4.4
(19)

باتری برند آرمو به انگلیسی ARMO از محصولات تولید گروه صبا باطری ایران می باشد که در خودروهای سبک و سنگین از آن استفاده می شود. آمپراژهای تولیدی باطری نیو آرمو 50,55,60,66,70,74,88,90,100,150,170,190,200 آمپر می باشد.

این برند تولیدی شرکت صبا باتری سربی اسیدی آبدار است می باشد که خشک نبوده و الکترولیت به صورت مایع ( آب باتری) در آن وجود دارد. برای تعویض آب باتری مطلب الکترولیت و آب برای پر کردن باتری های سربی اسیدی را مطالعه کنید.

Armo battery باتری آرمو و نیو آرمو صبا باتری
باطری ماشین نیو آرمو

نمایندگی صبا باتری سازنده باطری آرمو (نیو آرمو)

شرکت صبا باتری با تجربه ای بالغ بر 40 سال در حوزه طراحی و تولید باتری فعالیت می کند، این شرکت  با توجه به ظرفیت های صنعتی مبتنی بر دانش روز توانسته است به یکی از قطب های بزرگ تولید و تامین باتری خودرو در کشور تبدیل شود. فعالیت این شرکت در در زمینه تحقیق، طراحی و توسعه سامانه ای تولید انرژی و سیستم های ذخیره ساز و مدیریت مصرف انرژی می باشد.

صبا آرمو باتری آرمو و نیو آرمو صبا باتری
صبا باطری آرمو

 

قابل ذکر است در ساخت این باطری ها از تکنولوژی برتر و به روز جهانی استفاده شده است. محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر  EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS)  شده اند.

فیلمی از معرفی محصولات صبا باتری (آرمو)

در این ویدئو، محصولات ایرانی صبا باتری، از جمله باطری هایی مانند آرمو و نیو آرمو را به طور کامل معرفی می کند. تضمین کیفیت محصولات آرمو (صبا باتری) مطابق با معیارها و موازین رایج ملی و بین المللی عاملی اطمینان بخش از کیفیت بالای محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان باتری خودرو می باشد و کلیه اصول فنی و استانداردهای لازم طی فرایند تولید به صورت مستمر اعمال می گردد.

کیفیت باطری آرمو صبا باتری

نیو آرمو 300x163 باتری آرمو و نیو آرمو صبا باتری
کیفیت باطری نیو آرمو

برند آرمو از برندهای رده عمومی صبا باتری و ویژه ماشین های سنگین می باشد. این محصول یکی از پر فروش ترین برندهای باتری در سراسر ایران می باشد. از ویژگی های بارز این برند می توان به تیراژ وسیع فروش و خدمات در کنار قیمت کاملا رقابتی اشاره کرد. نمایندگی های پس از فروش صبا باتری در سراسر کشور به راحتی یافت می شود و شما می توانید با خاطری آسوده محصولات این برند را انتخاب نمایید.

تضمین کیفیت محصولات آرمو (صبا باتری) مطابق با معیارها و موازین رایج ملی و بین المللی عاملی اطمینان بخش از کیفیت بالای محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان باتری خودرو(باطری خودرو) می باشد و کلیه اصول فنی و استانداردهای لازم طی فرایند تولید به صورت مستمر اعمال می گردد.

باطری نیو آرمو صبا باتری که در حال حاضر یکی از انواع باطری های موجود در بازار می باشد و برای ماشین های سبک و سنگین قابل استفاده است. باتری نیو آرمو در گروه باتری اسیدی یا آب خور صبا باتری قرار دارند که دارای کیفیت خوبی در میان سایر برندهای باتری می باشند. که با قیمتی مناسب و استفاده در تمامی فصول می باشد، که با محصولات خارجی برابری می کند.

باتری ماشین آرمو یکی از قدیمی ترین برند های تجارت صبا باتری می باشد که بین مشتریان این شرکت از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

باطری اسیدی آرمو (صبا)

آرمو باتری آرمو و نیو آرمو صبا باتری
باطری اسیدی آرمو

شرکت صبا باتری از قدیمی ترین شرکت در تولید تمامی باتری خودرو و باتری یو پی اس می باشد که با دریافت استاندارد داخلی و استاندارد بین المللی گامی در جهت رشد و شکوفایی تکنولوژی در زمینه باتری خودرو و باتری یو پی اس می باشد که سبد کالای متنوع از تمامی باتری اتمی و باتری اسیدی دارا می باشد.

باطری های خودرو در دو مدل اتمی(سیلد) و اسیدی (غیر سیلد) عرضه می شوند در باتری های اتمی نیازی به چک کردن آب مقطر نمی باشد اما در باتری های اسیدی سطح آب مقطر داخل باتری باید چک شود. هر کدام ازاین باطری ها برای مصارف خاص و بنا به نیاز مصرف کننده استفاده می شود.

در باتری های اسیدی آرمو جنس صفحات الکترولیت سرب است و از شش صفحه سربی دارای قطب مثبت و منفی که در محلول آب و اسید سولفوریک قرار گرفته اند تشکیل شده است. از واکنش بین صفحات و محلول الکترولیت الکترون آزاد می شود. همانطور که میدانید این باتری های قدرت استارت بالا در دماهای پایین را ایجاد می کنند.

دلیل این امر این است که در این باتری ها از صفحات کلسیم استفاده شده است که با تکنولوژی اکسپند متال تولید شده اند و نیاز به شارز ندارند. بلکه به صورت خود بخود شارژ می شوند. همچنین نیاز به نگهداری بسیار کمی هم دارند.

عمر باتری خودرو آرمو

عمر آرمو 300x392 باتری آرمو و نیو آرمو صبا باتری
نمایندگی باطری آرمو

با توجه به تاریخ تولید باتری خودرو و برند استفاده شده متوسط عمر باطری نیو آرمو حدود 2 سال می باشد. و از نظر کارکرد خودرو تا 40.000 کیلومتر است. بنابراین شما می توانید با خرید باتری ایرانی آرمو دو سال تا سه سال از باتری استفاده کنید. شارژ این باتری ها طبق یک برنامه نموداری ویژه انجام می شود و به همین دلیل طول عمر بالایی دارند.

وظیفه ی باتری در خودرو، نگهداری و انتقال جریان الکتریکی وهمچنین انتقال آن به دیگر قطعات الکترونیکی است. عللی که موجب کاهش عمر مفید باتری می شوند عبارتند از: تحت شارژ بودن دائم ،عدم استفاده  از اتومبیل در درازمدت, کارکرد در گرما و سرما بیش‌ازحد, وجود مشکل در سیستم برقی خودرو, استفاده طولانی در زمان خاموشی خودرو, نامناسب بودن (کج یا لق بودن) جا باتری اتومبیل می باشد

گارانتی باطری ماشین آرمو

شرکت صبا باتری یکی از شرکت های معتبر در گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. شما می توانید با خرید باتری های نیو آرمو صبا باتری از 12 ماه خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.

اما حتما به بررسی شماره سریال ثبت شده بر روی بدنه و برگ ضمانت نامه دقت کنید. در صورت اینکه باتری تقلبی به اسم صبا باتری به شما فروخته شود و شماره سریال ها مطابقتی نداشته باشند، هیچ گونه خدمات پس از فروشی از جانب شرکت سازنده(صبا باتری) به شما ارائه نخواهد شد.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

خرید باطری آرمو

 باتری اسیدی آرمو در آمپرهای مختلف تولید می شود که می توانید با توجه به خودروی خود، بهترین آمپر را برای ماشین خود انتخاب نمایید. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین آمپر مصرفی باتری آرمو برای خودروی خود اعم از خودروهای ایرانی یا وارداتی، می توانید از توصیه ها و راهنمایی کارشناسان کیان باتری استفاده نمایید. جهت این امر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید باتری نیو آرمو، به لینک روبرو مراجعه نمایید: خرید اینترنتی باتری آرمو

قیمت باطری نیو آرمو

قیمت های خرید اینترنتی باطری آرمو ، با احتساب دریافت دریافت داغی باتری فرسوده می باشد.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

معرفی آمپراژ مختلف باطری آرمو

باتری آرمو که باتری های اسیدی هستند و در آمپرهای مختلف از 55 آمپر تا 200 آمپر تولید شده و قابل نصب بر روی خودروهای سبک و سنگین می باشند.

باتری 60 آمپر نیو آرمو

  • نام انگلیسی: armo 60 Am BATTERY
  • نوع: اسیدی
  • مناسب برای خودرو های سبک مانند تیبا ، ریو ، مزدا 3 – برلیانس ، سراتو ، ساینا – النترا ، ال 90 ، روآ می باشد.

باتری خودرو 90 آمپر نیو آرمو

  • نوع: اسیدی یا آبخور
  • مناسب خودرو های:  خودروهای سنگین مانند مینی بوس فوتون ،تراکتور و وانت پیکان ، نیسان ، مینی بوس  و … می باشد

باتری اسیدی 100 آمپر آرمو

  • نوع: اسیدی
  • مدت زمان گرانتی: 6 ماه
  • مناسب خودرو های: آمیکو ۶ تن , خاور ۶۰۸ , لیتو ۶ سیلندر

باتری اسیدی 120 آمپر آرمو

  • نام انگلیسی: ARMO 120 Ah (Saba acid)
  • ظرفیت ذخیره سازی 180 دقیقه
  • گارانتی معتبر صبا باتری
  • نوع: اسیدی
  • مناسب برای انواع خودرو های سنگین

باطری نیو آرمو 150 آمپر اسیدی

  • مدل ARMO 150 AH BATTERY
  • 6 ماه گارانتی
  • نوع: اسیدی (آبدار)
  • قابل استفاده در خودروهای سنگین همانند تراکتور، اتوبوس، مینی بوس و … می باشد.

باتری 170 آمپر نیو آرمو

  • تکنولوژی: اسیدی
  • گارانتی 6 ماهه
  • مناسب خودرو های سنگین

باتری اسیدی آرمو 200 آمپر

  • نام انگلیسی: ARMO 200 Ah (Saba acid)
  • تکنولوژی: اسیدی یا آبدار
  • گارانتی: 6 ماهه
  • قابل استفاده در خودرهای سنگین همانند تراکتور، اتوبوس، مینی بوس و … می باشد.

جدول مشخصات فنی باطری های آرمو (نیو آرمو)

آمپراژدسته بندیوزن بدون آبوزن با الکترولیتجریان تخلیهابعاد (طول*عرض*ارتفاع)
50N9.113.1190231*140*220
55LM10.2515.1320242*175*190
55N12.217.3255242*175*190
60LM (FX)10.616.9280260*175*227
70
88
88
120N2538500510*180*235
120MF2333520404*175*235
150N30.547580540*220*240
150VL29.541900525*220*235
170N3248700525*215*240
190N3349720525*215*240
200N3450720525*215*240

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

 

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
امین
امین
4 سال پیش

سلام من میخام حتما از باتری اتمی استفاده کنم. شما کدوم برند رو پیشنهاد می دین؟ ماشین تیبا

مشاوره رایگان و ثبت سفارش