4.6
(46)

در تصویر زیر محل قرار گرفتن باتری در خودروی کیا پیکانتو Kia picanto قابل مشاهده است. باتری پیکانتو در سمت چپ قسمت جلوی ماشین ( جلوی راننده) قرار دارد.

قطب مثبت آن به سمت جلوی خودرو قرار می گیرد و قطب منفی آن به سمت عقب ( سمت راننده ) می باشد.

 

kia picanto battery location 1024x768 روش نصب باتری کیا پیکانتو

در ویدئوی زیر نحوه تعویض و نصب باتری ماشین کیا پیکانتو را می توانید ببیند.

 

باتری مناسب کیا پیکانتو 35 آمپر پایه بلند قطب چپ می باشد. البته شما می توانید از باتری های با آمپر بالاتر نیز خریداری و استفاده نمایید.

 

شما می توانید جهت خرید و نصب باتری خودروی خود با شماره تلفن 02188882222 تماس گرفته و ضمن خرید باتری مناسب خودروی خودتان از خدمات حمل و نصب رایگان کیان باتری استفاده نمایید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
رضا کامرانی
رضا کامرانی
1 سال پیش

متاسفانه باطری های موجود برای پیکانتو فاقد برجستگی در پایین است که باعث میشود نشود باتری را در جایش محکم نمود و با تری فقط در محل بدون هیچ چفت و بستی رها میشود و در دست انداز ها بازی میکند و راحت از جا برداشته و سرقت میشود…نمیدانم چرا سپاهان باتری این مورد را در نظر نگرفته است…متاسفم. و هنگام خرید هم کیان باتری این نقص را اعلام نمی کند.

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  رضا کامرانی
1 سال پیش

با سلام کاملا حق با شماست و موضوعی که بیان نمودید برای خودروی شما یک نقص به حساب می آید. اما در صورتی که این باتری فقط برای خودروی شما تولید نمی شود و بقیه خودروهایی که از این نوع باتری استفاده می کنند عبارتند از: دووماتیز، تویوتا کرولا، لکسوس CT200 و این موضوع برای این خودروها یک نقص به شمار نمی رود. در این نوع خودروها به دلیل استفاده از بست کمربندی در روی باتری نیازی به وجود آن برجستگی وجود ندارد و پیش بینی می شود که این نوع باتری های 35 آمپر پایه بلند قطب چپ با… خواندن ادامه ...

مشاوره رایگان و ثبت سفارش