 2630، 1480 و 1300 میلی متر است. ارتفاع بارگیری از عقب ون اینرودز هم 680 میلی متر بوده اما در قسمت های جانبی یک پله با ارتفاعی کمتر وجود دارد که سوار و پیاده شدن از این خودرو و همچنین بارگیری را به مراتب ساده تر کرده است.

مشخصات موتور ون بهمن اینرودز

ون اینرودز Inroads بهمن موتور 1 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

اینرودز از یک موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر با تنفس طبیعی استفاده می‌کند که بالاترین قدرت آن برابر با ۱۰۵ اسب بخار و بیشترین گشتاورش نیز ۱۴۰ نیوتن.متر است. این پیشرانه برای خودرویی که با ظرفیت استاندارد بارگیری به وزن دو تن می‌رسد، ضعیف محسوب می‌شود.

ون اینرودز Inroads بهمن موتور 26 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

البته که ماکسیمم سرعت این خودرو که برابر با ۱۴۰ کیلومتر در ساعت است، نشان از ضرایب سنگین گیربکس آن دارد تا توان اندک پیشرانه برای شروع حرکت یا در دنده‌های مختلف، مشکل‌ساز نباشد.

مانند اکثر خودروهای تجاری بازار ایران، ون اینرودز بهمن موتور نیز فاقد گیربکس اتوماتیک است. ضمن اینکه محور محرک آن، روی دیفرانسیل عقب قرار دارد.

مصرف سوخت این موتور حدود ۷.۹ لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی اعلام شده است که برای موتوری به حجم ۱.۵ لیتر زیاد اما برای خودرویی به وزن ۲ تن، قابل قبول خواهد بود.

 

جدول مشخصات فنی ون اینرودز

نوع موتور

DK15-06 NA

حجم موتور(میلی

لیتر)

1493

حداکثر سرعت (km/h)

140

حداکثر قدرت موتور(HP)

105

حداکثر گشتاور(نیوتن متر)

140

استاندارد آلایندگی

یورو 5

نوع گیربکس

5MT

تعداد صندلی

۲

طول×عرض×ارتفاع(میلی متر)

4500*1680*2000

ابعاد قسمت باری(میلی متر)

2630*1480*1300

فاصله محوری(میلی متر)

3050

فاصله عرضی بین دو چرخ (میلی متر)

1435

وزن خالص(کیلو گرم)

1285

میزان گنجایش حمل بار (کیلوگرم)

725

ظرفیت حجمی بار( متر مکعب)

5.1

ظرفیت باک (لیتر)

55

معرفی امکانات و آپشن های ون باری اینرودز

Bahman Inroads 27 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

بهمن Inroads به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرز گردی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، دوربین ثبت وقایع جلو، فرمان کمکی برقی، تهویه دستی، نمایشگر ۹ اینچی لمسی، ۳ در برای دسترسی به فضای بار، رینگ آلومینیومی و… مجهز است. همچنین مشتریان می توانند تا با توجه به نیاز خود، کف پوش فضای بار را از نوع آلومینیومی و یا PVC انتخاب کنند. از سویی جداکننده فضای بار و سرنشیان نیز به صورت آپشن رایگان و در صورت نیاز مشتری بر روی اینرودز نصب می شود.

گارانتی ون اینرودز ۲ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر اعلام شده است و سرویس های دوره ای سال اول تا سقف ۲۰ هزار کیلومتر به صورت رایگان در نمایندگی های بهمن موتور انجام خواهد شد.

    دانلود دفترچه راهنمای ون اینرودز

    بررسی طراحی ظاهری ون اینرودز

    مراسم رونمایی از ون اینرودز بهمن 1 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

    از نظر ظاهری، می‌توان دانگ فنگ C35 را خودرویی متعادل و عامه‌پسند در کلاس ون توصیف کرد. این مدل، با طول ۴۵۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۶۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۲۰۰۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۵۰ میلی‌متر تولید می‌شود.

    طراحی ظاهری خودرو یکی از جعبه ای ترین محصولات بازار را نشان می دهد. البته که این فضای کاملا چهارگوش، امتیاز بزرگی نیز خواهد داشت که بارگیری آسان و استفاده حداکثری از فضا برای قرار دادن لوازم و بار است.

    نمای عقب تا حد ممکن ساده است و چون با یک ون باری روبرو هستیم، خبری از شیشه در درب ورودی عقب و بغل ها نبوده و تمام این قسمت ها با ورق های فلزی پوشیده شده است.

    ظاهر نمای بیرونی ون باری بهمن

    59203 Dongfeng Dfsk Cargo Van C35 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

    طراحی دماغه جلو با وجود قدیمی بودن این خودرو، قابل قبول بوده و طرحی ساده اما هماهنگ و زیبا دارد. چراغ ها به شکل عمودی به سبک کامیونت های شرق آسیا قرار گرفته اند و آینه های جانبی برای نمایش هرچه بیشتر اطراف خودرو و کاهش نقاط کور، در ابعادی بزرگ طراحی شده اند.

    از امتیازات این خودرو باید به وجود دو درب کشویی در هر دو طرف خودرو اشاره کرد که امکان بارگیری و تخلیه آن را راحت تر کرده و امکان پارک کردن خودرو را در هر دو طرف خیابان برای تخلیه و بارگیری، راحت تر و کم خطرتر می کند. ضمن اینکه درب بزرگ عقب نیز برای پر کردن فضای ۵ مترمکعبی داخل کابین، کاملا کاربردی و کافی به نظر می آید.

    طراحی داخل ماشین ون اینرودز

    %name نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

    این خودرو یک ون تجاری بوده و هدف از ساخت آن، حمل و نقل بار است. داخل کابین نیز از همین قضیه پیروی می کند و استفاده از پلاستیک یک رنگ مشکی و پارچه برای بخش جلو کابین، نشان از سادگی این خودرو دارد و فقط برای بعضی از بخش ها از رنگ نقره ای نیز استفاده شده است تا کابین بیش از اندازه، یک رنگ و ساده نباشد.

    %name نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

    در بخش بار نیز به غیر از چند قطعه پوششی در پایین اتاق، در دیگر قسمت ها شاهد پنل های فلزی هستیم و فقط سقف دارای یک پوشش ساده است. طراحی داشبورد نیز ساده و به دور از هیجان بوده و کاملا نشان دهنده قدیمی بودن زمان طراحی این خودرو است.

    وجود ورق آجدار فلزی در کف کابین، در سالم ماندن این بخش در دراز مدت اثر به سزایی خواهد داشت و کوتاهی پالانی های گلگیر نیز، در بارگیری آسان و استفاده حداکثری از فضای داخل، موثر خواهد بود. سیستم تهویه مطبوع دستی است و در بالای دکمه های این بخش و در وسط داشبورد، صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۹ اینچی جای گرفته است که از سادگی داخل کابین و داشبرد، می کاهد.

    مزایا و معایب ون بهمن اینرودز

    article 637884673961391432 thumb 960 542 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

    این خودرو دارای مزیت‌های همچون:قیمت مناسب نسبت به رقبا، قدرت مانو شهری قابل‌قبول، موتور نسبتاً کم‌مصرف مجهز به زنجیر تایمبهره می‌برد.

    در بحث نقاط ضعف می توان به پیشرانه نه‌چندان قدرتمند، گیربکس دنده‌ای، طراحی قدیمی ظاهری، کیفیت پایین متریال داخلی اشاره کرد.

    ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

        مزایای ون بهمن

        van runner dongfeng c35 rear نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

        • دارای استاندارد های 85 گانه

        جالب است بدانید ون اینرودز اولین خودرو در کشور است که کلیه استانداردهای ۸۵گانه مد نظر سازمان استاندارد را کسب کرده و درنتیجه مشتری نگرانی خاصی از بابت توقف تولید به دلیل دریافت نکردن مجوزهای سازمان استاندارد و عدم تطابق با معیارهای سازمان مذکور، نخواهد داشت.

        ضمنا گرچه موتور ون اینرودز در حال حاضر با استاندارد آلایندگی یورو5 روانه بازار شده است اما در صورت نیاز، به راحتی با یک ارتقای نرم‌افزاری می‌تواند به سطح یورو۶ ارتقا پیدا کند و مطابق با استانداردهای آینده به پیش برود.

        • خدمات پس از فروش گسترده

        دانگ فنگ C35 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

        با وجود آنکه ون اینرودز اولین تجربه شرکت بهمن در چنین سگمنت خودرویی به شمار می‌رود، اما نمایندگی‌های گسترده و شبکه وسیع خدمات پس از فروش این شرکت آماده خدمات‌دهی به آن هستند. بنابراین دارندگان این خودرو از لحاظ خدمات پس از فروش با خیالی کاملا راحت از اتومبیل خود استفاده خواهند کرد. ضمنا شرکت بهمن گارانتی ۲ ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر و سرویس رایگان یکساله یا ۲۰ هزار کیلومتر را برای اینرودز در نظر گرفته است.

        • ابعاد مناسب و قابلیت حمل بار

        وناینرودزبهمنموتورمشخصاتفنیقیمت 1 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

          اولین نقطه قوت ون اینرودز ابعاد بدنه جمع‌وجور آن به همراه ظرفیت حجمی مناسب قسمت بار این خودرو است که باعث می‌شود قابلیت تردد آسان در کلیه معابر داخل شهر را داشته باشد و در عین حال حجم بیشتری از بار درون آن جا بگیرد.

          در این صورت صرفه اقتصادی بیشتری برای شرکت حمل و نقل یا مالک خودرو به همراه می‌آید و محموله نیز سریع‌تر به دست مشتری خواهد رسید. همچنین بدنه این خودرو با تیرک‌های تقویتی در قسمت‌های مختلف تجهیز شده تا استحکام آن به‌ویژه از لحاظ واژگونی بیش از پیش ارتقا پیدا کند و در صورت بروز هر نوع حادثه، کمترین صدمه به محموله‌های درون قسمت بار وارد شود.

          • امکانات رفاهی قابل قبول

          113 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

          امروزه امکاناتی مثل سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی و سامانه‌های کنترل کشش و پایداری حتی در بسیاری از خودروهای سواری مونتاژ داخل نیز وجود ندارد، اما بهمن اینرودز این نیاز مشتریان را به طور کامل درک کرده و امکاناتی متناسب با استانداردهای روز دنیا در فهرست تجهیزات خود جا داده است. وجود سامانه کنترل کشش و پایداری هم باعث خواهد شد تا این ون تجاری در مسیرهای لغزنده و پیچ‌های تند پایداری خود را تا حد امکان حفظ کرده و امنیت کاربران و محموله‌های حاضر در قسمت بار را بیش از پیش بالا ببرد.

          • سایر نقاط قوت ون اینرودز

          ون اینرودز به دلیل ابعاد نسبتا جمع‌وجور و برخورداری از کلیه استانداردها به راحتی قادر به تردد در اتوبان‌های درون شهری و کلیه مناطق کشور بوده و از این لحاظ برخلاف بعضی رقبا با هیچ‌گونه محدودیتی روبرو نخواهد شد.

          همچنین شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌ونقل درون شهری و یا فروشگاه‌های اینترنتی با در اختیار گرفتن ون اینرودز بهمن موتور قادر خواهند بود هزینه‌های خود را در این بخش تا حد قابل قبولی کاهش داده و از این طریق به توسعه شبکه مویرگی خود با در اختیار داشتن تعداد بیشتر خودرو اقدام کنند.

          بررسی قیمت ون اینرودز بهمن موتور

          355100653 نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

          اگر با دیدن مشخصات فنی و امکانات ون اینرودز بهمن موتور، هنوز باور نکرده‌اید که این محصول، خودرویی کاملا اقتصادی است، پس باید به سراغ قیمت آن در بازار چین بروید. خریداران چینی می‌توانند ون دانگ‌فنگ C35 را با قیمت پایه‌ای 53 هزار یوآن خریداری کنند؛ یعنی این ون تجاری، قیمتی کمتر از 9 هزار دلار دارد. در جدول زیر، آخرین قیمت نمایندگی بهمن موتور برای ون اینرودز را مشاهده می‌کنید:

          زمانقیمت مصوب
          اسفند 1400498 میلیون تومان
          خرداد 1401559 میلیون تومان

          آیا ون اینرودز ارزش خرید دارد؟

          وناینرودز نقد و بررسی ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور

          اینرودز یکی از ضعیف‌ترین و کوچک‌ترین ون‌های بازار داخل به حساب می‌آید که شاید در نگاه اول خیلی نظرتان را جلب نکند؛ اما وقتی نگاهی به قیمت آن میندازیم متوجه می‌شویم که در حال حاضر این محصول در کشورمان رقیب خاصی ندارد.

          در واقع معدود خودروهای این سگمنت یا به شدت گران هستند یا اینکه باید در بازار دست‌دوم‌ها نمونه‌های با کارکرد بسیار بالا از آنها را خریداری نمائیم. ضمناً اکثر ون‌های موجود در کشور بصورت پیش‌فرض از نوع مسافری هستند و بسته به نیاز بعضاً به انواع دیگر تغییر کاربری داده‌اند اما اینرودز از ابتدا برای حمل بار ساخته شده است.

          نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

          بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

          عضو شوید
          آگاه شوید
          guest
          118 نظرات
          قدیمی ترین
          جدیدترین بیشترین رای
          فید بک نظرسنجی داخل متن
          مشاهده تمام نظرات
          سعید شبانی
          1 سال پیش

          سلام من یک سوال از شرکت بهمن موتور دادم از اواسط سال ۱۴۰۰ که این خودرو در سیاست تولید این شرکت قرار گرفت نباید بهتر نبود این شرکت چند دستگاه از این خودرو را در جاده های مختلف تست بکنند و نقاط ضعف این خودرو را شناسایی و رفع نمایند بعد به مشتریان تحویل بدهند من دارای شرکت دانش بنیان هستم یک دستگاه در تیرماه تحویل گرفتم پرسنل شرکت من اولین مأموریت تا قزوین را آغاز کردن در طی مسیر دیفرانسیل شروع به زوزه کشیدن کرد و مرتب صدای آن زیاد شد تا اینکه مجبور به مراجعه به تعمیرگاه بهمن… خواندن ادامه ...

          علی
          علی
          در جواب  سعید شبانی
          1 سال پیش

          اگر اینطور باشه که شما فرمودین و مورد تست قرار گرفته خریدش اشتباه است

          محمد
          محمد
          در جواب  سعید شبانی
          1 سال پیش

          خدا خیرت بده از راهنمایهات…. اینا بفکر مردم نیستن بفکر جیب خودشونن

          فرشید
          فرشید
          در جواب  سعید شبانی
          1 سال پیش

          دقیقا من هم یک هفته پیش تحویل گرفتم و در ۱۰۰ کیلومتر اول دیفرانسیل به زوزه افتاد ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

          امینیان
          امینیان
          در جواب  فرشید
          11 ماه پیش

          راهش اینه سریع بفروشیش،منم این مصیبت کشیدم.بازم خراب میشه.دفه دوم هم شرکت گارانتی نمیده وحدود۱۷۰میلیون خرج میذاره رودستت؛ببین همه اونایی که تودیوارگذاشتن برافروش،همین بدبختی روکشیدن ولی صداشو درنمیارن،کلا طراحی دف وگیربکسش تعطیله

          رضا
          رضا
          در جواب  امینیان
          9 ماه پیش

          خب اونی که میخره چی؟

          عماری
          عماری
          در جواب  رضا
          8 ماه پیش

          ازاونی که میخره
          ارث میرسه به نوه هاش
          چون صاحب اول وآخرش خودشه

          سالار نادری
          سالار نادری
          1 سال پیش

          سلام خیلی عالیه، آیا میشه کمپر هم بشه؟

          کیان باتری
          کیان باتری
          در جواب  سالار نادری
          1 سال پیش

          با سلام
          بله قابلیت تبدیل به کمپر هم دارد و بسیار مناسب است.

          مجید
          مجید
          در جواب  کیان باتری
          10 ماه پیش

          قابلیت تبدیل به کمپرداره؟؟؟؟
          طرف کمپرکرده باکلی لوازم
          ۲ماهه داره توشیپور ودیوارآگهی میده،هفته‌ای ۱۰تومنم داره کم میکنه قیمتو
          بازفروش نمیره
          این شاهکار بهمن موتورخودشوبه زورمیکشه بعدباوزن لوازم کمپر میخوادچکارکنه؟

          موسایی
          موسایی
          در جواب  کیان باتری
          10 ماه پیش

          دوستای عزیز
          این فرغون اگه چیزبدردبخوری بودحداقل منی که خونم بر اتوبانه وهمه ش توبالکن سیگاردودمیکنم،دست‌کم کم
          روزی یه دونه ازش میدیدم
          یه سال ونیمه اومده توبازار ،کلا۳تادونه تو اتوبان دیدم
          قشششششنگ معلومه یه جای کارمیلنگه

          چطورماشین چینی‌های دیگه ۳ماه بعدرونمایی توخیابونا پرن؟این یکی ستاره سهیله؟

          ناجی نژاد
          ناجی نژاد
          در جواب  کیان باتری
          10 ماه پیش

          قابلیت کمپر هم داره؟؟؟؟
          بسیارهم مناسبه؟؟؟؟؟؟
          مگه زندانی میخوایم جابجاکنیم ؟؟؟؟
          بدون پنجره ونور ،کمپرش کنیم؟؟؟؟
          خدایاااااااااااااااااا

          آخرین ویرایش 10 ماه پیش توسط ناجی نژاد
          وحیده
          وحیده
          در جواب  کیان باتری
          5 ماه پیش

          با۱۰۵ اسب بخاروحجم زیر۱۵۰۰سی سی
          قابلیت کمپرشدن داره؟؟؟
          بسیارمناسبه؟؟؟؟
          🤣🤣😂😅😁🤣😂😅😁🤣😂😅😅😁🤣
          ای خدااااااااااااااااااااااااااا

          آخرین ویرایش 5 ماه پیش توسط وحیده
          محمد
          محمد
          در جواب  سالار نادری
          1 سال پیش

          طرف اتو گالری داره اومده تعریف جنسش بده

          حمید
          حمید
          در جواب  سالار نادری
          1 سال پیش

          جناب نادری
          دقیقاکدوم قسمتهاش خیلی عالیه؟؟؟
          لطفاتوضیح بفرماییدکه بااین همه مشکل وشاکی وضعف،چی باعث شده،شمااینطورتعریف کنیدازاین ون ؟؟؟؟

          امیدزاده
          امیدزاده
          در جواب  سالار نادری
          10 ماه پیش

          سلام اگرکمپربشه پلیس راهوربلافاصله توقیف میکنه انتقال به پارکینگ میشه،بعدبایدبامصیبت نامه ازقاضی بگیری،تکنسین پیداکنی،راضیش کنی ببری پارکینگ ،باحضورنماینده پارکینگ۲-۳روزی وقت بذاری،لوازم کمپینگ روجمع کنی،هزینه پارکینگ وقاضی دادگاه وتکنسین و کرایه حمل لوازم وچندمورددیگه روهم پرداخت کنی،دست ازپادرازتربرگردونی پارکینگ خونه ت وپشیمون وداغون آگهی بزنی تودیوار: ***فروش فوری *** تاازشرش خلاص شی،تازه کی میادماشینی که کمپ شده وهمه جاش سوراخ شده روبه قیمت بخره؟؟خودشماباشی نمیخوای مفت بخری ؟،؟هرکی بخوادبخره شک میکنه که چرابایدیکی کلی هزینه کمپرکنه بعدزیر۳هزارتاهمه روجمع کنه سریع هم بفروشه ایناکه گفتم حدود۳هفته طول میکشه ازروزی که پلیس ماشین رومیخوابونه ،تازه اگه زرنگ باشی وخوش شانس وپارتی داشته باشی… خواندن ادامه ...

          نجیب
          نجیب
          در جواب  امیدزاده
          10 ماه پیش

          داداش خداپدرتو بیامرزه
          منم خرشدم کمپر کردم
          راهورخوابوند
          حدود۴۰روز صبح تاظهردنبال ترخیص وجریمه هاش افتادم
          موقعی که کمپر میشه
          عین تابوت میشه
          بیشترازدو سه شب هم بیشتر نمیشه توش طاقت آورد
          کمپر شیشه وهواخور میخوادکه اگه دیواره هارو سوراخ کنی وپنجره بندازی
          پلیس درجا توقیف می‌کنه و به بیمه خبر میده
          بعدمصیبتا شروع میشه

          کیارش
          کیارش
          در جواب  امیدزاده
          21 روز پیش

          دوستانی که میخوایداین ونو کمپرکنید
          قبلش یکم بررسی کنید
          وزن بیشترازپراید
          حجم موتور:همون پراید
          بعدمیخوایدکلی لوازم بهش اضافه کنید
          انتظارم داشنه باشید
          تو کوه وکمر
          کم نیاره؟
          حداقل تلفن چنتابکسل وجرثقیل روتوگوشیتون همیشه سیوکنید

          حسن
          حسن
          1 سال پیش

          اگر وانت بخوای و بخوای نزدیک ۵۵۰ میلیون پول بدی میری زامیاد یا پادرا میخری که هم ارزونتر هم قدرتش بیشتر ؛ با ۵۵۰ تا سواری ها بهتر از این میدن در ضمن موتورشم زیر صندلی راننذه است این یعنی یک تعویض روغن کنی تمام داخل ماشین روغنیه ، چه برسه به تعمیر موتور ؛ تابستان ها هم که راننده میتونه کاملا از گرمای موتور بهره مند باشه ، کلا به نظرم باب سلیقه ایرانی ها نباشع

          احمد
          احمد
          در جواب  حسن
          9 ماه پیش

          زامیاد و پادرا هم موتور ۹۰ اسبی دارن مال عهد بوق!!! از نظر کشش و موتوری فرقی با زامیاد نمی کنه!

          امینیان
          امینیان
          در جواب  حسن
          7 ماه پیش

          موش توسوراخ نمیرفت
          جاروبه دمش میبست
          مردم ازخرید این ون به غلط کردن افتادن
          صفرش روبه۶۱۰راضین بفروشن بازم کسی زنگ نمیزنه بهشون
          اونوقت بهمن موتوراومده قیمت گذاشنه
          ۸۰۰تومن

          مهدی محمدزاده اوچه
          مهدی محمدزاده اوچه
          1 سال پیش

          با سلام به نظر بنده هم میشه به عنوان باری و هم سواری استفاده کرد ولی قیمتش یه مقدار تنده

          احمدی نسب
          احمدی نسب
          در جواب  مهدی محمدزاده اوچه
          11 ماه پیش

          دوست عزیز
          شمااگه این ون روبعنوان مسافری استفاده کنیدوصندلی توش بذارید،راهنمایی ورانندگی هم جریمه تون میکنه،هم ماشین توقیف میشه تازمانی که صندلیهاروبردارید،ضمناتصادف هم بکنید،مقصرهم نباشید،بیمه خسارت نمیده بهتون

          امیدزاده
          امیدزاده
          در جواب  مهدی محمدزاده اوچه
          11 ماه پیش

          برادرمن
          این ون اصلاکانال کشی هوانداره واسه کابین عقب یعنی سرمایش گرمایش کنسله اون عقب
          تازه اتاق راننده هم باهمون کولربخاری پرایدداره سردوگرم میشه اونم بازجرفراوان
          یعنی راننده وشاگردهم توعذابن درحالت عادی،بعدشمامیخوای صندلی بذاری عقب؟ مسافری که نه شیشه داره براهواخوری نه بخاری وکولرداره چی ازش میمونه بعد نیم ساعت سواری؟

          یوسف
          یوسف
          1 سال پیش

          سلام،من ۶ماهه این ون رو خریدم،باهاش مشهد و تبریز رفتم،تو جاده عالیه،دور تا دورشم پوشیده س و میشه راحت توقف کرد و استراحت کرد،ابعادشم به نسبت ون های دیگه کوچیکه و جای پارک راحت پیدا میشه

          مرادی
          مرادی
          در جواب  یوسف
          1 سال پیش

          سلام دوست گرامی
          برای تردد چه گواهینامه ای باید داشته باشی

          پورکاتبی
          پورکاتبی
          در جواب  مرادی
          6 ماه پیش

          برای ترددچه گواهی نامه ای میخواد؟
          همون گواهی نامه ای که برای فرغون لازمه!!!!

          کوروش
          کوروش
          در جواب  یوسف
          1 ماه پیش

          احتمال زیاد شما فروشنده این محصول هستید ، چون داداشم یکیشو خرید و باهم به همراه خانواده‌ هامون زدیم به جاده ، اولا که وقتی صد کیلومتر سرعت میری موتور مثل خاور ناله میزنه ، دوما طبق گفته دوستان دیفرانسیل زوزه بدی میکشه و سوما اون عقب بسیار خشک ، بدون نور و تهویه هست و بعد یک ساعت خیلی احساس بدی بهت میده
          به حدی که ما سفر شمال رو بیخیال شدیم و از آباده برگشتیم شیراز و با همون سمند قراضه خودم ۶ نفری چپیدیم تو هم و رفتیم ولی باز راحت تر از اون تابوت متحرک بودیم

          رشیدپور
          رشیدپور
          در جواب  کوروش
          3 روز پیش

          ای کاش قبل خرید
          کامنت های مردمومیخوندید
          اینجورپشیمون نمیشدید

          رادمنش
          رادمنش
          در جواب  کوروش
          1 روز پیش

          چقدر زیباشداین داستان:
          ناله موتور: ضجه خاور((وامانده))
          صدای دف: زوزه گرگ((درمانده))
          صدای داخل کابین:((کرکنندانه))
          هوای داخل کابین:((خفه کنندانه))
          گرمای زیرصندلی:((ذوب کنندانه))
          مصرف بنزین:پدر ((درآورندانه))
          خرج تعمیرات:اشک ((درآورندانه))
          یدکی؟؟ :والله ندارم ((بنده))
          ظاهر:تابوت سفید((۵دنده))
          رنگ بدنه:اگه بهش تکیه ندی،اصلانشوری ماشینو،فقط توپارکینگ باشه،کلازیرچادرباشه، باهاش بیرون نری،صفرکیلومترنگهش داری:
          البته که پنج سال گارانتی ((دارنده))
          اجرت تعمیر:قیمت خون((راننده))
          تزئینات داخلی:کلا((خنداننده))
          کیفیت کلی:((جر داننده))
          یه سوال:
          اصلااین ماشین دکمه
          **چه غلطی کردم بابا،اصلا نمیخوامش**
          ((دارنده؟))

          آخرین ویرایش 1 روز پیش توسط رادمنش
          رضانظری
          رضانظری
          در جواب  یوسف
          28 روز پیش

          کمپر کردین؟
          راضی هستین؟
          منم میخوام بخرم.
          بعضیها که خیلی فازمنفی میدن

          کیاپور
          کیاپور
          در جواب  رضانظری
          3 روز پیش

          شرمنده که بعضیاواقعیت رومیگن
          ولی
          شمامیذاری به حساب فازمنفی

          خیلیاکمپرکردن باکلی خرج وعشق وعلاقه وزمان
          ولی زیر۲۰۰۰تادارن میفروشن
          اونم فروش فوری
          بااینکه میدونن نصف نصف اون
          پولی که گذاشتن برای کمپرکردنش
          برنمیگرده
          خب چرا واقعا؟
          کمپرکردن اصولی حدود۱ماه حداقل وقت میبره
          بعدیه سفرمیرن
          سریع میفروشن
          به نطرتون چون خیلی خوش گذشته بهشون
          میخوان این لذت روهم بابقیه تقسیم کنن؟

          حسین
          حسین
          1 سال پیش

          سلام
          لطفا منو درباره خرید این ماشین راهنمایی کنید
          برای پخش مواد غذایی داخل تهران میخوام
          روزانه حدود ۱۰۰ کیلومتر باهاش راه خواهم رفت
          و حدود ۶۰۰ کیلو بار خواهم زد
          آیا بخرم یا نه
          ممنون اگر راهنمایی کنید

          آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط حسین
          علی
          علی
          در جواب  حسین
          1 سال پیش

          سلام
          اگر فقط و فقط در داخل شهر و فواصل کوتاه و برای جابجایی کالا یا انجام خدمات، بخواهید استفاده کنید خوبه ولی برای سفرهای بین شهری به هیچ عنوان توصیه نمیشه.
          فقط برای داخل شهر و استفاده های خاص.

          شایان
          شایان
          در جواب  علی
          1 سال پیش

          چرا؟
          میخاستم بخرم واسه مسافرت

          امیدان
          امیدان
          در جواب  شایان
          11 ماه پیش

          دیرشده دیگه
          خط مونتاژشو گل گرفت بهمن موتور

          یونس
          یونس
          در جواب  شایان
          10 ماه پیش

          بالای۹۰تاباهاش بری
          یاباربیشتراز۳۰۰بزنی
          گیربکس ودیفرانسیل زوزه میندازه
          میخوادداخل شهرباشه یاجاده

          مومنی
          مومنی
          در جواب  شایان
          10 ماه پیش

          اگه برای مسافرت میخواید یادتون باشه ؛بالای۹۰تاسرعت و۳۰۰کیلوبارنزنید،والا دیفرانسیل به زوزه ای میفته که دیگه درست شدنی نیست
          یعنی خودبهمن موتورهم نمیدونه علتش چیه وعاجزن ازدرمونش

          افشین
          افشین
          در جواب  علی
          1 سال پیش

          چرا در مورد ماشینی که سوار نشدید نظر میدید ،توی عید ۳۰۰۰ کیلومتر باهاش سفر رفتم ، مثل سواری تند و تیزه ،تو سبقت کم نمیاره ، تنها ایرادش اینه اگه ماشین خالی باشه ،عقب ماشین تکون داره
          در ضمن کنترل کشش و پایداری به خوبی کار میکنه، کنترل حرکت در سربالایی خیلی به درد جاده های شلوغ میخوره ، ترمزش خیلی خوبه، فرمون برقیش عالیه، دنده ها خیلی نرم جا میره، کولر پرقدرته

          حمید
          حمید
          در جواب  افشین
          1 سال پیش

          دوست عزیز
          فرمودیدسیستم کنترل کشش وپایداری اش خوب عمل میکنه ولی مشکلی که داره اینه که اگه ماشین خالی باشه،عقب ماشین تکون داره،این یعنی:
          اساسا رواین ماشین،(( سیستم کنترل پایداری نصب نکردن))

          حمید
          حمید
          در جواب  افشین
          1 سال پیش

          فرمودید:کولرپرقدرته،شماتوعیدکولر روتست کردید،توسرمای اول عیدکه همه کولرهاخوبن،توتابستون وقتی صندلی راننده روی موتوره بایدجواب بده که فلاکتش، اون موقع معلوم میشه!!!!!

          کیانا
          کیانا
          در جواب  علی
          3 روز پیش

          عجبا!!!!!!!!!!!!!!
          ۸۰۰وخورده ای بدیم
          فقط استفاده خاص بکنیم اونم
          فواصل کوتاه
          فقط وفقط هم داخل شهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          راه حلش همینه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          گاری بخریم بهترنیست آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          چون دیگه
          نه یدکی میخواد
          نه تعمیرات
          نه تعمیرکار
          نه خرابی
          نه اصطلاک
          نه بنزین وکارتش

          آخرین ویرایش 3 روز پیش توسط کیانا
          سعید
          سعید
          در جواب  حسین
          1 سال پیش

          نه دوست عزیز خیلی آشغاله نخر ضرر میکنی حالا خود دانی

          رشدی نیا
          رشدی نیا
          در جواب  سعید
          2 روز پیش

          یه هفته بعداینکه تواتوبان قم
          یه ماشین چینی
          اکسل عقبش ازخودماشین جلوتر رفت
          وبازارماشین چینیا بشدت ریخت
          تمام این کارمندای فروش بهمن موتور
          گوشیامونو سوراخ کردن ازبس که
          میخوان التماسی بندازن بهمون
          این سوپرلگنو

          حسن
          حسن
          در جواب  حسین
          11 ماه پیش

          سلام
          من پیشنهاد می کنم به شما که بخرید. برای کار شما که خیلی عالیه چون این ماشین برای استفاده تو شهر ساخته شده. بسیار نرم و راحته . من برای کمپر خریدم ، بزرگترین مشکلش برای من تنظیم نشدن ارتفاع صندلی هست. برای من که قدم ۱۸۴ هست صندلی باید کمی پایینتر باشه که نمیشه . چون موتور زیر صندلیه .

          کوروش
          کوروش
          در جواب  حسین
          1 ماه پیش

          اگر فقط بار میبرید ، و حداکثر ۷۰ کیلومتر سرعت میری بخر ولی حتما دیفرانسیلش رو با دیفرانسیل استوک خودروهای ژاپنی مثل تویوتا عوض کن

          کیارش
          کیارش
          در جواب  کوروش
          3 روز پیش

          آهان
          فهمیدم

          ۸۰۰میلیون بدم
          بعدش۱۵۰میلیون برای تعویض دف فابریک بادف استوک تویوتا

          حدودا
          یه میلیارد بدم
          ون چینی طراحی۱۵سال پیش داشته باشم که بتونم باهاش بالای۷۰تابرم
          باکلی ایرادای دیگه ومصرف بالاو خدمات پشتیبانی۲زاری

          موقع فروشش هم
          کاسه گدایی بگیرم دستمو وزاری کنم وبگم سرطان دادم توروخدا ازم بخرید
          آخرشم با۱۵۰ میلیون ضرربدم بره
          اونم باکلی چک ومنت
          درست فهمیدم؟
          خر مغزموگازگرفته؟

          رشیدپور
          رشیدپور
          در جواب  کیارش
          2 روز پیش

          😂😅😂😅😁😅😂😁
          چه حرف حقی
          از این زاویه که نگاه میکنم به قضیه
          میبینم عین واقعیته بخدا

          آخرین ویرایش 2 روز پیش توسط رشیدپور
          حمید
          حمید
          1 سال پیش

          سلام
          علت قیمت بالای بی حدو حساب وغیرمعمولش جز بی صاحب بودن بازارمیتونه چیزدیگه ای باشه؟این همه بی کیفیتیتی،بعلت بی کفایتی مسئولین وسواستفادشون نیست؟؟

          متقاضی
          متقاضی
          1 سال پیش

          سلام ون با موتور هوندا ۱۲۵ کی تولید میشه با تشکر

          علی
          علی
          در جواب  متقاضی
          8 ماه پیش

          دمت گرم
          اگه ژاپنی باشه عالیه

          حمید
          حمید
          1 سال پیش

          چراقیمت این ون۲ونیم برابرپرایده؟؟؟
          موتورش۲ونیم برابرقدرت داره؟فلزبکاررفته درساختش۲ونیم برابره؟؟چی باعث شده این قیمت روی ضعیفترین ون دنیاگذاشته بشه؟؟؟

          رسول
          رسول
          در جواب  حمید
          10 ماه پیش

          سلام
          زور خودرو سازها و حامیانشان …

          علی
          علی
          در جواب  حمید
          8 ماه پیش

          برادرجان اینهمه عیوبی که گفته شده، اما هیشکی نگفت که فقط یک حُسن داره که اگه موردی پیش اومد و خونه خالی پیدا نکردی یه پتو میندازی عقبش و شروع میکنی به استراحت و اینا….
          فنر های عقبش هم چون شمشی هست، ماشینه زیاد تکون نمیخوره که عملیات، لو بره.
          تنها حُسنش برای کسی که پول زیادی داره و فقط خونه خالی نداره همینه، والسلام. 😉

          حمید
          حمید
          1 سال پیش

          بخاری:پراید کولر:پرایدکیفیت رنگ وبدنه وصندلی وتزیینات وحجم موتورو….:همگی پراید،تکنولوژی۱۵سال پیش
          قیمت:۲برابر پراید
          بهمن موتور:متشکریم!!!!!!!

          کاکرو
          کاکرو
          در جواب  حمید
          1 سال پیش

          امنیت صفرش رو چی
          تو یوتوب برزنید
          Dongfeng c35 crashtest
          خندتون میگیره،صفرستاره ایمنی

          تازه مدل ۲۰۱۹
          https://m.youtube.com/watch?v=xaNWcUArRMI
          و فیس لیفتشه خیر سرشون

          حمید
          حمید
          11 ماه پیش

          توی شیپورودیواروسایت باما پرشده ازآگهی های فروش ون اینرودز،همگی زیر۲۰۰۰کیلومتر!!!!!!!!!!!
          یعنی ماشالله به بهمن موتور، بااین شاخی که روکرده توبازار””””
          ملت ازترسشون،زیر۲۰۰۰تاآگهی میزنن که سریع ازشرش خلاص شن وکمتر ضررکنن!!!!!

          Ali
          Ali
          11 ماه پیش

          ماشین‌ رو تحویل گرفتم و در حال رفتن به سمت کرج بودم که چرخ عقب یه لحظه قفل شد و بعد از کلی بدبختی متوجه شدم دیفرانسیل خرد شده .یعنی بعد از فقط ۵ الی ۶ کیلومتر حرکت.آشغال به معنای واقعی

          احمد
          احمد
          11 ماه پیش

          بیعانه دادیم نمایندگی،فرداش زنگ زدن ون شما آمادست،رفتیم تحویل بگیریم،فروشنده موقع چک وتحویل،صندلی راننده روبا۲تازائده بازکرده موتور زیرصندلی رونشون بده،صندلی روجازد،زائده شکست،۴ماه ونیمه نتوانستن این ایرادو برطرف کنن،مرتب صندلی راننده لق میزنه وصدا میده،
          جوابشون:قطعه شو نداریم!!!¡!!!!!!!
          سوال:وقتی ندارید،ونهای جدید روباچی تولیدمیکنید؟
          جوابشون:اون قطعات مال خط تولیده،قطعه خدمات پس ازفروش برای شماهانداریم!!!!

          احمدی نسب
          احمدی نسب
          11 ماه پیش

          هموزنیومده توبازار،آبروش رفت
          مشکل جدی توگیربکس ودف پیدامیکنن
          ازهرکی میپرسیم میگه زیر۳۰۰۰تابه زوزه شدیدافتادن

          مویینی وند
          مویینی وند
          در جواب  احمدی نسب
          10 ماه پیش

          فقط این بدبختیا روکه نداره
          این ابوقراضه توشهرصدی۱۱مصرفشه
          باورتون میشه؟
          آخه خداییش توقرن۲۱با۱۶تاسوپاپ صدی یازده !!!!!

          ایمان
          ایمان
          در جواب  احمدی نسب
          9 ماه پیش

          اون مطلبی که گفتیدزیر۳۰۰تابه زوزه میفته مال قبلاهابود

          الان دم درنمایندگی
          گیربکس خرد شده تحویل مشتری دادن

          کاکرو
          کاکرو
          در جواب  ایمان
          9 ماه پیش

          واقعاً ؟!؟ گفته بودن مشکلش حل شده

          اسماعیل
          اسماعیل
          در جواب  کاکرو
          8 ماه پیش

          اوناگفتن
          شماچراباورمیکنی؟،

          احمدی امین
          احمدی امین
          11 ماه پیش

          چطوریه که هرکي یه سفرباهاش رفته،سریع میذاره تودیواربرای فروش یامعاوضه؟

          امیدی
          امیدی
          در جواب  احمدی امین
          11 ماه پیش

          خب مشخصه دیگه برادرمن
          تو۱۰۰۰تای اول گیربکس شروع میکنه به یه ذره زوزه کشیدن
          صاحبش هم میره نمایندگی براتعمیر
          جواب:یدکی رو نداریم باید صبرکنی تا بیاد
          کی میاد:نمیدونیم
          طرف ازترسش که صدابیشترنشه،سریع میذاره تودیواربرا فروش یامعاوضه باپرایدوانت
          خب حقم داره،معلومه ازروز اول مسئله داره این مدل

          عماد
          عماد
          در جواب  احمدی امین
          9 ماه پیش

          دیگه به سفر رفتن وپشیمون شدن نمیرسه.
          تاازنمایندگی میان بیرون
          میرسن خونه
          سریع میذارن تودیوار برای
          فروش فوری

          آخرین ویرایش 9 ماه پیش توسط عماد
          علی موسوی
          علی موسوی
          در جواب  عماد
          9 ماه پیش

          سلام من میخوام قسطی بخرم
          خواهش میکنم راهنمایی کنین
          واقعا ارزش نداره؟
          تقریبا ۴۰۰ کیلو بار و تو شهر برم
          بیشتر جنبه تبلیغاتی اش برام مهمه
          روی ون تبلیغات بزنم
          تو رو خدا راهنمایی کنین

          عماری
          عماری
          در جواب  علی موسوی
          9 ماه پیش

          پرایدوانت بخرشما
          بغلش تبلیغات بزن
          بیخود۲برابرپراید پول بدی باهمون مصرف بنزین وحجم موتورومصیبت وگرونی یدکی وبیمه:بیشتر وعوارض بالاترو……..
          رنگ: داغون
          موتور:ضعیف
          آپشنها:خنده دار
          بخاری وکولر:پرایدی
          گیربکس ودف:پکیده
          طراحی:۱۸سال پیش
          بیکاری یاپول زیادی داری بدی؟

          مصیب
          مصیب
          در جواب  علی موسوی
          7 ماه پیش

          شمامیخوای ون اینرودزبخری برای تبلیغات؟؟؟
          واقعا؟؟؟
          خب باهمون پول ون اینرودز
          ۲تاپرایدبخر وروشون تبلیغات بزن
          بااضافه اش هم یه موتورسیکلت بخرو منو دعاکن که راه درستو نشونت دادم

          User132
          8 ماه پیش

          کسی خبری از نمونه مسافریش نداره؟!!

          یاری
          یاری
          در جواب  User132
          8 ماه پیش

          تولیدباریش که شد آبروریزی
          مسافری خدارحم کنه به سرنشیناش

          اسماعیل
          اسماعیل
          7 ماه پیش

          مصرف بنزینش بدون باروسرنشین وتوجاده
          صدی ۱۰
          مگه نمیگن۱۶سوپاپه؟
          مگه میشه
          مگه داریم اصلا
          میگن ظرفیت بارش۷۲۵کیلویه
          با۳۰۰_۴۰۰تا،باید درو بازکنی خودتم پا بزنی تابری جلو
          توسربالای هم بایدهرجی باراضافی داری بریزی بیرون تابرسی بالاو رد کنی
          بعدا سرفرصت برگردی،چیزای که ریختی بیرونو باحوصله جمع کنی

          اسحاقی
          اسحاقی
          7 ماه پیش

          صاحب یکی ازاین ونا پشت ماشینش نوشته بود

          سرازیری پرنده ام
          سربالایی شرمنده ام
          🤣🤣🤣🤣😂😂😅😅😅🤣🤣😂😂😅

          مصیب
          مصیب
          7 ماه پیش

          مصرف بنزین بد
          قدرت بارکشی بد
          حداکثرسرعت. بد
          گشتاور. بد
          ظرفیت باک بد
          کیفیت متریال. بد
          رنگ بدنه. بد
          آپشنها. بد
          صدای موتور. بد
          کشش توسربالایی. بد
          خب چرا آخه؟؟؟؟؟؟

          User132
          6 ماه پیش

          بهترین ماشینه،شما که نداشتین حرف مفت نزنید،شتاب عالی،کولر یخ ،فرمون دنبه،170 سرعتشه

          IMG_20231023_012535_665.jpg
          مرتضی
          مرتضی
          در جواب  User132
          6 ماه پیش

          واقعاً؟؟؟
          من میخوام بخرم
          لطفاً اگه اطلاعاتی ازش دارید بهم بگید

          امیدزاده
          امیدزاده
          در جواب  مرتضی
          6 ماه پیش

          سلام
          تک تک نظرات وامتیازات که ملت دادن به این تحفه روببینیدتواین سایت وسایت های دیگه
          بعدباچشم بازخریدکنید

          نسیم
          نسیم
          در جواب  مرتضی
          6 ماه پیش

          میخوایدبخریدبه چندچیزدقت کنید

          ثانیه بعدازخرید۲۰۰میلیون ضررکردید

          ّبه محضی که بخواید بفروشیدباناله وگریه وبغض بایدبریدجلو

          آخرش باکلی منت کشی وگردن کج موفق به فروش میشید
          مبارکه،👋👋خیر پولشو ببینید

          User132
          در جواب  مرتضی
          6 ماه پیش

          ملت همیشه در صحنه بدون اینکه از نزدیک دیده باشنش نظر میدن، همینهایی که قبلا ماشین چینی مسخره میکردن الان آرزوشون سوار شدن ماشین چینیه، همین ام وی ام ۳۱۵ .انقدر بدش رو میگفتن این ۲۰۶ سوارها ،ولی امنیت ،نرمی،جاداری،برویی،کولر صدتای ۲۰۶ ارزش داره، همون ادما الان عقلشون رشد کرده و به بلوغ رسیدن و دنبال همون ۳۱۵ هستن قیمت این ماشین توی بازار کمتر از کارخونس چون داره قسطی سه ساله میده،طرف قسطی خریده ،نقد داره میفروشه مدلهای صفر ۱۴۰۱ تو خود کارخونه ۵۲۵ تومنه ، میگن مشکل دف داره،مگه دنا نداره،مگه شاهین نداره،حداقل این دنده عقبش سرجاشه😂 میگن… خواندن ادامه ...

          نیازمند
          نیازمند
          در جواب  User132
          6 ماه پیش

          قرارباشه
          صدای موتورتوی اتاق کرمون کنه
          مشکل بزرگ تو دف داشته باشه
          مصرف صدی۱۱توشهرداشته باشه
          کولرداغون داشته باشه
          به محض خرید۲۰۰میلیون ضررکنیم
          موقع فروش ناله کنیم باگردن کج

          خوب همون آشغالای ایرونی رو میخریم
          به جای آشغال چینی

          حداقلش اینه که موقع فروش
          نصف روزه پولش میکنیم نه مثل این قوطی حلبی که طرف ازشهریورداره آگهی میزنه
          هفته ای هم۱۰تومن کم میکنه
          هنوز رودستش مونده

          صمیع
          صمیع
          در جواب  نیازمند
          6 ماه پیش

          سلام،مشکل دف فقط مدلهای اولیه داشتن اونم بخاطر منتاژ بد،این خودرو داره تو خیلی از کشورهای درخال توسعه استفاده میشه، توی نظراتی هم که میدن راضی هستن،یه سرچ بکنید متوجه میشید

          کسایی
          کسایی
          در جواب  صمیع
          6 ماه پیش

          اتفاقاراستش کلی هم سرچ کردیم
          اولا
          توکشورهای درحال توسعه۱۸سال پیش استفاده میکردن
          دوما
          اون موقع هم کلی ایرادگرفتن ازش
          سوما
          برای همین مشکلات خیلی زود ازرده خارج شد
          چهارما
          تویوتیوب هم امنیتش رو سرچ کنیدمیفهمیدچی میگم
          پنجما
          قیمت تمام شده اش هزاروصددلاربوده که
          توکل دنیا ازدم قسط هم میفروختن
          ششما
          توایران قیمت الانش بادلار۵۱هزارتومن میشه
          ۱۵هزارو۶۰۰دلارکه بهمن موتور نقدهم میفروشه

          بازم دفاع میکنی دوست عزیز؟

          کثیری
          کثیری
          در جواب  صمیع
          6 ماه پیش

          دوست عزیز
          مشکل دف تومدلهای اولیه بخاطرمونتاژبدبوده؟
          مونتاژیه مدل قدیمی۱۷-۱۸سال پیش
          مگه چقدپیچیدست که یه شرکت عریض وطویل مثل بهمن موتور گندبزنه توش؟
          خیردوست عزیز
          بهمن موتوراومده تمام قالبهاونقشه های یه مدل ورشکسته ازدورخارج رو به۱۰درصدقیمت۱۷سال پیش خریده بابنجل ترین مواداولیه و یدکیهای توی بازار سرهم بندی کرده
          وقتی گندش دراومده
          باماله کشی اومده ماسمالی کنه گفته بخاطرمونتاژبده
          بعدهم طبق گفته دوستمون توهمین صفحه نطرات
          به۱۵برابرقیمت۱۷سال پیش استاندارجهانی
          میندازه به مردم اونم نقدی
          چرامونتاژبدبرای مدلای دیگنیتی وشاسی بلندای دیگه ش نیست؟

          وحیدی
          وحیدی
          در جواب  کثیری
          5 ماه پیش

          حرف حساب جواب نداره
          اگرمشکل زوزه مربوط به مونتاژبد باشه
          ازلحظه اول وجود داره
          نه اینکه بعد۳ماه ظاهربشه
          معلومه بخاطربنجل بودن قطعاته

          تلالو
          تلالو
          در جواب  صمیع
          5 ماه پیش

          اینکه بهمن موتور برای ماله کشی
          گفته
          مشکل زوزه دیفرانسیل بخاطرمونتاژبد بوده
          شایدبرای افرادغیرفنی قانع کننده باشه
          ولی برای آدمای فنی
          واقعاخنده داره

          لطفابهمن موتوربیادتوضیح بده
          یه دیفرانسیل آماده که توی جعبه ست رووقتی کارگرمونتاژکارمیادبا۶تاپیچ میبنده روشاسی
          چطوری ممکنه بد مونتاژ کنه که بعد۴۰۰کیلومتربه زوزه میفته؟؟؟؟؟؟
          یعنی خود دیفرانسیل تاقبل۴۰۰کیلومتر متوجه نبوده بدمونتاژشده
          رو۴۰۰تاکه میفهمه
          میگه ای واییییییی
          از الان به بعد بایدمثل سگ زوزه بکشم

          بهمن موتورخودشوخیلی زرنگ فرض کرده یا
          ملت رو هالوخساب کرده؟؟؟

          توحیدی
          توحیدی
          در جواب  صمیع
          5 ماه پیش

          ۳ساله هرکی میخره
          به مشکل زوزه شدید دف برخوردمیکنه
          بعد میگید
          زوزه دف فقط مال مدلای اولیه بوده
          این مدلای اولیه کی تمام میشن پس؟

          حامد
          حامد
          در جواب  صمیع
          3 ماه پیش

          مشکل دف مال مدلای اولیه بوده؟پریروزصاحب یکی ازهمین ونا میگفت
          برج۳
          امسال خریده
          دفش به صدای شدیدافتاده
          کلا مشکل دائمی داره این مدلا
          درستبشوهم نیست که نیست که نیست

          آخرین ویرایش 3 ماه پیش توسط حامد
          اوحدی
          اوحدی
          در جواب  User132
          5 ماه پیش

          اگه قیمت این ون توبازارخیلی کمترازکارخونه اس
          علتش اینه که
          همه شدن فروشنده پشیمون
          و
          بقیه شدن خریدار گریزون

          حمزه
          حمزه
          در جواب  اوحدی
          2 ماه پیش

          دیدیدتازگیهابنرهای بزرگ زده تواتوبانهاکه
          بهمن موتور۷۲سال درکنار شما
          باچه رویی اینو میگه؟
          ازکی حساب کرده؟که شده۷۲سال
          یعنی مثلا۱۷سال قبل ازایران خودرو بوده وکسی هم خبرنداشته؟؟؟
          باباروتوبرم سنگ پا
          تودیگه کی بودی بچه پر رو

          امینیان
          امینیان
          در جواب  User132
          6 ماه پیش

          پس چرا به محض اینکه صفرش رومیخری
          ۲۰۰میلیون درلحظه
          افت قیمت پیدامیکنه؟

          چراخیلیهاصفرش رو تودیوارگذاشتن۶۲۰میلیون
          ولی کارخونه همونو میده۸۰۰میلیون
          قضیه چیه؟

          چرا دیگه توخیابونا یکیش رونمیبینیم دیگه؟
          چراشرکتهای باربری چندتاازش خریدن ولی سریع زیرقیمت وفروش فوری رد کردن رفت؟

          اوحدی
          اوحدی
          در جواب  User132
          5 ماه پیش

          خود کارخونه تولیدکننده ش
          تو مشخصاتش نوشته:
          حداکثرسرعت۱۴۰

          بعدعکس گذاشتی ازکیلومترشمارت که رو۱۶۰تاست
          بعدتونظراتت نوشتی۱۷۰سرعتشه
          😂😅😁🤣🤣😁😅😂

          نیازی
          نیازی
          6 ماه پیش

          چه اشتباهی کردم چندتانمایندگی بهمن موتورزنگ زدم قیمت ون اینرودز گرفتم ازشون
          چه اشتباه بزرگتری کروم تلفن دادم بهشون
          هفته ای ۴-۳بارزنگ میزنن میگن
          جناب خریدنمیکنی؟
          به خداخوبه ها
          همه ازش راضین
          ۲تا۲تامیبرن
          منم میگم
          آره تواینترنت هم خیلی تعریفشو شنیدم😅😂🤣😁🤣😂😅

          پورکاظمی
          پورکاظمی
          6 ماه پیش

          جالبه که معدودکسایی هم که ازین ون تعریف میکنن
          بااعصاب خورد دارن به بقیه که معایبش رومیگن
          فحاشی میکنن

          خوب داداشای گلم
          اگه واقعا راضید ازش
          چرابافحش وناسزا جواب میدید؟
          نکنه ادای راضیها رودر میارید؟

          عزک بی دوده
          عزک بی دوده
          در جواب  پورکاظمی
          6 ماه پیش

          همسایمون یکی داره خیلی راضیه ازش،منم نشستم پشتش
          خیلی ترو فرزه، ۶۰ تا هم کار کرده ،والا صدای دفش اندازه ماشین خودمه ،صدای موتورش هم کمتره
          من تیبا دارم ،راه رفتنشم یکی هستن تقریبا.
          اگر دوردیفه بود صندلیش حتما میخریدم

          آخرین ویرایش 6 ماه پیش توسط عزک بی دوده
          کاتبی
          کاتبی
          در جواب  عزک بی دوده
          6 ماه پیش

          خوب دوست عزیز
          شماکه میگی همه چیش عین تیبای خودتونه
          چرابیایم۳برابرتیباپول بدیم چیزی روبخریم که موقع فروش دست گدایی بایدبگیریم جلوی مردم که دلشون به رحم بیاد باکلی منت وچک مدت دار ازمون بخرن؟
          صاحب همون تیباهروقت گیرکنه
          نصف روزه پول نقده

          لوازم وتعمیرکارش هم توهرکوره دهاتی هست
          این ون یدکی وتعمیرکارش توتهران که پایتخته
          فقط۲جاست
          شهرهای دیگه روخودتون حدس بزتیدچه مصیبتی دارن صاحباشون

          طبق نظرخودتون
          هرعقل سالمی میگه باپول ون اینرودز۳تاتیبا بخر

          تلاشگر
          تلاشگر
          5 ماه پیش

          خداوکیلی
          خداوکیلی
          این ون
          اولین ماشین توایرانه
          که استانداردهای۸۵گانه روکسب کرده؟
          آخه چطور روشون میشه بگن این چرندیات رو؟
          این که طراحی موتوروقطعاتش مال۱۸سال پیشه
          تونسته ۸۵تااستاندارد روز ۲۰۲۳روبگیره؟
          یعنی طراحاش ۱۸سال پیش طوری طراحیش کردن که امروزبتونه۸۵تااستاندارد رو ردکنه؟
          جل الخالق

          کیارش
          کیارش
          در جواب  تلاشگر
          1 ماه پیش

          ۸۵تااستانداردروز
          پیشکش بهمن موتور
          نخواستیم

          یکی بگه چرا اومدیدچراغای دیلایت رو
          رشته ای گذاشتین
          این چراغا
          جریان زیادمیکشه داغ میکنن بشدت
          وقتی هم ۱۰-۱۲ساعت روشن بمونه
          حتماسیمکشیا رومیسوزونه
          حالاتوجاده یاوسط شهرم حتی سیمکشی بسوزه که
          تعمیرکارش هرجایی نیست که
          بایدخدات تومن بدیم بکسل کنن تانمایندگیش

          حتماخدات تومن هم خرج تعمیرش میشه
          این دیگه چه حماقتیه بخدا
          آخه این خطاچه توجیهی داره
          اونقت میگن۸۵نااستاندارد روزدنیاروهم داره

          آخرین ویرایش 1 ماه پیش توسط کیارش
          اوکایی
          اوکایی
          4 ماه پیش

          خبرخوش🌹🌹🌹🌹💕
          دوستایی که این ون روخریدن
          درجریان باشید:
          بهمن موتورچندین میلیاردتومن جریمه شده بخاطرگرونفروشی
          هرکی این ون روبیشتراز۵۹۰میلیون تومن خریده
          اقدام کنه که مابقی پولش روپس بگیره

          فوکایی
          در جواب  اوکایی
          4 ماه پیش

          نمیشه خود ون رو پس بگیرن؟

          اوکایی
          اوکایی
          در جواب  فوکایی
          4 ماه پیش

          بهمن موتورپس که نمیگیره
          باپررویی تمام گرونترش هم کرد
          که البته جریمه شد
          هنوزم۲تاپرونده بازدیگه داره
          ولی ازرونمیره

          فوکایی
          در جواب  اوکایی
          4 ماه پیش

          میگن از سال حدید قراره با موتور و گیربکس جدید بیاد
          این موتور گیربکس خیلی خرج رو دست بهمن گذاشته

          اوکایی
          اوکایی
          در جواب  فوکایی
          4 ماه پیش

          معایب اینرودز خرج که رودست بهمن نذاشته
          ملت بی پناه نقره داغ شدن

          کولیکامیزه
          در جواب  اوکایی
          4 ماه پیش

          موتور و گیربکس جدید ایرادهاش برطرف شده
          توان بیشتر و گیربکس شش دنده جلو و موتور ۱۶۵۰ سی سی جی دی آی واسه نسخه مسافری

          کیومرث
          کیومرث
          در جواب  کولیکامیزه
          1 ماه پیش

          آقایون
          خانما
          گول مشخصات جدبدوتقویت شده اش رونخورید
          این همون بنجول قدیمی۱۵سال پیش چینه
          مدلای حدیدشدهم به زورخودشونو میبرن جلو
          چه برسه به اینکه
          کمپرش کنیدکه
          واویلاااااااااااااااااااااا

          آخرین ویرایش 1 ماه پیش توسط کیومرث
          کولیکامیزه
          4 ماه پیش

          موتور جدید ۱۶۵۰ سی سی ۱۲۰ اسبی و گیربکس شش دنده جلو واسه نسخه ۱۴۰۳ مسافریش تو نمایندگی مرکزی بهمن موتور رونمایی کردن
          ظرفیت ۹ نفر و هفت نفره داره

          حمید
          حمید
          در جواب  کولیکامیزه
          4 ماه پیش

          مطمئن باشید بهمن موتوردروغ میگه که موتورجدیدوگیربکس جدیدگذاشته رومدلای جدید

          نمونه ش رو ببینید
          همین الان مصرف موتورش که جلوی چشم همه هست وصدی۱۱میسوزونه روتومشخصاتش زده
          صدی ۷ونیم

          هوشمنگ
          در جواب  حمید
          4 ماه پیش

          پژو هم تو شهر صدی پونزده میسوزونه که دو برابر مصرف اعلامیشه،این ملاک نیست
          ولی در کل بهمن خودرو شرکت نامعتبر و کلاه برداریه
          وفقط به فکر سود خودشه نه اعتبار پیش مشتریها

          حمیدرضایی
          حمیدرضایی
          در جواب  هوشمنگ
          4 ماه پیش

          اینم که شمامیگی
          پژوهم صدی۱۵مصرفشه ولی توکاتالوگ اعلام کرده۷ونیمه ،چیز عجیبی نیست
          فاجعست!!!!
          یعنی خیلی راحت دروغ ودغل کارخونه هارو بایدباورکنیم ومعمولی بشه برامون؟یعنی عادی باشه برامون واعتراض هم نکنیم؟

          حمیدرضایی
          حمیدرضایی
          در جواب  هوشمنگ
          4 ماه پیش

          دوست عزیز
          طراحی موتورپژومال۳۳سال پیشه
          با۸سوپاپ😩😩😩😩😩😩
          نه این ماشینی که ادعامیکنن۸۵تااستاندارد
          روز دنیارو
          پاس کرده اونم با۱۶سوپاپ🤣🤣🤣😅😂😅😅🤣😅😂🤣😁

          کیوان
          کیوان
          در جواب  حمید
          2 ماه پیش

          چطورشد؟
          قیمت صفرش یهویی شد
          ۶۸۰تومن مدل۴۰۲؟
          قصیه چیه؟
          همه هم زدن
          فروش فوری
          کسی میدونه

          حمزه
          حمزه
          3 ماه پیش

          درودبرهمه دوستان
          مثل اینکه همه ایرادایی که گرفتن به این ماشین درسنه
          دقت کنیدتوآگهیهایرفروش هم
          ۱۰تای اول رو
          نردبان کردن برای فروش فوری
          چرابایدهچین روندی داشته باشه؟
          چرابقیه فروشها اینجوری نیست؟
          قصیه چیه؟
          کسی خبرداره؟

          کیارش
          کیارش
          در جواب  حمزه
          22 روز پیش

          خداپدربهمن موتوروبیامرزه
          یه چیزی تولیدکرده
          دیگه به پرایدکسی نمیخنده
          🤣😁😂😅😁☺️😉

          حمیدپور
          حمیدپور
          2 ماه پیش

          ازبهمن تاحالا۵بارفروش ویژه گذاشتن
          برای این ون
          کارمندای فروش اش هم ولکن نیستن
          کچلمون کردن ازبس که زنگ میزنن
          یکی نیست بگه اگه چیز خوبی بودکه روهوامیبردن
          احتیاج به۵بارآگهی نبودکه

          کیوان
          کیوان
          در جواب  حمیدپور
          1 ماه پیش

          حالااینکه پنج بارتویه ماه فروش ویژه گذاشتن
          یه طرف
          نکته جالبش اینه
          نمایندگیهای بهمن موتور
          تو۱۴۰۳هنوزمدلای ۱۴۰۱رودارن میفروشن
          مگه میشه؟
          مگه داریم؟
          این چی رونشون میده؟
          🤣😂😁😅😂🤣😁

          کیوان
          کیوان
          در جواب  حمیدپور
          1 ماه پیش

          جالبه ها
          این مدلایی که به اسم۴۰۲میفروشن
          همون
          مدلای۴۰۰هستن همه!!!!!!
          یعنی۳سال گذشته فروش نرفتن؟
          بااین همه فروش ویژه😅😂😁🤣

          مهران
          مهران
          23 روز پیش

          من داشتم اطلاعات کامل می‌خوندم تو این سایت . فردا قرار بود وام فوری بگیرم . ماشینمم بفروشم . این هفته ون اینرودز بگیرم . برای کمپر و تبلیغات میخواستم و کارتی شهری . ولی با نظرات دوستان منصرف شدم . فقط کاش علاوه بر اینهمه گله و شکایت ، لا اقل یدونه هم پیشنهاد میدادین که بجاش چی بخریم خوبه

          رمضان خواه
          رمضان خواه
          در جواب  مهران
          2 روز پیش

          همین که نخریدیش
          یعنی۱۵۰میلیون جلوافتادی داداش
          بااین گندجدیدx55هم که دراومد
          دیواروشیپورپرشده از آگهی فروش ماشین چینی
          همه هم زدن
          فروش فوری
          بخاطرمهاجرت

          مشاوره رایگان و ثبت سفارش