3.9
(35)

باتری جی ان گلوبال به انگلیسی GN Global از محصولات شرکت برنا باتری ایران می باشد که محل این کارخانه نیز در اصفهان می باشد. باتری گلوبال محصولی جدید از شرکت برنا باتری و به سفارش شرکت اطلس توسعه زرین، به تازگی وارد بازار فروش باتری ایرانی گردیده است. و در همین مدت زمان کوتاه این باتری توانسته است سهم بزرگی از بازار فروش را در دست گیرد.

باتری GN GLOBAL محصول شركت تولیدی برنا باتری میباشد كه از ابتدای سال ١٣٩٥ و به صورت برند اختصاصی به سبد كالایی این مجموعه اضافه گردید. تكنولوژی ساخت این باتری ها EXPAND و با الیاژ سرب – كلسیم است. توجه ویژه شركت تولیدی برنا باتری به مقوله كیفیت و نظارت دقیق و مستمر این شركت باعث آن گردیده كه این محصول سرآمد كیفی باتری های تولید داخل باشد.

این باتری نشان استاندارد ایران را کسب کرده است. این باتری ها در آمپراژ های مختلف و در پایه های کوتاه و بلند تولید می شوند.

باطری گلوبال باتری جی ان گلوبال برندی از برنا باتری
باتری جی ان گلوبال

نمایندگی برنا باتری گلوبال

شرکت تولیدی برنا باتری در سال 1369 با توجه به كمبود شديد باتري خودرو در كشور و در شرايطي كه تنها يك توليد كننده باتري خودرو دولتي در كشور وجود داشت تاسیس و از سال 1373 به بهره برداری رسید. به دنبال استقبال چشمگير مصرف كنندگان از كيفيت محصولات توليدي برنا باتری و همزمان با افزايش تقاضاي باتري در كشور، اين شرکت به طور مستمر اقدامات و تمهيدات لازم را در زمينه افزايش كمي و كيفي توليدات و تنوع محصولات خود بعمل آورده و به منظور كامل شدن زنجيره توليدات اعم از پوسته باتري، صفحات سربي و… چندين واحد توليدي جديد به واحدهاي قبلي افزود و در حال حاضر مجموعه كارخانجات برنا باتري به يك مجتمع عظيم صنعتي و ارزشمند انواع باتري خودرو در کشور تبديل گرديده است.

گارانتی گلوبال برنا 300x300 باتری جی ان گلوبال برندی از برنا باتری
باتری گلوبال برند با کیفیت برنا باتری

بهره گيري از نيروهاي كارآمد و متخصص، برخورداري از مدرن‌ترين ماشين آلات توليد باتري مطابق با تكنولوژي روز دنیا و تعهد و پايبندي مديران و پرسنل اين مجتمع بر اصول بهبود مستمر كيفيت و جلب رضايت مشتريان باعث گرديده كه همواره صنايع خودروسازي كشور، شركت برنا باتري را به عنوان يكي از منابع اصلی تأمين باتری خود انتخاب نمایند.

فیلمی از معرفی محصولات شرکت برنا باتری (گلوبال)

کارخانه باطری ماشین ایرانی برنا از قدیمی ترین شرکتهای باطری سازی در ایران است و برند گلوبال از محصولات موفق برناباتری می باشد که با استقبال بی نظیری از طرف مشتریان روبرو شده است. برنا باطری هم باطری اسیدی تولید می کند و هم باطری اتمی. برنا باطری برای انواع ماشینهای داخلی و خارجی باطری مخصوص برای آن خودرو را تولید می کند. و خودرو های 206 و پرشیا باطری فابریکشان برنا باطری است.

ویژگی های باطری های گلوبال برنا

کیفیت گلوبال 300x236 باتری جی ان گلوبال برندی از برنا باتری
مشخصات باتری اتمی خودرو گلوبال
  • باتری های اتمی خودروی گلوبال از نوع MF(Maintenance Free) بوده و نیازی به مراقبت و نگهداری ندارند یعنی لازم نیست آب آن را چک کنید.
  • باتری های نوع اتمی دارای نشانگر چشمیMagic Eyen جهت اعلام وضعیت شارژ باتری می باشند.
  • باطری ماشین جی ان گلوبال دارای طول عمر بالا و کیفیت بسیار مناسب برای شرایط آب و هوایی ایران می باشد.
  • باطری ماشین گلوبال مناسب برای انواع سمند پژو . ال90. تیبا . ریو . کیا . هوندا. جیپ. پراید . و انواع تاکسی و خودروهای عمومی هستند.
  • طول عمر باطری ماشین جی ان گلوبال بین دو تا سه سال می باشد.
  • باطری جی ان گلوبال تائید شده در استاندارد اروپا و استاندارد ملی ایران است.

گارانتی باطری گلوبال برنا

gn global3 300x168 باتری جی ان گلوبال برندی از برنا باتری
گارانتی باتری جی ان گلوبال

تمام باتری های تولید شده در شرکت برنا باتری، معمولا با آمپراژ بیشتر از 100 آمپر، دارای 8 ماه ضمانت و باتری های کمتر از 100 آمپر دارای 14 ماه ضمانت الکترونیکی می باشند.

محصولات ایرانی همواره از گارانتی خوبی بهره می برند و خدمات پس از فروش خوبی دارند، محصولات کره ای کیفیت بالای داشته ولی خدمات پس از فروش ضعیفی داشتند. فلسفه ی بوجود آمدن برند جی ان گلوبال (GN GLOBAL) تولید محصولی با کیفیت کره ای و خدمات پس از فروش ایرانی بود. GN GLOBAL از برند های کارخانه برنا است، این کارخانه به منطور تامین نیاز باتری استارتر خودرو، در سال 1369 در شهرک صنعتی مبارکه تامین و به بهره برداری رسید. این شرکت با ورود به عرصه تولید و شکست انحصار تولید باتری، در حال حاضر، انواع باتری از 12 ولت 40 آمپر ساعت تا 12 ولت 200 آمپر ساعت را به صورت گرید کست و اکسپند و متال تولید و به بازار عرضه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گارانتی باتری برند گلوبال، مقاله ی زیر را نیز مطالعه نمایید.

گارانتی محصولات برنا باتری

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت باتری گلوبال برنا

جی ان گلوبال 300x240 باتری جی ان گلوبال برندی از برنا باتری
قیمت باتری گلوبال

باید بدانید قیمت باتری سیلد اندکی بالاتر از نوع غیر سیلد و اسیدی است و براساس مقدار آمپر، قیمت های باتری متفاوت می باشد. که در حال حاضر قیمت هر آمپر گلوبال متناسب با قیمت باتری فرسوده و نرخ سرب قیمت گذاری می شود. همچنین فصل سال و تعداد تولید مصرف باتری نیز در قیمت باطری های اتمی تاثیرگذار هستند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید باتری جی ان گلوبال، می توانید با شماره 88200200 تماس گرفته و یا به لینک زیر مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی باتری گلوبال

لیست قیمت باتری جی ان گلوبال

توجه: شایان ذکر است که قیمت های اعلام شده در زیر، با دریافت باتری داغی اجباری محاسبه شده است. در صورت نداشتن داغی به ازای هر آمپر مبلغی از مشتری دریافت می شود.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

مشخصات فنی آمپراژ باتری برند گلوبال

باطری جی ان گلوبال نیز نام کامل تر این برند می باشد که جدیدترین باطری تولید شده در ایران مطابق با تکنولوژی روز دنیا است و دارای تمامی آمپر های موجود برای انواع ماشینهای سبک و سنگین می باشد.


باطری 55 آمپر گلوبال

  • وزن: 15.5 کیلوگرم
  • ابعاد: 247*175*190 میلیمتر
  • گارانتی: 14 ماه
  • ولتاژ: 12 ولت
  • تکنولوژی: اتمی، سیلد
  • جهت قطب ها: سمت چپ(قطب موافق)
  • مناسب برای پراید , تیبا ,206 ,207  , جیلی , روا , آوانته و رانا

باطری گلوبال 74 آمپر

  • وزن: 18.5 کیلوگرم
  • ابعاد: 272*175*190 میلیمتر
  • گارانتی: 14 ماه
  • ولتاژ: 12 ولت
  • تکنولوژی: اتمی، سیلد
  • جهت قطب: قطب موافق(چپ)
  • مناسب برای پرشیا  سمند, نویوتاکمری , آزرا , مگان , سانتافه , آردی و روا

باطری اتمی 88 آمپر گلوبال

  • وزن: 21.5
  • ابعاد: 285*167*220 میلیمتر
  • گارانتی: 8 ماه
  • ولتاژ: 12 ولت
  • تکنولوژی: اتمی، سیلد (بی نیاز از مراقبت)
  • جهت قطب ها: قطب موافق(چپ)
  • مناسب برای انواع بنز , بی ام وه , سمند , پرشیا , شورلت و بیوک

باطری اتمی 150 آمپر گلوبال

  • وزن: 43 کیلوگرم
  • ابعاد: 470*208*215  میلیمتر
  • گارانتی: 8 ماه
  • ولتاژ: 12 ولت
  • تکنولوژی: اتمی، سیلد (بی نیاز از نگهداری)
  • جهت قطب ها: موافق (چپ)
  • مناسب خودرو های اتوبوس ۳۰۲ , اسکانیا F۱۲ , ولوو N۱۰

اگر همچنان در انتخاب باتری ماشین مشکل دارید و نمی دانید کدام باتری بهتر است؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه نماییید.

کدام باتری خودرو بهتر است؟

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
پناهی
پناهی
4 سال پیش

سلام با توجه به سولفاته شدن باتری ها چطور بفهمیم باتری دقیقا کی تولید شده؟

کیان باتری
در جواب  پناهی
4 سال پیش

سلام دوست عزیز سولفاته شدن ربطی به تاریخ باتری شما ندارد و فقط سر باتری شما سولفاته می شود که با مقداری آب جوش قابل حل شدن است.

هاشمزاده
هاشمزاده
1 سال پیش

با سلام
من یک عدد باتری زیتکس گلد برنا باتری تهیه کردم و بسیار از کیفیت این باتری راضی هستم، اما امروز که خواستم استفاده کنم ماشین استارت نخورد و احساس میکنم به یه دلیلی دشارژ شده، به نظرتون دلیلش چه چیزی میتونه باشه؟

کیان باتری
در جواب  هاشمزاده
1 سال پیش

با سلام درود برشما، بله کاملا حق با شماست، محصولات برنا باتری در حال حاضر جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی داخل کشور هستند. باتری خودرو به دلایل فراوانی می تواند دشارژ یا تخلیه شود که در اینجا تعدادی از این دلایل را برایتان بیان خواهیم کرد: 1. اشتباهات انسانی صرف نظر از اینکه چقدر در کنترل موارد پس از رانندگی جدی و دقیق باشید، همواره احتمال این وجود دارد که موردی را به طور سهوی فراموش کرده باشید. شاید فراموش کرده باشید چراغ جلوی ماشین را خاموش کنید و یا درب کاپوت را کاملا نبسته باشید. همچنین… خواندن ادامه ...

حسین
حسین
1 سال پیش

سلام باتری اتمی ۶۰ امپر برنا گرفتم سه روز رو ماشین بود خالی کرد بردم مغازه که گرفته بودم دستگاه زد خراب بود بجاش یدونه باتری اسیدی ۶۰ بهم داد جای اون ایا به نظرتون از لحاظ قیمت و کیفیت یکی هستن جوابگو زمستان هست این باتری اسیدی؟

کیان باتری
در جواب  حسین
1 سال پیش

با سلام
باتری های تولیدی با مکانیزم غیرسیلد (اسیدی) جزو بهترین محصولاتی هستند که در حال حاضر استفاده می شوند و از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردارند. فقط توصیه می شود که برای نگهداری به صورت منظم و ماهیانه بررسی و کنترل گردد.

علی بیگی
علی بیگی
1 سال پیش

سلام
تاريخ تولید کجای باتری حک شده؟ ممنون

کیان باتری
در جواب  علی بیگی
1 سال پیش

با سلام
برای دریافت اطلاعات کامل درباره محصولات شرکت برنا باتری می توانید با صدای مشتری این شرکت به شماره تلفن 3837-031 تماس حاصل نموده و اطلاعات مکفی دریافت نمائید.

مشاوره رایگان و ثبت سفارش