4.7
(1471)

قیمت و مشخصات فنی باتری کشنده داف مدل CF

داف 1 باتری کشنده داف مدل CF

ظرفیت حدودی باتری: – آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 24 ولت

* بر روی خودروهای سنگین با توجه به نوع کاربری و لوازم نصب شده، باتری هایی با ظرفیت های مختلف نصب میگردد. به همین دلیل در لیست زیر قیمت باتری با ظرفیت های مختلف ذکر شده است.

** توجه داشته باشید عموم خودروهای سنگین با ولتاژ 24 ولت کار میکنند و میبایست دو باتری بر روی آنها نصب گردد.

داف CF Euro 6 كاميوني است با استانداردهاي جديد، قيمت مناسب و راحتي مطلوب براي راننده، برتر از همه آنها بي رقيب بودن، تنوع در ارايه كابين، داراي سه موتور با پيكر بندي شاسي و اكسل به روز از جمله خصوصياتي هستند كه اين داف را براي هر نيازي مناسب كرده است. گفتني است كه اين كاميون زيبا به دليل وجود شاسي هاي تخت و كاملا به روز شده سبكي و قدرت را براي اين زيباي غول پيكر به ارمغان آورده است. 

تنوع پیشرانه های عرضه شده برای این کامیون، کارایی آن را در شرایط مختلف تضمین می کند. استفاده از پیشرانه 6.7 لیتری PACCAR GR در مدل CF65، پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR در CF75، و 12.9 لیتری PACCAR MX در مدل CF85، با تامین قدرتی بین 220 تا 510 اسب بخار پاسخگوی نیاز هر راننده ای است. گفتنی است، تمامی پیشرانه های ذکر شده به تکنولوژی SCR کمپانی داف مجهز هستند.

تمامی پیشرانه های PACCAR با هدف ارائه بالاترین استانداردهای موجود در زمینه مصرف سوخت، کارایی و کیفیت طراحی شده اند. سیستم انژکتور SMART نصب شده روی این پیشرانه های شش سیلندر خطی، آلایندگی کمتر و قدرت و گشتاور بیشتر در دور موتور پایین را به ارمغان می آورد. گفتنی است، دو مدل CF75 و CF85 با استاندارد یورو 3 نیز، عرضه می شوند.

 

مشخصات فنی کشنده داف مدل CF

طول کلی
حداکثر قدرت460 اسب‌بخار
نوع موتور
MX340C
نوع گیربکس
دستی
تعداد دنده ها16
ولتاژ باطری
24 ولت
استاندارد آلایندگییورو 3

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین سنگین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق کشنده داف مدل CF کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

برای آشنایی با مجموعه کیان باتری توصیه میشود فیلم زیر را مشاهده نمایید:

سفارش باتری به دو صورت امکان پذیر میباشد:

1- ثبت سفارش به صورت تلفنی با تماس با شماره تلفن شبانه روزی 02188882222

2- ثبت سفارش به صورت اینترنتی با مراجعه به وبسایت KianBattery. com

ad 500 100 باتری کشنده داف مدل CF

      • چرا از خدمات کیان باتری استفاده نماییم؟

– ارسال و نصب رایگان باتری به صورت شبانه روزی در کمتر از چند ساعت
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو توسط کارشناسان کیان باتری به صورت رایگان
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام ساعات شبانه روز و تمام 365 روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– نصب باتری مناسب برای کشنده داف مدل CF و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو
– امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار

      • آیا بابت حمل و نصب باتری میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

      • آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری کشنده داف مدل CF اضافه میگردد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری کشنده داف مدل CF و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

      • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در کشنده داف مدل CF استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. با توجه به قاب باتری خودرو میتوانید باتری با ظرفیت بالاتر نیز استفاده نمایید.

آیا باتری شما اتمی و خشک است؟

بله، باتری های عرضه شده برای خودرو کشنده داف مدل CF در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. اما امکان سفارش باتری اسیدی یا به اصطلاح آبخور نیز امکانپذیر است.

      • عمر مفید کشنده داف مدل CF چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال دارد. اما در شرایط استفاده سخت ممکن است این زمان کمتر شود. ضمنا خودروهای سنگین در سرما به قدرت بیشتری جهت استارت زدن نیاز دارند و طبیعی است در فصل سرما به باتری بیشتر فشار وارد میشود.

      • باتری قبلی کشنده داف مدل CF من بعد از 2 سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. بدین معنی که هر ماه باتری حدود 3 تا 4 درصد ضعیف می شود. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد. ضمنا با توجه به نوع کاربری خودروهای سنگین توصیه میگردد ریسک نکنید و در زمان خود باتری را تعویض نمایید.

      • من باتری کشنده داف مدل CF خود را 6 ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

ملاک 2 سال در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. ضمنا نحوه نگهداری باتری نیز در عمر آن تاثیر مستقیم دارد.

      • سال تولید باتری از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

delkor باتری کشنده داف مدل CF

      • از کجا بفهمم باتری کشنده داف مدل CF خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری کشنده داف مدل CF وجود دارد:

      • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
      • از عمر باتری 2 سال گذشته است.
      • صدای استارت تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
      • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
      • برق پشت آمپر کشنده داف مدل CF وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
      • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
      • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
      • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی کشنده داف مدل CF کم نور شده است.
      • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری کشنده داف مدل CF و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

ad 500 100 باتری کشنده داف مدل CF

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
محمدرضا
محمدرضا
2 سال پیش

شیوه نگهداری و افزایش طول عمر باتری های ماشین به چه صورته؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  محمدرضا
1 سال پیش

با سلام
برای نگهداری پیشگیرانه و افزایش طول عمر یک باتری بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتری‌ها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری (جلوگیری از سولفاته شدن)، چک کردن دینام و تسمه دینام در شروع هر فصل به خصوص فصل گرما لازم است. منظور از شرایط نگهداری تمام روش‌هایی است که یک باتری به صورت کاملاً صحیح استفاده شده و همیشه آماده به کار باشد و رابطة مستقیمی با طول عمر باتری دارد.

تقی پور
تقی پور
2 سال پیش

چشمی باتری چه مواقعی به کار می اید؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  تقی پور
1 سال پیش

با سلام
در سطح بیرونی برخی از محصولاتی که برای خودروهای سبک و نیمه سنگین تولید می شوند، یک نشانگر کوچک جهت نمایش وضعیت آن به رنگ‌های مختلف قرار دارد.
اصولاً رنگ و وضعیت این چراغ‌ها بر اساس سطح و میزان الکترولیت درون آنها قابل تغییر است اما نشانة خوبی برای سالم یا معیوب بودن باتری نمی‌باشند و به همین دلیل در حال حذف شدن از روی محصولات هستند.
رنگ سبز: باتری سالم و به صورت کامل شارژ شده است.
رنگ سفید: باتری معیوب و به درستی کار نمی‌کند.
رنگ مشکی یا تیره: باتری سالم اما بدون شارژ می‌باشد.

niazi
niazi
2 سال پیش

نکات مهم در مورد خرید باتری چیست؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  niazi
1 سال پیش

با سلام در هنگام خرید باتری به چهار نکته اصلی باید دقت نمائید: 1. آمپراژ: این ویژگی اصولاً با توجه به نوع و مقدار مصارف خودرو توسط شرکت تولیدکننده آن محصول تعیین می‌شود. این بدین معنی است که خودروهای مختلف، باتری‌های مختلفی را به شکل استاندارد می‌پذیرند و سیستم برق خودرو نیز بر اساس نیاز قطعات مصرف کننده آن، طراحی شده است. 2. کیفیت و طول عمر: امروزه تولیدکنندگان در حوزه تولید باتری زیاد شده‌اند و این موضوع باعث ایجاد رقابت گسترده بین برندهای تجاری مختلف این بخش شده است. پس از قیمت، اصولاً کیفیت و طول عمر می‌تواند به… خواندن ادامه ...

اسدی
اسدی
2 سال پیش

چگونه باتری خود را در انبار نگهداری کنیم و طول عمر ان کم نشود؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  اسدی
1 سال پیش

با سلام همه باتری ها زمانی که بر روی ماشین نصب نشده باشند، یعنی در حالت مدار باز دارای پدیده دشارژ خودبخودی (Self_Discharge) هستند که نتیجه آن کاهش ولتاژ و ظرفیت اسمی باتری است. برای نگهداری (انبارش) باتری موارد زیر توصیه می گردد: دمای انبار را تنظیم نمایید چرا که در دمای بالا و هوای گرم و مرطوب دشارژ باتری بیشتر می شود و در آب و هوای خشک دشارژ باتری کندتر میشود. بهترین دما برای نگهداری باتری 0-35 است. انبار و فضای نگهداری باتری باید تمیز و خشک بوده و دارای تهویه هوا مناسب باشد. برای جلوگیری از آسیب… خواندن ادامه ...

مشاوره رایگان و ثبت سفارش