4.6
(38)

تاریخچه شرکت فاران

کارخانه فاران 300x91 شرکت صنایع الکترونیک فاران
کارخانه شرکت صنایع الکترونیک فاران

شرکت صنایع الکترونیک فاران در سال 1368 با هدف فعاليت در زمينه توليد تجهيزات الکترونيکي، مخابراتي و کامپيوتري تأسیس گردید. نام فاران برگرفته از نام عبری کوه جبل النور است که حضرت محمد(ص) در آنجا به رسالت مبعوث شدند. ( برگرفته از متن دعای سمات).

عمده تمرکز شرکت صنایع الکترونیک فاران تولید و توزیع انواع یو پی‏ اس و باتری و تجهیزات دیگری از جمله استابلایزر و اینورتر می باشد که در راستای انتقال دانش فني و تکنولوژي به داخل کشور و توليد تجهيزاتی با کيفيت بهتر و قيمت مناسب تر، نسبت به عقد قراردادهاي توليد مشترک با چندين کمپانی معتبر اروپایی و آسیایی اقدام نموده است.

این شرکت با افتتاح خط توسعه تولید باتری در سال 1388 با حضور معاونت وزارت صنایع و معادن، و گسترش کارخانه به فضای کلی بالغ بر 8900 متر مربع در استان کرمانشاه، و دفتر مرکزی با فضای کلی بالغ بر 2000 متر مربع در استان تهران شهرک فناوری پردیس با بهره گیری بیش از 100 نفر پرسنل متخصص و فنی در حال فعالیت می باشد و همچنین محصولات خود را از طریق بیش از  50 نمایندگی در سراسر ایران ارائه می نماید.

خدمات صنایع الکترونیک فاران

شرکت فاران 300x109 شرکت صنایع الکترونیک فاران
نمایندگی شرکت فاران

شایان ذکر است که این شرکت از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه بهره گیری از انرژی خورشیدی در مراحل طراحی، تهیه، نصب و راه اندازی و بهره برداری آغاز  نموده است. شرکت فاران با برخورداری از  تجهیزات و دستگاههای اروپایی و ژاپنی با کیفیت مناسب تولید و راندمان بالا توانسته است به یکی از مطرح ترین شرکتهای فعال در این زمینه تبدیل گردد.

و تاکنون بالغ بر 15 شهر و 50 پروژه – سولار را با موفقيت اجرا کرده است. امروز فاران با 29 سال  تجربه کاری پرارزش، گامهای بسیار موثری را در پیشبرد و ارتقا کمی و کیفی سطح محصولات و ارائه خدمات، با هدف ایجاد بالاترین سطح رضایت مشتریان برداشته است.

در راستای دستیابی به اهداف تدوین شده، شعار سازمانی فاران ” …sustain it “ یا “تداوم ببخش…” به معنای اینکه تمام محصولات و خدمات شرکت باعث تداوم بخشیدن به طول عمر و زمان استفاده از دستگاهای برقی و الکترونیکی تان می شود تا شما مشتریان عزیز فاران با آرامش، امنیت و لذت بیشتری از کار با دنیای الکترونیک بهره بگیرید.

روزنامه رسمی ثبت علامت تجاری فاران

ثبت علامت تجاری فاران 300x218 شرکت صنایع الکترونیک فاران
آگهی رسمی ثبت علامت تجاری فاران

فیلم معرفی شرکت صنایع الکترونیک فارن

گواهی نامه ها و استانداردهای دریافتی فاران

استاندارد های فاران 300x109 شرکت صنایع الکترونیک فاران

گواهی عضویت رسمی در انجمن های تولیدکنندگان یو پی اس و مرکز تحقیق وتوسعه، گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار و آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون.

گواهینامه بین المللی ISO 9001: 2008 تولید یو پی اس، باتری، اینورتر، شارژر و سولار پنل و روشنایی ال.ای.دی، گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، شرکت دانش بنیان و عضو واحد های فناور پارک علم و فناوری پردیس(معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری).

دارای پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع، پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن در زمینه تولید باتری و یو پی اس، دارای مجوز رسمی از شواری عالی انفورماتیک کشور (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری) تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه تهران .

محصولات تولیدی فاران

محصولات فاران 300x150 شرکت صنایع الکترونیک فاران
محصولات شرکت فاران
  • یو پی اس های لاین اینتراکتیو – آنلاین- آنلاین فرکانس پایین – آنلاین سه فاز،
  • باتری های سیلد لید اسید 12 ولتی جنرال و فرانت ترمینال و باتری های 2 ولتی،
  • استابیلایزر
  • محافظ و چندراهی برق
  • انواع اینورتر
  • شارژر
  • انواع پنل خورشیدی
  • توربین بادی
  • استرکچر و ترکر سیستم خورشیدی و تمامی تجهیزات سیستم خورشیدی
  • روشنایی ال.ای.دی

یو پی اس ups فاران

باتری فاران 1 300x82 شرکت صنایع الکترونیک فاران
یو پی اس ups فاران

جهت آشنایی با سیستم یو پی اس توصیه می شود مقاله زیر را مطالعه نمایید:

یو پی اس UPS چیست

1- یو پی اس Blazer فاران:

یو پی اس Blazer شرکت فاران با پشتیبانی تا 20 دقیقه ای تغذیه الکتریکی مورد نیاز برای کامپیوتر‌های خانگی، سیستم‌های امنیتی، درب‌های اتوماتیک، تلویزیون، کنسول‌های گیم، آکواریوم‌ها، روشنایی کم مصرف و … در زمان قطع برق مناسب است.

LEDهای قرار گرقته در قسمت جلویی این محصول وضعیت عملکردی دستگاه، برق AC خروجی و وضعیت باتری را نمایش می‌دهد.

همچنین این برند مجهز به سوکت مخصوص تلفن و فکس جهت محافظت از آن‌ها در مقابل نوسانات و نویز است. در توان های 800VA , 1200VA , 1500VA تولید می شوند.

ولتاژ اسمی ورودی در این یو پی اس برابر با 220 ولت و فرکانس اسمی ورودی در آن برابر با 50/60 هرتز بوده و ولتاژ اسمی خروجی 220 ولت و فرکانس خروجی مطابق فرکانس ورودی 50/60 هرتز تنظیم می‌شود.

2- یو پی اس Titan Plus فاران

FARAN TRUST 1 300x233 شرکت صنایع الکترونیک فاران
یو پی اس Titan Plus فاران

 این یو پی اس دارای تکنولوژی Double Conversion Online و ساختار High Frequency PWM و سیستم Cold Start است. این محصول دارای توانی برابر با 3KVA است که مناسب بانک‌ها، مراکز درمانی، مراکز انفورماتیک و ادارات می باشد که به مدت 10 الی 20 دقیقه بعد از قطعی برق شهر می تواند توان بار مصرفی را تامین کند.

ولتاژ اسمی خروجی این UPS برابر با 208/220/230/240 ولت که قابل انتخاب در منوی دستگاه می باشد و ولتاژ اسمی ورودی این UPS برابر با 208/220/230/240 ولت و رنج ولتاژ ورودی آن از 160 الی 300 ولت می باشد و فرکانس اسمی ورودی آن 50 و 60 هرتز و رنج فرکانس ورودی 40 الی 70 هرتز می باشد.

در مانیتور ارایه شده در قسمت جلویی این محصول می‌توان ظرفیت باتری و بار مصرف کننده و ولتاژ و فرکانس ورودی و خروجی و … را مشاهده کرد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری های داخلی آن تنها 8 ساعت است. دمای عملیاتی بازه‌ 0 تا 40 درجه سانتی‌گراد و میزان نویز عملیاتی در آن کمتر از 50 دسی‌بل است.

شرکت فارارن Titan Plus را به محدوده وسیع ولتاژ ورودی، تکنولوژی PFC پیشرفته، خروجی سینوسی واقعی با THD کمتر از 2% در بار خطی، مدیریت پیشرفته باتری و قابلیت مانیتورینگ UPS تحت شبکه تجهیز کرده است.

3- یو پی اس Aspire فاران

یو پی اس لاین اینترا کتیو FARAN BLAZER 300x233 شرکت صنایع الکترونیک فاران
ups فاران

این مارک نیز دارای تکنولوژی Double Conversion Online و ساختار High Frequency PWM و سیستم Cold Start است. UPS فاران مدل ASPIRE از ظرفیت 2KVA و باتری خارجی بهره می‌برد و باید باتری های خارجی بصورت جدا خریداری و به UPS متصل شوند. که می‌تواند برای استفاده در بانک‌ها، خدمات پزشکی، مراکز انفورماتیک و مراکز اداری مناسب باشد.

شرکت فاران این محصول حرفه‌ای خود را به قابلیت ECO Mode برای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و پورت EPO برای خاموش شدن در مواقع اضطراری تجهیز کرده است. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری این UPS بسته به آمپرساعت باتری متصل به آن از 1 الی 12 ساعت است.

باتری های سیلد اسید VLRA فاران

باتری فاران 300x82 شرکت صنایع الکترونیک فاران
باتری های یو پی اس فاران

باتری یو پی اس فاران در سه نوع زیر تولید می شوند.

1- باتری 12 ولتی B.B فاران

مناسب برای مصارف عمومی، منابع تغذیه بدون وقفه (UPS)، منابع تغذیه پشتیبان اضطراری، روشنایی اضطراری، راه آهن، هواپیمایی، سیستم های امنیتی، منبع تغذیه مخابراتی، منبع تغذیه DC و…

در بازه ظرفیت از 1Ah تا 230Ah  دارای طول عمر بالا Maintenance-free (بدون نیاز به اضافه کردن آب)  جداکننده های AGM با کیفیت بالا جهت بازترکیب اکسیژن با بازده بالا، نرخ دشارژ خودی پایین با استفاده از مواد خام با خلوص بالا و دارای ساختار کاملا سیلد، بدون نشت الکترولیت و قابلیت اطمینان بالا و کیفیت پایدار می باشد.

2- باتری فرانت ترمینال 12 ولتی فاران

مناسب برای کابینت های 19 اینچ و 23 اینچ و تجهیزات ارتباط شبکه در سیستم های مخابراتی، سیستم های قدرت در شبکه های محلی، ایستگاه های توان، منابع تغذیه بدون وقفه (UPS)

دارای بازه ظرفیت 100Ah تا 200Ah، تسهیل در نصب و بازدید باتری ها با قرار گرفتن ترمینال ها در جلوی باتری ، دارای طول عمر بالا در کاربرد شناور Maintenance-free (با استفاده از تکنولوژی بازترکیب اکسیژن) و دارای جداکننده های AGM با کیفیت بالا می باشد.

3-باتری مخابراتی 2 ولتی فاران

مناسب برای ایستگاه های مرکزی مخابرات، سیستم های قدرت مخابراتی شبکه های ارتباطی شامل : انتقال داده ، ارسال سیگنال های تلویزیونی و …   منابع تغذیه بدون وقفه (UPS) و داری ویژگی های: بازه ظرفیت 200Ah تا3000Ah  Maintenance-free (با استفاده از تکنولوژی بازترکیب اکسیژن)  جداکننده های AGM با کیفیت بالا و نرخ دشارژ خودی پایین با استفاده از مواد خام با خلوص بالا و ساختار کاملا سیلد بدون نشست الکترولیت.

 4- باتری جنرال 12 ولتی فاران

 

استابلایزر فاران STB

استابلایزر فاران 300x82 شرکت صنایع الکترونیک فاران
استابلایزر فاران

استابلایزر اس.تی.بی در توان های 1,2,5,10 KVA مناسب برای  تجهیزات مخابراتی، رادیویی، ماشین های اداری، مراکز اداری تجاری و لوازم خانگی ، صوتی و تصویری، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، کولرهای گازی، محافظت و تقویت برق ساختمان ها (تکفاز) تا 40A

سیستم های حفاظتی : محافظت در برابر اضافه بار (Over Load)، محافظت در برابر اتصال کوتاه (Short Circuit)، محافظت در برابر ولتاژ زیاد (Over voltage) ، محافظت در برابر ولتاژ کم (Under voltage) ، محافظت در برابر Surge,Spike,Lighting ، محافظت در برابر افزایش دما می کند.

خرید باتری های سیلد اسید فاران

شما جهت خرید این باطری ها می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

جهت خرید و دریافت کاتالوگ باتری های شرکت فاران و استعلام قیمت به روز این باتری می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را انجام دهید.

فروش اینترنتی باتری یو پی اس فاران

در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

قیمت باتری های فاران

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

نمایندگی شرکت فاران

اکنون این شرکت با افتتاح خط توسعه تولید باتری در سال 1388 با حضور معاون وزارت صنایع و معادن، جناب آقای برزگری و گسترش کارخانه به فضای کلی بالغ بر 8900 متر مربع در استان کرمانشاه، و دفتر مرکزی به فضای کلی بالغ بر 1400 متر مربع در استان تهران با بهره گیری از 100 پرسنل متخصص و فنی در حال فعالیت می باشد و محصولات خود را از طریق بیش از 50 نمایندگی در سراسر ایران ارائه می نماید.

نمایندگی فاران 250x400 شرکت صنایع الکترونیک فاران
لیست نمایندگی های شرکت فاران

آدرس شرکت فاران

نمایندگی فاران 300x151 شرکت صنایع الکترونیک فاران
آدرس شرکت فاران

آدرس دفتر مرکزی: ایران‌ – تهران – اتوبان شهید بابایی – آزاد راه تهران پردیس – پارک فناوری پردیس – خیابان نوآوری 20 – ساختمان فاران

آدرس کارخانه فاران

ایران – کرمانشاه – شهر صنعتی – خیابان دهخدا – کارخانه فاران

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
ادبی
ادبی
3 سال پیش

استابلایزر چه فرقی با ups دارد؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  ادبی
3 سال پیش

با سلام در یو پی اس و استابلایزر از فیلترهای الکتریکی برای حذف نوسانات و آلودگی ­های برق شهر با هدف تثبیت ولتاژ خروجی استفاده می­ شود؛ اما نحوه عملکرد و موارد استفاده از آن­ها متفاوت است. در ادامه قصد داریم مقایسه یو پی اس و استابلایزر را انجام دهیم و با نحوه عملکرد آن ها بیشتر آشنا شویم. تفاوت عملکرد یو پی اس و استابلایزر استابلایزر در صورت تغییرات کند دامنه ولتاژ ورودی در یک محدوده مجاز و معین (حدود 150 تا 250 ولت)، با تنظیم اتوترانسفورمر داخلی، دامنه ولتاژ خروجی را با حدود یک درصد خطا نزدیک به… خواندن ادامه ...

مشاوره رایگان و ثبت سفارش