4.8
(539)

در این مقاله قصد داریم شما را با باتری خودروهای تراکتور آشنا کنیم. قبل از آن بد نیست با خودروهای تراکتور و انواع آن آشنا شوید. بعد از آن به شما کمک می کنیم باطری مناسب تراکتور را انتخاب کنید.

معرفی خودرو تراکتور

خودرو تراکتور 300x229 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
باطری انواع تراکتور

تراکتور یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌های مولد نیرو است که در کارهای کشاورزی به کار گرفته شده‌است. روز به روز، ساختمان این خودرو تکمیل‌تر می‌شود. قدرت کار تمام تراکتورها با هم برابر نیست. امروزه متناسب با هر کاری، تراکتور ویژه آن ساخته شده‌است. تراکتور از متداول‌ترین ماشین‌های کشاورزی است. در تمام نقاط دنیا کم و بیش از این خودرو استفاده می‌شود.

تراکتور، ماشین خودگردانی است که می تواند توان کششی، توان دورانی و هیدرولیکی بسیاری از ماشین های کشاورزی را تأمین نماید. استفاده از تراکتور و ماشین های کشاورزی در ایران به دنبال اولین نمایشگاه ماشین های کشاورزی که در سال 1300 شمسی در تهران برگزار شد متداول گردید. در حال حاضر اغلب قطعات تراکتور در داخل کشور ساخته می شود به طوری که تولید و مونتاژ انبوه تراکتورها علاوه بر مصارف صنعتی و کشاورزی در داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

انواع تراکتورهای کشاورزی

تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی می‌باشند. اندازه آن‌ها از تراکتورهای دو چرخ کوچک گرفته که دارای ۱۰ اسب بخار قدرت می‌باشند. تا تراکتورهای بزرگ کمرشکن ۸ چرخ که دارای بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت می‌باشند، تغییر می‌کند. این گوناگونی و تنوع زیاد تراکتورها به خاطر گوناگونی و تنوع زیاد کارهایی است که به کمک این وسیله انجام می‌پذیرد. بر این اساس تراکتورها را بر مبنای نحوه کاربرد طبقه‌بندی می‌کنند.

طبقه‌بندی تراکتورها:

  • تراکتورهای همه‌کاره، معمولی
  • تراکتور چرخ‌زنجیری
  • تراکتور شاسی‌بلند
  • تراکتور باغبانی
  • تراکتور چمن زنی
  • تراکتورهای حمل تنه درخت از جنگل
  • تراکتورهای بارکن یا بیل مکانیکی
  • تراکتور دستی، تیلر
  • انواع تراکتورهای چهار چرخ محرک

این نوع تراکتور درچندین نوع مختلف در ایران می‌باشند که می‌توان از رایجترین آن‌ها از رومانی وفرگوسن و فیات وجاندیر. . نام برد.

نقش باتری در تراکتور ها چیست؟

نقش باتری تراکتور 300x162 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
نقش باتری در تراکتور ها چیست؟

به طور کلی باتری خودروهای سنگین دو نقش اصلی دارد، اولین نقش آن در زمانی صورت می گیرد که استارت نیروی اولیه را باید به میل لنگ بدهند و آن را بگرداند و در آن هنگام است که آمپر زیادی از باتری خودرو گرفته می شود. دومین وظیفه اصلی باتری خودرو این است که هنگامی که موتور خاموش می شود باید روشنایی و لوازم صوتی و سیستم جرقه خودرو را به کار اندازد.

در واقع هنگامی که خودرو روشن می شود کلیه کارهای باتری بر عهده دینام خودرو می باشد.  توجه داشته باشید در واقع بیشتر زمان کار باتری هنگامی است که موتور روشن می شود.

 آمپر باتری تراکتور

آمپر کامیون 300x225 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
باطری تراکتور چند آمپر است؟

اولین سوالی که در مورد باتری خودرو های تراکتور به ذهن هر شخصی می رسد، این است که باطری تراکتور چند آمپر است؟ بنابراین در این مقاله با پاسخ این پرسش شروع می کنیم و در ادامه فاکتورهای مهم دیگری که باید در خرید باتری تراکتور رعایت کنید، نیز گفته می شود.

حداقل آمپر لازم برای روشن شدن و عملکرد مطلوب هر خودرو را شرکت سازندۀ آن مشخص کرده است. اگر به باطری فابریک ماشین خود نگاه کنید و یا به دفترچۀ راهنمای خودرو خود رجوع کنید، متوجه این عدد می‌شوید. باطری‌سازهای باتجربه و باسابقه نیز حتماً آمپراژ مناسب خودرو شما را می‌دانند. اگر از باتری‌ای با آمپراژی پایین‌تر از آمپراژ مورد نیاز ماشین خود استفاده کنید، ماشین شما روشن نخواهد شد و یا به درستی کار نخواهد کرد.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از لوازم جانبی و تجهیزاتی اضافی مانند چراغ‌های مه‌شکن، مانیتورهای بزرگ و کولر بیرونی استفاده می‌کنید باید سراغ باطری‌هایی با آمپراژ بالاتر بروید.

باتری تراکتور2 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
باطری تراکتور چند ولت است

چند نمونه از آمپراژ مناسب باطری تراکتور

البته میزان استفاده از خودرو در تعیین میزان آمپراژ باتری مورد نیاز، مهم است، مثلا اگر در مسیرهای پر تردد رانندگی می کنید یا از کولر و بخاری استفاده می کنید، باید باتری با آمپراژ بالاتری را تهیه کنید.

جهت اطلاع سریع از قیمت انواع باطری تراکتور می توانید با کارشناسان کیان باتری تماس بگیرید.

تخفیف!
4,432,000 تومان
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
تخفیف!
7,744,000 تومان
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

 ولتاژ باتری تراکتور

ولت متر 300x196 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
ولتاژ باتری تراکتور

سوال بعدی در مورد تراکتور این است که باتری تراکتور چند ولت است؟ توان باتری خودروهای سواری 12 ولت است و خودروهای تراکتور نیز به باتری ماشین با برق 24 ولت نیاز دارند اما بسته به تنوع ماشین های تراکتور و جدید یا قدیم بودن آنها، باتری ماشین و ولتاژ برق آنها متفاوت است.

در واقع سیستم برق 24 ولت در خودروهای تراکتور قدیم و جدید متفاوت است. در ماشین های تراکتور امروزی مثل انواع ماشین های جاده ساز، ماشین آلات کشاورزی و تراکتور ها کلیه قطعات و اقلام الکتریکی از جمله دینام، چراغ ها و استارت با برق 24 ولت کار می کنند در حالیکه در ماشین های تراکتور قدیمی تنها استارت آن ها 24 ولت بوده است!

خودرو های تراکتور در گذشته به این صورت بودند که در زمان استارت زدن قدرت بیشتری می خواستند که یک رله ی تبدیل، دو باتری را به صورت سری به هم وصل می کرد در اینصورت ولتاژ 24 ولت برای استارت زدن فراهم می شدو باتری 24 ولتی بود. اما پس از آن سایر قسمت ها با همان 12 ولت کار می کردند.

در این حالت، در طراحی و جا نمایی ماشین های تراکتور از دو باتری استفاده می شد که با استارت زدن به هم متصل شده و 24 ولت را فراهم می کردند ولی سایر قطعات الکتریکی از ولتاژ 12 ولت استفاده می کردند. و در زمان روشن بودن موتور، دینام 12 ولتی، هر دو باتری را شارژ می کرد. در حالی که در حال حاضر دستگاه های تولید شده تنها 24 ولتی هستند، حتی چراغ ها، با این مدار ولتاژ کار می کنند.

باتری دوگانه 300x200 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
ولتاژ مناسب باتری های تراکتور

مشخصات باتری ( باطری ) مناسب تراکتور

  • ولتاژ باتری : 24 ولت
  • آمپراژ باتری : 90 آمپر ساعت
  • نوع باتری : باتری سیلد ( اتمی ) – باتری اسیدی ( آبدار )
  • برندمعتبر ایرانی : باتری نیو آرمو، باتری واریان، باتری اوربیتال وان، باتری سوزوکی

خرید باتری ماشین سنگین از کیان باتری با خدمات ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر تیم تخصصی کیان باتری با شماره تماس 02188882222 آماده پاسخگویی می باشد!

باطری تراکتور اسیدی بهتر است یا اتمی؟

هنگام خرید باتری خودرو متوجه می شوید که انواع برندهای متفاوت باتری در بازار موجود می باشد که ممکن هست شما را در خرید دچار سر درگمی نماید و یکی از دغدغه های صاحبان خودرو این می باشد که باتری با کیفیت بالا و گارانتی معتبر را خریداری نمایند، و همچنین یکی از دغدغه های دیگر صاحبان خودرو با توجه به تنوعی که در بازار موجود می باشد این می باشد که  باتری سیلد ( اتمی ) و یا باتری اسیدی ( آبدار ) کدام مناسب تر می باشد؟

باتری اسیدی تراکتور

باتری اسیدی سنگین 300x169 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
باطری اسیدی تراکتور

اکثر باتری خودرو های تراکتور به صورت اسیدی هستند

باتری های اسیدی دارای شش خانه هستند که روی هر خانه یک درب باتری به شکل پیچ مانندی وجود دارد. که هر ۳ ماه یک بار باید درب آنها باز شده و سطح اسید و الکترولیت آن بررسی شود. در قسمت کناری باتری دو خط موازی وجود دارد که بر قسمت بالایی آن Ma و بر روی قسمت پائینی Min نوشته شده است که باید به این موضوع توجه داشته باشیم که سطح اسید آن به طور دقیق در وسط این دو خط قرار بگیرد.

در واقع باتری های اسیدی دارای قیمت ارزان تر و طول عمر کمتری هستند و به نگه داری بیشتری نیز احتیاج دارند و به تدریج ضعیف می شوند.

فیلم تعویض و نصب باتری اسیدی تراکتور

این فیلم را از دست ندهید! باتری خودروهای تراکتور از حساسیت بیشتری نسبت به خودروهای معمولی دارند. لذا با احتیاط و توجه به مراحل این فیلم باتری جدید را روی خودروی تراکتور نصب کنید.

محلول باتری از چیست؟

در واقع مایع موجود در باتری خودرو محلولی از اسید سولفوریک و آب مقطر است که با نسبت حجمی 73 درصد آب و 27 درصد اسید با یکدیگر مخلوط شده اند که از مخلوط این دو مایع، مایع الکترولیت ( آب + اسید ) حاصل می شود. نکته: چنانچه باتری خودرو به صورت سری بهم متصل شود کلیه خانه های باتری به صورت سری بهم متصل شده است در نتیجه ولتاژ باتری خودرو بالا می رود و این در حالی است کهآمپر باتری خودرو بالا نمی رود. این مساله به این دلیل می باشد که در هنگامی که چند عدد باتری خودرو به صورت سری وصل می شود، تعداد صفحات باتری تغییر نکرده است و خانه های باتری به صورتسری وصل شده است.

ولی چنانچه چند عدد باتری خودرو به صورت موازی بهم وصل شده باشد در آن صورت مقدار آمپر تغییر می کند و این در حالی است که ولتاژ باتری تغییر نمی کند. این حالت به این دلیل است که در حالت موازی، قطب های مثبت باتری خودرو بهم و قطب های منفی باتری خودرو بهم وصل شده است و در این حالت آمپر تغییر می کند.

نحوه تشخیص قطب های باتری تراکتور

قطب باتری تراکتور 300x199 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
شناسایی قطب های باطری تراکتور
  1.  اندازه قطب مثبت + باتری خودرو از قطب منفی – باتری خودرو قطور تر می باشد.
  2. رنگ واشرهایی است که بر روی قطب مثبت و منفی در نظر گرفته است، معمول واشر قرمز رنگ برای قطب مثبت  می باشد و واشر آبی یا واشر مشکی رنگ برای قطب منفی باتری خودرو توسط کارخانجات قرار گرفته است.
  3. روی قطب مثبت علامت + قرار گرفته شده است و روی قطب منفی علامت – قرار گرفته شده است.
  4. اگر هیچ کدام از علائم بالا را مشاهده نکردید می توانید، یک تکه سیم به یکی از قطب ها وصل کنیم و سر دیگر را سیم را در خانه دوم نزدیک آن قطب، داخل الکترولیت قرار می دهیم، اگر اطراف سر سیم داخل خانه، حباب هایی ایجاد شد آن قطب منفی و قطب دیگر مثبت می باشد.
  5. یکی دیگر از روش های تشخیص قطب مثبت و منفی باتری خودرو این می باشد که به دو تکه سیم و یک سیب زمینی انجام می شود. در ابتدا باید سیب زمینی را را نصف کنید و در مرحله بعد یک سیم را به یکی از قطب ها و یک سیم دیگر را به قطب دیگر وصل می کنیم و دو سر دیگر سیم ها را با فاصله حدود 2 سانتی متر از یکدیگر لای سیب زمینی قرار می دهیم بعد از چند دقیقه منتظر می شویم و مشاهده می کنیم که یکی از سیم ها سبز رنگ شد. سیمی که به رنگ سبز شده است، آن سین به قطب مثبت متصل شده است.

باطری اتمی تراکتور

مکان باتری تراکتور 300x225 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
باطری اتمی تراکتور

باتری های اتمی قیمت گران تری نسبت به باتری های اسیدی دارند و نگه داری کمتری هم می خواهند ولی بروز این مشکل که به طور ناگهانی از کار بیفتند وجود دارد.

باتری اتمی نسبت به باتری اسیدی آلودگی کمتری دارد و به دلیل اینکه باتری اتمی درب باتری ندارد و سطح آن کاملا بسته است اسید و الکترولیت از درون آن خارج نمی شود و بنابراین باتری تمیز و بدون ریزش اسید باقی می ماند. با مقایسه باتری اتمی فرسوده با باتری اسیدی فرسوده متوجه میشویم که باتری فرسوده اتمی بسیار تمیز تر از باتری اسیدی است و باتری های اتمی دارای طول عمر بیشتر نسبت به باتری های اسیدی هستند.

آب مقطر در این نوع از باتری به کار نرفته است و امکان شارژ دوباره باتری وجود دارد. همچنین نیاز به تعمیرات و بازدید کمتری نسبت به باتری اسیدی دارد و نسبت به باتری های معمولی نیز قدرت استارت زدن بهتر و بالایی دارند. باتری های اتمی دارای مقاومت بالا در برابر شارژ بیش از حد و دشارژ شدن هستند. از تفاوت های عمده بین باتری اتمی و اسیدی، به جنس آلیاژ به کار رفته در آنها میتوان اشاره کرد؛ یعنی کلسیم و سیلور، که باعث افزایش طول عمر و قدرت استارت زدن بالا در این نوع از باتری ها شده است.

باتری های اتمی از فرآیند رادیو اکتیو برای تولید انرژیی الکتریکی استفاده می کنند و به همین دلیل طول عمر زیادی نسبت به باتری اسیدی دارند و دارای طول عمر بین ۵ و ۱۰ سال هستند. اما این میزان طول عمر بستگی به نحوه استفاده از باتری دارد و قطعا در برابر شارژدهی بیش از حد و دشارژ کردن زیاد عمر کمتری پیدا می کند.

باتری تراکتور کره ای یا ایرانی؟

باطری تراکتور ایرانی

باطری تراکتور ایرانی در مقایسه با باطری تراکتور خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار است. معمولاً کیفیت باطری تراکتور کره ای از جمله باتری‌های دلکور، بالاتر از نمونه‌های ایرانی هستند اما باتری‌های ایرانی از نمونه‌های ترکیه‌ای مانند نوبِل و برندهای چینی بهترند.

شرکت‌های صبا باتری، سپاهان باتری، پاسارگاد باتری و برنا باتری از باسابقه‌ترین کارخانه‌های تولید باتری تراکتور در ایران هستند. برندهای اوربیتال، واریان، سولیفان و گلوبال از جمله تولیدات این شرکت‌ها هستند. این تولیدکنندگان محصولات مناسبی برای انواع تراکتور، تراکتورت، اتوبوس، کِشنده، کمپرسی، تراکتور و خودروهای راه‌سازی دارند.

 نگهداری باتری تراکتور

باتری تراکتور 3 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
بهترین مارک باطری تراکتور

باتری جزو مهم‌ترین قطعات خودروهای تراکتور است. نگهداری درست و اصولی از آن موجب افزایش طول عمر مفید و بهبود کارکردش می‌شود. عمر مفید باطری تراکتور به عوامل گوناگونی وابسته است. البته مهم‌ترین عامل آن زمان و میزان کارکرد آن است. هر قدر زمان بیشتری از آن استفاده کنید، زودتر خراب می‌شود. علاوه بر این، شرایط آب‌وهوایی تأثیر فراوانی دارند. گرما و سرمای شدید و رطوبت زیاد سبب خرابی زودتر باتری‌ها می‌شوند.

با وجود همۀ این مسائل، با رعایت اصول نگهداری از باتری خودرو و مراقبت مستمر می‌توانید عمر مفید باتری ماشین خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کنید تمیز نگه داشتن قطب‌ها و اتصالات باتری است.

با یک فرچۀ فلزی و محلول آب و جوش‌شیرین هر دو هفته یک بار قطب‌های باتری و اتصالات آن را تمیز کنید. این کار باعث جلوگیری از سولفاته شدن و خوردگی این قسمت‌ها می‌شود. پس از تمیز کردن و خشک کردن، حتماً از مقداری گریس در این نواحی استفاده کنید تا از زنگ‌زدگی جلوگیری کنید.

البته عمر مفید باطری ماشین محدود است. از آنجایی که باتری ماشین جزو قطعات مصرفی است، پس از حدود دو تا پنج سال ناگزیر به تعویض آن می‌شوید. با این حال، شارژرهایی در بازار موجود هستند که می‌توانند در مواقع ضروری به کمک شما بیایند. شارژر باطری تراکتور وسیله‌ای است که با آن می‌توانید خودرو خود را شارژ کنید. استفاده از این ابزار برای باتری انواع خودروهای تراکتور امکان‌پذیر است. با این دستگاه شما می توانید به صورت موقتی باتری 24 ولت ماشین خود را شارژ کنید و در فرصتی دیگر باطری تراکتور خود را تعویض کنید.

نکاتی از نحوه نگهداری باطری تراکتور (افزایش عمر باتری)

باطری تراکتور 300x300 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
نگهداری از باتری خودروی تراکتور
  • پس از دریافت دستگاه، حتما باتری را به طور آرام شارژ کنید (طبق دستورالعمل).
  • بعد از شارژ اولیه و در اولین بار استفاده از این باتری ها باید به نحوی از وسیله استفاده شود تا باتری به طور کامل خالی (دشارژ) نشود. این کار به بالا بردن کیفیت باتری و نگهداشتن طولانی­تر شارژ در باتری کمک شایانی می کند. از شارژ کردن اضافی باتری بپرهیزید.
  • شارژ با آمپر بالا و گرفتن جریان زیاد مثلا استارت زدن طولانی عمر باتری را کاهش می دهد.
  • هرگاه قصد دارید از دستگاه برای مدت طولانی استفاده نکنید، به این نکته توجه کنید که باتری خالی نباشد. خالی ماندن باتری برای مدت طولانی بعد از شارژ اولیه، باعث خراب شدن آن می شود.
  • در صورت استفاده نکردن از دستگاه به مدت زیاد، باتری را از روی دستگاه باز کنید و سعی کنید دستگاه خود را در فصل سرما بیشتر در مکان های گرم، پارک کنید.
  • برای جا زدن بست ها از آچار استفاده کنید و هرگز با ضربه زدن سعی نکنید که بست ها را به جای خودشان بزنید.
  • در هنگام باز کردن باتری از روی خودرو ابتدا کابل منفی و بعد مثبت را جدا کنید.
  • در هنگام بستن باتری بر روی دستگاه ابتدا کابل مثبت و بعد منفی را ببندید.
  • قطب های باتری را به هم اتصال ندهید این کار موجب ترکیدن باتری یا صدمه به آن می شود.
  • از نزدیک کردن هرگونه شعله و یا جرقه به باتری خودداری کنید.  این عمل می تواند عواقب خطرناکی از جمله انفجار و آتش سوزی در پی داشته باشد.
  • گرمای بیش از حد، از عمر باتری می کاهد، لذا می بایست از قرار دادن باتری ها در مجاورت هر نوع منبع گرمایی خودداری شود. محدوده دمای مجاز جهت استفاده از باتری 15- تا 35 درجه سانتیگراد بوده لیکن چنانچه این محدوده به 15 تا 25درجه سانتیگراد تقلیل یابد، عمر سرویس دهی طولانی تر خواهد شد.
  • باتری می بایست با احتیاط کامل در داخل جایگاه نصب گردد و از هل دادن و انداختن باتری در جایگاه اکیدا خودداری گردد چون این مورد منجر به شکستگی بدنه یا اتصال داخلی باتری می گردد و باتری دیگر امکان سرویس دهی را ندارد.
  • در صورتیکه در محل نگهداری باتری ارتعاشات زیادی رخ می دهد بهتر است جهت افزایش طول عمر باتری از ضربه گیر استفاده نموده و آن­را محکم ببندید.
  • تمیز بودن قطب های باتری را کنترل کنید. برای سرویس کامل قطب های باتری و رفع سولفاته از محلول جوش شیرین برای شتشوی آنها استفاده کنید و پس از تمیز کردن سطح آن، از مقدار کمی گریس یا وازلین برای جلوگیری از خوردگی استفاده و پس از 20 دقیقه اقدام به نصب باتری کنید. این عمل معمولا هر دو ماه یکبار باید انجام گیرد.
  • با توجه به جنس جلد باتری، می بایست از تماس آن با حلال های آلی و مواد چسبنده خودداری شود.

خرید باتری تراکتور

عکس شاخص تراکتور 300x173 باتری تراکتور و همه چیز در مورد آن
خرید باطری تراکتور

خراب شدن ماشین‌های تراکتور بسیار دردسرساز است و هزینۀ زیادی را به صاحبان خودرو و صاحبان کار وارد می‌کند. بنابراین اطمینان حاصل کردن از سالم بودن باتری و نصب اصولی آن بسیار حیاتی است. سالم بودن باتری را از روی سه عامل می‌توان فهمید. تاریخ تولید جدید، ضمانت‌نامۀ معتبر و فروشگاهی مطمئن که خدمات پس از فروش باتری را تضمین کند.

«کیان باتری» اصل بودن و نو بودن تمام محصولات خود را تأیید می‌کند. همۀ باتری‌های موجود دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کامل هستند. این مجموعه همچنین انتخاب باتری مناسب تراکتور شما و نصب اصولی و استاندارد آن را تضمین می‌کند. همینطور توجه داشته باشید که ابعاد باتری‌ها و اندازۀ محفظۀ آنها با هم متفاوت است و هنگام خرید باطری تراکتور باید به طور جدی به آن توجه کرد.

قیمت باطری تراکتور

توجه داشته باشید که یکی از عوامل مؤثر بر قیمت باتری ماشین آمپراژ آن است. بنابراین هر چقدر آمپراژ باطری خودرو شما بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نکتۀ مهم دیگر مربوط به قیمت انواع باطری تراکتور، داغی یا باتری فرسوده یا به اصطلاح اسقاط است. باطری تراکتور بسیار بزرگ‌تر از باتری خودرو سواری است. بنابراین میزان سُرب به کار رفته در آن نیز بسیار بیشتر است. سُرب موجود در باطری ماشین برای سلامت انسان بسیار مضر است و آسیبی جدی به محیط زیست می‌زند.

بنابراین رها کردن باتری تراکتور در طبیعت نادرست است. بهترین کاری که می‌توان انجام داد، تحویل دادن باتری به مراکز بازیافت استاندارد است. فروشگاه‌های معتبر نیز هنگام تعویض باطری ماشین موظف هستند باتری کارکردۀ ماشین را از شما بخرند و به مراکز بازیافت تحویل دهند. قیمت باتری فرسوده تراکتور بر اساس قیمت روز سُرب محاسبه می‌شود و هیچ هزینه‌ای بابت بازیافت آن از شما دریافت نمی‌شود.

جهت تهیه ی انواع باتری خودروهای تراکتور با مجموعه کیان باتری تماس بگیرید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
7 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
صالحی
صالحی
3 سال پیش

سلام برای تراکتور چه آمپری مناسبه؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  صالحی
3 سال پیش

با سلام تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی می‌باشند. اندازه آن‌ها از تراکتورهای دو چرخ کوچک گرفته که دارای ۱۰ اسب بخار قدرت می‌باشند. تا تراکتورهای بزرگ کمرشکن ۸ چرخ که دارای بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت می‌باشند، تغییر می‌کند. این گوناگونی و تنوع زیاد تراکتورها به خاطر گوناگونی و تنوع زیاد کارهایی است که به کمک این وسیله انجام می‌پذیرد. بر این اساس تراکتورها را بر مبنای نحوه کاربرد طبقه‌بندی می‌کنند. طبقه‌بندی تراکتورها: . تراکتورهای همه‌کاره، معمولی . تراکتور چرخ‌زنجیری . تراکتور شاسی‌بلند . تراکتور باغبانی . تراکتور چمن زنی . تراکتورهای حمل تنه درخت از جنگل . تراکتورهای… خواندن ادامه ...

قاسمی روح اله
قاسمی روح اله
2 سال پیش

سلام
برای تراکتور ژاندیر ۴ سیلندر ۲۰۴۰ چه باطری مناسب است؟

علی
در جواب  قاسمی روح اله
1 سال پیش

سلام .ژاندیر چهار سیلنرد اگه بتونی باطری جفت بزاری خیلی بهتره …ژاندیر چون میلنگش قویه نیاز ب ولتاژ بالا داره

علی
علی
2 سال پیش

ضمن سلام و تشکر چنانچه باطری تیلر ضعیف شده باشد میتونیم اون را رو ماشین سواری بذاریم و مقداری کار کنه تا شارز بشه ممنون و متشکرم

علی
علی
1 سال پیش

ضمن سلام و تشکر لطفا بفرمایید باطری تیلر باغی 10 اسب دیزل چند آمپر هست و قیمت چنده با داغی ؟ تشکر

توحید
توحید
9 ماه پیش

سلام
باتری تراکتور از دستم افتاد قسمت بالای باتری شکست میخواستم بدونم چه جوری میشه قسمت شکسته شده رو درست کنم یا بچسبونم
ممنون میشم اگه راهنماییم بکنین
با تشکر

مشاوره رایگان و ثبت سفارش