4.7
(398)

کارخانه سپاهان باتری گارانتی ها خود را به صورت الکترونیکی صادر می کند تا مشتریانش علاوه بر اطمینان از تاریخ گارانتی، با مشکلاتی مثل گم شدن برگه گارانتی مواجه نشوند.

شرکت سپاهان باتری برای همین منظور سامانه همیار سپاهان را برای نصب روی گوشی موبایل منتشر کرده است. که شما می توانید از طریق لینک زیر آنرا دریافت و روی گوشی خود نصب کنید.

 استعلام گارانتی سپاهان باتری

استعلام گارانتی الکتریکی باتری‌های سپاهان باتری به چند روش زیر صورت می‌گیرد:

اگر شما گارانتی باتری خود را فعالسازی نمایید علاوه بر اینکه یک پیامک حاوی تاریخ اعتبار گارانتی باتری را دریافت می کنید در هر زمان دیگر با همان خط موبایل می توانید نسبت به استعلام تاریخ اتمام گارانتی باتری خود اقدام فرمایید.

بدین منظور شما می توانید از روشهای زیر استفاده کنید :

1- ارسال کد زیر به شماره 20003739 :

 شماره سریال باتری * 215

 با ارسال این پیامک به شماره فوق سامانه کارخانه یک پیامک حاوی شماره سریال باتری و تاریخ اعتبار گارانتی را برای شما اس ام اس می کند.

در نظر داشته باشید اگر فعالسازی گارانتی توسط مشتری انجام نشود و استعلام گارانتی را انجام دهید گارانتی اولیه یکساله برای شما پیامک خواهد شد. بنابراین برای دریافت گارانتی کامل باید قعالسازی گارانتی انجام شود. 

2- تماس با مرکز خدمات مشتریان سپاهان باتری به شماره تلفن 03135062

 

نحوه فعالسازی گارانتی سپاهان باتری

 

1- از طریق مراجعه به سایت کارخانه سپاهان باتری و تکمیل کردن فرم ثبت اطلاعات باتری 

بدین منظور به آدرس اینترنتی زیر مراجعه می کنید و فرمی به شکل زیر برای شما نمایش داده می شود. اطلاعات ضروری با علامت ستاره مشخص شده اند علاوه بر آن باید اطلاعات پلاک خودرو، استان و شهرستان و اطلاعات خودرو تکمیل شود و نیازی به وارد کردن بقیه فیلدها نیست.

ثبت فعالسازی گارانتی سپاهان

 

sepahan warranty فعالسازی و استعلام گارانتی سپاهان باتری

 با تکمیل و کلیک بر روی ثبت اطلاعات. پیامک های فعالسازی گارانتی سپاهان باتری و تاریخ اعتبار گارانتی را از سامانه کارخانه دریافت خواهید کرد.

 2- ثبت گارانتی باتریهای سپاهان باطری به استفاده از پیامک

استفاده از سرویس پیام کوتاه به شماره 20003739 و ارسال پیام از تلفن همراه مصرف کننده بصورت زیر :

شماره پلاک خودرو*سریال باتری*211 ( از چپ به راست)

مثال : برای فعال سازی گارانتی باتری به سریال 10119999333344 بر روی خودرو به شماره پلاک زیر، متن پیام به این صورت می باشد.

36511ب12*10119999333344*211

 لطفا ترتیب وارد کردن شماره پلاک خودرو را رعایت فرمایید.

تذکر : برای وارد کردن حرف پلاک، زبان فارسی یا انگلیسی تفاوتی ندارد ( ترجیحا از حروف انگلیسی استفاده شود.)

2- تماس با مرکز خدمات مشتریان سپاهان باتری به شماره تلفن 03135062

 

نکات مهم فعالسازی گارانتی محصولات سپاهان باتری

1- فعالسازی گارانتی را جدی بگیرید. چون ممکنه فراموش کنید و وقتی باتری خراب شد به یاد بیاورید.
2- توجه کنید به جای شماره سریال باتری (کد گارانتی) کد کالا را استفاده نکنید. همچنین دقت کنید تمام ارقام شماره سریال را صحیح وارد کنید.
3- اگر دو عدد باتری خریداری کرده باشید می بایستی عملیات فعالسازی هر باتری را جداگانه فعالسازی کنید.
4- اگر از سامانه کارخانه پیامک “شماره موبایل مجاز نیست ” دریافت کردید. شماره موبایل شما به جز کد موبایل دارای 4 رقم تکراری می باشد. 09124444 یا اینکه شما در طول یکسال اگر بیشتر از 4 بار کار فعالسازی باتری را با خط موبایل خود ثبت کنید سامانه کارخانه شماره موبایل شماره را جز شماره موبایل نامعتبر تشخیص می دهد.
5- در نظر داشته باشید نمایندگی های فروش با توجه به محدودیت فعالسازی از طریق پیامک تنها از طریق سایت می توانند فعالسازی گارانتی را انجام دهند. فعالسازی از طریق سایت مستلزم دریافت اطلاعات بیشتر مشتری می باشد. بنابراین بهتر است مشتری شخصا با موبایل خود اقدام به فعالسازی نماید و از نتیجه فعالسازی گارانتی خود مطلع شود.

 

 ویدئوی زیر فعالسازی گارانتی سپاهان و علت بعضی پیغام خطا را به شما آموزش می دهد.  

مدت زمان گارانتی باتری های سپاهان

با توجه به تصویر زیر باتری های سپاهان بعد از تولید با توجه به برند و ظرفیت باتری دارای گارانتی مشخصی می باشند که از زمان تولید و در صورت فعال سازی به موقع می توان از حد اکثر مدت گارانتی استفاده کرد.

photo144127282846444925 فعالسازی و استعلام گارانتی سپاهان باتری

تمام باتری های سپاهان به صورت پیشفرض دارای 365 روز گارانتی اولیه از روز تولید باتری می باشند.

در صورتی که مشتری در مدت زمان خواب باتری بتواند گارانتی باتری را فعال سازی کند، می تواند حداکثر گارانتی مربوط به آن باتری سپاهان را بهره مند شود.

مثال: شخصی که باتری 65 آمپر اوربیتال قرمز را تهیه کرده است که دو ماه از تاریخ تولید آن گذشته است، حال گارانتی آن را امداد رسان باتری فعال سازی می کند با توجه به این مدت خواب این باتری 90 روزه است، بنابراین باتری این شخص تا 20 ماه دیگر (حداکثر گارانتی) دارای گارانتی است.

در صورتی که مشتری نتواند در زمان خواب باتری آن را فعال کند ولی در زمان فعالسازی ثانویه بتواند باتری را فعال سازی کند به تعداد ماه گذشته از تاریخ تولید از حداکثر گارانتی کاسته می شود.

مثال: شخصی باتری 50 آمپر سوزوکی تهیه کرده است که 5 ماه از تاریخ تولید آن گذشته است(90 روز+60 روز) حال گارانتی آن را فعال می کند یعنی دو ماه از تاریخ خواب باتری گذشته است. این باتری دارای حداکثر 24 ماه گارانتی می باشد، بنابراین اگر پس از گذشت 4 ماه آن را فعال کرده این باتری شامل 20 ماه گارانتی می شود.

در صورتی که مشتری بعد از گذشت مدت زمان فعال سازی ثانویه، باتری سپاهان را تهیه کند، آن باتری نهایتا تا یک سال پس از تولید باتری دارای گارانتی است.

مثال: شخصی باتری 65 آمپر سیلور را بعد از گذشت 7 ماه از تاریخ تولید تهیه می کند، با توجه به این نکته که تاریخ خواب و فعال سازی ثانویه گذشته است این باتری تا پایان ماه 12 از تولید آن دارای گارانتی است. یعنی 5 ماه دیگر گارانتی دارد.

مدت زمان گاراتی بر اساس زمان فعال سازی

در توضیحات بالا سعی کردیم، اهمیت رابطه تاریخ تولید و فعال سازی گارانتی باتری های سپاهان را به شما نشان دهیم. تصویر زیر این نسبت را به صورت واضح نشان داده است.

photo144127282846475353 فعالسازی و استعلام گارانتی سپاهان باتری

مواردی که شامل گارانتی نمی‌شوند:

  • شکستگی یا دفرمگی باتری
  • هرگونه دستکاری ظاهری باتری
  • سولفاته شدن باتری
  • استفاده از آبهای مقطر و افزودنی‌های غیر استاندارد و هرگونه اسید
  • صدمات وارد شده به قطب‌های باتری ناشی از عدم نصب کانکتورها یا اتصال کوتاه بین دو قطب باتری
  • صدمات ناشی از عدم کارکرد صحیح سیستم برق خودرو اعم از آفتاب ،دینام و استفاده از باتری نامناسب با سیستم برق خودرو
  • باتری خشک غیر سیلد

نکات تکمیلی

  •  در صورت عدم فعالسازی باتری در مدت زمان گارانتی اولیه، گارانتی تکمیلی به محصول تعلق نخواهد گرفت.
  • لطفا در ورود اطلاعات شماره همراه در زمان فعال سازی دقت فرمایید زیرا یکسان بودن شماره همراه مصرف کننده در زمان فعالسازی و در هنگام استفاده از خدمات گارانتی الزامی می‌باشد.
  • در صورتیکه محصول مشمول ماندگاری در محل مشتری (توزیع کننده) گردد، کارخانه تعهدی در قبال مدت زمان طی شده از گارانتی محصول ندارد.
  • جهت فعال شدن مدت زمان کامل گارانتی محصول، حتما پس از خریداری باتری، عملیات فعالساری گارانتی را مطابق دستورالعمل انجام دهید.
  • اطلاع‌رسانی به مصرف‌کننده در خصوص وضعیت گارانتی محصول بصورت پیامکی و به شماره همراه مصرف ‌کننده ثبت شده در سیستم انجام خواهد شد.
  • تعداد دفعات تعویض باتری در مدت زمان گارانتی محصول دو مرتبه می‌باشد.

تاریخ تولید محصولات سپاهان باتری 

شرکت سپاهان باتری تولید کننده باتری های بارکاس، اوربیتال وان سیلور پلاس، اوربیتال وان، سوزوکی، اتمیک می باشد و تاریخ تولید این باتری ها روی کارتن هر باتری که شماره سریال نیز دارد درج می شود.

کارخانه سپاهان باتری تا قبل از سال 1401 تاریخ تولید باتری ها را به روز و سال در روی کارتن باتری چاپ می کرد.  اما بعد از آن مشتری ها فقط می توانند از با فعالسازی گارانتی از تاریخ گذشته نبودن باتری خریداری شده خود مطمئن شوند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
60 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مجید
مجید
1 سال پیش

سلام ببخشید سریال روی باتری همان سریالی که از طریق پیامک هنگام فعالسازی گارانتی برامون میاد

babak
babak
3 سال پیش

واقعا باطری خوبیه..

رضا حقیفی
رضا حقیفی
2 سال پیش

با سلام من فراموش کردم اتمام کارنتی باطری که خریدم کی بوده چکار گنم الان خراب شده نمایندگی جواب نمیده.

افشین
افشین
در جواب  کیان باتری
2 سال پیش

03135062زنگ می‌زنیم جواب نمیده

احمدپور
احمدپور
در جواب  کیان باتری
2 سال پیش

نمایندگی ها متاسفانه همکاری نمی‌کنند نمی دانم چرا ؟ خدمات رسانی ها مثل وعده های دولت مردان هست 🤔

رضا جلالی
رضا جلالی
در جواب  کیان باتری
1 سال پیش

سرکاریه. پاس میده به سایت

محمدرضا احمدی
محمدرضا احمدی
2 سال پیش

با سلام چرا روی خود باطری تاریخ تولید درج نمیشود،فروشندگان از دادن کارتن باطری امتناع میکنن،

محمد اراسته
محمد اراسته
2 سال پیش

یک فکر ی بحال این نمایندگی بندرعباس بکنید فکر میکنند این نمایندگی ارث باباشه برای خودش که به اسم باباشه هر روز باطری می آورد برای بقیه که در خواست می دهند 20روز تا یک ماه بعد می اورند چیزی هم می گویم می گویند انصاری اول خودمان بعد اگر بود برای شما

رضاپور
رضاپور
2 سال پیش

فعال سازی گارانتی رو حتما باید فروشنده انجام بده یا خودمون هم میتونیم این کار رو انجام بدیم؟
من یک هفته است از یه فروشگاه باتری سوزوکی خریدم .فروشنده به من موقع خرید گفت سامانه ثبت شماره سریال برای گارانتی قطعه و هروقت وصل شد گارانتی رو ثبت میکنم براتون پیامک میاد اما هنوز بعد از گشت یه هفته هیچ پیامکی نیامده!

میلاد
میلاد
در جواب  کیان باتری
2 سال پیش

من هم خریدم الان یک ماهه فروشندههنوز برای من ثبت نکرده گارانتی رو ، مشکلی برام پیش نیاد لطفا راهنمایید کنید

میثم
میثم
2 سال پیش

با سلام؛امروز یکعدد باتری اوربیتال وان سیلور خریدم و مشخصات رو داخل سایت شرکت ثبت کردم .پیامک اومد برام که باتری ۱۵ ماه گارانتی داره ولی بعدش یه پیام دیگه اومد که باتری قبلا فعال شده است….علت چی میتونه باشه؟؟

امید
امید
2 سال پیش

سلام گارانتی باتری باراکس چندماه است

مهران مطلق
مهران مطلق
2 سال پیش

سلام اوایل اردیبهشت سال 1400یک عدد باتری سواری از نمایندگی سپاهان باطری اول خیابان رباط دوم روبروی درمانگاه مهدیه امروز که 4شهریور 14000هستش باطری خراب شده. خسته نباشید.

محمد علی
محمد علی
2 سال پیش

سلام یکی از مغازه های باطری سازی که نمایندگی سپاهان باطری را دارد. یک باطری خریداری کردم که بعد از ۴ ماه باطری باد کرد و قطعی پیدا کرد و من باطری باد کرده ۱۹۳ آمپر از من گرفتن که خبر بدن که از گارانتی میتونن باطری بجاش بهم بدهند یا نه. چطور میتونم پیگیری کنم. مغازه دار جواب سر بالا میده. ممنون میشم جواب من را بدهید. تشکر

فرجاد
فرجاد
2 سال پیش

دوستان من ب عنوان ی فروشنده باطری بهتون پیشنهاد میکنم ی باطری خریداری کنید ک برگ گارانتی و اتمام یا شروع گارنتی روش حک شده باشه اون موقع دیگه دردسر ندارین چون برا خودم پیش اومده میگم

حسین دانشمندی
حسین دانشمندی
2 سال پیش

سلام…در تاریخ 28/3/1399یک باطری سپاهان از نمایندگی قاسم صفدری در مرودشت خریداری کردم که یکسال برا من گارانتی زده و دوماه هم خواب باطری که خود شرکت ب گفته خود فروشنده ب ضمانت باطری من اضافه کرده …ده روز قبل از پایان گارانتی باطری خراب شده که در تاریخ 18/5/1400تحویل دادم که متاسفانه هیچ اطلاعی ب من ندادن لطفا پیگیری کنید ممنونم

مهران
مهران
1 سال پیش

سلام فروشنده،درحالیکه هنوزباتری گارانتی داره ولی باطری تمام شده است ،درقبال تعویض ،وجه دریافت میکنن .آیااین درسته یانه واگرهست مبلغ چقدره؟

حسن
حسن
1 سال پیش

سلام. اون شماره ای که میتونستیم شماره روی باطری رو بهش پیامک کنیم و ازانقضای باطریمون باخبر شیم چنده؟لطفا بنویسیدش تاهمه استفاده کنیم. ممنون

بهزاد بابازاده
بهزاد بابازاده
در جواب  کیان باتری
1 سال پیش

سلام ، آپ همیار رو دانلود کردم، ولی کار نمی کنه؟ گوشی اندروید ۱۲ هست.

sepehr
sepehr
در جواب  بهزاد بابازاده
1 ماه پیش

اندرویدت برای این باطری بالاس باید تایگر میگرفتی با این اندروید

علی زلفی
علی زلفی
1 سال پیش

سلام اگه پیامک ثبت گارانتی باطری داشته باشیم بدون نیاز به برگه گارانتی میشه از گارانتی استفاده کرد یا نیاز ب برگه هم هستش؟

سید هادی
سید هادی
1 سال پیش

سلام وقت بخیر ،تاریخ ۱۹ مرداد ماه سال جاری باطری اوربیتال سوزوکی خرید کردم،شماره سریال باطری رو که پیامک میکنم،اس میاد که این باطری قبلا گارانتیش فعال شده،ممنون میشم راهنماییم کنید

زهرا نجفی
زهرا نجفی
1 سال پیش

سلام خسته نباشید من دوماه میشه یک خودرو خریدم و روی باطری سپاهان برچسب کیان باطری هست حالا بعد از دو ماه صبح اومدم برم سر کار ماشین استارت نزد به فروشنده زنگ زدم که باطری گفتین نو هست بنده خدا استعلام گرفت گفت ۹ ماه هنوز مونده از گارانتی حالا من چطور میتونم از گارانتی استفاده کنم؟؟؟اصلا گارانتی میدن یا چون پلاک عوض شده نمیدن؟؟؟تماس گرفتم با سپاهان باطری ۰۳۱ و سریال باطری رو وارد میکنم و شماره موبایلم رو میگه سریال باطری موجود نیست یا میگه شماره تلفن موجود نیست!؟!؟!؟!!!! دقیقاً میشه بگین چیکار باید انجام بدم؟؟؟ ممنون… خواندن ادامه ...

صالحی
صالحی
1 سال پیش

سلام سامانه همیار برای بنده نصب نمیشه؟

پویا
پویا
1 سال پیش

سلام‌ ،نمایندگی‌کارتن‌باتری‌رو‌تحویلم‌ندادوقراربود‌ثبت‌کنه‌که‌نکرد‌خودم‌ثبت‌کردم اگه‌باتری‌‌خراب‌شد‌چطور‌حقمونو‌بگیریم‌‌درحالی‌که‌کارتنشو‌
تحویل‌نداده

حمید
حمید
1 سال پیش

سلام
تاریخ روی باتری EFB به این صورت بود
(1 93HM1875)طریقه خوندنش به چه صورته؟
ممنون از پاسخگویی شما

پیمان جعفری
پیمان جعفری
9 ماه پیش

با سلام، دو سوال داشتم اول اینکه در صورت استفاده از گارانتی و تعویض باتری سوزوکی 72 آیا بایستی توسط خریدار مجدداً مبلغی به عامل فروش پرداخت شود؟
دومین سوال اینه که اگر قبل از اتمام دوره گارانتی باتری سوزوکی خراب و تعویض شود مدت زمان گارانتی باتری دوم هم یکساله یا تا انتهای زمان گارانتی باتری اول؟

حمیدرضا حاجی محمدعلی
حمیدرضا حاجی محمدعلی
8 ماه پیش

سلام باتری من ۸ماه خوابیده بود
جزو گارانتی محسوب میشه یانه؟

حمیدرضا حاجی محمدعلی
حمیدرضا حاجی محمدعلی
8 ماه پیش

سلام
باتری من آب رادیاتورهای به باطری هرچی استارت زدم خالی کرده بود
نهایتا میخوام بدونم به باتری تعلق میگیده؟

سپاسگذارم

آخرین ویرایش 8 ماه پیش توسط حمیدرضا حاجی محمدعلی
هادی
هادی
8 ماه پیش

باسلام من باطری از همدان خریداری کردم والان خراب شده به نمایندگی های منطقه ۲۰ یعنی شهرری مراجع کردم متاسفانه هرکی یه قیمت میده از ۴۵۰ هزارتومان شروع الی ۲۸۰هزار تومان میگن .بعد هرکدام یه حرف میزنند همین که میگم گارانتی داره تعويض انجام نمی‌دهند چرا پس این همه تبلیغات توخالی هستش

هادی
هادی
8 ماه پیش

من باشماره تلفن ۰۳۱۳۵۰۶۲تماس گرفتم ۲۰ دقیقه پشت خط موندم همش می گفت نفر چهارم درصف نوبت توروخدا مردم سرکار نگذارید جواب گو باشید چرا وقتی باطری من تا برج ۱۱تخفیف ۴۰۲ گارانتی داره تعویضش نمی‌کنند نمایندگی هاتون به هردلیل این باطری خراب شده ماشین استارت نمیزنه هرجایی باطری سازی بردم میگن باطری خراب شده به نمایندگی ها مراجع می کنم فقط می‌خوان پول کامل بگیرند پس گارانتی دروغ هست .لطفا پیگیری کنید

حمید
حمید
7 ماه پیش

سلام و عرض ادب
اگه قبل از تاریخ گارانتی باطری خراب شود و تعویض کنیم گارانتی باطری جدید به چه صورت خواهد بود.

مصطفی
مصطفی
7 ماه پیش

سلام من باتری رو چون گارانتی داشت تعویض کردم. 380 تومن بابت اجرت خودش. 250 تومن بابت اختلاف قیمت . که دو تا باتری یه برند و یک امپر بودن. این شماره صدای مشتری چطوریه؟ اپراتور نداره که بخوایم حرف بزنیم باهاش؟

حمید
حمید
6 ماه پیش

با سلام من برای فعال سازی گارانتی از طریق سایت شرکت اقدام کردم کل اطلاعات در جدول وارد کردم ولی موقع ثبت اطلاعات میگه کد مشتری نادرست است .منظور از کد مشتری کدام گزینه فاکتور ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .

مجید
مجید
4 ماه پیش

تمام گارانتی خالی بندیه گول نخورید .من خریدم بعد یک ماه خراب شده .فرستادم گارانتی میگن موردی نداره .در صورتی که قابلیت نگهداری شارژ را حتی برای 24 ساعت هم نداره.هم با ماشین خودم امتحان کردم و هم دو تا از دوستهام.میگن برو عیب از جایی دیگه است فعلا درگیر هستم.

مجید
مجید
4 ماه پیش

فرار از گارانتی به دلایل نامشخص. من شدیدا گله دارم .باتری من زیر یک ماه کار کرد .نظر منفی نباید ثبت بشه. ؟؟؟؟

مجید
مجید
4 ماه پیش

منظورشان از گارآنتی .فقط در حد حرف ویک پیامک ساده است.

امید پاریاد
امید پاریاد
3 ماه پیش

سلام من یک باطری اوربیتال خریدم متاسفانه ۴روز ماشین بخوابه دیگه روشن نمیشه بردم نمایندگی کرمانشاه گفتن ماشین برق دزدی داره تمام نمایندگی های ایران خودرو بردم گفتن هیچ مشکلی نداره خلاصه هر کاری کردم نرفتن زیر باطری با خود نماینده فروش باطری رفتیم پیش استاد کار مورد اطمینان خودش گفت ایرادی ماشین نداره اما بازم باطری عوض نکردن آنقدر رفتم آمدم فایده نداشت بهم باطری کهنه میدادن خوب بود ماشین قشنگ استارد میزد اما باطری نوع ۴روز می‌خوابید روشن نمی‌کرد حرف جالبی که نمایندگی فروش شرکت صبا کرمانشاه بهم زداقای فریدی واقعا هرطور فکر میکنم باعقل جور در نمیاد… خواندن ادامه ...

مسعود
مسعود
2 ماه پیش

سلام ببخشید من ۳ماهو ۱۵روز باتری در حال خواب بوده بنظر شما از کیفیت باتری کم نشده؟اول خرداد گارانتی رو فعال کردیم پیامش اومد تا ۱۰برج ۷ سال۱۴۰۳ گارانتی داره از اینجا فهمیدم چندماه خواب بوده.اگه اشتباه نکنم میشه۱۰۵روز درسته دیگه؟ممنون اگه جواب بدید.باتری وان قرمز اگ خواستین تا کد فعالسازی بفرستم

مسعود
مسعود
2 ماه پیش

درضمن کارتن باتری رو هم نداد گفت بخاطر گارانتی باتری و هرچی فروخته بود کارتون همه داشت ولی آشناست و و همسایه هم هست حتی گفتم چرا باتری ۳ماه و نیم از گارانتی کم شده گفت من همون ۲۰ماه ک گفتم زیر قولم هستم برگ فاکتور نداشت گفتم خودم میارم گفت بیار آوردم ولی نرفتم بدم بنویسه بنظرتون بدم فاکتور بنویسه یا همون پیامک گارانتی کافیه؟۱۰۵ روزشم گفت عهده دارهستم

مشاوره رایگان و ثبت سفارش