3
(2)

استفاده از تکنولوژی شبکه PowerFrame اولین بار توسط شرکت جانسون کنترلز Johnson Controls استفاده شد و این شرکت آمریکایی تا سال 2016 بیش از 15 میلیارد از این شبکه های توری تولید کرده است که در 330 میلیون باتری از آن استفاده شده است. 

johnson controls 1 فناوری شبکه مقاوم PowerFrame grid باتری خودرو

شکل زیر تفاوت و وضعیت شبکه های توری با سه فناوری مختلف ، Expanded Metal Grid ، Bookmold Grid و Powerframe Grid را نشان می دهد.

همانطور که می بینید فناوری شبکه مقاوم Powerframe بعد از 31 مایل ( 50 هزار کیلومتر) مسافت رانندگی کاملا سالم مانده و دو شبکه دیگر خوردگی زیادی دارند.

powerframe grid 1024x353 فناوری شبکه مقاوم PowerFrame grid باتری خودرو

فناوری شبکه PowerFrame در چندین شهر در سراسر جهان و در سخت ترین شرایط دنیای واقعی تست شده است و در این آزمایش از وسایل نقلیه زیر استفاده شد.

تاکسی
خودروهای گشت
خودروهای مسافری
کامیون ها

 در تمامی آزمایش ها باتری هایی که از فناوری Powerframe در ساخت شبکه های خود استفاده کرده بودند با اختلاف قابل ملاحظه ای عملکرد بهتری از بقیه داشتند.

باتری های اتومبیل معمولی که از شبکه های فلزی bookmold یا منبسط شده استفاده می کنند ، بیشتر در معرض خوردگی و انبساط قرار دارند.

 کارخانه های بزرگ و پیشرفته باتری سازی در دنیا از این فناوری در ساخت باتری های خود استفاده می کنند و برند وارتا یکی از مهم ترین آنها می باشد.

عملکرد برتر Powerrame

%name فناوری شبکه مقاوم PowerFrame grid باتری خودرو

از نظر ساختاری قوی: فن آوری شبکه ثبت شده PowerFrame® تا 66٪ با دوام تر و مقاوم در برابر خوردگی نسبت به سایر طرح های شبکه است. این شبکه به طور قابل ملاحظه ای در مقابل گرما و دست اندازهای جاده که باعث خرابی باتری می شود، مقاوم است.

جریان الکتریکی قوی : طراحی شبکه PowerFrame power باعث افزایش 70 درصدی جریان الکتریکی نسبت به سایر فن آوری های شبکه می شود.

 مزایای ساخت: در ساخت PowerFrame® از 20٪ انرژی کمتری استفاده می شود و 20٪ کمتر از سایر روش های تولید، گازهای گلخانه ای تولید می کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش