4.9
(20)

معرفی شرکت CSB

شرکت تولید باتری CSB مخفف عبارت Central Battery System به معنی “سیستم باتری مرکزی” در سال 1987 از طریق سرمایه گذاری مشترک بین مرکز آموزشی ویبولتین و گروه CSB در شین کوب الکتریک تاسیس گردید. شرکت CSB به عنوان یکی از ده شرکت برتر در زمینه تولید باتری های VRLA در جهان می باشد و برای گسترده نمودن بازار تجاری خود در سال 1992 اقدام به تاسیس کارخانه تولید باتری در آمریکا نمود.

 این شرکت با دارا بودن بیش از ۲۵ سال سابقه و همچنین بیش از ۲۵۰۰ نفر پرسنل، جزء ۱۰ شرکت برتر جهان در این حوزه معرفی گردیده و به همین لحاظ جزء شرکای بزرگ و تامین کنندگان اصلی بسیاری از تولید کنندگان بزرگ دنیا که در کنار محصولات خود از باتری استفاده می نمایند قرار گرفته است.

این کمپانی جزو تنها شرکت به رسمیت شناخته شده توسط موسسه ROC برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی می باشد و از این لحاظ میتوان جزء نایاب ترین شرکت هایی دانست که در تولید محصولات آلودگی زیستی را در نظر میگیرند.

تاریخچه کمپانی CSB

شرکت سی اس بی 300x209 شرکت باتری CSB سی اس بی
شرکت باتری CSB سی اس بی

کمپانی تولید کننده باتری یو پی اس CSB در سال ۱۹۸۷ به وسیله سرمایه گذاری مشترک مابین کانون فراگیری ویبولتین و مجموعه CSB در شین کوب الکتریک بنیانگذاری گردید. کمپانی CSB کار خود را از ۲۸ نوامبر سال ۱۹۸۶ میلادی در رسته باتریهای خشک سرب اسید با VRLA (سوپاپ تنظیم) شروع کرد. کمپانی CSB یکی از ۱۰ کمپانی عالی در عرصه تولید باتری VRLA در دنیا می باشد

و برای وسیع نمودن معامله تجاری خود در سال ۱۹۹۲ شروع به احداث کارخانه تولید باتری در کشور آمریکا نمود. هم اکنون افزون بر دارابودن ۴ کارخانه جداگانه در کشورهای متعدد قبیل : کشور تایوان، کشورچین، کشورویتنام و….

دارای دفتر های نظارت ناحیه ای در کثرتی ازکشورهای اروپایی و آمریکا یی و نیز دستگاههای پخش، فروش و پشتیبانی به وسیله عاملان و یا شریکان تجاری خود در متجاوز از ۱۰۰ کشور دنیا می باشد.

نمایندگی باتری سی اس بی

باتری سی اس بی3 1 300x96 شرکت باتری CSB سی اس بی
نمایندگی شرکت CSB

شرکت CSB Battery فعالیت خود را با سرمایه اولیه ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ دلار از ۲۸ نوامبر ۱۹۸۶ میلادی در رده باتریهای خشک سرب اسید با سوپاپ تنظیم (VRLA) آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده باتری در جهان است که در حال حاضر علاوه بر دارابودن ۴ کارخانه مجزا در کشورهای مختلف نظیر تایوان، چین، ویتنام و…. دارای دفاتر مدیریت منطقه ای دربسیاری ازکشورهای اروپایی و آمریکا و همچنین سیستم های توزیع، فروش و پشتیبانی از طریق نمایندگان و یا شرکای تجاری خود در بیش از ۱۰۰ کشور جهان می باشد.

استانداردهای محصولات CSB

باتری س اس بی 8 1 300x124 شرکت باتری CSB سی اس بی
گواهی نامه ها و استاندارد های محصولات CSB

محصولات این شرکت در ۱۴ سری و بیش از ۱۰۰مدل عرضه می گردد که همگی دارای استاندارد UL می باشند.

CSB یکی از هشت برند به رسمیت شناخته شده توسط ROC برای تولید با عدم آلودگی محیط زیست است و تاییدیه CTI ارا دریافت نموده است.

محصولات CSB دارای استانداردهای ISO9001، ISO14001، OHSAS18000، S.A DE C.V، UL، CE و….. می باشد و توسط بسیاری از صنایع استفاده کننده از باتری بصورت OEM عرضه می گردد.

مطابق با IATA / ICAO ارائه ویژه A67 برای حمل و نقل هوایی و همچنین توسط DOT عنوان “مسئول خشک” 49 CFR 171-189 برای حمل و نقل سطح به رسمیت شناخته شده است.

محصولات شرکت سی اس بی

باتری سی اس بی 6 300x150 شرکت باتری CSB سی اس بی
محصولات تولیدی شرکت CSB

محصولات این شرکت در ۱۴ سری  و بیش از ۱۰۰مدل  عرضه می گردد که همگی دارای استاندارد  UL  می باشند.

شرکت CSB با هدف تولید باتری در سال 1987 در تایوان تأسیس گردید و در ادامه برای توسعه تجارت و بازار فروش خود اقدام به تاسیس کارخانه تولید باتری در کشور آمریکا با همین برند کرد. در حال حاضر این شرکت جزء برترین شرکت ها در زمینه تولید باتری یو پی اس VRLA می باشد. باتری های CSB از لحاظ کیفیت در ردیف با کیفیت ترین باتری های موجود در بازار داخلی می باشد.

تولیدات شرکت CSB در زمینه باتری یو پی اس UPS توانسته است تا علاوه بر تأمین خواسته های متخصصان این حوزه، با در نظر گرفتن مسائل آلودگی زیست محیطی در تولید این نوع باتری ها، مورد توجه علاقه مندان به حوزه انرژی های پاک قرار گیرد.

انواع باتری های CSB

باتری سی اس بی 7 300x203 شرکت باتری CSB سی اس بی
انواع باتری سرب اسیدی CSB

محصولات تولیدی CSB، در مدل ها و ظرفیت های متفاوت  جهت مصارف مخابراتی، UPS (منبع تغذیه بدون وقفه)، سیستم های خورشیدی، ژنراتورهای بادی، سیستم روشنایی اضطراری، مصارف امنیتی و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. متوسط عرضه باتری از زمان تاسیس توسط شرکت CSB، بیش از ۴ میلیون در ماه بوده که در نوع خود بی نظیر است.

  1. EVH Series
  2. EVX Series
  3. GP Series
  4. GPL Series
  5. HR Series
  6. HRL Series
  7. MSJ Series
  8. MSV Series
  9. MU Series
  10. TPL Series
  11. UPS Series
  12. XHRL Series
  13. XTV Series

از نظر کاربرد، محصولات این کمپانی به رده های زیر تقسیم بندی می گردد:

  • باتری های ساکن VRLA مورد استفاده در مخابرات و ارتباطات
  • باتری های با قدرت تخلیه بالا برای کاریرد در UPS ها
  • باتری های VRLA برای کاربردهایی با دوره طول عمر بسیار زیاد
  • باتری های VRLA برای کاربردهایی با شرایط دمایی بسیار زیاد
  • باتری های VRLA با قطب های تعبیه شده در قسمت جلویی باتری

قیمت باطری های csb

جهت خرید این باطری های شرکت سی اس بی می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

فروش اینترنتی باتری یو پی اس CSB

در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
داوری
داوری
3 سال پیش

سلام باتری یوپی اس برای مصرف خانگی هم موجود دارین؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  داوری
3 سال پیش

با سلام
بله، برای تهیه ی هر گونه باتری یو پی اس در خدمت شما هستیم .

مشاوره رایگان و ثبت سفارش