4.5
(76)

باتری نانو نیرو به انگلیسی Nano Niru از مارک های شرکت صبا باطری ایران می باشد. این برند یکی از برندهای قدیمی شرکت صبا می باشد اما هم اکنون نسل جدید باطری های آن توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است.

توجه داشته باید که کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری ایران نزدیک به 10 برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند.

 

Nano Niru باتری برند نانو نیرو محصول صبا باطری
باطری ماشین نانو نیرو

 

نمایندگی صبا باتری سازنده باطری نانو نیرو

نانو صبا 300x200 باتری برند نانو نیرو محصول صبا باطری
نمایندگی باطری نانو نیرو

شرکت صبا باتری با تجربه ای بالغ بر 40 سال در حوزه طراحی و تولید باتری فعالیت می کند، این شرکت  با توجه به ظرفیت های صنعتی مبتنی بر دانش روز توانسته است به یکی از قطب های بزرگ تولید و تامین باتری خودرو در کشور تبدیل شود. فعالیت این شرکت در در زمینه تحقیق، طراحی و توسعه سامانه ای تولید انرژی و سیستم های ذخیره ساز و مدیریت مصرف انرژی می باشد.

قابل ذکر است در ساخت این باطری ها از تکنولوژی برتر و به روز جهانی استفاده شده است. محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر  EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS)  شده اند.

فیلمی از معرفی محصولات صبا باتری (نانو)

در این ویدئو، محصولات ایرانی صبا باتری، از جمله باطری هایی مانند باطری نانو نیرو را به طور کامل معرفی می کند. تضمین کیفیت برند نانو نیرو (صبا باتری) مطابق با معیارها و موازین رایج ملی و بین المللی عاملی اطمینان بخش از کیفیت بالای محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان باتری خودرو(باطری خودرو) می باشد و کلیه اصول فنی و استانداردهای لازم طی فرایند تولید به صورت مستمر اعمال می گردد.

مشخصات باطری نیرو صبا باتری

مشخصات نانو نیرو 300x300 باتری برند نانو نیرو محصول صبا باطری
مشخصات باتری اتمی نانو نیرو
  • باتری های این برند مناسب برای انواع خودروهای سواری و باری ساخته شده اند.
  • این باتری ها از نوع خشک و با تکنولوژی Maintenance Free ساخته شده اند و نیاز به نگهداری ندارند.
  • باتری های جدید از نوع سرب – کلسیمی می باشند و با سری MF می باشد.
  • دقت نمایید روی باتری عبارت Calcium MF Battery درج شده باشد.
  • این باتری ها نیاز به مراقبت چندانی ندارند و فقط برای اطلاع از میزان شارژ و دشارژ بودن باتری باید چشمی روی باتری که دارای سه حالت می باشد را بررسی کرد.

گارانتی نانو نیرو صبا باتری

شرکت صبا باتری یکی از شرکت های معتبر در گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. شما می توانید با خرید باتری های نانو نیرو صبا باتری از 12 ماه خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.

اما حتما به بررسی شماره سریال ثبت شده بر روی بدنه و برگ ضمانت نامه دقت کنید. در صورت اینکه باتری تقلبی به اسم صبا باتری به شما فروخته شود و شماره سریال ها مطابقتی نداشته باشند، هیچ گونه خدمات پس از فروشی از جانب شرکت سازنده(صبا باتری) به شما ارائه نخواهد شد.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

عمر باطری های نانو نیرو

باتوجه به تاریخ تولید باتری خودرو و برند استفاده شده متوسط عمر باطری نانو نیرو حدود 2 سال می باشد. و از نظر کارکرد خودرو تا 40.000 کیلومتر است. بنابراین شما می توانید با خرید باتری نانو نیرو (صبا) دو سال تا سه سال از باتری استفاده کنید .

خودرو بعد از دو سال و گذشت 40.000 کیلومتر هنوز استارت می خورد آیا نیازی به تعویض دارد؟

بله توجه داشته باشید که مواد استفاده شده در باتری خودرو مواد شیمیایی است و با گذر زمان تغییر می کند. این مورد برای تمامی باتری ها یکسان است و می تواند به سیستم برقی و شارژر خودروی شما آسیب بزند. وظیفه باتری در خودرو، نگه‌داری و تأمین و انتقال جریان الکتریکی و انتقال به سایر قطعات الکترونیکی در خودرو است.

و از عوامل و دلایل بروز اشکال در باتری می‌توان به تحت شارژ بودن دائم (اوور شارژ overcharge)، عدم استفاده در درازمدت, کارکرده در گرما و سرمای بیش‌ازحد, نقص در عملکرد سیستم برق خودرو, استفاده طولانی در زمان خاموشی خودرو, نامناسب بودن (کج یا لق بودن) جای باتری خودرو اشاره کرد.

تاریخ تولید باتری اتمی نانو نیرو

تاریخ نانو نیرو 300x260 باتری برند نانو نیرو محصول صبا باطری
تولید روز باطری نانو صبا

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید باطری باید حتما مورد توجه قرار گیرد، تاریخ تولید باطری است. باطریهایی که یک سال از تاریخ تولید آنها گذشته باشد عمل سولفاته شدن صفحات آن شروع شده و در صورت استفاده قطعا عمر کمتری نسبت به تاریخ تولید جدید خواهد داشت.

تاریخ تولید هر باطری با یک روش خاص بر روی بدنه باطری هک شده است. روش محاسبه تاریخ تولید باطری های تولید شده در شرکتهای مختلف باطری سازی با هم متفاوت است. بنابراین باتری هایی با جدیدترین تاریخ تولید باتری ها را از کیان باتری بخواهید.

قیمت باطری نانو نیرو

این برند باطری با قیمتی مناسب و قابل استفاده در تمامی فصول سال می باشد. شما نیز می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید باتری های صبا (باطری های مشابه برند نانو نیرو)، از لینک زیر استفاده کنید.

 خرید اینترنتی و تلفنی باتری های صبا

قیمت باتری Nanoniro

نکته: لیست قیمت باطری نانو نیرو ارائه شده در زیر، با احتساب دریافت دریافت داغی باتری فرسوده می باشد.

تخفیف!
3,915,000 تومان
تخفیف!
3,132,000 تومان
تخفیف!
4,437,000 تومان
تخفیف!
5,173,000 تومان
تخفیف!
2,718,000 تومان
تخفیف!
2,501,000 تومان
تخفیف!
2,093,000 تومان
تخفیف!
2,054,000 تومان

همچنین اگر می خواهید بدانید کدام باتری مناسب خودروی شما می باشد می توانید با توجه به مدل خودروهای خودتان از طریق لینک زیر باتری را انتخاب کنید.

 انتخاب باتری مناسب ماشین به توجه به مدل آن

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

 

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
ایزدی
ایزدی
4 سال پیش

سلام خسته نباشید، باتری مناسب ال 90 که قیمتشم به صرفه باشه چی بهتره؟

کیان باتری
در جواب  ایزدی
4 سال پیش

سلام دوست عزیز باتری 60 آمپر اوربیتال سیلور سپاهان باتری به صرفه و مناسب است.

مشاوره رایگان و ثبت سفارش