4.8
(563)

شعبه خرم آباد کیان باتری به زودی افتتاح خواهد شد.

نصب و تعویض باتری ماشین در کمترین زمان در محل مشتری

 

کیان باتری شعبه فروش اینترنتی باتری ماشین در خرم آباد را راه اندازی خواهد نمود. واحد نصب سیار کیان باتری آماده خدمات رسانی در سطح شهر خرم آباد و حومه به هم وطنان گرامی میباشد. نصب و تعویض باتری ماشین در کمترین زمان در محل مشتری انجام میپذیرد. برای ثبت سفارش با شماره شبانه روزی 02188882222 تماس حاصل فرمایید.

Emdad Kian 1 امداد باتری خرم آباد
کیان باتری بزرگترین گروه نصب باتری در ایران

 

امداد کیان باتری و کادر متخصص آن بیش از یک دهه است که انواع خدمات امداد باتری سیار را به مشتریان خود ارائه می دهد و در حال حاضر این خدمات در شهر خرم آباد و حومه آن نیز انجام میشود. شعبه خرم آباد امداد کیان باتری با بهره گیری از افراد خبره و متخصص امکان تعویض باتری خودروی شما را در شهر خرم آباد فراهم نموده است. روند ثبت سفارش به صورت زیر میباشد:

  1. مشاوره فنی با کارشناس و انتخاب باتری مناسب
  2. ثبت سفارش و مشخصات خودرو توسط کارشناسان مرکز پیام کیان باتری
  3. ارسال رایگان باتری توسط امدادگر به محل شما
  4. تست باتری و نصب رایگان باتری
  5. پرداخت مبلغ باتری بعد از نصب باتری با کارت خوان سیار
Emdad Kian 2 امداد باتری خرم آباد
امداد سیار کیان باتری در خرم آباد

سفارش باتری به دو صورت امکان پذیر میباشد:

1- ثبت سفارش به صورت تلفنی با تماس با مرکز پیام شبانه روزی کیان باتری به شماره 02188882222

2- ثبت سفارش به صورت اینترنتی با مراجعه به وبسایت KianBattery.com

battery replace steps 300x281 امداد باتری خرم آباد

هدف اصلی امداد باتری کیان تحویل هرچه سریع تر باتری و تعویض آن در کمترین زمان ممکن است.

شعبه امداد کیان باتری در شهر خرم آباد با هدف ارائه خدمات سریع، دقیق و با کیفیت راه اندازی شده است. امداد و عيب يابي برق خودرو شما در محل شما توسط تکنسین های مجرب و کارآزموده در سريع ترین زمان ممكن انجام خواهد شد. شما با کیان باتری لذت یک خرید خوب و باکیفیت را تجربه خواهید کرد.

شعبه خرم آباد امداد کیان باتری با دارا بودن امدادرسان‌های متخصص و دوره دیده، در زمینه فروش و نصب باطری ماشین به صورت اختصاصی در شهر خرم آباد فعالیت می‌کند. ما به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل در خدمت مشتریان عزیز هستیم و به امدادرسانی می‌پردازیم. اگر باتری خودرو شما در شهر خرم آباد به مشکل خورده است هیج جای نگرانی ندارد، از زمانی که شما با ما تماس می‌گیرید و تقاضای امدادرسان می‌کنید، در کمترین زمان ممکن امدادرسان ما با باطری مناسب خودروی شما در محل حضور پیدا خواهد کرد و بعد از تست و بررسی خودروی شما در صورت خرابی باتری قبلی، اقدام به نصب و تعویض باتری جدید خواهد نمود.

تست برق خودرو، حمل و تعویض باتری خودرو شما به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و شما فقط هزینه باتری را در محل با کارت خوان سیار پرداخت خواهید نمود. تمامی باتری های موجود در شعبه خرم آباد امداد کیان باتری با کارت گارانتی و ضمانت‌نامه کتبی خدمت مشتریان ارائه می‌شود. باتری هایی که شعبه خرم آباد امداد کیان باتری برای خودروها عرضه می‌کند از نوع اتمی بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) می‌باشند. امداد باطری سیار خرم آباد تمامی نواحی شهر خرم آباد را تحت پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی در خدمت مشتریان می‌باشد.

با توجه به آن که واردات باطری های خارجی به ایران ممنوع است و تاریخ واقعی تولید باتری‌های خارجی موجود در ایران قابل پیگیری و صحت‌سنجی نیست، ما سعی کرده‌ایم کلیه برندهای معتبر بازار همچون سپاهان باتری، صبا باتری، وایا باتری، برنا باتری و … را در سبد موجودی خود قرار دهیم. برای استعلام موجودی و قیمت باتری مورد نظر می‌توانید با شماره‌ 02188882222 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما میباشند.

Emdad Kian 4 امداد باتری خرم آباد
مرکز پیام شبانه روزی کیان باتری

چرا باطری ماشین خود را از شعبه خرم آباد کیان باتری تهیه نمایید؟

ما با توجه به استانداردهای خودروی شما بهترین باتری ماشین را برای شما انتخاب می کنیم.

  • ارسال و نصب رایگان باتری به محل خودرو به صورت شبانه روزی در کمترین زمان
  • خرید از بزرگترین مجموعه نصب باتری در ایران با بیش از 100 نفر پرسنل تمام وقت
  • سبد متنوع از تمام برندهای معتبر موجود در بازار ایران
  • پرداخت هزینه باتری در محل
  • اعزام امدادگر متخصص و خبره
  • خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی و تضمین اصالت باتری
  • پشتیبانی شبانه روزی مشتریان
  • نصب باتری مناسب خودرو و رعایت استاندارد کارخانه تولید کننده و باطل نشدن گارانتی خودرو
  • پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری
  • تست رایگان دینام و باتری در محل خودرو شما

در زمان خرید باتری ماشین به چه نکاتی باید دقت نمایم؟

ظرفیت یا آمپر باتری خودرو از سوی کارخانه سازنده آن تعیین گردیده است که با توجه به میزان مصارف خودرو و توان شارژ دینام این میزان می تواند افزایش پیدا کند.

توجه داشته باشید باتری که خریداری می کنید میبایست دارای ضمانتنامه معتبر باشد؛ تمام باتری هایی که در فروشگاه شعبه خرم آباد امداد کیان باتری عرضه می شوند همگی دارای ضمانتنامه معتبر سپاهان باتری می باشند.

میزان قدرت باتری در زمان روشن شدن خودرو در هوای سرد بسیار کم می باشد. حال اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید خیلی مهم است که به این شاخص اهمیت دهید. هرچه CCA بالاتر باشد کیفیت باتری بالاتر است.

باتری ها با گذشت زمان قدرت خود را از دست می دهند؛ بنابراین بسیار مهم است که تاریخ تولید باتری به روز باشد و کمتر از 3 ماه از تولید آن گذشته باشد. تمامی باتری های موجود در شعبه خرم آباد امداد کیان باتری دارای تاریخ روز می باشند.

با خدمات شعبه خرم آباد امداد کیان باتری به راحتی باتری خودروتان را تعویض کنید.

 

Emdad Kian 7 امداد باتری خرم آباد
ناوگان کیان باتری

عیب یابی برق خودرو در محل

این خدمت، یکی از نخستین خدماتی است که در اختیار مشتریان و یا کاربران خودرو قرار می گیرد. تکنسین های ماهر و با تجربه شعبه خرم آباد امداد کیان باتری، با صحبت با راننده و به دست آوردن یک شمای کلی از مشکل خودرو، به رفع خرابی باتری خودرو می پردازد.

باتری به باتری سیار در محل در خرم آباد

خوابیدن باتری (دشارژ باتری)، یکی از مشکلاتی است که در اکثر مواقع رانندگان با آن در خودروی خود مواجه می شوند. در چنین مواقعی شما می توانید از طریق راههای مختلف باتری به باتری را انجام دهید.

احتمال بروز این مشکل در هنگام رانندگی در یک بزرگراه و یا جاده بسیار کم است و در این حالت شما نیاز به استفاده از یک کابل مخصوص برای این کار دارید. شما در چنین شرایطی می توانید با یک تماس به شعبه خرم آباد امداد کیان باتری در خواست خود را برای ارائه این خدمت اعلام کنید تا ایمن ترین خدمات باتری به باتری را در کوتاهترین زمان در اختیار شما قرار دهند.

Emdad Kian 5 امداد باتری خرم آباد
انبار مرکزی کیان باتری در خرم آباد

درباره استان لرستان

لرستان به معنی سکونتگاه مردم لر، یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به مرکزیت شهر خرم‌آباد است. این استان به خاطر کوه‌ها، آبشارها و جنگل‌های بلوطش شهرت دارد. سرزمین کوهستانی لرستان با استان‌های همدان و مرکزی از شمال، اصفهان از شرق، خوزستان از جنوب و کرمانشاه و ایلام از غرب همسایه است. مرز باریکی در جنوب شرقی نیز آن را به چهارمحال‌و‌بختیاری وصل می‌کند.

درختان نارون، بلوط، بادام و گردو در این استان بسیار دیده می‌شود. سراسر لرستان را رشته کوه زاگرس در بر گرفته است. اشترانکوه، گرین، قالی‌کوه، چهل‌نابالغان برخی از کوه‌های این استان را تشکیل می‌دهند.

لرستان متشکل از ۱۱ شهرستان، ۲۹ بخش و ۸۵ دهستان است. هم‌اکنون این استان دارای ۲۴ نقطه شهری و ۲۸۶۴ روستای دارای سکنه است. ازنا، الیگودرز، بروجرد، پل‌دختر، خرم‌آباد، دورود، دوره، دلفان (نور آباد)، رومشکان، سلسله (الشتر) و کوهدشت از شهرستان‌های استان لرستان هستند.

%name امداد باتری خرم آباد

جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان لرستان

قلعه فلک ‌الافلاک خرم‌آباد، آبشارهای لرستان مانند آبشار نوژیان در خرم‌آباد، آبشار بیشه در دورود، آبشار آب سفید الیگودرز، آبشار چکان الیگودرز، آبشار وارک خر‌م‌آباد، آبشار سرکانه در خرم‌آباد و آبشار افرینه خرم‌آباد، دریاچه گهر در اشترانکوه بین دورود، الیگودرز و ازنا، غار کلماکره در پل‌دختر، دشت لاله‌های واژگون الیگودرز، پارک جنگلی شورآب خرم‌آباد، دریاچه کیو خرم‌آباد، تالاب‌های پل‌دختر، اشترانکوه در نزدیکی شهرستان ازنا، منطقه گلدشت در بروجرد، دره خزینه در میانه‌های جاده پل‌دختر به اندیمشک، سنگ نبشته خرم‌آباد، مسجد جامع بروجرد، مسجد جامع خرم‌آباد، مسجد سلطانی بروجرد و امامزاده جعفر بروجرد از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی لرستان هستند.

امداد باتری در مناطق مختلف شهر خرم آباد

تمام مناطق استان لرستان تحت پوشش امدادگران مجموعه شعبه خرم آباد امداد کیان باتری جهت ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی در کوتاهترین زمان ممکن است.

خرم‌آباد، از شهرهای زیبای استان لرستان است. این شهر، مرکز شهرستان خرم‌‌آباد و استان لرستان محسوب می‌شود. خرم‌‌آباد با مساحت ۶۲ کیلومترمربع، در غرب ایران و در میان دره‌های زاگرس جای‌گرفته است و از سطح دریا  ۱۱۴۷.۸ فاصله دارد. با‌توجه به موقعیت جغرافیایی و قرارگیری آن در یک منطقه کوهستانی، شهری سرسبز و خوش آب‌وهوا است و همین‌امر آن را تبدیل به بیست‌و‌سومین شهر پرجمعیت ایران کرده است.

این شهر از قسمت شمال شرق با شهرستان بروجرد، از شرق با الیگودرز و از جنوب با اندیمشک همسایه است و در فاصله ۴۹۴ کیلومتری پایتخت قرار گرفته است.

میادین و خیابان های مهم خرم آباد شامل خیابان استانداری، خیابان هفده شهریور، بلوار جام جم ، خیابان امام خمینی، بزرگراه اندیمشک – خرم آباد، بزرگراه اراک – خرم آباد، خیابان شهید رادمردیان، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان شهدای شرقی، ابوذر، اسدآبادی، خیابان امام خمینی، خیابان انقلاب، معلم، امت، سبزه‌میدان، سرچشمه، ساحلی، 24 متری ‌حکیم‌آباد، خیام، چهارراه بانک، چهارراه فرهنگ و بلوار بهارستان می باشد که امداد باتری کیان شعبه خرم آباد تمامی آن ها پوشش می دهد.

نقشه خرم آباد امداد باتری خرم آباد

سوالات رایج

  • آیا تعویض باتری در خرم آباد در محل خودرو امکان پذیر است؟

بله، ما آمادگی داریم تا به محل خودروی شما مراجعه کرده و باتری آن را در محل برای شما تعویض کنیم و بعد از تعویض و نصب و تست باطری هزینه آن را پرداخت کنید.

شما می توانید با شماره های قرار داده شده در این صفحه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت هماهنگی صورت گرفته، امدادگران ما در محل شما حاضر شده و پس از نصب باتری روی خودروی شما، تست برق و دینام برای خودروی شما انجام گیرد.

  • آیا باتری دارای گارانتی معتبر است؟

بله، تمامی باتری های موجود در شعبه خرم آباد امداد کیان باتری دارای گارانتی معتبر شرکت صبا یا سپاهان می باشد و تاریخ باتری ها نیز به روز می باشند.

  • آیا در شعبه خرم آباد امداد کیان باتری می توان جهت خرید باطری ماشین بدون دریافت باتری کهنه اقدام نمود؟

بله، جهت خرید باطری ماشین بدون دریافت باتری کهنه می بایست مبلغ باتری کهنه را به مبلغ قیمت باطری ماشین که در قسمت فروشگاه اعلام شده اضافه نمایید.

  • برای تعویض باتری در محل در خرم آباد چه باید کرد؟

در صورتی که باتری شما از کار افتاده است برای تعویض باطری در محل کافی است همین الان با شماره درج شده تماس بگیرید تا در کمترین زمان به شما باتری برسانیم.

  • خدمات شعبه خرم آباد امداد کیان باتری رایگان است؟

ما در تلاشیم تا مشکل خودروی شما را برطرف سازیم، هزینه باطری بر اساس نرخ مصوب و نمایندگی است و نصب باطری خودرو بصورت رایگان انجام می گیرد.

  • آیا بابت حمل و نصب باتری در شهر خرم آباد میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در شهر خرم آباد و حومه کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

Emdad Kian 6 امداد باتری خرم آباد
امداد سیار کیان باتری در خرم آباد

 

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود.

  • آیا باتری شما اتمی و خشک است؟

بله، باتری های عرضه شده در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری خودرو نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی من بعد از 2 سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. بدین معنی که هر ماه باتری حدود 3 تا 4 درصد ضعیف می شود. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

  • من باتری خودروی خود را 6 ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید.

  • سال تولید باتری از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

    delkor امداد باتری خرم آباد

    • از کجا بفهمم باتری من خراب شده است؟

    بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری وجود دارد:

    • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
    • از عمر باتری 2 سال یا حدود40،000 کیلومتر گذشته است.
    • صدای استارت خودرو تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
    • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
    • برق پشت آمپر خودرو وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
    • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
    • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
    • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودرو کم نور شده است.
    • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

    در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری خودرو و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

    ad 500 100 امداد باتری خرم آباد

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

    عضو شوید
    آگاه شوید
    guest
    0 نظرات
    فید بک نظرسنجی داخل متن
    مشاهده تمام نظرات
    مشاوره رایگان و ثبت سفارش