4.5
(73)

باتری یو پی اس نیومکس Newmax محصول شرکت نیومکس (دایجین) در کشور کره جنوبی می باشد. باتری‌های سرب اسید نیومکس تولید شده توسط کمپانی دایجین، برای انواع مختلف کاربردها از جمله ذخیره انرژی خورشیدی یا باتری خورشیدی، باتری وسایل نقلیه الکتریکی، باتری یو پی اس UPS، باتری تجهیزات پزشکی، باتری تجهیزات مخابراتی  و غیره استفاده می‌شوند. 

 

باتری نیومکس3 300x279 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
باتری یوپی اس newmax

نمایندگی باتری نیومکس

شرکت نیومکس2 1 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
نمایندگی باتری یو پی اس نیومکس

کمپانی new max در سال ۱۹۷۹ در کشور کره جنوبی بر پایه تولید باتری های صنعتی تاسیس گردید.در سال ۲۰۰۲ موفق به اخذ استاندارد های بین المللی باتری یوپی اس گردید.این کمپانی در حال حاضر با تولید اکثر مصارف باتری توانسته است ۴۳% بازار کره جنوبی را در دست خود داشته باشد.

این شرکت با رعایت استاندارد های بین المللی تولید کننده باتری در خارج در رده متوسط می باشد و بعد از سال ۲۰۱۲ اقدام به راه اندازی خطوط تولید بیشتر برای توسعه تولید و صادرات گرفته است.به خودی خود میتوان گفت شرکت نیومکس یکی از برترین تولیدکننده باتری می باشد.

معرفی شرکت تولید کننده باتری نیومکس

برند Newmax در سال ۱۹۷۹ در کشور کره جنوبی بر پایه تولید باتری‌های صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. تمام باتری های این برند با بیش از ۲۰ سال تجربه توسط تخصص و مهارت متخصصین کره‌ای ساخته شده‌اند. تاکنون تولیدات این برند به بیش از 50 کشور صادر شده و شهرت خوبی در تولید باتری باکیفیت برتر و قیمت رقابتی تر را دارد. ۴۳% بازار کره جنوبی را در دست خود داشته دارد. محصول جدید این برند باتری ژل‌های خورشیدی است.

باتری ups نیومکس

باتری نیومکس باتری یو پی اس نیومکس Newmax
باتری یو پی اس نیومکس Newmax

باتری های نیومکس، نوعی از باتریهای AGM و VRLA در ظرفیت و ابعاد مختلف هستند که قابلیت نصب در زوایای مختلف (حتی به صورت وارونه) را دارند. تکنولوژی خاص این نوع باتریها باعث کاهش فشار ایجاد شده (به دلیل آزاد سازی گاز به هنگام شارژ و دشارژ) می شود و در نتیجه امکان مهر و موم شدن درب باتری میسر می شود.
باتری های نیومکس NEWMAX را می توان برای UPS، مخابرات، سیستم های روشنایی و … استفاده کرد.

باتری یو پی اس نیومکس سری PNB

باتری نیومکس PB 300x98 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
باتری یو پی اس نیومکس سری PNB

باتری‌های سرب اسید سری PNB با پیشرفته‌ترین فن‌آوری و تراکم بالای آلیاژ سرب کلسیم برای استفاده در یوپی‌اس، تجهیزات مخابراتی و سیستم‌های روشنایی طراحی شده‌اند. ساختار منحصربفرد و استفاده از اپوکسی آب‌بند، کاملاً از نشت الکترولیت جلوگیری می‌نماید؛ این ویژگی امکان نصب باتری در وضعیت افقی یا عمودی را فراهم نموده است.

بی‌نیاز از سرویس و نگهداری بوده و دارای بازدهی مناسب در شارژ و دشارژهای با جریان بالا می‌باشد. PNB از استاندارد ایمنی بالایی برخوردار بوده و مجهز به فیلتر گاز مخصوص است که از خروج گازهای سمی جلوگیری می‌نماید.

سایر مشخصات باتری نیومکس PNB:

• تکنولوژی بازترکیب گازهای داخلی با الکترولیت
• عملکرد مناسب در محدوده وسیع حرارتی (15- تا 50+ درجه سلسیوس)
• جریان دشارژ داخلی کم
• بازیابی شارژ مجدد عالی
• طراحی ویژه جهت استفاده در یوپی‌اس و تجهیزات مخابراتی.

مشخصات باتری یو پی اس Newmax

2باتری نیومکس 300x200 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
مشخصات باتری یو پی اس Newmax
  • نوعی از باتریهای AGM و VRLA در ظرفیت و ابعاد مختلف هستند که قابلیت نصب در زوایای مختلف (حتی به صورت وارونه) را دارند.
  • تکنولوژی خاص این نوع باتریها باعث کاهش فشار ایجاد شده (به دلیل آزاد سازی گاز به هنگام شارژ و دشارژ) می شود و در نتیجه امکان مهر و موم شدن درب باتری میسر می شود.
  • باتری های نیومکس NEWMAX را می توان برای UPS، مخابرات، سیستم های روشنایی و … استفاده کرد.
  • برای تولید باتری با طول عمر بالا از فن آوری پیشرفته ای برای به حداقل رساندن ناخالصی ها و امپدانس داخلی باتری استفاده می شود که در آن از تراکم بالای آلیاژ سرب کلسیم استفاده شده است.
  • AGM ماده الکترولیت را دقیقا مابین صفحات سرب نگه میدارد بنابراین نیاز به غوطه ور کردن الکترودها در الکترولیت نیست بدین ترتیب در سلول فضای کافی جهت انباشت گاز ایجاد می شود. این فضا به نوبه خود باعث میشود تا افزایش فشار به حداقل رسیده و جلوگیری از نشت آن امکان پذیر گردد.
  • با توجه به چرخه بسته شارژ و دشارژ در این نوع باتریها، مراقبت دوره ای جهت اضافه کردن الکترولیت و سرویس قطب های باتری منتفی شده و تا اتمام عمر باتری نیاز به عملیات سرویس و نگهداری نخواهد بود.
  • در مواقعی که به دلیل اضافه شارژ غیر مجاز، فشار داخلی سلول باتری بیش از مقدار تعیین شده گردد، سوپاپ ایمنی باتری که به فیلتر گاز مخصوص مجهز شده است در هنگام تخلیه فشار اضافه از خروج گازهای مضر جلوگیری می نماید.

موارد کاربرد باتری یو پی اس نیومکس

باتری ژل خورشیدی نیومکس 300x173 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
کاربرد باتری یو پی اس نیومکس
  • منابع تغذیه
  • یو پی اس(UPS) با توان بالا
  • سیستمهای مخابراتی
  • نیروگاههای بادی و خورشیدی
  • تجهیزات نظامی
  • خطوط انتقال راه آهن و تجهیزات کنترل اتوماتیک
  • تجهیزات کنترلی
  • سیستمهای کنترل از راه دور
  • ماشینهای برقی
  • تجهیزات سوئیچینگ
  • تجهیزات ذخیره سازی انرژی و تجهیزات معدنی و ریلی

مشخصات فنی باتری ups نیومکس سری PNB

مشخصات فنی باتری نیومکس PNB 300x99 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
مشخصات فنی باتری ups نیومکس سری PNB

خرید باتری نیومکس کره

مشخصات باتری نیومکس 300x129 باتری یو پی اس نیومکس Newmax
خرید باتری یو پی اس نیومکس Newmax کره

شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باطری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

جهت خرید و دریافت کاتالوگ قیمت باطری سی بی اس و استعلام قیمت به روز این باتری می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را انجام دهید.

فروش اینترنتی باتری یو پی اس نیومکس

در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

قیمت باتری نیومکس

قیمت باطری یو پی اس نیومکس، با توجه به آمپراژ و ابعاد و سایر مشخصات متفاوت است. در لیست زیر قیمت به روز باطری فاران آمده است.

لیست قیمت باتری ups Newmax

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

جهت تعویض باتری یو پی اس فرسوده خود با باطری نیومکس ویدئو زیر را مشاهده نمایید:

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
ناهیدی
ناهیدی
3 سال پیش

سلام در حال حضر باتری کره ای موجود دارین و چه برندی خوبه ؟

sorosh
sorosh
1 ماه پیش

سلام وقت بخیر، برای تریلی داف میخوام باتری عوض کنم یک سری سوال کردم و فتن ک برای این نوع تریلی از باتری 150 ؛آمپر میشه استفاده کرد اما جای دیگه گفتن ک باید 170 ب بالا نصب بشه، حالا با این تعاریف بنظر شما کدومشو بندازم کارکردش خوبه؟ و اینکه این ماشین یشتر از دوماه کار نمیکنه در حالت کلی بخوایم حساب کنیم، باتری نیومکس هم 6 تا در پوش روش داره برای عوض کردن آب اسیدش؟ تا جایی ک میدونم اتمی باید گذاشت روی این تریلی اما داغی من آبی هست، مشکلی برای ماشین پیش نمیاره!، و بنده… خواندن ادامه ...

مشاوره رایگان و ثبت سفارش