مجموعه عظیم پاناسونیک که چندین سال پیش در کشور ژاپن تاسیس گردیده است و از لحاظ سبد محصولاتی دارای متنوع ترین محصولات در بین شرکت های مشابه از لحاظ محصولات الکترونیک و دیجیتال می باشد. این شرکت در سال های اخیر با تولید باتری های یو پی اس توانسته است در چند سال اندک جایگاه ویژه ای به علت نام تجاری خود و تولید باتری های با کیفیت در بازار برای خود به ارمغان آورده و مشتریان زیادی را جذب کرده باشد. نیز تولید نماید.

باتری های پاناسونیک جزء باتری های درجه1 در بازار محسوب می شوند و دارای حداقل 8 سال طول عمر می باشند. شرکت ژاپنی پاناسونیک با تکیه به برند و نام معتبر تجاری خود توانست رشد بی سابقه ای در صنعت تولید باتری یو پی اس داشته باشد.

شرکت پاناسونیک که طی چندسال اخیر شروع به ساخت باتری های UPS کرده توانسته سهم به خصوصی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. طول عمر باطری UPS پاناسونیک حدودا (8سال) است و از باتری های مصرفی با طول عمر بالا به شمارمی رود.

باتری UPS پاناسونیک با بهترین مواد تولید می شوند، برای مثال در این نوع از باتری ها در قطب مثبت آن اسید سرب و قطب منفی آن سرب تشکیل میدهد و خاصیت الکترولیتی بالایی را دارا هستند. شرکت پاناسونیک از بهترین شرکت های تولید کننده باطری های یو پی اس در شرق است و محصولات آن به سرتاسر جهان( از جمله ایران،چین ، کره جنوبی،استرالیا و…) صادر میگردد.

باتری یو پی اس پاناسونیک یکی از تولیدات این شرکت می باشد که در رنج وسیعی از آمپراژها در بازار جهانی موجود می باشد.

لیست قیمت باتری یو پی اس UPS پاناسونیک

باتری های سیلد اسید Panasonic تولید شرکت پاناسونیک ژاپن مخصوص دستگاه های برق اضطراری

تلفن 02188882222

مشاوره رایگان و ثبت سفارش