4.1
(17)

باتری اتمیک کریستال به انگلیسی Atomic Crystal یکی از برندهای باتری تولیدی مجموعه سپاهان باتری می باشد. باطری اتمی کریستال از جمله با کیفیت ترین و پر فروش ترین باطری های ایرانی عرضه شده در بازار بوده و رقبای زیادی را برای نمایش کارکرد بسیار عالی خود کنار زده است.

کریستال 300x300 باتری اتمیک کریستال ساخت سپاهان باتری
باتری کریستال سپاهان

سپاهان باتری تولید کننده برند کریستال

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در سال ۱۳۸۶ به عنوان بهترین تأمین کننده باطری و دومین تأمین کننده در بین تمام قطعه سازان گروه قطعه سازی سایپا برگزیده شد و با کمال افتخار در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ گواهینامه حمایت از مصرف کننده گردیده است. شرکت سپاهان باتری دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد که هدف این شرکت از مشتری مداری را در سطح کشور محقق می نماید.

در حال حاضر این شرکت سپاهان باتری با پوشش امپراژ 50 تا 210، تحت استاندرد های DIN و GIS محصولات خود را عرضه می نماید. تنوع این محصولات و کیفیت بالای آن مزیت های رقابتی فراوانی را برای شرکت سپاهان باطری فراهم نموده است.

شرکت سپاهان باتری

شرکت سپاهان باطری که از جمله بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید باطری در داخل کشور می باشد، یکی از محصولات ممتاز خود را با نام کریستال در اوایل کار تولیدی خود وارد بازار کرده است. باطری کریستال اتمی در آمپر های گوناگون برای خودرو های مختلف عرضه شده است که هر خریدار باطری می تواند متناسب با مشخصات خودرو خود، باطری موردنظر را بر روی ماشین نصب نماید.

فیلمی از معرفی سپاهان باتری (برند کریستال)

باتری کریستال بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. باتری کریستال توسط شرکت سپاهان باطری اصفهان ساخته می شود. انواع باطری اتمی (باطری اتمیک) که همان باطری خشک نیز نام دارد، توسط این شرکت تولید می شود. تولید باطری های اتمی بیشتر برای خودرو های مدرن که با سیستم برق رسانی کارایی بهتری دارند منظور می گردد.

باتری برند کریستال سپاهان باتری دارای گواهی نامه های بین المللی ISO18000 و ISO14000 و ISOTS و استاندارد ملی ایران است. همچنين موفق به اخذ صنعت سبز از سازمان محیط زیست گردید.

مشخصات باتری اتمی کریستال

باطری های اتمی و یا خشک عمر طولانی تری نسبت به باطری های اسیدی دارند به همین دلیل مشتریان بیشتری به دنبال خرید باطری اتمی هستند. طراحی و تولید این مدل از باتری ها برای اتومبیل های مدرن که دارای تجهیزات الکترونیکی هستند انجام میشود که تماما مطابق با استاندردهای روز اروپا واستانداردهای داخل ایران است.

مشخصات کریستال 300x313 باتری اتمیک کریستال ساخت سپاهان باتری
مشخصات باتری اتمی کریستال سپاهان

باطری کریستال یک باطری اتمی می باشد که قدرت بالایی داشته و تمام نیاز های یک خودرو به برق را تأمین می کند. برخی از مشخصات فنی باطری کریستال اتمی این چنین اند:

  • دارا بودن از توان استارت بالا در تمام طول عمر
  • استفاده از پلیت های منفی کلسیمی (با تکنولوژی اکسپند)
  • سازگاری با انواع محیط
  • میزان شارژ خود بخود Low Self – Dischargen بسیار کم
  • ایمن در مقابل احتمال انفجار با استفاده از فیلتر ضد شعله
  • بدون نیاز به مراقبت و نگه داری
  • دارای نشانگر چشمیMagic Eyen جهت اعلام وضعیت شارژ باتری

گارانتی باتری کریستال سپاهان

باتری های کره ای در ایران دارای 6 ماه گارانتی در حالی که باطری های کریستال ساخت شرکت سپاهان باتری دارای 15 ماه گارانتی می باشد. باطری های کریستال سپاهان از آمپر 35 تا 120 دارای 15 ماه گارانتی تعویض، و باتری های کریستال  150 آمپر تا 200 آمپر دارای 8 ماه گارانتی تعویض به صورت الکترونیکی می باشد. کلیه خدمات پس از فروش این باتری ها بر عهده شرکت سازنده (سپاهان باتری) می باشد.

اگر در استعلام گارانتی باطری کریستال مشکل دارید می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

مشاهده تاریخ گارانتی باتری های سپاهان باتری

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت سپاهان باتری (کریستال)

قیمت باتری کریستال با توجه به کیفیت برند سپاهان و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است. و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین و با دوام‌ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

باید بدانید قیمت باتری سیلد اندکی بالاتر از نوع غیر سیلد و اسیدی است و براساس مقدار آمپر، قیمت های باتری متفاوت می باشد. که در حال حاضر قیمت هر آمپر کریستال متناسب با قیمت باتری فرسوده ونرخ سرب قیمت گذاری می شود. همچنین فصل سال و تعداد تولید مصرف باتری نیز در قیمت باطری های اتمی تاثیرگذار هستند.

مشتریان شرکت سپاهان به‌ عنوان سرمایه‌های شرکت سپاهان بوده و شرکت درصدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات سپاهان(باطری های مشابه برند کریستال)، به شماره 88200200 تماس گرفته و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

فروش اینترنتی محصولات سپاهان باتری

لیست قیمت باطری کریستال

توجه: شایان ذکر است که قیمت های اعلام شده در زیر، با دریافت باتری داغی اجباری محاسبه شده است. در صورت نداشتن داغی به ازای هر آمپر مبلغی از مشتری دریافت می شود.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
تخفیف!
2,420,000 تومان
تخفیف!
2,612,000 تومان
تخفیف!
2,751,000 تومان
تخفیف!
2,991,000 تومان
تخفیف!
3,130,000 تومان
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
تخفیف!
3,934,000 تومان

معرفی آمپراژ باطری های برند کریستال

همانطور که در بالا نیز گفته شد، باطری کریستال همانند هر برند دیگری، در آمپر های گوناگون برای فروش وجود دارد که هر شخصی متناسب با نوع کار خود می تواند آن را خریداری کند. برخی از آمپر های باطری اتمیک کریستال عبارت اند از:

  • باطری ۵۰ آمپر کریستال با سایز: ۲۰۸*۱۸۵*۱۹۰٫۵ میلی متر
  • باطری ۵۵ آمپر کریستال با سایز: ۲۴۳*۱۷۵*۱۸۹ میلی متر
  • باطری ۶۰ آمپر کریستال با سایز: ۲۴۳*۱۷۵*۱۸۹ میلی متر
  • باطری ۶۶ آمپر کریستال با سایز: ۲۷۷*۱۷۵*۱۹۰ میلی متر
  • باطری ۷۴ آمپر کریستال با سایز: ۲۷۷*۱۷۵*۱۹۰ میلی متر

اگر همچنان در انتخاب باتری ماشین مشکل دارید و نمی دانید کدام باتری بهتر است؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مظالعه نماییید.

کدام باتری خودرو بهتر است؟

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
محمد
محمد
4 سال پیش

من از این باتری 2 و نیم سال مفید استفاده کردم واقعا برند خوبیه البته سیلور سپاهانم عالیه

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  محمد
4 سال پیش

بله تمام باتری های برند سپاهان باتری کیفیت بسیار خوب و بالایی دارند.

مشاوره رایگان و ثبت سفارش