4.2
(42)

هوا می تواند تاثیری در باتری شما بگذارد. درباره نحوه اطمینان از آماده بودن باتری برای هر فصلی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

summer باتری خودرو در گرمای تابستان و سرمای زمستان  مراقب باتری اتومبیل خود در هوای گرم باشید

نکته 1: گرما بر عمر باتری شما تأثیر می گذارد

بیشتر مردم در مورد باتری اتومبیل خود در زمستان فکر می کنند ، اما گرما بدترین دشمن باتری شما است. هوای گرم به معنای درجه حرارت بالا در زیر کاپوت است که باعث تسریع خوردگی درون باتری می شود. همچنین می تواند باعث خارج شدن آب از الکترولیت مایع باتری شود. نتیجه؟ کاهش ظرفیت باتری ، توانایی تضعیف شده برای استارت موتور و در نهایت عمر کمتر باتری.

خودروی خود را در سایه پارک کنید.

نکته 2: باتری خود را آزمایش کنید

اطمینان حاصل کنید که باتری شما برای ماه های گرم تابستان آماده است. باتری خودرو را چک کنید تا سولفاته نشود.

battery summer باتری خودرو در گرمای تابستان و سرمای زمستان

autumn باتری خودرو در گرمای تابستان و سرمای زمستان  مراقب باتری اتومبیل خود در هوای معتدل باشید

نکته 1: اکنون باتری خود را آزمایش یا جایگزین کنید

مهم است که باتری خود را برای فصل زمستان در طول پاییز آماده کنید.

اگر شما علائمی می بیند که نشان می دهد باتری شما ضعیف شده است ، باتری شما در زمستان توانایی استارت را در هوای سرد نخواهد داشت. بنابراین منطقی است که اکنون باتری خود را آزمایش یا جایگزین کنید تا در سفرهای خود با مشکل مواجه نشوید.

مخصوصا در آب و هوای برفی شما مشکل خرید و نصب باتری جدید خواهید داشت. همچنین اگر مسافرت خارج از شهر داشته باشید در هوای سرد زمستان مشکلات زیادی خواهید داشت.

نکته 2: باتری و سیستم شارژ را بررسی کنید

هوای سرد در فصل پاییز برای باتری ها مضر است ، بنابراین بررسی باتری و سیستم شارژ عاقلانه است. اتصالات باتری را تمیز ، محکم و بدون خوردگی نگه دارید. باتری ها همیشه قبل از شکستن علائم هشدار دهنده را نشان نمی دهند. توصیه می شود قبل از زمستان تست باتری را انجام دهید.

نکته 3: اتصالات باتری را تمیز ، محکم و بدون خوردگی نگه دارید

در طول پاییز ، دمای هوا با گرمای زیاد غیرمنتظره ، جاری شدن سیل و بارش زود هنگام برف قابل پیش بینی نیست. آماده سازی باتری برای غیر منتظره بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. اتصالات باتری را تمیز ، محکم و بدون خوردگی نگه دارید. همچنین ، هنگام کار باتری ، رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است.

winter باتری خودرو در گرمای تابستان و سرمای زمستان مراقب باتری خودرو خود در هوای سرد باشید

نکته 1: باتری خود را برای زمستان آماده کنید

باتری شما در ماه های سرد زمستان کار سختی دارد. برای شروع کار با سردتر شدن دما ، موتور خودرو شما به نیروی بیشتری احتیاج دارد و این درجه دما تأمین انرژی باتری شما را سخت تر می کند.

سیستم الکتریکی خود را آزمایش کنید ، از جمله باتری و آلترناتیو. همچنین ، باتری را با استفاده از ولت متر بررسی کنید تا مطمئن شوید که در وضعیت خوبی قرار دارد. ولت متر شما باید 12.4 ولت یا بالاتر را نشان دهد. تست باتری را بلافاصله بعد از خاموش کردن خودرو انجام ندهید. همچین وقتی خودرو روشن است باتری را تست نکنید.

نکته 2: اتصالات باتری خودرو را بررسی کنید

مهم است که اجزای اطراف باتری خود را به درستی حفظ کنید. اطمینان حاصل کنید که کابل ها ، پست ها و اتصال دهنده ها از نظر ظاهری و نصب وضعیت مطلوبی هستند و اتصالات باتری را برای تأیید تمیز بودن و محکم بودن آنها بررسی کنید. برای جلوگیری از لرزش بیش از حد از بست سفت و محکم استفاده کنید و باتری را در سینی باتری محکم کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
میثم
میثم
1 سال پیش

من ده ساله ماشین دارم و هر سال با یک برندی جدید از باتری ها روبرو میشم تنها شرکت صبا باتری . سپاهان در بازار رقابت می کنند و رقابت انها هم در حد تبلیغ است نه در بالا بردن کیفیت به جایی که قیمت باتری را بالا ببرند کمی کیفیت را باتری را بالا ببرند.

مشاوره رایگان و ثبت سفارش