4.7
(160)

باتری برند واریان به انگلیسی VARIAN  از مارک های شناخته شده باتری های خودرویی تولید شرکت صباباتری ایران می باشد. باطری واریان دارای نشان استاندارد ایران تحت شماره 6603285775 می باشد و با سری MF عرضه می شود. این باتری ها سیلد- کلسیمی ( Calcium Sealed battery ) بوده و خشک اتمی هست.

varian باتری واریان تولید صبا باتری
باطری ماشین واریان

نمایندگی باطری واریان

صبا باتري يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع باتري ماشین در خاورميانه است كه از نام نيك و قابل اعتماد در سراسر ایران برخوردار مي باشد. این شرکت با ۴ مجموعه ی صنعتي عظيم افتخار دارد که محصولات و انواع مختلف باتری های خودروئی خود را مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمايد.

محصولات تولیدی در شرکت صبا باتری در انواع باتری های اتمی و اسیدی می باشند که مناسب خودرو های سنگین و سبک می باشند.

نمایندگی صبا باتری تولید کننده باطری واریان

نمایندگی صبا باتری واریان تولید صبا باتری
نمایندگی صبا باتری واریان

اين شركت با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت كشورهاي تراز اول اروپائي، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب، هم اكنون فعاليت وسيعي در زمينه توليد انواع باتريهاي خودروئي از 55 آمپر ساعت تا ظرفيت ۲۰۰ آمپر ساعت  را دارد.

همچنین این شرکت با تجربه، توان توليد انبوه ( باتريهاي سرب اسيدي ) و نيز باتريهاي سيلد (بی نياز از سرويس و مراقبت) ويژه نسل جديد خودروها را با ظرفيت توليد ۵/۱ ميليون دستگاه در سال دارد. واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی با تجربه می باشد.

برند واریان به عنوان محصول جدید صبا باتری، از جمله برندهای عمومی این شرکت محسوب می شود. که در اختیار تمامی توزیع کنندگان باتری در سطح کشور قرار دارد. تکنولوژی ساخت این برند maintenance free (MF) یا بدون نگهداری است. و همچنین باتری واریان جزو بهترین محصولات صبا باتری از لحاظ قیمت و کیفیت است و صباباتری برای رضایت مشتریان این باطری، ۱۲ ماه گارانتی ارائه می کند.

فیلم معرفی باطری واریان (صبا باتری)

در این ویدئو، محصولات ایرانی صبا باتری، از جمله باتری واریان را به طور کامل معرفی می کند. تضمین کیفیت محصولات واریان (صبا باتری) مطابق با معیارها و موازین رایج ملی و بین المللی عاملی اطمینان بخش از کیفیت بالای محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان باتری خودرو می باشد و کلیه اصول فنی و استانداردهای لازم طی فرایند تولید به صورت مستمر اعمال می گردد.

کیفیت باطری واریان

همانطور که در مطالب بالا گفته شد شرکت صبا باتری یک از شرکت های پیشرو در حوزه باتری های خودرو و باتری یو پی اس در ایران می باشد، که با سابقه 40 سال خود، شهرت زیادی را برای خود به ارمغان آورده است. شرکت صبا باتری با استفاده از جدیدترین و به روز ترین امکانات و تکنولوژی ساخت باتری را به کار برده است، تا باتری هایی با ظرفیت و طول عمر بالا تولید می کنند. صبا باتری برای نشان دادن قدرت و توان خود در تهیه باتری ها، استاندارد های مختلف بین المللی و داخلی زیادی را کسب کرده است. از گواهی های اخذ شده توسط صبا باتری می توان به گواهی استاندارد ملی ایران و استاندار های معتبر در مدل های اروپایی و ژاپنی می توان نام برد.

محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر EN ۵۰۳۴۲ + A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS)  شده اند. باتری واریان صبا باتری شامل باتری های اتمی ( سیلد- کلسیمی MF)  می باشد. این دسته از باتری ها مناسب خودرو های سبک و سنگین می باشد.

این باتری ها نیاز به مراقبت چندانی ندارند و فقط برای اطلاع از میزان شارژ و دشارژ بودن باتری باید چشمی روی باتری که دارای سه حالت می باشد را بررسی کرد. وقتی که چشمی رنگ سبز را نشان دهد، نشان از شارژ بودن باتری پروتون می باشد. وقتی که رنگ سیاه باشد، نشان از ضعیف شدن باتری دارد و رنگ سفید خراب بودن باتری را نشان می دهد.

مشخصات کلی باتری های واریان صبا باتری

varyan 300x230 باتری واریان تولید صبا باتری
مشخصات باتری واریان
  • این باتری را می توان برای خودرو های مختلف سواری با آمپرهای مختلف از 55 آمپر تا 200 آمپر تهیه نمود.
  • عمر این باتری با توجه به شرایط سخت کاری، چیزی در حدود 2 سال یا طی مسافت 40000 می باشد.
  • می توان باتری واریان صبا باتری را برای انواع خودرو های سبک و سنگین را به راحتی تهیه نمود.
  • این برند باتری را می توان با استاندارد های مطابق استاندارد باتری خودرو های تولید شده تهیه نمود.
  • این باطری ها را می توان با طول عمر بسیار بالا و کیفیت بسیار مطلوب و با رنج قیمتی مناسب، نسبت به نمونه های مشابه خارجی تهیه نمود.
  •  دارای قدرت شارژ بسیار بالایی می باشد. و به ندرت توان آن کاهش می یابد.
  • ویژگی فنی این باتری این است که با توجه به اینکه کارخانجات خودروساز، از آن در خودروهای تولیدی خود استفاده می کنند (مانند سایپا برای ماشین پراید). بنابراین باتری واریان به عنوان یک برند عمومی نیز شناخته می شود.
  • از دیگر نکات مثبت باطری واریان، تولید آن برای انواع شرایط آب و هوایی می باشد. باتری واریان که بر روی بدنه آن حرف S حک شده باشد، برای آب و هوای گرم مناسب می باشد و اگر بر روی بدنه آن حرف N حک شده باشد، برای آب و هوای سرد مناسب می باشد.

گارانتی باطری واریان

شرکت صبا باتری یکی از شرکت های معتبر در گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. شما می توانید با خرید باتری های واریان صبا باتری از 12 ماه خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.

اما حتما به بررسی شماره سریال ثبت شده بر روی بدنه و برگ ضمانت نامه دقت کنید. در صورت اینکه باتری تقلبی به اسم صبا باتری به شما فروخته شود و شماره سریال ها مطابقتی نداشته باشند، هیچ گونه خدمات پس از فروشی از جانب شرکت سازنده(صبا باتری) به شما ارائه نخواهد شد.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

عمر باطری اتمی واریان

MF Varian 300x164 باتری واریان تولید صبا باتری
عمر باطری اتمی واریان

 

باتوجه به تاریخ تولید باتری خودرو و برند استفاده شده متوسط عمر باطری واریان حدود 2 سال می باشد. و از نظر کارکرد خودرو تا 40.000 کیلومتر است. بنابراین شما می توانید با خرید باتری ایرانی واریان دو سال تا سه سال از باتری استفاده کنید .

خودرو بعد از دو سال و گذشت 40.000 کیلومتر هنوز استارت می خورد آیا نیازی به تعویض دارد؟

بله توجه داشته باشید که مواد استفاده شده در باتری خودرو مواد شیمیایی است و با گذر زمان تغییر می کند. این مورد برای تمامی باتری ها یکسان است و می تواند به سیستم برقی و شارژر خودروی شما آسیب بزند.

وظیفه باتری در خودرو، نگه‌داری و تأمین و انتقال جریان الکتریکی و انتقال به سایر قطعات الکترونیکی در خودرو است. و از عوامل و دلایل بروز اشکال در باتری می‌توان به تحت شارژ بودن دائم (اوور شارژ overcharge)، عدم استفاده در درازمدت, کارکرده در گرما و سرمای بیش‌ازحد, نقص در عملکرد سیستم برق خودرو, استفاده طولانی در زمان خاموشی خودرو, نامناسب بودن (کج یا لق بودن) جای باتری خودرو اشاره کرد.

 

تاریخ تولید باتری اتمی واریان

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید باطری باید حتما مورد توجه قرار گیرد، تاریخ تولید باطری است. باطریهایی که یک سال از تاریخ تولید آنها گذشته باشد عمل سولفاته شدن صفحات آن شروع شده و در صورت استفاده قطعا عمر کمتری نسبت به تاریخ تولید جدید خواهد داشت.

تاریخ تولید هر باطری با یک روش خاص بر روی بدنه باطری هک شده است. روش محاسبه تاریخ تولید باطری های تولید شده در شرکتهای مختلف باطری سازی با هم متفاوت است. بنابراین باتری هایی با جدیدترین تاریخ تولید باتری ها را از کیان باتری بخواهید.

قیمت محصولات باطری واریان

قیمت باطری واریان در سرتاسر ایران، بعنوان باتری ارزان ایرانی در بازار خرید و فروش باتری خودرو شناخته شده است. باطری ورایان محصول کارخانه صبا باتری ایران، با کیفیت خوبی تولید و عرضه می گردد. کیفیت آن مورد تایید خودرو سازهای ایرانی قرار گرفته است و خودروساز های داخل کشور نیز در خط تولید از باطری واریان استفاده می کنند.

واریان صبا 300x300 باتری واریان تولید صبا باتری
قیمت باطری واریان

شرکت طراحی باطری واریان در ابتدا و قبل از طراحی و ساخت واریان قیمت مناسب این باطری را به نسبت انواع باطری موجود مد نظر قرار داد. و به همین منظور محصولی با کیفیت و مورد پسند همه قومیت های ایرانی و مناسب همه اقلیم آب و هوای ایرانی تولید و به بازار خرید و فروش باتری خودرو عرضه نمود. صحت این موضوع وجود باتری واریان در تمامی استانهاها و شهرستانهای سراسر کشور می باشد.

نکته: قیمت های ذکر شده، با احتساب دریافت باتری داغی فرسوده می باشد.

تخفیف!
1,495,000 تومان
تخفیف!
1,737,000 تومان
تخفیف!
1,894,000 تومان
تخفیف!
2,054,000 تومان
تخفیف!
2,093,000 تومان
تخفیف!
2,301,000 تومان
تخفیف!
2,501,000 تومان
تخفیف!
2,718,000 تومان
تخفیف!
3,132,000 تومان
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت، و خرید باطری واریان به لینک روبرو، مراجعه کنید: خرید اینترنتی باتری واریان

مشخصات فنی باتری واریان با آمپراژ مختلف

برند واریان در آمپراژهای 50، 55، 60، 66، 70، 74 و 90 و 100 آمپر تولید و عرضه می شود.

باطری 50 آمپر واریان

باتری ماشین(باطری ماشین) 50 آمپر سیلد واریان، این برند تجاری که درواقع باتری سیلد_کلسیمی MF می باشد، جهت نصب بر روی خودروهای سبک تولید شده است.

  • باتری 50 آمپر سیلد واریان مدل VARIAN 50 AH BATTERY مناسب مدل های پراید، 206 و تیبا می باشد.
  • با قدرت 12 ولتی خود دارای ظرفیت ذخیره‌سازی 113 دقیقه‌ای است. این باتری دارای گارانتی 1 ساله است.
  • باتری 50 آمپر واریان به دلیل MF بودن آن، نگهداری احتیاج ندارد.
  • باتری50 آمر اتمی واریان، بی شک یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین باتری های شرکت صبا باتری است.
باتری 50 آمپر واریان
ولتاژ اسمي (V)12
ظرفيت 20 ساعته اسمي (AH)50
جريان تخليه   cca) ISIRI290
جريان تخليه   cca)   EN380
وزن خشک         (kg)8.5
وزن با الکتروليت (kg)12.4
طول   (mm)207
عرض (mm)175
ارتفاع (mm)190

باطری 55 آمپر واریان

  • باتری 55 آمپر واریان مناسب خودروهای سبکی مانند : پراید، ساینا، تیبا، پژو 207، پژو 206، رانا، هیوندای i20، ریو، پروتون، دوو سیلو، ام جی 3 و… می باشد.
  • باتری اتمی 55 آمپر واریان Varian MF55501 ساخت ایران و یکی از محصولات پرفروش محصول شرکت صبا باتری می باشد.
  • باتری 55 آمپر واریان جدیدترین و محبوب‌ترین محصول شرکت صبا باتری در بین خریداران محترم است.
  • این باتری از نوع MF و بدون نیاز به نگه‌داری می باشد و 12 ولت قدرت دارد و ظرفیت ذخیره‌سازی 90 دقیقه‌ای را نیز دارد.
  • باتری اتمی 55 آمپر واریان باقیمت تحویل داغی (باتری کهنه) محاسبه گردیده و دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد.
باتری 55 آمپر واریان
ولتاژ اسمی12
ظرفیت 20 ساعته اسمی55
جریان تخلیه320
جریان تخلیه420
وزن خشک10.3
وزن با الکترولیت15.1
طول242
عرض175
ارتفاع190

باطری 60 آمپر واریان

  • باتری اتمی واریان 60 آمپر مناسب برای تمام خودرو های سبک می باشد.
  • باتری اتمی 60 آمپر واریان Varian MF56001 اتمی ساخت ایران و یکی از محصولات پرفروش محصول شرکت صبا باتری می باشد.
  • باتری 60 آمپر واریان Varian جدیدترین و محبوب‌ترین محصول شرکت صبا باتری (باتری‌سازی نیرو) در بین خریداران محترم است.
  • این باتری از نوع MF و بدون نیاز به نگه‌داری می باشد و 12 ولت قدرت دارد و ظرفیت ذخیره‌سازی 100 دقیقه‌ای را نیز دارد.
باتری 60 آمپر واریان
ولتاژ اسمی
12
ظرفیت 20 ساعته اسمی
60
جریان تخلیه
380
جریان تخلیه
500
وزن خشک
10.6
وزن با الکترولیت
16.9
طول
260
عرض
175
ارتفاع
237

باتری 66 آمپر واریان

  • مناسب برای: سمند، رانا، روآ، پژو پارس، پژو 405، هیوندای i30، هیوندای ورنا، رنو L90، جک S5
  • اتری اتمی 66 آمپر واریان Varian MF56601 اتمی ساخت ایران و یکی از محصولات پرفروش محصول شرکت صبا باتری است.
  • باتری 66 آمپر واریان Varian جدیدترین و محبوب‌ترین محصول شرکت صبا باتری (باتری‌سازی نیرو) در بین خریداران محترم است.
  • این باتری از نوع MF و بدون نیاز به نگه‌داری می باشد و 12 ولت قدرت دارد و ظرفیت ذخیره‌سازی 113 دقیقه‌ای را نیز دارد.
باتری 66 آمپر واریان
ولتاژ اسمی
12
ظرفیت 20 ساعته اسمی66
جریان تخلیه
450
جریان تخلیه
570
وزن خشک
12
وزن با الکترولیت
17.5
طول
276
عرض
175
ارتفاع
190

باطری واریان 74 آمپر

  • باتری اتمی 74 آمپر واریان، جدیدترین محصول شرکت صبا باتری است و یکی از محبوب‌ترین باتری ها در بین خریداران است.
  • برای خودروهای پژو 405، پژو پارس، سمند EF7، رنو مگان، بنز سری C، نیسان، ماکسیما، سوزوکی، ویتارا، سیتروئن و زانتیا مناسب می‌باشد.
  •  این باتری از نوع MF و بدون  نیاز به نگهداری می باشد. این باتری دارای 12 ولت قدرت و ظرفیت ذخیره‌سازی 135 دقیقه‌ای می باشد.
  • باتری 74 آمپر سیلد از نوع اتمی
  • باتری 74 آمپر سیلد 12 ولت
  • وزن باتری 74 آمپر اتمی همراه با الکترولیت 18.2 KG
  • طول: 276 میلی متر
  • عرض: 175 میلی متر
  • ارتفاع: 190 میلی متر
  • دارای 12 ماه گارانتی

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
14 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
محسنی
محسنی
4 سال پیش

من روی ماشینم از این باتری انداختم الان سه ساله داره کار می کنه. باتری خوبی هستش

کیان باتری
در جواب  محسنی
4 سال پیش

عمر مقید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر کارکرد میباشد. بعد از سپری شدن این دوره میبایست تعویض گردد.

امین
امین
4 سال پیش

سلام من باتری ماشینمو دزدیدن حالا بدون باتری قبلی چطور می تونم از شما باتری جدید خریداری کنم؟

کیان باتری
در جواب  امین
4 سال پیش

سلام دوست عزیز لطفا با شماره 02188882222 تماس حاصل فرمایید

حمید
حمید
3 سال پیش

من برای پراید محصول 60 آمپر رو خریدم. خیلی اذیتم کرده و هنوز 10 ماه از استفاده نگذشته و کمتر از 10000 کیلومتر رانندگی کردم ولی دیگه توانیی نگهداشتن شارژ نداره و کارم شده که هر هفته اون رو شارژ کنم. واقعا خسته و کلافه ام کرده و در اولین فرصت نسبت به تعویض برند باتری ام اقدام می کنم

محمدعلی صادقی
محمدعلی صادقی
1 سال پیش

سلام دوستان من کارت گارانتی ندارم چگونه من متوجه شوم تا کی باتری گارانتی دارد؟
مارک باتری واریان

هادینژاد
هادینژاد
1 سال پیش

سلام. بنده مورخ 01/04/01 باطری ۶۶ واریان خرید کردم و فروشنده با قیمت پایینتر بهم فروخت. خواستم بدونم که تاریخ تولید باطری 95972 S1010117T یعنی چه تاریخی هستش. چون روی کارت گارانتی تاریخ پایان گارانتی 02/05/17 درج شده است تشکر از شما

کیان باتری
در جواب  هادینژاد
1 سال پیش

تاریخ تولید معقول و جدید بوده است. از زمان تولید بعد از حدود 1 ماه به شما فروخته شده است.

علی صالحی
علی صالحی
1 سال پیش

باسلام.من پنج روز پیش یک دستگاه باطری ۶۶امپرخریداری کردم که در اثر اتصال استارت گوشه سمت منفی باطری ذوب شدولی توسط باطری ساز ترمیم گردید حال جریان را نگه نمیدارد و باطریساز میگوید قطع کرده. ایا باتوجه به وضعیت اقتصادی جامعه که گریبانگیر همه اقشارمتوسط و ضعیف جامعه هست راهی سراغ دارید که ما مجبور به هزینه مجدد نباشیم ؟؟؟؟؟
صالحی ازهمدان

کیان باتری
در جواب  علی صالحی
1 سال پیش

سلام جناب صالحی. متاسفانه این باتری با این اوصاف میبایست عوض شود.

اسم
1 سال پیش

واقعا آشغال محض هست من خریدم. فقط 4 ماه کار کرد.

ارسلان
ارسلان
1 سال پیش

74s1000829u70104
0740278099116267
درود این ۲ تا عدد روی باتری نوشته شده تاریخ تولیدش رو چجوری میشه فهمید؟

محمدی
محمدی
2 ماه پیش

سلام یک باتری تراکتور واریان دارم ولی روش نزده چند امپر از کجا میتونم بهمم چند امپره میخوام اگه میشه یه امپر پایین تر بخرم

مشاوره رایگان و ثبت سفارش